Wat heb ik gedaan?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:21 schreef alors het volgende:
ik zou echt kamikaze stylo met zwaard naar voren lopen als het zolang duurde
Nee dat moet je alleen in de laatste seconde doenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:21 schreef alors het volgende:
ik zou echt kamikaze stylo met zwaard naar voren lopen als het zolang duurde
Wat snap je niet?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze straks dat moment ergens hebben dan snap ik het tenminste..
Enorm sterk als je je zo kan herpakken.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:23 schreef dakpan90 het volgende:
Ik vind het zo ontzettend sterk, echt heel mooi. Als ze derde wordt is het brons met een verhaal en een gouden rand
Heel actief gekeken, maar niet meegekregen inderdaad.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:24 schreef marcodej het volgende:
Commentatoren zeggen nu dat de klok gereset werd omdat ze een gele kaart zou hebben gekregen. Kreeg het niet helemaal mee.
Ik denk niet dat veel mensen hier het precies wetenquote:
Bij degen mag je over het hele lichaam raken, maar je moet wel steken. Er zit een drukpunt op de punt, die moet ingedrukt worden.quote:
Punt bij raken, waar dan ook op het lichaam. Raken beide schermers elkaar in de aanval, dan krijgen beide schermers een punt.quote:
Heeft zelfs ff op 0 gestaan en sprong weer op 1.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat snap je niet?
Op 1 seconde bleef de tijd hangen, de wedstrijd was dus eigenlijk voorbij. op dat moment maakte de duitse een punt...
Zit er een sensor in?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bij degen mag je over het hele lichaam raken, maar je moet wel steken. Er zit een drukpunt op de punt, die moet ingedrukt worden.
Ja dat snap ik maar dus 3x3 minuten en niet tot bv 10 punten ofzo en dan sets...quote:Op maandag 30 juli 2012 21:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bij degen mag je over het hele lichaam raken, maar je moet wel steken. Er zit een drukpunt op de punt, die moet ingedrukt worden.
Als je de tegenstander weet te verwonden dan is het toch een punt?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen hier het precies weten
Ik ook.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Eerste keer tijdens OS dat ik echt meeleef.
Wielrennen ook, Vinoquote:Op maandag 30 juli 2012 21:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Via schotel naar BBC, zal dus sneller zijn dan streamsquote:Op maandag 30 juli 2012 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar kijken jullie? ik loop achter merk ik.
http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.htmlquote:Op maandag 30 juli 2012 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
NOS stream #5quote:Op maandag 30 juli 2012 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik leef altijd meequote:Op maandag 30 juli 2012 21:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ook. Twee puntenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Ja. In 1972 (?) was er ook een rel. Een Russische schermer had een drukknop in zijn hand, die kon hij indrukken om zijn lampje te laten branden.quote:
Max 3x3, of tot 15 punten.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar dus 3x3 minuten en niet tot bv 10 punten ofzo en dan sets...
Welke BBC? Ik heb ze ook ...quote:Op maandag 30 juli 2012 21:27 schreef ddx het volgende:
[..]
Via schotel naar BBC, zal dus sneller zijn dan streams
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja. In 1972 (?) was er ook een rel. Een Russische schermer had een drukknop in zijn hand, die kon hij indrukken om zijn lampje te laten branden.
Rot op.quote:
Mik Fla Moes?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:29 schreef AldoTheApache het volgende:
Die coach: Ja mik op haar vlamoes!!
alleen dan in het koreaans
Reclamequote:Op maandag 30 juli 2012 21:30 schreef megamandy het volgende:
Mart Smeets op ned 1, zal vast weel een heel interessant verhaal aan het vertellen zijn
그녀 vlamoes에 미케일quote:Op maandag 30 juli 2012 21:29 schreef AldoTheApache het volgende:
Die coach: Ja mik op haar vlamoes!!
alleen dan in het koreaans
11-10quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan zetten ze gewoon de tijd stil op 1 seconde
11-11quote:Op maandag 30 juli 2012 21:31 schreef Beach het volgende:
kap eens met om de halve seconde scores te posten, dat zien we zelf thuis ook wel
En mag die Koreaanse oneindig aanvallen!quote:Op maandag 30 juli 2012 21:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan zetten ze gewoon de tijd stil op 1 seconde
FOK! niet snappen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:31 schreef Beach het volgende:
kap eens met om de halve seconde scores te posten, dat zien we zelf thuis ook wel
10-9!quote:Op maandag 30 juli 2012 21:31 schreef Beach het volgende:
totdat ze raakt en die ander mistquote:Op maandag 30 juli 2012 21:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En mag die Koreaanse oneindig aanvallen!
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:32 schreef Kirov het volgende:
Die Chinese klinkt als een krolse kat als ze gescoord heeft
Sudden deathquote:Op maandag 30 juli 2012 21:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En mag die Koreaanse oneindig aanvallen!
Het zijn geen zwaarden.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:33 schreef BlaZ het volgende:
Eigenlijk maar laf met botte zwaarden met die punten erop. Zou wel mooier zijn als ze echt gewond konden raken
de Koreaanse is moe.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:34 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Wel epische comeback van die Chinese, mag ook wel gezegd worden!
Wat kan die Chinees daar nou aan doen?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef AldoTheApache het volgende:
Als ik die Zuid-Koreaanse was had ik eerst die Chinees geklapt, daarna de jury
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Dat is best eng, die Chinees speelde waarschijnlijk echt voor haar leven (en haar hele familie) gezien de reactie..
Mao Zedong heeft de rekening van de kogel al klaar.quote:
Onzin. Ze stond gelijk met de Duitse. Die overigens ook tijdens de partij beter was.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef AldoTheApache het volgende:
Zo ga je van een gegarandeerde zilvere plak naar een diploma
niets. Haar kun je niets verwijten. De rest er omheen des te meerquote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Wat kan die Chinees daar nou aan doen?
Ze zou op voordeel gewonnen hebben toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:36 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Onzin. Ze stond gelijk met de Duitse. Die overigens ook tijdens de partij beter was.
Van gegarandeerd zilver was geen sprake
met een gelijkspel won zequote:Op maandag 30 juli 2012 21:36 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Onzin. Ze stond gelijk met de Duitse. Die overigens ook tijdens de partij beter was.
serieus dit soort kneuzen.. als je het zo goed weet zorg dan eerst dat je 100% weet waar je over praat, sukkelquote:Op maandag 30 juli 2012 21:36 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Is de nummer 1 van de wereld logischquote:Op maandag 30 juli 2012 21:37 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Die chinese coach ook, lijkt gewoon boos nadat ze heeft gewonnen, misschien waren er bel chinezen op de tribune die liever een andere uitslag gezien hadden (verklaart ook waarom ze eerst dik achter moest komen om vervolgens makkelijk erover heen te gaan)
o?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zou op voordeel gewonnen hebben toch?
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:37 schreef Cara het volgende:
[..]
serieus dit soort kneuzen.. als je het zo goed weet zorg dan eerst dat je 100% weet waar je over praat, sukkel
Dat dusquote:
Oh,ok dan heb je gelijkquote:Op maandag 30 juli 2012 21:38 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Is de nummer 1 van de wereld logisch
Nee, tegen Yana Shemyakina.quote:
Ja idd die epische muziek ookquote:Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Echt petje af voor de organisatie. Hoe ze met muziek en licht er echt een fenomenale show van maken. Dit moet toch verdomme op TV kutNOS.
De NOS kwam met een itempje over grappige namen van atleten tussen de zwemwedstrijden door.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Echt petje af voor de organisatie. Hoe ze met muziek en licht er echt een fenomenale show van maken. Dit moet toch verdomme op TV kutNOS.
quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
De NOS kwam met een itempje over grappige namen van atleten tussen de zwemwedstrijden door.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Lijkt me weer voldoende voor de komende 4 jaarquote:Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Ach het heeft in ieder geval 4 schermtopics opgeleverd
Zal na de OS de Nederlandse schermbond overspoelt worden met nieuwe leden?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef TheVulture het volgende:
idd, reageerde misschien wat onsportief in the heat of the moment maar uiteindelijk kan ze er ook niks aan doen. Of tenminste, misschien had ze haar punt kunne nweigeren maar zou jij dat doen?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Duitse hoeft trouwens niet uitgefloten te worden, die speelt ook om te winnen.
Klopt, dat zal de komende 12 jaar in totaal niet worden ingehaald.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Schei toch ook, schijnheilige Britten, als je dan zo hard ShA - Lam (oid) staat te roepen voor die Koreaans geef je aan dat je duidelijk partij tegen de scheids en dus Duitser kiest (terecht ook hoor) maar ga dan niet als een laffe Nederlandse burgemeesters de andere schuldige partij ook aanmoedigen om geen conflict te krijgen,quote:Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef Columbiafan het volgende:
Respect voor de Britten, sportief publiek, heel groots![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef TheVulture het volgende:
't Zijn allemaal topsporters hoor, ieder die daar staat verdient dik applausquote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Schei toch ook, schijnheilige Britten, als je dan zo hard ShA - Lam (oid) staat te roepen voor die Koreaans geef je aan dat je duidelijk partij tegen de scheids en dus Duitser kiest (terecht ook hoor) maar ga dan niet als een laffe Nederlandse burgemeesters de andere schuldige partij ook aanmoedigen om geen conflict te krijgen,
Huh wtf zag het niet eens.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
0-1 is het.
Maar die eerste 3min gingen wel heel snel
Eerste periode werd stop gezet. Bij te passief gedrag kan scheids beslissen meteen naar volgende periode te gaanquote:
Ja, een seconde duurt daar langer dan drie minutenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
0-1 is het.
Maar die eerste 3min gingen wel heel snel
Ja nouwja opeens gingen ze naar de 2/3quote:
Is tijd goed overgezet?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:44 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Eerste periode werd stop gezet. Bij te passief gedrag kan scheids beslissen meteen naar volgende periode te gaan
Aah okquote:Op maandag 30 juli 2012 21:44 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Eerste periode werd stop gezet. Bij te passief gedrag kan scheids beslissen meteen naar volgende periode te gaan
Onzin, als je onterecht door gaat door vals spel dan moet je je als topsporter schamen en niet door willen gaan, dat is pas topsport, en dan heb ik het natuurlijk over individueel sport vooral aangezien jij door alles kan beslissen in je eentje, maar het is typische de Duitse mentaliteit, winnen desnoods door valsspelenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Zijn allemaal topsporters hoor, ieder die daar staat verdient dik applaus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |