SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind nasus zo saai. 30 minuten lang een beetje Q farmen en dan iedereen een beetje watsen geven.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:03 schreef dustbrain het volgende:
Eindelijk een goede lane en farm met Nasus, valt mijn TERING!!!!!!!!!!!!!!!!!!! internet weg. Ik begin deze kut plek te haten.
Dit jaquote:Op maandag 30 juli 2012 22:07 schreef dejenero het volgende:
[..]
Ik vind nasus zo saai. 30 minuten lang een beetje Q farmen en dan iedereen een beetje watsen geven.
Verlies jij wel eens ooit omdat je niet goed speelt?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:53 schreef BaajGuardian het volgende:
permalosses omdat ik dikke lagspikes had in potje en in ander potje had ik teveel last van mn schouderblad (spier behoorlijk verrekt) en mn hele team werkte ook niet echt mee, dat liep maar wat te ramboën.
volgende potje hopelijk weer met en tegen fatsoenlijke spelers.
soms, en dan geef ik dat ook meteen toe.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:57 schreef dejenero het volgende:
[..]
Verlies jij wel eens ooit omdat je niet goed speelt?
Ik namelijk wel.
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:53 schreef BaajGuardian het volgende:
permalosses omdat ik dikke lagspikes had in potje en in ander potje had ik teveel last van mn schouderblad (spier behoorlijk verrekt) en mn hele team werkte ook niet echt mee, dat liep maar wat te ramboën.
volgende potje hopelijk weer met en tegen fatsoenlijke spelers.
quote:
waarom ga jij niet eens lekker naar geenstijl oid, dat is echt een forum voor jou geloof ik.quote:
oh ha-ha.quote:
LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLlllllllooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
oh ha-ha.
gister gewoon teveel push ups gedaan, na een 30 km fietstocht.
30 km nog wel pffffquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
oh ha-ha.
daar krijg je geen schouder blessure van of wel soms, maar van teveel push ups als je al aan inspanning heb gedaan wel. en daar zit ik nu nog mee, hopelijk word ik er niet mee wakker.quote:
Haha noob, ik 10,000quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:39 schreef Jajong het volgende:
Ik heb vandaag meer dan 5,000 kilo gelift.
Ja, was mooi moment.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Had ik jullie al verteld van toen ik in ranked met mijn ogen dicht een septakill maakte terwijl drie supermodellen mij pijpten/pepen en ik een vuurgevecht met de mossad en de russen tegelijk uitvocht?
Thats it?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Had ik jullie al verteld van toen ik in ranked met mijn ogen dicht een septakill maakte terwijl drie supermodellen mij pijpten/pepen en ik een vuurgevecht met de mossad en de russen tegelijk uitvocht?
Volgens mij heb je hier en daar wat overdreven.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:17 schreef znarch het volgende:
[..]
Thats it?
Ik heb als 1 man team Dreamhack gewonen terwijl ik een kernoorlog heb voorkomen, een medicijn tegen aids en kanker heb uitgevonden sex had met alle playmates uit 2012, de relativiteitstheorie ontkrachtte en alle goude medailles op de spelen won. Ohja, tussentijds sloeg ik Chuck Norris in elkaar met mijn pink.
je zegt het verkeerd, je moet reageren met dingen als LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLlllllllooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllquote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:54 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hier en daar wat overdreven.
Klopt, hij gebruikte stiekem ook zijn ringvinger even om Chuck te verslaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:54 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hier en daar wat overdreven.
Maar serieus Baajtje. Als je last van je schouderblad krijgt is je vorm gewoon verkeerd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
oh ha-ha.
op het moment alleen nog een doffe pijn na te hebben geslapen, beetje zeurderige pijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar serieus Baajtje. Als je last van je schouderblad krijgt is je vorm gewoon verkeerd.
Misschien knijp je te veel met je schouderbladen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:25 schreef BaajGuardian het volgende:
op het moment alleen nog een doffe pijn na te hebben geslapen, beetje zeurderige pijn.
gisteren was het erger, dus ik hoop dat het morgen weer helemaal weg is.
Thuiswerken of anders met de autoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:06 schreef Xetran het volgende:
[..]
allemaal mensen die 30km moeten fietsen elke dag, god damn man.
ik krijg ook heel veel bepaalde champs, krijg best vaak ziggs (quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:01 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Thuiswerken of anders met de auto![]()
Fietsen is saai.
Ik vind ARAM trouwens maar raar. Ik heb vaak 2(ofmeer) potjes achter elkaar dat ik precies dezelfde champs krijg. Gisteren 2x udyr achter elkaar.
Ik heb pas 1x nida gehadwel 3 of 4x zilean al
die is nog meer OP dan nida vind ik zelf.
Ziggs pas 1 keer gehad, morg ook.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik krijg ook heel veel bepaalde champs, krijg best vaak ziggs () en ook geregeld morgana in aram.
En dat terwijl ik meer dan de helft van de totale championpool bezit, wel vreemd.
wat is je ign, dan add ik je voor future arams.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:07 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ziggs pas 1 keer gehad, morg ook.
Ik heb vaak Soraka, udyr(wat klote is), eve(whyyyyyyy).
Al heb ik dan wel het geluk dat er iemand skipped
Dan start er een nieuwe game heb ik weer dezelfde vaak.
dunnanicknamequote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wat is je ign, dan add ik je voor future arams.
Dit is zo'n domme post dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
op het moment alleen nog een doffe pijn na te hebben geslapen, beetje zeurderige pijn.
gisteren was het erger, dus ik hoop dat het morgen weer helemaal weg is.
-
en wat jajong betreft: als ik je afkat is dat omdat je met amper ervaring faulty info neerpent in dit topic en is dat ook daar op gericht, jij kat mij af omdat je al die jaren jaloers bent geweest op dat ik lange tijd een relatief vooraanstaand lid was op deze site, je mij persoonlijk niet mag, en daarom reageer je ook infantiel altijd op mijn persoon. Dat is het contrast hier, grow the fuck up.
Niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit is zo'n domme post dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen.
linksboven en dan naar rechts lezen. Bij het einde van de regel ga je naar de volgendequote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit is zo'n domme post dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen.
Ja hij heeft onwijs veel sustain door zijn W.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:26 schreef Jajong het volgende:
Overigens is Gragas gratis deze week, net eerste potje 13-1-7, de man doet hella deepz gek
Mwa als het goed is kun je behoorlijk zonen met zijn Q.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:19 schreef nyny83 het volgende:
Nadelen:
- melee voor lasthits
- Ulti kan soms ook heel fout uitpakken
- Skillshot is bij een goede tegenstander lastig te raken (vaak gebruik ik hem dan gewoon om mee te farmen)
- Geen echte low cooldown spell om te spammen
Maar wel een leuke (en goede) champion inderdaad.
Hey ik zeg niet dat er niet omheen te werken valt hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:25 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Mwa als het goed is kun je behoorlijk zonen met zijn Q.
Als je tegen een kassadin speelt is het helemaal een makkie.
Elke keer als die een creep wil lasthitten een barrel op zijn hoofd gooien.
Ook kun je zijn Q gebruiken om zelf te lasthitten door hem in het pad te gooien zodat de tegenstander je niet kan raken.
Ult kan inderdaad fout gaan, maar dat is met wel meer skills/ults zo.
Totnutoe geen problemen gehad met skillshots raken, maar ik speel dan ook niet veel ranked.
Inderdaad geen low CD spells, maar je neemt toch een 20% tot 40% CD reduction items.
Je bent net als morgana afhankelijk van je skillshots.
Dat is voor bijna elke champ wel te zeggenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:32 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hey ik zeg niet dat er niet omheen te werken valt heDat zijn gewoon wat dingetjes om rekening mee te houden als je Gragas gaat spelen. Het beste is Gragas tegen niet al te mobile champs die squishy zijn (denk aan bijv. Annie) en tegen champs die in melee range moeten komen voor lasthits (zoals inderdaad bijv. kassadin)
morellos + lucidity boots = 40 sec ult, 4 sec q.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:19 schreef nyny83 het volgende:
Nadelen:
- melee voor lasthits
- Ulti kan soms ook heel fout uitpakken
- Skillshot is bij een goede tegenstander lastig te raken (vaak gebruik ik hem dan gewoon om mee te farmen)
- Geen echte low cooldown spell om te spammen
Maar wel een leuke (en goede) champion inderdaad.
dat wel, maar early game ga je daar niet voorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
morellos + lucidity boots = 40 sec ult, 4 sec q.
ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:51 schreef Jajong het volgende:
Alhoewel ik zelf nooit een DFG koop omdat ik active items ALTIJD VERGEET.
Zonder hourglass met bepaalde champs spelen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:51 schreef Jajong het volgende:
Hmm ik gebruik ze over het algemeen redelijk, BEHALVE die fucking raduins omen. Die vergeet ik ALTIJD, maar dat is (gelukkig) de enige.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:51 schreef Jajong het volgende:
dat is de vloek van randuin.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:25 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hmm ik gebruik ze over het algemeen redelijk, BEHALVE die fucking raduins omen. Die vergeet ik ALTIJD, maar dat is (gelukkig) de enige.
ik heb dat met alle active itemsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat is de vloek van randuin.
iedereen heeft dat
Ik speel voornamelijk top, en dat is een eilandje ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:06 schreef Skillstorm het volgende:
Hebben jullie dat ook trouwens dat als je bijvoorbeeld bot speelt en VEEL later pas de enemy toplaner tegen komt? Je wist dat ze het in de game zaten via loading screen en/of champ select, maar dan zie je ze pas in teamfights en je heb je een gevoel van: He, jij ook hier?
Ranged champions ?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:21 schreef Kriebelhoest het volgende:
Wat is een goede counter voor jarvan?
De reden waarom ik er maar 2 hebquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:51 schreef Xetran het volgende:
die achterlijke prijs voor een extra runepage
ik verkrachte er laatst een best hard als akali, en ook als shen. maar ik weet niet of dat een counter is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:21 schreef Kriebelhoest het volgende:
Wat is een goede counter voor jarvan?
Die achterlijke prijs voor tier 3 runesquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:51 schreef Xetran het volgende:
dat is nog niet eens zo erg als je ze in elke page kan gebruiken.. als je pages hadquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:52 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Die achterlijke prijs voor tier 3 runes
Ik heb daar dan ook even door de zure appel heen gebeten en in één keer die page-pack gekocht. Kan echt niet werken met minder dan 7 runepagesquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:51 schreef Xetran het volgende:
Vind ik wel meevallenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:52 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Die achterlijke prijs voor tier 3 runes
Naja opzich merk ik het welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb daar dan ook even door de zure appel heen gebeten en in één keer die page-pack gekocht. Kan echt niet werken met minder dan 7 runepages
[..]
Vind ik wel meevallen
Zat ik laatst ook naar te kijken, zure is dat ik precies de helft van die champs al heb, en de andere helft niet bijzonder interresant vind.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:55 schreef Xetran het volgende:
Ik wou ook die bundle kopen. maar ik speel nu niet zoveel potjes meer per dag dat ik het de moeite waard vind. en dan is het best zuur
Ranked aan het doen ?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:42 schreef Xetran het volgende:
Denk dat ik maar eens geen champion koop en 6300 ip verspil aan een runepage. Wel jammer, maar ik kan onderhand niet anders.
Nee, maar ik erger mij gewoon aan dat ik zo weinig champs kan kiezen altijd. ik wil kunnen kiezen wat ik wil en daar gelijk de runepage voor hebben.quote:
Tsja, met 7 runepages kan ik nog steeds niet alles optimaal spelen. Eigenlijk heb ik er nog meer nodigquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:46 schreef Xetran het volgende:
[..]
Nee, maar ik erger mij gewoon aan dat ik zo weinig champs kan kiezen altijd. ik wil kunnen kiezen wat ik wil en daar gelijk de runepage voor hebben.
Kheb er 10 en dat is voor mij voldoende. Maar ik heb de laatste tijd wel minder champions die ik speel. Voorheen speelde ik bijna alles, nu speel ik per rol maar een paar champions.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Tsja, met 7 runepages kan ik nog steeds niet alles optimaal spelen. Eigenlijk heb ik er nog meer nodig
Maar het is gewoon een dikke tweede exhaust. Hoe kun je dat vergeten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat is de vloek van randuin.
iedereen heeft dat
Gratzquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:47 schreef BaajGuardian het volgende:
mn eerste legit penta (omdat ik support main normaal gesproken :p )
(heb eerder vs ai weleens een penta gehad natuurlijk maar dat telt niet imo)
Nice, maar imo tellen ze in ARAM´s ook nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Mooi.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat? You can't be serious.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:31 schreef Kriebelhoest het volgende:
Oja en dat mensen in ranked nog steeds niet weten dat een blitzcrank door walls heen kan pullen
Ben serieus. Laatste game werd ashe 2-3x door wall heen pulled terwijl je overduidelijk blitz zag lopen...nou daar gaat je teamfight. Zeg maar niks over die nunu...quote:
Dit, achteraf was ik beter af geweest als ik gewoon vanaf begin af aan een bundel had genomen met die dingen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Tsja, met 7 runepages kan ik nog steeds niet alles optimaal spelen. Eigenlijk heb ik er nog meer nodig
Nou, als je dit filmpje kijkt begrijp je de beschrijving van mijn filmpje ook opeensquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:30 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Mooi.
Maar die beschrijving...
[ afbeelding ]
Ik vind van wel, TF is TF.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nice, maar imo tellen ze in ARAM´s ook niet
Ja, maar....gewoon... het hoort er niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nou, als je dit filmpje kijkt begrijp je de beschrijving van mijn filmpje ook opeens
[..]
Ik vind van wel, TF is TF.
KYAI KYAI CHONG PAN!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, maar....gewoon... het hoort er niet.
Hij kan zelfs naar 24 seconden met max CDR.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 03:58 schreef Skillstorm het volgende:
Lux, amazing champion.![]()
Oh god die laser, 1k damage op een 32 sec cd.
Transformeren in Rumblequote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:11 schreef Xetran het volgende:
hoe de fuck speel je tegen teemo als een shen
als je bedoeld dat ik alleen over pg kan spreken, dat is gewoon niet waar; ik heb veel ervaring met SR, en heb veel geduoq'ed en ge'premade. Ik speel nogsteeds teamrankeds en dat is ook in SR.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:04 schreef dejenero het volgende:
Een penta kill halen is natuurlijk super fraai! Dus congratz daarmee!
Ik denk dat het ook niet makkelijk zal zijn om een penta te scoren in PG.
Toch vind ik wel dat een penta in 5v5 nog net iets fraaier is.
Alsnog tumbs up voor de prestatie!
Ik denk trouwens dat jajong en BG op moeten houden met hun continue gezeik op elkaar.
Ik heb in de discussie vaak aan jajongs kant gestaan maar dat is alleen omdat ik mezelf alleen maar richt op 5v5s. BG daarentegen speelt voornamelijk PG. De discussies die jullie dus structureel hebben (en die ook deze topic reeks structureel loopt te verzieken) over champions en items en andere stront slaat dus nergens op.
7 Runepage bundle met IP?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je koopt er geen enorm voordeel mee, dat staat of valt met hoe goed je die pages gebruikt.
Iedereen kan ook gewoon voor IP die pagina's vrijschakelen, dus iedereen heeft dezelfde kansen.
Het enige was je dan moet doen is genoeg spelen om die IP vrij te schakelen, niks pay to win aan.
10/1//23 met rumble rankedquote:
quote:League of Legends v1.0.0.144
Diana, Scorn of the Moon
Pending the completion of some further testing on PBE, Diana will be released at a future date
Amumu
Cursed Touch (Passive)
Duration reduced to 3 seconds from 4
Tantrum
Mana cost reduced to 35 from 50
Bandage Toss
Ability Power ratio reduced to 0.7 from 1.0
Curse of the Sad Mummy
Ability Power ratio reduced to 0.8 from 1.0
Brand
Pyroclasm
Missile Speed increased to 1000 from 800
Missile Speed no longer increases when hitting ablaze targets
If Pyroclasm strikes an ablaze target, the next bounce will now prioritize champions
Cho'gath
General
Magic Resist per level increased to 1.25
Attack Range normalized to 125 from 130
Rupture
Cast time reduced to 0.5 seconds from 0.672
Delay normalized to 0.625 seconds from 0.5 - 0.75
Feral Scream
Cast time reduced to 0.5 seconds from 0.6417
Vorpal Spikes
Width now increases based on Cho'gath's size
Feast
Now grants Cho'gath up to 50 additional Attack Range, based on Feast rank and amount of stacks
Cast time normalized to 0.5 seconds from 0.43
Range increased to 150 from 100
Evelynn
General
Recommended items on Summoner's Rift now include Boots of Mobility
Shadow Walk (Passive)
Restealth duration reduced to 6 seconds from 8
Dealing periodic damage (ie: Ignite) no longer prevents her from restealthing
Agony's Embrace
Cooldown reduced to 120/100/80 seconds from 150/120/90
Hecarim
Devastating Charge
Now more responsive when colliding with opponents
Initial Movement Speed bonus increased to 25% from 0% (still reaches max speed at the same time)
Onslaught of Shadows
Enemy flee speed is now higher based on how close the enemy is to Hecarim
Janna
Zephyr
Ability Power ratio reduced to 0.6 from 0.8
Fixed: Janna will no longer sometimes retain the passive bonuses while Zephyr is on cooldown
Lulu
Wild Growth
Fixed: Now completes its effects even if the allied target was about to take lethal damage at the time of casting
Rammus
General
Now gains 1.25 Magic Resist per level
Rumble
Junkyard Titan (Passive)
Danger Zone damage bonus reduced to 25% from 30%
Flamespitter
Damage reduced to 90/160/230/300/370 from 90/180/270/360/450
Fixed: Flamespitter no longer lasts slightly longer than intended
Twitch
General
Base Attack Damage increased to 52 from 50
Venom Cask
Missile Speed increased to 1400 from 1300
Urgot
Acid Hunter
Damage adjusted back to 10/40/70/100/130 (+0.85 total Attack Damage) from 50/80/110/140/170 (+1.2 bonus Attack Damage)
Xin Zhao
General
Base Attack Damage reduced to 55.3 from 59
Attack Damage per level increased to 3.3 from 3
Audacious Charge
Damage reduced to 70/110/150/190/230 from 70/115/160/205/250
Yorick
Omen of Famine
Ravenous Ghoul will only heal Yorick for 50% the damage it deals to minions
Omen of Death
Fixed: The Revenant no longer instantly dies upon casting Omen of Death on an allied Evelynn
Proving Grounds
Repositioned Health Relics so players are less likely to unintentionally walk through them
Adjusted Nexus turrets
Nexus turrets reduced from two to one
Nexus turrets now have an additional 20 Armor, 800 Health, and 30 base Attack Damage
Experience curve adjusted so that levels 14-18 take slightly longer to reach
General
You can now reset the current audio configuration back to defaults from the audio options menu
Battle Training
The "Buy Boots" quest will now properly fire
The "Defeat the Lizard Elder" and "Defeat the Ancient Golem" quests will now properly fire when playing as Ashe
The tip regarding Champion Ultimate Abilities will now show up properly when playing as Ashe
Soraka Bot and Nasus Bot will no longer get stuck
Updated several Champion art assets including splash art and icons for various Mordekaiser, Cassiopeia, Kassadin, Ezreal, and Ashe skins
Fixed: Summoner's Insight now correctly works with Promote (now correctly grants bonus defensive stats)
Fixed: Custom game bots now lane properly when allied players are jungling
Updated tooltips for Ahri, Annie, Jarvan IV, Leona, Lux and Morgana
New Tribunal Feature
Players punished by the Tribunal will now be e-mailed a "Reform Card" which gives additional details about their case
cho is sowieso goed tegen veel ad topquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tijd om Cho weer te gaan mainen.
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
RP natuurlijk, maar je kunt runepages los kopen voor 6300 IP stuk.
Dit dus.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:53 schreef ems. het volgende:
Ik vond hem wel degelijk OP. Ook een vrij standaard en succesvolle pick laatste paar tournaments.
90% van de nieuwe champs zijn datquote:
3612 RP voor 20 euro geloof ik, dus rond de 15 euro omgerekend voor je runepage bundle.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:10 schreef dejenero het volgende:
hoeveel kost die runepage bundle omgerekend in euro? Misschien dat ik toch maar een keer ga investeren. Ik heb er momenteel 4 (Support, AD, AP, Jungle) maar ik wil er nog minimaal 2.
Zoiets ja. Gaat hard als je het gaat omrekenenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:12 schreef nyny83 het volgende:
[..]
3612 RP voor 20 euro geloof ik, dus rond de 15 euro omgerekend voor je runepage bundle.
Inderdaad wil niet weten wat ik al heb uitgegeven aan Riot!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zoiets ja. Gaat hard als je het gaat omrekenen
Ik in totaal denk ik 30 of 35 euro, valt me reuze meequote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:15 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Inderdaad wil niet weten wat ik al heb uitgegeven aan Riot!
ongeveer misschien zelfs nog korter.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ga eens rekenen, momentje. Was de gemiddelde speeltijd per game niet iets van 35 minuten?
Mjah maar ik ben niet zo skin-geil. Ik heb voor die 35 euro het grootste deel uitgegeven aan die runepage bundle, enkele champs gekocht van 6300 IP die ik graag snel wilde hebben en een paar skins waaronder Brolaf (die ook vrij duur is)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En dan maar 35 euro uitgegeven? Doe je goed.
ja inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En dan maar 35 euro uitgegeven? Doe je goed.
nou, schrik niet..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:15 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Inderdaad wil niet weten wat ik al heb uitgegeven aan Riot!
Ik ook..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nou, schrik niet..
ik in totaal al zo'n 300 euro. ;[
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat is dan weer wel erg veel.
NEIN! alle!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:14 schreef totalvamp het volgende:
[..]
alleen de dames met een leuke outfit
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:14 schreef totalvamp het volgende:
[..]
alleen de dames met een leuke outfit
inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:19 schreef dustbrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op zulke skins doel jij?
Matchmaking kijkt niet alleen naar vaardigheid maar ook gedrag hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:43 schreef Jajong het volgende:
Ik MOET ELKE fucking game carryen anders verlies ik gewoon. Ik ben letterlijk altijd de enige die er ene fuck van begrijpt. Weer een fucking Nautilus die healthcrystal start en bij fucking 9 minuten zn eerste gank maakt. Ik ga weer 10/0 met Jax maarja, als je naut en mid beide 2/12 zijn o.i.d. wordt t lastig. Ik denk echt dat sommige mensen een fucking hersenaandoening hebben ofzo, zo intens achterlijk zijn sommige mensen.
Dat is dus onzin.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Matchmaking kijkt niet alleen naar vaardigheid maar ook gedrag hoor.
Veel ontvangen reports -> andere spelers met veel reports. Dat kan feeden of het spel niet snapen zijn, maar ook flamen en ragen.
Matchmaking kijkt niet de reden van reports.
Volgensmij heeft hij wel gelijk. en wat zou jij weten?quote:
en wederom kan je er weer eens niet tegen en moet je de andere afzeikenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:56 schreef Jajong het volgende:
Wat kom je nou weer interessant doen dan, wat jij zegt is op lucht gebaseerd, en als ik je aanspreek op je bullshit kom je weer met van die domme autistische verhalen aanzetten.
Klopt, je bent namelijk best grappig als je je boos bent. Toe, rage nog even voor mij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:14 schreef Jajong het volgende:
Heeft niks met betweterigheid te maken. Hij verzint gewoon iets om vervelend te doen.
Boos? Om jou? Bitch please. Ik lach om jou.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Klopt, je bent namelijk best grappig als je je boos bent. Toe, rage nog even voor mij.
Ben jij chronisch ongesteld of zo, tering hey.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:56 schreef Jajong het volgende:
Wat kom je nou weer interessant doen dan, wat jij zegt is op lucht gebaseerd, en als ik je aanspreek op je bullshit kom je weer met van die domme autistische verhalen aanzetten.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Boos? Om jou? Bitch please. Ik lach om jou.
Zag wel veel mensen steeds dis en reconnecten, en klagen over de verbinding.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:24 schreef Keyos het volgende:
Hebben meer mensen sinds vandaag connectieproblemen met de server en website van League of Legends? Ik kan de site amper laden en ik kom vrijwel niet door het login scherm heen (en als ik er doorheen kom kan ik maar één pot spelen en word ik er al weer uitgeknikkerd).
Haha ja. Na 10 minuten zei hun lux ineens : OMG, surrender verdomme nou és!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:57 schreef Skweezer het volgende:
en dan zegt het enemy team zeker "easy"5v3
Ik word meestal gebanned van Aram games, maar als ik dan zie wat voor ''hoger niveau'' die level 30-ers zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:43 schreef BaajGuardian het volgende:
aram is eigenlijk ook best wel freewin freelose, vooral als je van die imbecielen in je team krijgt die niet weten hoe ze de champs moeten spelen en ipv dat ze dan vragen voor tips maar wat doen (en verkeerd doen) had 2 potjes geleden een taric in mn team die zn w activate terwijl er niemand in de buurt stond, en gebruikte zn ult ook om te poken, wtf ben je dan aan het doen...
maar goed, soms gebeuren er wel leuke dingen in met die random comps.
het probleem is dat je bij een normale game als je met vier retards zit, je 20+ minuten verspilt. Bij een bot game kun je dan nog makkelijk winnenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:53 schreef BaajGuardian het volgende:
nou sommige mensen zijn bang om normal te spelen oid, lol ...
mn broertje is onderhand ook alleen maar vs ai aan het doen terwijl ik hem had uitgelegd dat dat alleen voor de basics was en hij nu toch echt normals moet gaan doen maar ok. je weet hoe 'leuk' normals zijn voor nieuwe spelers he met alle smurfs ;l
en dat mensen onder de lvl 30 worden gekicked (wat ik zelf ook doe) heeft met runepages + championcount te maken, moet wel zo eerlijk blijven.
Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:53 schreef BaajGuardian het volgende:
nou sommige mensen zijn bang om normal te spelen oid, lol ...
mn broertje is onderhand ook alleen maar vs ai aan het doen terwijl ik hem had uitgelegd dat dat alleen voor de basics was en hij nu toch echt normals moet gaan doen maar ok. je weet hoe 'leuk' normals zijn voor nieuwe spelers he met alle smurfs ;l
en dat mensen onder de lvl 30 worden gekicked (wat ik zelf ook doe) heeft met runepages + championcount te maken, moet wel zo eerlijk blijven.
Een jungler z'n gank is een bonus. Het ligt aan jou. En nee, ik speel nooit junglers.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:13 schreef totalvamp het volgende:
[..]
het probleem is dat je bij een normale game als je met vier retards zit, je 20+ minuten verspilt. Bij een bot game kun je dan nog makkelijk winnen
Ik ben niet zozeer bang een normal te doen, meer huiverig voor het feit dat k weer met een jungler zit die niet weet wat ganken is.
Grappige post. Zoveel onwetendheid in slechts zo weinig tekst.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:43 schreef Jajong het volgende:
Ik MOET ELKE fucking game carryen anders verlies ik gewoon. Ik ben letterlijk altijd de enige die er ene fuck van begrijpt. Weer een fucking Nautilus die healthcrystal start en bij fucking 9 minuten zn eerste gank maakt. Ik ga weer 10/0 met Jax maarja, als je naut en mid beide 2/12 zijn o.i.d. wordt t lastig. Ik denk echt dat sommige mensen een fucking hersenaandoening hebben ofzo, zo intens achterlijk zijn sommige mensen.
Heyyyy deze retard hebben we gemist.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:26 schreef honderdprocentjes het volgende:
[..]
Grappige post. Zoveel onwetendheid in slechts zo weinig tekst.
Oh de ironie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:26 schreef honderdprocentjes het volgende:
[..]
Grappige post. Zoveel onwetendheid in slechts zo weinig tekst.
Blij dat een champion die heel lang mijn main was jou zo kan irriteren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:17 schreef dustbrain het volgende:
Zoveel Mid fizz in draft mode en ze zijn onmogelijk om te killen. Wat een kleuter champ, en dan die kop en die stem, godsamme.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:27 schreef Jajong het volgende:
Lol.
4v5 ARAM gewonnen. Ze hadden Sivir Ashe Caitlyn Shaco Pantheon dus ik heb letterlijk alleen maar armor gebouwd op Horsey en gewoon beetje door ze heen rennen, wel grappig.
altijd al geweten dat ik hem terug op je kon vurenquote:
Van mij mag dat beest op de barbecue.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:23 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Blij dat een champion die heel lang mijn main was jou zo kan irriteren.
mee eens, en dan win je zelf goed in cs en heb je het onder controle, laten andere lanes hem gefeed rakenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:51 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Van mij mag dat beest op de barbecue.
Maar ik wil toch even mijn frustratie kwijt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:20 schreef Jajong het volgende:
Dude als je niet leest wat er in de client staat is ´t je eigen schuld dat je tijdens een scheduled downtime gaat gamen hoor
Wil best meedoen: Tjoenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:03 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ga zo maar weer wat arams maken denk ik, zin an.
als er hier mensen zijn die mee willen doen moet je het nu zeggen.
Wie door een campende Darius gepakt wordt is wel slecht zeg. hij is nog makkelijker te kiten dan nasus.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:16 schreef nyny83 het volgende:
Op een doordeweekse dag om 3 uur in de nacht nog een game starten.... DOE ES WAT NUTTIGS MET JE LEVEN VENT!
Wat vinden jullie van Darius jungle? Ik haal meestal wel goede scores enzo, maar toch verlies ik de meeste games met hem. Toch teveel KS zodat mn incompetente team niet genoeg feed? Met bijvoorbeeld Maokai haal ik een 70% winrate in normals maar dan met veel meer assists.
Het is tegen de 'Summoners Code'. Dus ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:50 schreef dustbrain het volgende:
Ik doe tribunal en vet veel mensen worden gereport vanwege 'easy'. Is dat wel punish-waardig? Ik zie niet hoe de enemy team zich gedragen heeft maar volgens de regels is de gerapporteerde strafbaar ookal is het enemy team dat ook. Dus ik punish ze dan maar al voelt dat heel dom.
/all -'easy'
/all - OMG REPORT YOU FUCKING IDIOT OMG!
Permaban.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:54 schreef CyberJesus het volgende:
Hij start niet meer op bij mij.. wat is dit?
Hoe weet je welk elo je tegenstander is?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:01 schreef Jajong het volgende:
Lol wtf. Mijn normal hidden ELO is blijkbaar heel hoog ofzo want zit nu in lane tegen een 1700ELO speler. Dat wordt wat.
lolking.netquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:02 schreef dejenero het volgende:
[..]
Hoe weet je welk elo je tegenstander is?
Of zijn normal elo is heel laag.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:01 schreef Jajong het volgende:
Lol wtf. Mijn normal hidden ELO is blijkbaar heel hoog ofzo want zit nu in lane tegen een 1700ELO speler. Dat wordt wat.
Snap ik, maar ik ben rond de 900 ELO ranked, en hij is 1650. Beetje rare matchmaking, maar misschien was de rest van m'n team high ELO ofzo dunno. Mijn jungler was wel heel goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je weet dat hidden ELO slechte schattingen zijn?
Normale ELO die je bij winst krijgt is niet iedere game hetzelfde, win je van betere spelers dan krijg je meer ELO dan als je tegen waardeloze kutspelers wint.
De "hidden ELO-berekeningen" berekenen dat op basis van ratio, waar je vrij weinig aan hebt omdat je dan niet weet tegen welke "betere" spelers je won en van welke "slechtere" spelers je verloor. Toegang tot die ratingsgegevens van Riot hebben die bereken-dingen namelijk niet.
Oftewel; het kan er dik honderd-tweehonderd naast zitten.
lolmatches.com haalt met behulp van een client die het netwerkverkeer naar de Riot servers onderschept bij de start van een game de daadwerkelijke elo's van je medespelers op. Als je dus een keer een game hebt gespeeld met iemand die die client had, weet je van die datum je echte hidden elo (geen schatting dus). Check dus maar eens op lolmatches.comquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je weet dat hidden ELO slechte schattingen zijn?
Normale ELO die je bij winst krijgt is niet iedere game hetzelfde, win je van betere spelers dan krijg je meer ELO dan als je tegen waardeloze kutspelers wint.
De "hidden ELO-berekeningen" berekenen dat op basis van ratio, waar je vrij weinig aan hebt omdat je dan niet weet tegen welke "betere" spelers je won en van welke "slechtere" spelers je verloor. Toegang tot die ratingsgegevens van Riot hebben die bereken-dingen namelijk niet.
Oftewel; het kan er dik honderd-tweehonderd naast zitten.
yup, maar ik vind mijn normal elo niet boeiend genoeg. Als ik mijn rating tov anderen echt wil weten speel ik wel ranked toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ah, die werken met een apart programmaatje? Dat is wel slim bekeken dan.
Infinite light.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:17 schreef Skillstorm het volgende:
Fuck, Lux's ult naam is veranderd naar Infinite Light....lame
Lolmatches is zo outdated als de pest, mijn profiel daar is op 3 juli voor 't laatste geupdate.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:16 schreef nyny83 het volgende:
[..]
lolmatches.com haalt met behulp van een client die het netwerkverkeer naar de Riot servers onderschept bij de start van een game de daadwerkelijke elo's van je medespelers op. Als je dus een keer een game hebt gespeeld met iemand die die client had, weet je van die datum je echte hidden elo (geen schatting dus). Check dus maar eens op lolmatches.com
Ga gewoon Teemo spelen manquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:17 schreef CyberJesus het volgende:
Teemo is zó ongelooflijk fraude gewoon.
Nooit! Dat weiger ik echt gewoon...quote:
Waaromquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:35 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Nooit! Dat weiger ik echt gewoon...
Omdat ik hem gewoon haat.. of zoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
WaaromTeemo is zwaar oké als je die een beetje kunt handelen.
Dan moet je die client installeren of zorgen dat je met iemand premade die die client heeft. Hij is afhankelijk van info die hij uit die client haaltquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lolmatches is zo outdated als de pest, mijn profiel daar is op 3 juli voor 't laatste geupdate.
Stun hem zodra ie z'n ult gaat gebruiken. Eenmaal in zijn ult ben je praktisch dood door zijn 3 seconden fear en harde silence.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:38 schreef CyberJesus het volgende:
Wat is een goeie tactiek tegen Fiddle?
iemand met silence in je team en zodra fiddle zn ult prepped silence je hem, gg.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:38 schreef CyberJesus het volgende:
Wat is een goeie tactiek tegen Fiddle?
of een Janna haar ultquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
iemand met silence in je team en zodra fiddle zn ult prepped silence je hem, gg.
je moet ook lolmatches aan hebben wil hij een game registreren en als jij geen lolmatches hebt dan was je op 3 juli bij iemand in het team of de tegenstander die lolmatches heeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lolmatches is zo outdated als de pest, mijn profiel daar is op 3 juli voor 't laatste geupdate.
Begrijp ik inmiddels, maar als ik in de 100 games die ik sindsdien heb gespeeld NIEMAND was die dat programmaatje heeft, is 't een beetje nutteloos lijkt me.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:15 schreef Skweezer het volgende:
[..]
je moet ook lolmatches aan hebben wil hij een game registreren en als jij geen lolmatches hebt dan was je op 3 juli bij iemand in het team of de tegenstander die lolmatches heeft.
Beter als de vorige vind ik..quote:
Ben ik de enige die direct denkt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ben ik de enige die direct denkt:Brolly. He's power is maximum!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WHAT 9000!?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:15 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Brolly. He's power is maximum!
Ik zat te wachten op het mooie gedeelte, maar het kwam maar nietquote:
Report unskilled player.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:10 schreef Jajong het volgende:
Het meest treurige aan de community vind ik de mensen die als een speler in hun team niet goed speelt ofzo dat ´t meteen LOL REPORT XXX. Zo triest.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:43 schreef ems. het volgende:
Het meest treurige aan de community vind ik hypocrisie
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:43 schreef ems. het volgende:
Het meest treurige aan de community vind ik hypocrisie
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, ik heb zelf meer moeite met mensen die gewoon mid picken terwijl ik meteen in de champ select al had aangegeven mid te gaan. Die kulargumenten die je dan krijgt te horen slaan ook werkelijk nergens op ("You are last pick"Nou en?).
Ik laat natuurlijk niet over mij heen lopen dus ik pick ook gewoon mid, en die mensen maar verontwaardigd doen xD
Je kiest er toch zelf voor om dwars te liggen, of niet?
of als het 0/3 staat oid meteen roepen sur20quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:10 schreef Jajong het volgende:
Het meest treurige aan de community vind ik de mensen die als een speler in hun team niet goed speelt ofzo dat ´t meteen LOL REPORT XXX. Zo triest.
En maar in het Frans blijven praten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
of als het 0/3 staat oid meteen roepen sur20
of nog beter, als bot zn toren verliest meteen sur20
die mensen zijn "stuck in elo hell" he
Moet je nagaan dat ik met level 20 ook al last heb van zulke mongolen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
of als het 0/3 staat oid meteen roepen sur20
of nog beter, als bot zn toren verliest meteen sur20
die mensen zijn "stuck in elo hell" he
Of russisch.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:39 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
En maar in het Frans blijven praten.
Dit is een grapje, toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, ik heb zelf meer moeite met mensen die gewoon mid picken terwijl ik meteen in de champ select al had aangegeven mid te gaan. Die kulargumenten die je dan krijgt te horen slaan ook werkelijk nergens op ("You are last pick"Nou en?).
Ik laat natuurlijk niet over mij heen lopen dus ik pick ook gewoon mid, en die mensen maar verontwaardigd doen xD
Je kiest er toch zelf voor om dwars te liggen, of niet?
Idioot, waarom denk je dat er een pick systeem is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat? Nee? Ik riep toch zeker eerst of niet dan?
Moeten ze maar sneller zijn...
Je postte net de goeie afbeelding hoor, ik kan niet eens begrijpen dat dejenero mij aanzag voor iemand die dat inderdaad zou doen. Zo volkomen achterlijk kom ik toch niet over mag ik hopen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:21 schreef znarch het volgende:
[..]
Idioot, waarom denk je dat er een pick systeem is?
Als de eerste/hardste schreeuwer eerst mocht picken hadden ze wel een systeem bedacht waarop je pregame zsm door je mic je lane most schreeuwen.
Wat ems hier zegt. Hypocrisie, klagen over de scene, en je vervolgens bij het picken als een retard gedragen.
quote:
Laatste tijd weet ik niets meer zeker hier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je postte net de goeie afbeelding hoor, ik kan niet eens begrijpen dat dejenero mij aanzag voor iemand die dat inderdaad zou doen. Zo volkomen achterlijk kom ik toch niet over mag ik hopen?
[..]
Je doet wel je best.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je postte net de goeie afbeelding hoor, ik kan niet eens begrijpen dat dejenero mij aanzag voor iemand die dat inderdaad zou doen. Zo volkomen achterlijk kom ik toch niet over mag ik hopen?
[..]
Het was verdomd overtuigend getypt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Als jij als laatst de room binnenkomt kun je niet zien wie als eerst mid gezegd heeft. als je meteen mid typt lijkt het op jouw scherm alsof jij het als eerst zei.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat? Nee? Ik riep toch zeker eerst of niet dan?
Moeten ze maar sneller zijn...
indd, je moet dat discusieren niet 'melden'.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Als jij als laatst de room binnenkomt kun je niet zien wie als eerst mid gezegd heeft. als je meteen mid typt lijkt het op jouw scherm alsof jij het als eerst zei.
Ik had gister twee keer iemand die zei: Mid or feed/afk. Wat wil ik die gastjes graag een knuppel voor de harses geven zeg. En dan facking hard verloren omdat het een kleuter is natuurlijk.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik had gister twee keer iemand die zei: Mid or feed/afk. Wat wil ik die gastjes graag een knuppel voor de harses geven zeg. En dan facking hard verloren omdat het een kleuter is natuurlijk.
Als ik first pick ben ban ik ahri ook regelmatig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:37 schreef dustbrain het volgende:
Ahri foxfire als eerst uitmaxen = overpowered earlygame.
Ik vind de tribunal maar zwak.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:58 schreef Ame_thyst het volgende:
Tribunal in Recess
The Tribunal is currently building more cases
Hilarisch.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:48 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Ik vind de tribunal maar zwak.
3 maanden geleden heb ik knetterhard zitten trollen in een ranked game.
Ik was de captain en vroeg meteen aan m'n team wat ze speelde. Er was een gast die zei dat ie de volgende champions speelt :
-Mordekaiser
-Tryndamere
-malzahar
-Darius
-orianna.
Wat deed ik..? Juist, ik bande ze vrijwel allemaal en koos orianna als laatste en ging vervolgens knetterhard feeden![]()
Ben nog steeds niet gebanned.
hihiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:48 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Ik vind de tribunal maar zwak.
3 maanden geleden heb ik knetterhard zitten trollen in een ranked game.
Ik was de captain en vroeg meteen aan m'n team wat ze speelde. Er was een gast die zei dat ie de volgende champions speelt :
-Mordekaiser
-Tryndamere
-malzahar
-Darius
-orianna.
Wat deed ik..? Juist, ik bande ze vrijwel allemaal en koos orianna als laatste en ging vervolgens knetterhard feeden![]()
Ben nog steeds niet gebanned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |