Mooi zo, en heeeel veel plezier julliequote:Op maandag 30 juli 2012 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
we zijn er klaar voor
Past allemaal weer gemakkelijk in de kar
2 weekjes. En dan vrij snel door naar Lowlandsquote:Op maandag 30 juli 2012 21:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi zo, en heeeel veel plezier jullieHoelang gaan jullie eigenlijk?
Geniet er maar van.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:31 schreef TAV74 het volgende:
Heb nog steeds niet het gevoel dat we morgenavond al in onze tent zitten. Wel zin in vakantie, alleen niet in de rit morgen
Wanneer ga jij?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Hmm op t werk is ook al iedereen achter elkaar met vakantie... Ik wil ook
nietquote:Op maandag 30 juli 2012 21:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wanneer ga jij?
Ik vind het wel een lekker idee dat ik ga als iedereen terugkomt
Volgens mij ben ik afgehaakt na glas nr. 13 of 14quote:
Heel veel plezier, Tav & Sunnyquote:Op maandag 30 juli 2012 22:20 schreef TAV74 het volgende:
Lief zijn allemaal. Tot over een week of twee.
Dus vanaf nu zitten jullie interactief met 3-D brillen op TV te kijken?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:42 schreef AnneX het volgende:
Veel plezier Tav en Sun ! én Sam !?
Overigens: er zat een admin foutje bij Ziggo bleek... Vandaar de hapering.
Fantastisch geholpen en telefonisch geloodst door de helpdesk.
En alle app. werken![]()
/ gaat teevee kijken.
Wat zijn het voor foto's als je ditquote:Op maandag 30 juli 2012 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, 25 GB bij Google gekocht om foto's online te backuppen
Foto's aan het sorteren, word helemaal![]()
![]()
![]()
van de Maastricht foto's
Memo
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, 25 GB bij Google gekocht om foto's online te backuppen
Foto's aan het sorteren, word helemaal![]()
![]()
![]()
van de Maastricht foto's
Memo
Jullie niet, dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus vanaf nu zitten jullie interactief met 3-D brillen op TV te kijken?
Nope. Wij zijn niet zo nieuwerwets nog.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Nope. Wij zijn niet zo nieuwerwets nog.
Dat is meer iets voor jonkies als jullie.
Yes, ik neem die vrije dagen die ik heb wel op voor boekingen. Heb bv in augustus 2-3 dagen vrij voor fotoshoots. Vind t zo gaaf dat ik (zeker op mijn leeftijd haha) door grote bedrijven wordt geboekt. Talpa gehad, Eyeworks kon ik helaas geen vrij meer voor nemen en nu in augustus ben ik 3 dagen als model geboekt door de grootste bierbrouwerij voor hun .com websitequote:Op maandag 30 juli 2012 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Why not? Omdat je daar pas werkt? Mss ergens in het najaar nog een weekje pakken?
quote:
Ik ook, belastingdienstquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:56 schreef borisz het volgende:
Even een Steertje doen. Ik moet zo gaan bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)tradition/index.html
Goedzoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:41 schreef borisz het volgende:
Uiteindelijk valt het mee.
Vroeger stotterde ik tijdens dit soort gesprekken. Maar goed de verkiezingsposters zijn besteld.
Jij tussen de ketels dusquote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Yes, ik neem die vrije dagen die ik heb wel op voor boekingen. Heb bv in augustus 2-3 dagen vrij voor fotoshoots. Vind t zo gaaf dat ik (zeker op mijn leeftijd haha) door grote bedrijven wordt geboekt. Talpa gehad, Eyeworks kon ik helaas geen vrij meer voor nemen en nu in augustus ben ik 3 dagen als model geboekt door de grootste bierbrouwerij voor hun .com website![]()
.
Ja was niet gelukt ze eruit te plassen, te groot. Hij ging rond 11u onder t mes en is er nog niet uitquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:31 schreef Bluezz het volgende:
Wat is er met je vader FFT? Weer die verdomde stenen?
Wat is de ijskelder?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:30 schreef Bluezz het volgende:
Een bezoek aan de ijskelderMisschien ga ik dat wel doen zaterdag! Die fietsroute zal wel te ver zijn en meefietsen in een optocht bejaarden dus daar heb ik niet zo'n zin an
http://binneninbuitenplaa(...)mendaal-en-overveen/
Dankjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:34 schreef Sarabi het volgende:
Beetje laat maar toch nog have fun Sun & Tav!
Hopelijk is je vader snel terug FFT.
http://www.kennemerduinen.com/in-de-duinen/ijskelder/quote:
Vandaag wordt het dus toemis boontjes, gebakken aardappeltjes en chipolata-runderworstjes.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:34 schreef golfer het volgende:
We hadden iets met kwarteltjes in gedachten voor vandaag, maar onze poelier had ze niet meer. Dus alvast maar besteld voor morgen en vandaag iets anders maken.
Vroeger bij D&K ook veel langs de ijskelder gewandeldquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.kennemerduinen.com/in-de-duinen/ijskelder/
Die hier in het dorp ziet er zo uit :
[ afbeelding ]
Eigen foto in de winter:
[ afbeelding ]
We werden door dat gerecht van hem wel geïnspireerd om het te maken, maar we gaan het anders doen.quote:
ik ga vrijdag met Rubeereend een taartproeverij doen bij TaarTquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Social Deal eindelijk naar Eindhoven idd, had al iets gekocht.
Social Deal heeft meer horeca deals dan GroupOn.
En ijs eten (via socialdeal, 2 coupes en 2x thee voor prijs van 1 coupe)quote:Lekker genieten van heerlijke handgemaakte taart? Bubbels erbij? Dan is de nieuwe 'Zoete Zonde' van TaarT Zaak in hartje Maastricht écht iets voor jou! De ‘Zoete Zonde’ is een lekkere proeverij van 3 verschillende taartsoorten met een glas sprankelende Prosecco!
zij hebben de taart zelfgemaakt hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk, heb vaak naar binnen gegluurd bij TaarT als ik boodschappen ging doen. Ziet er leuk uit. Ook leuk dat Rubbereend z'n vrouwelijke kant laat zien bij de taartworkshop.
Helaas afgelopen jaar erg op m'n budget moeten letten, dus weinig uit eten, maar hopelijk binnenkort verandering daarin.
haha uiteraardquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:04 schreef golfer het volgende:
Zo leuk om te zien dat MeMo en Rubbertje nog steeds echt gewoon vriendjes zijn.
Hoezo?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:23 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat moet ik in hemelsnaam aan voor vandaag.
Kledingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:23 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat moet ik in hemelsnaam aan voor vandaag.
Hangt van je baan afquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KledingBikini of badpak is ook een optie, maar niet als je gaat werken vermoed ik
Badjuf Isaquote:
Zo, dat lijkt me een saaie baan zegquote:
Balen, maar stel dat je je huurbedrag toetst aan jullie 2 en jouw invalwerk valt weg.. dan zit je ook mooi in de financ probs. hier staan nu 2 drive-in woningen leeg... benieuwd of het ook weer koop wordt want dan zijn ze binnen no time weg.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:52 schreef Sarabi het volgende:
We krijgen het huis niet, ze willen mijn salaris helemaal niet meerekenen omdat het zo wisselt (invalwerk).
Nu nog een kleine kans dat volgende maand (wanneer mijn vriend een nieuw contract krijgt) dat het dan wel genoeg is, maar waarschijnlijk niet.
Dan maar weer op huurhuizen via de woningbouw proberen te reageren.
Ik vind het ook lastig, al heb ik wel weer 3 of 4 nieuwe (goedkope) shirtjes in de loop van de afgelopen 2 maanden gekocht om af te wisselen. En ik let er dan op dat ik alles met elkaar kan combineren. Handyquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet vandaag werken en het wordt hier soms bloedheet, dus te luchtig gekleed kan niet. En in korte broek of rok ga ik niet werkenHeb dus een t-shirt uit de kast getrokken zonder er al te veel over na te denken. Heb ik nota bene een shirt gepakt wat ik vaak draag in bed. Dus nu heb ik de hele tijd het idee dat ik ga slapen. Dom dom dom.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
hier staan nu 2 drive-in woningen leeg...
quote:
Leukquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:36 schreef borisz het volgende:
Op mijn verjaardag eten in de Jopenkerk. Tenminste een leuk verjaardagscadeautje
.
Ideeloos verder![]()
Gezellig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:36 schreef borisz het volgende:
Op mijn verjaardag eten in de Jopenkerk. Tenminste een leuk verjaardagscadeautje
.
Ideeloos verder![]()
De menukaart van nu http://www.jopen.nl/jopenkerk/restaurant/dinerkaartquote:
Och ja, graag een wit pakquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het ook lastig, al heb ik wel weer 3 of 4 nieuwe (goedkope) shirtjes in de loop van de afgelopen 2 maanden gekocht om af te wisselen. En ik let er dan op dat ik alles met elkaar kan combineren. Handy
Het liefst heb ik eigenlijk gewoon een wit verpleegstersjassie aan op een spijkerbroek, dan hoef je niet te denken 'sochtends.... maar wij dragen op de poli's - mits je geen functieonderzoeken doet - ook eigen kleding.
Van het eten moet je niet al te veel verwachten. Ik heb er nu 2x gegeten. Gewoon brasserie-niveau. Bier-eten-combi's zijn wel leuk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:22 schreef borisz het volgende:
De menukaart van nu http://www.jopen.nl/jopenkerk/restaurant/dinerkaart
Vooral de bier/eten combi =
In het cafegedeelte heb je ook gewoon een hamburger trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |