Mooi zo, en heeeel veel plezier julliequote:Op maandag 30 juli 2012 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
we zijn er klaar voor
Past allemaal weer gemakkelijk in de kar
2 weekjes. En dan vrij snel door naar Lowlandsquote:Op maandag 30 juli 2012 21:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi zo, en heeeel veel plezier jullieHoelang gaan jullie eigenlijk?
Geniet er maar van.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:31 schreef TAV74 het volgende:
Heb nog steeds niet het gevoel dat we morgenavond al in onze tent zitten. Wel zin in vakantie, alleen niet in de rit morgen
Wanneer ga jij?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Hmm op t werk is ook al iedereen achter elkaar met vakantie... Ik wil ook
nietquote:Op maandag 30 juli 2012 21:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wanneer ga jij?
Ik vind het wel een lekker idee dat ik ga als iedereen terugkomt
Volgens mij ben ik afgehaakt na glas nr. 13 of 14quote:
Heel veel plezier, Tav & Sunnyquote:Op maandag 30 juli 2012 22:20 schreef TAV74 het volgende:
Lief zijn allemaal. Tot over een week of twee.
Dus vanaf nu zitten jullie interactief met 3-D brillen op TV te kijken?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:42 schreef AnneX het volgende:
Veel plezier Tav en Sun ! én Sam !?
Overigens: er zat een admin foutje bij Ziggo bleek... Vandaar de hapering.
Fantastisch geholpen en telefonisch geloodst door de helpdesk.
En alle app. werken![]()
/ gaat teevee kijken.
Wat zijn het voor foto's als je ditquote:Op maandag 30 juli 2012 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, 25 GB bij Google gekocht om foto's online te backuppen
Foto's aan het sorteren, word helemaal![]()
![]()
![]()
van de Maastricht foto's
Memo
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, 25 GB bij Google gekocht om foto's online te backuppen
Foto's aan het sorteren, word helemaal![]()
![]()
![]()
van de Maastricht foto's
Memo
Jullie niet, dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus vanaf nu zitten jullie interactief met 3-D brillen op TV te kijken?
Nope. Wij zijn niet zo nieuwerwets nog.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Nope. Wij zijn niet zo nieuwerwets nog.
Dat is meer iets voor jonkies als jullie.
Yes, ik neem die vrije dagen die ik heb wel op voor boekingen. Heb bv in augustus 2-3 dagen vrij voor fotoshoots. Vind t zo gaaf dat ik (zeker op mijn leeftijd haha) door grote bedrijven wordt geboekt. Talpa gehad, Eyeworks kon ik helaas geen vrij meer voor nemen en nu in augustus ben ik 3 dagen als model geboekt door de grootste bierbrouwerij voor hun .com websitequote:Op maandag 30 juli 2012 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Why not? Omdat je daar pas werkt? Mss ergens in het najaar nog een weekje pakken?
quote:
Ik ook, belastingdienstquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:56 schreef borisz het volgende:
Even een Steertje doen. Ik moet zo gaan bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)tradition/index.html
Goedzoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:41 schreef borisz het volgende:
Uiteindelijk valt het mee.
Vroeger stotterde ik tijdens dit soort gesprekken. Maar goed de verkiezingsposters zijn besteld.
Jij tussen de ketels dusquote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Yes, ik neem die vrije dagen die ik heb wel op voor boekingen. Heb bv in augustus 2-3 dagen vrij voor fotoshoots. Vind t zo gaaf dat ik (zeker op mijn leeftijd haha) door grote bedrijven wordt geboekt. Talpa gehad, Eyeworks kon ik helaas geen vrij meer voor nemen en nu in augustus ben ik 3 dagen als model geboekt door de grootste bierbrouwerij voor hun .com website![]()
.
Ja was niet gelukt ze eruit te plassen, te groot. Hij ging rond 11u onder t mes en is er nog niet uitquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:31 schreef Bluezz het volgende:
Wat is er met je vader FFT? Weer die verdomde stenen?
Wat is de ijskelder?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:30 schreef Bluezz het volgende:
Een bezoek aan de ijskelderMisschien ga ik dat wel doen zaterdag! Die fietsroute zal wel te ver zijn en meefietsen in een optocht bejaarden dus daar heb ik niet zo'n zin an
http://binneninbuitenplaa(...)mendaal-en-overveen/
Dankjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:34 schreef Sarabi het volgende:
Beetje laat maar toch nog have fun Sun & Tav!
Hopelijk is je vader snel terug FFT.
http://www.kennemerduinen.com/in-de-duinen/ijskelder/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |