Bij degen mag je over het hele lichaam raken, maar je moet wel steken. Er zit een drukpunt op de punt, die moet ingedrukt worden.quote:
Punt bij raken, waar dan ook op het lichaam. Raken beide schermers elkaar in de aanval, dan krijgen beide schermers een punt.quote:
Heeft zelfs ff op 0 gestaan en sprong weer op 1.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat snap je niet?
Op 1 seconde bleef de tijd hangen, de wedstrijd was dus eigenlijk voorbij. op dat moment maakte de duitse een punt...
Zit er een sensor in?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bij degen mag je over het hele lichaam raken, maar je moet wel steken. Er zit een drukpunt op de punt, die moet ingedrukt worden.
Ja dat snap ik maar dus 3x3 minuten en niet tot bv 10 punten ofzo en dan sets...quote:Op maandag 30 juli 2012 21:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bij degen mag je over het hele lichaam raken, maar je moet wel steken. Er zit een drukpunt op de punt, die moet ingedrukt worden.
Als je de tegenstander weet te verwonden dan is het toch een punt?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen hier het precies weten
Ik ook.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Eerste keer tijdens OS dat ik echt meeleef.
Wielrennen ook, Vinoquote:Op maandag 30 juli 2012 21:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Eerste keer tijdens OS dat ik echt meeleef.
Via schotel naar BBC, zal dus sneller zijn dan streamsquote:Op maandag 30 juli 2012 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar kijken jullie? ik loop achter merk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |