SPOILER: Jungle!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.
Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.
De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.
De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (25-06-2012) 99 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
uitleg over turrets
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kers
FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo
FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless
FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0
FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba
FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan
FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino
FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ()
FOK!ker: Silv
Naam ingame EU: SlLV (kleine L gevolgd door hoofdletter L)
FOK!ker: Adames
Naam ingame US: Klara de Koe
FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh
FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)
FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US: Lujan
FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq
FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt
FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz
FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl
Naam Ingame US: Solyl
FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado
FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan
FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines
FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz
FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall
FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea
FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1
FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor
FOK!ker: tdrone
Naam ingame EU: tdrone
FOK!ker: Xetran
Naam ingame EU: XoxoXetran
FOK!ker: Cornelis83
Naam ingame EU: Avaressa
FOK!ker: Robbiee
Naam ingame EU: SharliesTeens
FOK!ker: Toverbami
Naam ingame EU: Snauser
FOK!ker: Xanarot
Naam ingame EU: Xanarot
FOK!ker: DjNivek
Naam ingame EUNE: Grumpmeister
FOK!ker: tomy800
Naam ingame EU: TomNeD
Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;
FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)
Haha ja idd wat ik ashe's dan zie doen is hun E afvuren op mequote:Op donderdag 12 juli 2012 21:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Vooral als ze nerveus gaan worden zodra je in hun zichtveld stealth aanzet
Ik heb eve gespeeld van level 5 tot 25 ofzo, en meeste games 20+/4/15 ofzo.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:28 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik vind Evelynn best okéStraks met die stealth remake wordt het best aight denk ik.
Meestal maak ik een schijnbeweging en ga gewoon in de topbrush staanquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:28 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Haha ja idd wat ik ashe's dan zie doen is hun E afvuren op meen daarna gaan ze onder hun turret staan xD tegen die tijd ben ik alweer weg
Pff ik moet echt een nieuw account maken en dan weer eve nemen xD zeker met de rework die eraan komt!
en vooral leuk als je dan gewoon om ze heen sluipt en ze van achter vermoordquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Meestal maak ik een schijnbeweging en ga gewoon in de topbrush staanHeerlijk als je het tegenstander team dan allemaal Oracles ziet kopen. Is toch weer 400 gold die vooral early game hard aan komt.
nope, hij is nieteens hoger dan mid tier. high tier zijn ranged ad carries zoals trist, mf, kog ad, corki etc, god tier zijn de meeste aoe ranged zoals lux, ezreal, maokai maar ook blitz, imba tier zijn lage cd aoe ranged en specifieke champs zoals ziggs, nidalee, karthus, fiddle en kennen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:34 schreef totalvamp het volgende:
[..]
PFF met een Yi in ARAM win je volgens mij altijd... wat een faceroll char.
Ik zou Yi graag randomen hoor. Je moet hem natuurlijk wel AP bouwen dan. Je sustain is godlike met je W (zelfs als je wordt aangevallen heal je naar full health met meditation) en die alpha strike is zo heerlijk... Easiest multikill character in het spel in ARAM.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nope, hij is nieteens hoger dan mid tier. high tier zijn ranged ad carries zoals trist, mf, kog ad, corki etc, god tier zijn de meeste aoe ranged zoals lux, ezreal, maokai maar ook blitz, imba tier zijn lage cd aoe ranged en specifieke champs zoals ziggs, nidalee, karthus, fiddle en kennen.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is wel smartcast
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:59 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar gebruikt hij juist smartcasting, wtf?
Ehm jongens, die video bekijkt de game vanuit spectator/tournament mode... Diamondprox heeft aangegeven op reddit dat hij geen smartcast gebruikt op lee sinquote:
niemand in het hele spel speelt yi ad in aram, ap yi is ook al een eeuwigheid echt geen trollen meer. en ik had het juist over ap yi, thing is; in aram is een van de meest common items morellos tome omdat ranged harass het sterkst is in pg, de passive van morello's hardcountered swain, mundo, irelia en vooral yi (en wel meer) en daarom maakt het die champs dus nogal matig voor die mode.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik zou Yi graag randomen hoor. Je moet hem natuurlijk wel AP bouwen dan. Je sustain is godlike met je W (zelfs als je wordt aangevallen heal je naar full health met meditation) en die alpha strike is zo heerlijk... Easiest multikill character in het spel in ARAM.
dan begrijp je pg niet helemaal.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:54 schreef nyny83 het volgende:
Ik denk dat wij een heel ander beeld bij het spelletje hebben dan. Een champ als Alistar vind ik geweldig, als ik die krijg ben ik echt blij. Met Alistar kun je met je knockup combo 2 of meer man knockuppen als je een beetje oplet, als je team die gelijk focust kun je easy kills oppikken. Tevens kun je met je ulti er nog levend uitkomen ook. Tel daarbij op dat je een AoE heal hebt om zo'n beetje alle poke van de tegenstanders ongedaan te maken en volgens mij heb je een heel behoorlijke tank/initiator.
morellos active bedoel ik, dat is een hard counter vs regen en dus een hard counter vs ap yi.quote:Met Yi kom je als je het goed doet helemaal niet in enemy team terecht. Als je Alpha Strike goed leest, word je als je de target killt weer daar teruggeplaatst. Doe je alpha dus op een minion en je komt op de plek van die (dode) minion weer terug. Zo kun je prima controleren waar je terecht komt. Tevens snap ik niet waar je het over hebt met die morello's passive. Dat is cooldown reduction. Hoezo hardcountert dat Yi? Bedoel je soms de active? Die namelijk wel. Maar dan moeten ze hem wel voor jou bewaren EN goed timen.
Ik denk persoonlijk dat jij je gewoon veel teveel vasthoudt aan die tier lists. Ten eerste zeggen die vaak geen reet omdat de meeste games gewoon ARAM zijn en je dus een random champ toegewezen krijgt waar je lang niet optimaal mee speelt, ten tweede weet je totaal niet wat het niveau van je teammates en je tegenstanders is omdat hier geen hidden elo e.d. bij komt kijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dan begrijp je pg niet helemaal.
[..]
morellos active bedoel ik, dat is een hard counter vs regen en dus een hard counter vs ap yi.
en dat timen is makkelijk, snap niet hoe je dat uberhaupt verkeerd kunt timen, daarnaast is de cooldown heel erg laag op die active fyi.
mischien dat champs als yi en alistar het goed doen vs mensen die de tier list niet kennen en niet weten wat de optimale manier is om pg te spelen maar het zijn toch echt low/shit tier champs voor die mode.
ik had al uitgelegd dat als je een cqc champ hebt je een ranged harasser minder hebt, alistar is dus nogal waardeloos en kan alleen rondlopen en healen, wat nutteloos is omdat de ranged harass met fiendish codex als 1st item een heel enemy team aan flarden slaat. Alistar krijgt de kans niet om zn eigen combo te overleven, ook met zn ult niet omdat iedereen void staff/whisper kan bouwen indien nodig. En tegen de tijd dat dit nodig zou horen te zijn heb je toch al 10 kills en 2 torens + inhib van de vijand weggevaagd en kill je hun hele team in een paar seconden, sta je dan met je alistar.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:46 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat jij je gewoon veel teveel vasthoudt aan die tier lists. Ten eerste zeggen die vaak geen reet omdat de meeste games gewoon ARAM zijn en je dus een random champ toegewezen krijgt waar je lang niet optimaal mee speelt, ten tweede weet je totaal niet wat het niveau van je teammates en je tegenstanders is omdat hier geen hidden elo e.d. bij komt kijken.
Verder snap ik je argument van Morello wel, maar het is niet alsof die heal de enige skill van yi is. Het gaat vooral om die alpha strike die een 1:1 scaling heeft met AP en gewoon squishies voor ~35% HP kan wegmaaien iedere keer dat hij hem doet. En in PG loopt vaak iedereen met half HP of minder rond, dus multikills ftw!
Tevens hou ik een heel verhaal over waarom ik Alistar wel goed vind en het enige wat je ertegenin brengt is dat ik PG niet begrijp... tja, sorry, maar op zo'n manier is het lastig discussieren.
nieuwe lee sin lijkt me teveel op hwa jai van kof (vind hem wel tof vooral die elbow), cassiopeia skin ziet er wel aardig uit, malphite vind ik niks, ahri vind ik ook niks, mundo ziet er ook niet uit, maak em dan op zn minst groen..als het een orc moet voorstellen..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:21 schreef Jajong het volgende:
Anyway, wat vinden we van de nieuwe skins (Lee Sin Cassiopeia Alistar Malphite Ahri Mundo)
En de nieuwe champ? Zyra?
http://imgur.com/a/Avnwr
http://na.leagueoflegends.com/news/zyra-rise-thorns-revealed
Oh en de nieuwe Xin Zhao, Twitch en Eve? Lol. veel changes.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:04 schreef nyny83 het volgende:
10 torens? hoe vaak heb je PG nou precies gespeeld? En van mij mogen ze me focussen, met ult aan vang ik een stuk minder damage. Buiten dat bouw ik op Alistar health en cooldown reduction, dus in de tijd dat ze mij focussen kan mijn team ze weer aan flarden schieten. Overigens vraag ik me af of dit voor jou nu allemaal theorie is of je het ook in de praktijk geprobeerd hebt. Ik heb Alistar namelijk al 2x gespeeld op de PG map en dat is me prima afgegaan. Verder vraag ik me af of jij niet gewoon draft mode speelt in plaats van all random. Dan maken je tier lists vermoedelijk wat meer uit.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe 40 draft matches gespeeld + - en nog niet één verloren.
nou goed het is gewoonweg zo.quote:
de enige rode orcs zijn dode orcs.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:27 schreef Jajong het volgende:
BG hou gewoon je bek man. En FYI zijn er genoeg Rode Orcs. Dumbass.
stuur maar een fi in league of legends, add ik je wel een keer als we weer een draft doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:54 schreef nyny83 het volgende:
Echt ik moet gewoon een keer meedoen in een proving grounds game met BG om zijn pro-heid te aanschouwen, liefst in enemy team. Om hem te narren neem ik dan Alistar. Als het goed is word ik dan helemaal de grond in geroflstompt maar dat heb ik ervoor over.
Nieuwe Xin, vertel?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:21 schreef Jajong het volgende:
Anyway, wat vinden we van de nieuwe skins (Lee Sin Cassiopeia Alistar Malphite Ahri Mundo)
En de nieuwe champ? Zyra?
http://imgur.com/a/Avnwr
http://na.leagueoflegends.com/news/zyra-rise-thorns-revealed
Oh en de nieuwe Xin Zhao, Twitch en Eve? Lol. KKveel changes.
Even voor de duidelijkheid: ik denk niet dat je een slechte speler bent ofzo hoor, maar ik ben het er gewoon niet mee eens dat Alistar niet viable zou zijn op de proving grounds map.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
stuur maar een fi in league of legends, add ik je wel een keer als we weer een draft doen.
overigens staan er wel een paar leaguereplay lrf's online van mijn pg matches. Laatst nog een mooie juke gepost, post hem wel nog een keer.
Mag ik vragen hoe jij iedere game een "imba tier champion" krijgt? Ben jij zo'n figuur die altijd dodged als je een Melee champion krijgt of zo?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe 40 draft matches gespeeld + - en nog niet één verloren. Allemaal met imba tier champs, en de vijand had dikwijls yi's en alistars
ja dan maakt het meer uit ja, maar feit blijft dat als je 2 imba tier champs in je team hebt en de vijand geen, het free win is in die mode, behalve als de mensen in je team die die champs hebben retarded zijn en beter patat kunnen bakken in de macdonalds. (zoals de laatste keer dat een teammaat van me ziggs kreeg en die niet kon traden met me omdat hij sivir niet had, en begon die achterlijke met een tear ipv fiendish>morellos, en had ook geen idee hoe hij 1: moest harassen, en harassde ook veel te weinig, en 2: gooide zn w op minions ipv op zichzelf om weg te komen van akali (die hij al gefeed had overigens).
Randoms zijn freewin freelose games als je de tiers en hun potentieel en effect kent op pg, de enige comp waarin sustain champs goed zijn zoals alistar is als 4 of het hele enemy team uit cqc bestaat.
Er zijn problemen met de friendsserverquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:48 schreef KneusTeun het volgende:
Waarom als ik mensen toevoeg in me lijst verdwijnen ze weer?
Ik voeg Dr. sexy toe en dan verdwijnt ie weer. niet bij online en offline :S
Laatste keer dat ik ali had met Aram op Proving grounds wonnen we en stond ik 4-5-56quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:54 schreef nyny83 het volgende:
Echt ik moet gewoon een keer meedoen in een proving grounds game met BG om zijn pro-heid te aanschouwen, liefst in enemy team. Om hem te narren neem ik dan Alistar. Als het goed is word ik dan helemaal de grond in geroflstompt maar dat heb ik ervoor over.
Ja weet ik. maar gaat steeds niet goed helaas.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:50 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Er zijn problemen met de friendsserver
Bartimala is trouwens mijn ingame name heniet dr.sexy
Mijn friendlist is ook nog steeds leegquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja weet ik. maar gaat steeds niet goed helaas.
net als irlquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mijn friendlist is ook nog steeds leeg
Ik kan mij vergissen, maar ik denk dat wat ik net in nyny83 zijn bericht las was bedoeld als grapje.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat jammer voor je, misschien moet je vaker naar buiten knul
Zie dequote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:24 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik kan mij vergissen, maar ik denk dat wat ik net in nyny83 zijn bericht las was bedoeld als grapje.
geeft niet, soms valt een grapje goed, soms wat minderquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:24 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik kan mij vergissen, maar ik denk dat wat ik net in nyny83 zijn bericht las was bedoeld als grapje.
Ik geloof dat jijquote:
Thanks captain obvious. Mijn leven is nu compleet en kan nu vriendloos sterven.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:34 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik geloof dat jijanders gebruikt dan de rest van dit forum.
Voor de duidelijkheid, als je vindt dat iemand een domme opmerking heeft gemaakt, of je wilt als een eikel overkomen, dan gebruik je.
Now you know.
fel orcs zijn rood?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
de enige rode orcs zijn dode orcs.
1 v 2 is altijd kut. Als je dan ook nog eens melee bent vs ranged en melee is het geen doen. Gewoon proberen zo weinig mogelijk dood te gaan. Of vragen of je jungler gewoon komt lanen, dat kan eventueel ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:36 schreef dustbrain het volgende:
Ik ging is een keer melee spelen wat ik sinds lvl 5 of zo niet meer heb gedaan. Koop ik speciaal daarvoor jax. Moet ik solotop tegen fiora en lux. Sta ik onder de turret en word ik in 3(nee echt 3!) seconde neergemaaid op lvl 2. DA FAAAACK?
Ik speel bijna alleen maar met jax... vind hem erg nice!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:36 schreef dustbrain het volgende:
Ik ging is een keer melee spelen wat ik sinds lvl 5 of zo niet meer heb gedaan. Koop ik speciaal daarvoor jax. Moet ik solotop tegen fiora en lux. Sta ik onder de turret en word ik in 3(nee echt 3!) seconde neergemaaid op lvl 2. DA FAAAACK?
Ja daar kwam ik ook achter toen de jungler zei "OMG WTF FEEDER NOOB JAX ASK HELP"quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:00 schreef znarch het volgende:
[..]
1 v 2 is altijd kut. Als je dan ook nog eens melee bent vs ranged en melee is het geen doen. Gewoon proberen zo weinig mogelijk dood te gaan. Of vragen of je jungler gewoon komt lanen, dat kan eventueel ook.
die doe ik ook, voornamelijk life steal. Maar soms trinity force erbij.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:40 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik ook achter toen de jungler zei "OMG WTF FEEDER NOOB JAX ASK HELP"
Ik gebruik deze guide for items.
http://www.mobafire.com/l(...)e-grandmaster-172710
Er zit geen armor penetration bij, is dat wel goed?
Ja die trinity is soms wel nice voor extra offensive. Ik pas hem ook wel aan indien nodig ofc.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
die doe ik ook, voornamelijk life steal. Maar soms trinity force erbij.
nee ik speel gewoon draft als ik imba tier champs wil maar random gaan haalt ze niet uit de game, als mensen 2 imba tier champs krijgen is het gewoon heel erg moeilijk om daar van te winnen met shit tier champs ,tenzij natuurlijk zoals ik al zei de mensen die die imba champs spelen geen idee hebben hoe hun moeten spelen, ik ga binnenkort ff een guide schrijven voor pg trouwens ik houd jullie wel op de hoogte.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:42 schreef Keselo het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe jij iedere game een "imba tier champion" krijgt? Ben jij zo'n figuur die altijd dodged als je een Melee champion krijgt of zo?
*Och laat maar, je gaf aan Draft mode te spelen. Tja, dan kan ik me het wel voorstellen maar de hele charme van de PG map vind ik juist dat je 2 random teams krijgt en daardoor iedere game in principe een teamfight set-up krijgt waar je nog nooit eerder tegen hebt gespeeld op die manier.
Top, die wilde ik sowieso al even bekijken. Makkelijk verdient.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:34 schreef Jajong het volgende:
10euro voor degene die al die BG replays helemaal uitkijkt
verdientquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Top, die wilde ik sowieso al even bekijken. Makkelijk verdient.
Thanks spuit 11.quote:
Suiciden vind ik niet bij ARAM horen. Hoort eigenlijk ook bij de regels van ARAM, suicide is daarbij niet toegestaan. Ik snap wel waarom je het doet, om te kunnen shoppen, maar ik vind het er niet bij horen en ik doe het zelf ook niet. Vind het juist meer een uitdaging worden om met slechtere items dan te winnenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee ik speel gewoon draft als ik imba tier champs wil maar random gaan haalt ze niet uit de game, als mensen 2 imba tier champs krijgen is het gewoon heel erg moeilijk om daar van te winnen met shit tier champs ,tenzij natuurlijk zoals ik al zei de mensen die die imba champs spelen geen idee hebben hoe hun moeten spelen, ik ga binnenkort ff een guide schrijven voor pg trouwens ik houd jullie wel op de hoogte.
tot die tijd hier 3 competitive potjes (3e was het moeilijkst en dat zeg ik niet snel) van mij van zonet.
http://www.leaguereplays.com/replays/match/598099/
7/3/12
http://www.leaguereplays.com/replays/match/598102/
5/3/21
http://www.leaguereplays.com/replays/match/598105/
14/7/19
zoals je kunt zien in de replays suicide ik soms, ik leg dat later in die guide ook uit, en ga ook in op hoe je de healthpacks moet inzetten, want die moet je niet blind oppakken als iemand lage hp heeft.
Ineffectief spelen als een uitdaging zien.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:16 schreef jespertje het volgende:
[..]
Suiciden vind ik niet bij ARAM horen. Hoort eigenlijk ook bij de regels van ARAM, suicide is daarbij niet toegestaan. Ik snap wel waarom je het doet, om te kunnen shoppen, maar ik vind het er niet bij horen en ik doe het zelf ook niet. Vind het juist meer een uitdaging worden om met slechtere items dan te winnen
Nee, heet spelen volgens de regels die (onofficieel) gelden bij ARAM. En normaal wil je ook zo weinig mogelijk dood gaan, dus nu ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:24 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ineffectief spelen als een uitdaging zien.
Normaal wel ja, nu niet. Weet je ook waarom?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:26 schreef jespertje het volgende:
[..]
Nee, heet spelen volgens de regels die (onofficieel) gelden bij ARAM. En normaal wil je ook zo weinig mogelijk dood gaan, dus nu ook.
1: je kunt niet shoppen tenzij je dood bent. 2: je kunt niet healen tenzij je dood bent of alle hp packs pakt wat niet optimaal is in nogal een aantal gevallen. 3: het is nergens verboden te suiciden in pg.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:16 schreef jespertje het volgende:
[..]
Suiciden vind ik niet bij ARAM horen. Hoort eigenlijk ook bij de regels van ARAM, suicide is daarbij niet toegestaan. Ik snap wel waarom je het doet, om te kunnen shoppen, maar ik vind het er niet bij horen en ik doe het zelf ook niet. Vind het juist meer een uitdaging worden om met slechtere items dan te winnen
NOOOOOOOOOOOquote:Malphite
Ground Slam
Attack speed reduction duration changed to 3 seconds from 4 seconds
Scales off 30% of armor instead of 50%
Hilarischquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:01 schreef Jajong het volgende:
http://summonermatch.com/patchnotes.php
PBE Patchnotes.. Holy fuck ze willen URGOT & Morgana buffen. Hahaha.
Blijven PBE patchnotes he. Grote kans dat de helft niet eens op Live komt volgende patch.quote:
Mwah. Ik heb ook verhalen gehoord dat ie nu een AP ratio krijgt op z'n E ipv die armor shit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:17 schreef Xanarot het volgende:
Dag Malphite, 15 minutes of fame zijn voorbij
Hoe kun je nu competitief PG spelen. Daarnaast vind ik de gewone regels van ARAM van toepassing bij PG, want ARAM is all mid en PG ook, maar dat is hoe je er naar kijkt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
1: je kunt niet shoppen tenzij je dood bent. 2: je kunt niet healen tenzij je dood bent of alle hp packs pakt wat niet optimaal is in nogal een aantal gevallen. 3: het is nergens verboden te suiciden in pg.
in classic aram is niet suiciden een regel, in pg niet.
ik speel pg competief en suiciden hoort daarbij als je optimaal wilt spelen.
Als jij graag met 2 hp helemaal terug loopt naar je basis wanneer de vijand een teamfight wint en dan bij je basis geinstakilled wordt en daarmee de game throwed is dat jouw keuze, ik vecht liever met volle hp / mp.
Dat is juist een super benodigde buff. Ze moeten overigens verwijderen dat Tabi's 10% van Parrrley blocked. Dan zou hij misssschien iets beter zijn. Nu is GP vrij useless.quote:
dan kijk je verkeerd want pg is niet zoals classic aram, pg heb je brushes en healthpacks, hogere goldcount en dunnere lane dan in classic dus kom niet aan met dat de regels hetzelfde moeten zijn, als je niet kunt suiciden in pg (quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:28 schreef jespertje het volgende:
[..]
Hoe kun je nu competitief PG spelen. Daarnaast vind ik de gewone regels van ARAM van toepassing bij PG, want ARAM is all mid en PG ook, maar dat is hoe je er naar kijkt.
Hij is niet vrij useless, Nu overdrijf je een beetje.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is juist een super benodigde buff. Ze moeten overigens verwijderen dat Tabi's 10% van Parrrley blocked. Dan zou hij misssschien iets beter zijn. Nu is GP vrij useless.
Ik overdrijf helemaal niet. GP is lower tier om maar even BG terminology te gebruiken. Maar jij bent nog geen lvl30 toch of verwar ik je nou met iemand andersquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:10 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hij is niet vrij useless, Nu overdrijf je een beetje.
Wou jij beweren dat GP een goede champion is?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:11 schreef BaajGuardian het volgende:
ti's jajong, met zn 0.12% kennis van champions.
hij is behoorlijk sterk ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wou jij beweren dat GP een goede champion is?.
GP wordt niet als AD carry gespeeld, alleen top en soms Jungle, maar in beide roles is ie gewoon underpowered. Z'n Q kost teveel mana en de dmg wordt gereduced door ninja tabi, wat lanen met 'm eigenlijk onmogelijk maakt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:12 schreef dustbrain het volgende:
GP is een vrij waardeloze adcarry in ranked volgens mij. Dat weet zelfs ik.
Wel zonde want hij is best coowl.
Ik wist het al, maar nu weet ik zeker dat jij echt niet weet waar je 't over hebt. Jij speelt alleen maar dominion en aram's. Je bent blijkbaar helemaal kwijt waar 't in echte LoL om draait.quote:
ok. mr.1maandje league of legends. ur so right etc.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik wist het al, maar nu weet ik zeker dat jij echt niet weet waar je 't over hebt. Jij speelt alleen maar dominion en aram's. Je bent blijkbaar helemaal kwijt waar 't in echte LoL om draait.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:28 schreef dejenero het volgende:
Jajong heef volgens mij gelijk hoor.
Er zijn champs die hetzelfde en meer kunnen als GP. Daarom is hij gewoon niet meer zo viable.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:36 schreef Xanarot het volgende:
GP is de tering in generfed, ik denk dat BG aan de drugs is
edit: Door de wriggle nerf, directe nerf op z'n Q, Crit mastery die weg is, en nieuwe ninja tabi's
Hey BG hoe ist nou?quote:
Damn, je bent me voor. Wou net hetzelfde zeggen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:51 schreef Xetran het volgende:
sommige mensen hier moeten echt dringend een baksteen tegen hun hoofd aangeslingerd krijgen, godsamme man
meningen blijven meningen, leer er mee leven als iemand het niet eens met je is.
Het is niet dat je er immer verliest met gangplank. Maar er zijn momenteel gewoon betere opties beschikbaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:23 schreef apenkont het volgende:
ik heb een 100% winrate met gp in ranked , 9 potjes
Karthusquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:25 schreef Jajong het volgende:
Ik heb een 100% winrate met Jungle Karthus in ranked...
Ehhh je bedoelt Ioncannon.. (c) TheOddOnequote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
KarthusDie moet ik echt een keer hebben, alleen al om die ulti.
Fire ze lazerwaffen![]()
![]()
![]()
Dat kan ook jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ehhh je bedoelt Ioncannon.. (c) TheOddOne
Ik vind van niet, farmen met z'n Q had ik na een paar potjes wel onder de knie. En als je farmed bent gewoon in de enemyflashen met je aura aan, wall neerdroppen en Q's spammen. Als je dood gaat druk je op R en watch the penta come.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:34 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat kan ook ja![]()
Is hij lastig om goed te spelen?
Oh ja die heeft een passive dat je na je dood alsnog 7 of 8 seconden door kuntquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik vind van niet, farmen met z'n Q had ik na een paar potjes wel onder de knie. En als je farmed bent gewoon in de enemyflashen met je aura aan, wall neerdroppen en Q's spammen. Als je dood gaat druk je op R en watch the penta come.
Wat.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:50 schreef Zeroku het volgende:
Karthus is lategame goed, in lanephase wordt je door het gros van de AP's gecounterd.
is waar. Een AP met hoge burst knalt hem zo kapot zonder dat hij er veel aan kan doen (want geen escapes). Daarentegen doet hij ongeveer 10x zoveel damage in teamfights en heeft hij natuurlijk altijd nog die ult.quote:
Ja, alleen 't probleem is dat hij van 100km afstand kan farmen met z'n Q.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:14 schreef nyny83 het volgende:
[..]
is waar. Een AP met hoge burst knalt hem zo kapot zonder dat hij er veel aan kan doen (want geen escapes). Daarentegen doet hij ongeveer 10x zoveel damage in teamfights en heeft hij natuurlijk altijd nog die ult.
i dunno... ik pick meestal kennen tegen hem en dan harass ik hem vaak zo weg met Q. En als hij dan low is flash/ult ik erin en win ik de exchange altijd. De lane win ik dus meestal wel, maar in de teamfights is hij sterker als hij een beetje normaal gefarmd heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, alleen 't probleem is dat hij van 100km afstand kan farmen met z'n Q.
Yeah, het is gewoon heel moeilijk om Karthus echt compleet uit een game te halen. Hij kan ook heel makkelijk wraiths farmen en makkelijk kills/assist gold meepakken in andere lanes met zn ult.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:24 schreef nyny83 het volgende:
[..]
i dunno... ik pick meestal kennen tegen hem en dan harass ik hem vaak zo weg met Q. En als hij dan low is flash/ult ik erin en win ik de exchange altijd. De lane win ik dus meestal wel, maar in de teamfights is hij sterker als hij een beetje normaal gefarmd heeft.
quote:
Als je er heul goed mee bent wel ja, maar je naait jezelf wel behoorlijk door Eve te picken. Ze is gewoon wel echt slecht nu.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:44 schreef Jajong het volgende:
Op 't niveau waar de meeste mensen hier spelen (volgens mij bijna allemaal Unranked) kan je Eve ook wel spelen.
En ik maar denken dat er op random alleen maar retards zatenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:54 schreef Jajong het volgende:
Is ook wel zo, maar op op 't ELO waar ik nu ben beland en vast zit kan je 10 minuten AFK gaan staan en nog winnen, maar aan de andere kant ook 12-0 staan en verliezen.
Best goede junglepick om door midgame heen te komen, in endgame is ie alleen maar irritant vaak en als je geen retards hebt die hem focussen win je TF's welquote:
Je kan 'm ook moeilijk negerenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:25 schreef Salamando het volgende:
[..]
Best goede junglepick om door midgame heen te komen, in endgame is ie alleen maar irritant vaak en als je geen retards hebt die hem focussen win je TF's wel.
Laten we dan allemaal op de Mundo gaan slaan met 4k HP, goed ideequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je kan 'm ook moeilijk negeren. Het is niet alsof hij weinig dmg doet aangezien z'n cleavers met HP scalen.
En een wolverine achtige regenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:44 schreef Salamando het volgende:
[..]
Laten we dan allemaal op de Mundo gaan slaan met 4k HP, goed idee.
Nee. Ze past gewoon totaal niet in summoners' rift. ze kan niet lanen want te zwak, junglen zou hebben gekund als haar clearing speed niet zo traag was en ze ook een lategame presence had.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:44 schreef Jajong het volgende:
Op 't niveau waar de meeste mensen hier spelen (volgens mij bijna allemaal Unranked) kan je Eve ook wel spelen.
Vandaar dat ze een remake krijgtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:55 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Nee. Ze past gewoon totaal niet in summoners' rift. ze kan niet lanen want te zwak, junglen zou hebben gekund als haar clearing speed niet zo traag was en ze ook een lategame presence had.
Op dominion is ze echter een prima pick omdat haar grootste problemen daar worden weggenomen. Je hoeft niet te lanen/ junglen, je hoeft niet te farmen, je level gaat snel omhoog waardoor je abilities sneller op hogere levels uitkomen en 5v5 teamfights komen veel minder vaak voor dan op SR waardoor Eve eindelijk kan doen waar ze goed in is: 1v1, 2v2 en 3v3 en ongemerkt over de map heen sprinten met boots of mobility om points te ninja-en.
en een flinke AOE damage en een E-skill die hem iets van 100+ bonus AD geeft zonder itemsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je kan 'm ook moeilijk negeren. Het is niet alsof hij weinig dmg doet aangezien z'n cleavers met HP scalen.
Mundo goes where he pleases *slurp kwijl*quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:13 schreef nyny83 het volgende:
[..]
en een flinke AOE damage en een E-skill die hem iets van 100+ bonus AD geeft zonder itemsHij kan prima aan carries plakken en als hij een carry uit een teamfight kan houden blijft hij ook lategame gewoon nuttig.
-quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:20 schreef ducktape3618 het volgende:
FOK!ker: ducktape3618
Naam ingame EU: ducktape3618
Ik heb vorige week shaco gekocht. Erg leuke champ is dat zeg. Ik vind het echt geweldig om ineenkeer uit de bosjes te komen en iemand neer te halen met mijn kloon ;D!
Moet dat nou weer zoquote:
Dit.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:26 schreef Skillstorm het volgende:
Deze topicreeks is trouwens net zo erg geworden als de LoL forums. Ook allemaal chagrijnige, arrogante mensen die hun manier van denken bij iedereen moeten opduwen etc. inclusief trolls, etc.
En hoezo is er nou weer een gay champ? Argumenten?quote:
Shaco wordt echt nooit meer gebanned bij mij hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:44 schreef dustbrain het volgende:
Ik zeg gewoon wat ik van hem vind. Mag dat niet?
Wat argumenten betreft, hij is makkelijk en overpowered. Vandaar dat hij ook permabanned is. Verder vind ik iedereen die een permabanned champion speelt zoals morgana en shaco een beetje laf.
Is ie generfd dan? Want hij was altijd permabanned.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:06 schreef Keselo het volgende:
[..]
Shaco wordt echt nooit meer gebanned bij mij hoor.
Meest gebanned zijn nu: Alistar, Shen, Morgana, Nautilus, Jax, Malphite en Darius.
Hij forceert het team anders wel om meerder wards te kopen. Alhoewel mensen niet met hem om kunnen gaan, mag niet één champ zoveel pressure hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:09 schreef Keselo het volgende:
Ehm, niet echt dat ik weet. Mensen denken dat ze er tegen kunnen spelen (wat ze dus niet kunnen) of counterpicken hem gewoon met een agressieve jungle pick als Mundo of Lee Sin.
Of je bouwt een team dat midgame erg sterk is met 5 man, en pushed gewoon met zijn allen mid na 20 minuten. Wanneer een Shaco niet lekker 25 minuten lanes kan ganken maar in Team fights geforced wordt kun je hem vaak gewoon helemaal verkrachten.
Ik denk dat het grootste punt bij Shaco is, is dat hij uit de FotM is gevallen voor geen enkele reden, zoals dat constant bij meerdere champions gebeurt.
Meer wards is nooit een negatief punt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:12 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Hij forceert het team anders wel om meerder wards te kopen. Alhoewel mensen niet met hem om kunnen gaan, mag niet één champ zoveel pressure hebben.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:44 schreef dustbrain het volgende:
Ik zeg gewoon wat ik van hem vind. Mag dat niet?
Wat argumenten betreft, hij is makkelijk en overpowered. Vandaar dat hij ook permabanned is. Verder vind ik iedereen die een permabanned champion speelt zoals morgana en shaco een beetje laf.
Dat komt waarschijnlijk omdat iedereen zichzelf hier een pro vind. Terwijl er volgens mij niemand 1600+ elo is,quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:26 schreef nyny83 het volgende:
dit topic is echt steeds meer een pissing contest aan het worden
Jajong heeft ook gelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:28 schreef dejenero het volgende:
Jajong heef volgens mij gelijk hoor.
Er zijn champs die hetzelfde en meer kunnen als GP. Daarom is hij gewoon niet meer zo viable.
Ik welquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:29 schreef dejenero het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat iedereen zichzelf hier een pro vind. Terwijl er volgens mij niemand 1600+ elo is,
gepermabanned betekend dat een champ nooit gepicked mag worden, als je zo over champs denkt begrijp je het spel niet, je moet nooit maar 'een ban lijstje' opvolgen, je moet champs bannen die sterk zijn tegen de champ of champ comp die je gaat spelen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:18 schreef dejenero het volgende:
permabanned/counterbanned who gives a fuck?
Heb het gewoon over het spel.
ik ben 1600 elo in dominion, CS ranked speel ik al maanden niet meer dus het is niet alsof ik stuck in een bepaalde elo range zit daarinquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:29 schreef dejenero het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat iedereen zichzelf hier een pro vind. Terwijl er volgens mij niemand 1600+ elo is,
Volgens LOLking is hij 1817 elo. En hij speelt redelijk allround wat ik zo snel kan zien.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:26 schreef dejenero het volgende:
[..]
Op hoeveel elo zit je en welke rol speel je voornamelijk?
Is ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:22 schreef BaajGuardian het volgende:
"Morello also said he thinks Lulu needs a little positive attention in the buff department."
real....
Mijn eerste penta was met Mordekaiserquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ben benieuwd naar die stealth remakes. Met Twitch had ik vorige maand nog een pentakill. DAT ULT
Ow fuck ik gebruikte de verkeerde term. Oh god wat ben ik noob, ik mag geen mening hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
gepermabanned betekend dat een champ nooit gepicked mag worden, als je zo over champs denkt begrijp je het spel niet, je moet nooit maar 'een ban lijstje' opvolgen, je moet champs bannen die sterk zijn tegen de champ of champ comp die je gaat spelen.
[..]
ik ben 1600 elo in dominion, CS ranked speel ik al maanden niet meer dus het is niet alsof ik stuck in een bepaalde elo range zit daarinspeel gewoon op 1800 (S1) niveau wat dat betreft.
anyway's de PG guide is half af zo ongeveer, ben nu bezig met de tier lijst en ga daarna item tier lijst maken, tier lijst doe ik niet in namen maar ook in uitleg waarom die namen er in staan.
lolquote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:29 schreef Skillstorm het volgende:
Wel vet, het blijkt dat walls gegenereerd door players gemaakt zijn van untargetable minions. (Zoals Ani wall, Jarvan Ult etc)
Nu is de charge van Sejuani untargeted en heeft een knockback. Zie hier het resultaat:
je hoeft niet zo dramatisch te doen hoor :/quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:04 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ow fuck ik gebruikte de verkeerde term. Oh god wat ben ik noob, ik mag geen mening hebben.Die recht heb ik niet.
Als je even een linkje doet zal ik em zeker checkenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
je hoeft niet zo dramatisch te doen hoor :/
anyways, goed nieuws voor de proving grounds liefhebbers hier: Ik heb mijn competieve proving grounds guide af ^^
Staat nu op zowel solomid als op NA en EU forums.
Nunuquote:Op zondag 15 juli 2012 01:19 schreef Xetran het volgende:
lol een penta met nunu gehaaldalleen de tank stal de laatste kill welke 1op1 was
1800+ Elo (1817 op het moment), main Jungle, als die rol bezet is probeer ik Mid te krijgen en anders Support. AD en Top probeer ik over het algemeen te vermijden, vrij gemakkelijk want mensen vinden het leuke rollen om te spelen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:26 schreef dejenero het volgende:
[..]
Op hoeveel elo zit je en welke rol speel je voornamelijk?
Je zit op 1800 elo en zegt dat je weinig invloed op de game hebt als AD Carry?quote:Op zondag 15 juli 2012 02:42 schreef Keselo het volgende:
[..]
1800+ Elo (1817 op het moment), main Jungle, als die rol bezet is probeer ik Mid te krijgen en anders Support. AD en Top probeer ik over het algemeen te vermijden, vrij gemakkelijk want mensen vinden het leuke rollen om te spelen.
Voorheen heb ik veel AD carry gespeeld, waar ik ook hoge winrates mee heb over het algemeen. Ik kan echter op 1800 het niveau niet echt aan als AD carry (cs te slecht, groot probleem als AD). Top vind ik gewoon een saaie rol waarbij je weinig invloed op de game hebt. MIjn winrates op mid zijn behoorlijk slecht maar ik vind het gewoon erg leuk om te spelen.
Je leest verkeerd.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:23 schreef Berend. het volgende:
[..]
Je zit op 1800 elo en zegt dat je weinig invloed op de game hebt als AD Carry?
Begrijpend lezen valt niet mee hè?quote:Op zondag 15 juli 2012 03:23 schreef Berend. het volgende:
[..]
Je zit op 1800 elo en zegt dat je weinig invloed op de game hebt als AD Carry?
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=770298quote:Op zondag 15 juli 2012 01:16 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Als je even een linkje doet zal ik em zeker checken
En toch maar 450 IP. Koopje.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=770298
Goeie get btw, ryze is een van de god tier champs
Defuck, dat ziet er echt geinig uit.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:40 schreef ems. het volgende:
Iemand toevallig nog een smite betakey over? Ziet er wel koddig uit
Ali, Rammus, Jax, Darius, Riven in shit tierquote:Op zondag 15 juli 2012 10:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Niet de hele tekst lezenquote:Op zondag 15 juli 2012 12:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ali, Rammus, Jax, Darius, Riven in shit tier![]()
![]()
Shen en Evelyn in normal tier![]()
Ohja, het is voor PG.quote:
^^. Daarom zijn die tiers dus andersquote:Op zondag 15 juli 2012 12:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ohja, het is voor PG.Alsof ik daar aan denk.
Ook al is 't PG, dan klopt 't nog voor geen fuck.quote:
Door zijn clear time iddquote:Op zondag 15 juli 2012 12:52 schreef ems. het volgende:
Rammus is in normal 5v5 ondertussen ook al shit tier dacht ik.
Ik vind het wel raar dat yi in de "loser tier" staat met de uitleg dat je niet van afstand kan harassen. Yi is daar perfect voor. Zeker in een ranged aoe team. 1 alpha strike en weer 3 dood.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
BG snapt niet dat als je je Q cast op een minion dat je Q daar ook eindigt. Maar hij snapt wel meer nietquote:Op zondag 15 juli 2012 13:22 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat yi in de "loser tier" staat met de uitleg dat je niet van afstand kan harassen. Yi is daar perfect voor. Zeker in een ranged aoe team. 1 alpha strike en weer 3 dood.
Dat blijkt... Yi is 1 van de moeilijkste champs te counteren in ARAM en PG. Hij kan tot ver achter je turret komen zonder geraakt te worden.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
BG snapt niet dat als je je Q cast op een minion dat je Q daar ook eindigt. Maar hij snapt wel meer niet
Weet niet, ze waren heel slecht. Ik zat heel lang te farmen, 230+ AP of meer op mijn Q.quote:
Als swain riven en jax zo slim waren om tenacity + Force of nature te kopen had je niet 1 van hen kunnen killen met veigar.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:31 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Weet niet, ze waren heel slecht. Ik zat heel lang te farmen, 230+ AP of meer op mijn Q.
Denk dat we het gewoon heel lang uitgesteld hadden.
Wel grappig, die Teemo vereiste alleen een stun, Q en W en hij was dood.
Weet ik, maar dat is zo leuk, dat ze slecht waren. En vast wel 1 persoon als ik alles pop inclusief DFG?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:35 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Als swain riven en jax zo slim waren om tenacity + Force of nature te kopen had je niet 1 van hen kunnen killen met veigar.
Je kan natuurlijk nooit meer dan 230AP op je Q hebben als je maar 212 CS hebt. Tenminste, ik speel nooit Veigar, je krijgt toch 1 AP per last hit daarmee.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:31 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Weet niet, ze waren heel slecht. Ik zat heel lang te farmen, 230+ AP of meer op mijn Q.
Denk dat we het gewoon heel lang uitgesteld hadden.
Wel grappig, die Teemo vereiste alleen een stun, Q en W en hij was dood.
Wel, want als je champions killed dan krijg je +5 AP. (max rank Q dan)quote:Op zondag 15 juli 2012 13:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk nooit meer dan 230AP op je Q hebben als je maar 212 CS hebt.
Lee Sin (niet makkelijk maar goed om je skills te oefenen)quote:Op zondag 15 juli 2012 13:45 schreef dustbrain het volgende:
Is er een melee character die goed is voor noobs?(geen nasus) Ik probeer te oefenen met jax maar blijf falen door te engagen met te sterke andere melee characters en dat realiseer ik me vaak te laat. Een beetje een tanky vergefelijke melee character bestaat toch wel?
Lee Sin is veel te moeilijk voor beginners. Pak dan Yi, Irelia, Renekton, Xin of zo.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:46 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Lee Sin (niet makkelijk maar goed om je skills te oefenen)
Nou...valt mee, hij is niet zo moeilijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:48 schreef znarch het volgende:
[..]
Lee Sin is veel te moeilijk voor beginners. Pak dan Yi, Irelia, Renekton, Xin of zo.
Renekt is slecht door zijn lange CD'squote:Op zondag 15 juli 2012 13:48 schreef znarch het volgende:
[..]
Lee Sin is veel te moeilijk voor beginners. Pak dan Yi, Irelia, Renekton, Xin of zo.
Yorick is ook easy modequote:Op zondag 15 juli 2012 14:05 schreef Jajong het volgende:
Malphite is faceroll imo. Nunu is ook best makkelijk en ook viable nu toplane. Katarina is wel een leuke noobstomp champion. Riven is iets moeilijker maar ook sterk. Jax is ook faceroll tegen de meeste laneopps.
Yorick is echt by far de saaiste champ in game.quote:
Irelia is veel makkelijker te spelen dan Lee Sin, Irelia heeft geen skillshots nodig om nuttig te zijn, behalve haar ult maar als je die niet kunt raken kun je beter botgames gaan spelen.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:57 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Renekt is slecht door zijn lange CD's
Yi is een squishy
Irelia is moeilijker dan Lee door haar Q daarnaast heeft ze een resource nodig(mana)
Xin is nog best ok, mits je agressief speelt.
Lee Sin is een van de moeilijkste champions ingame.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:48 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nou...valt mee, hij is niet zo moeilijk.
Hij vroeg toch ook niet om spannend of wel?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:06 schreef Zeroku het volgende:
Net met Teemo nog net zo'n potje kunnen carrien waar ik dubbele farm van iedereen had, wij hadden double jungle en toen ik level 18 was was de rest level 15. Tegenstander Ez was 19/9. echt een belachelijk potje. Maar Teemo
.
Twijfel nu of ik Corki of Olaf ga halen.
[..]
Yorick is echt by far de saaiste champ in game.
Echt hequote:Op zondag 15 juli 2012 14:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lee Sin is een van de moeilijkste champions ingame.
Truequote:Op zondag 15 juli 2012 14:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij vroeg toch ook niet om spannend of wel?
Ik vond zelf lee makkelijker, maar dat komt door zijn snelle manier van heen en weer springen tussen allies en opponents. Geeft je veel vrijheid, terwijl Irelia haar aanval precies moet timen (lage minion met Q en dan naar je vijand springen). Als je met Irelia engaged, moet je er 100% zeker van zijn dat je zonder Q ook kan ontsnappen mocht er een gank aan komen. Met Lee is dat stukken makkelijker (shield en springen naar friendly minions)quote:Op zondag 15 juli 2012 14:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Irelia is veel makkelijker te spelen dan Lee Sin, Irelia heeft geen skillshots nodig om nuttig te zijn, behalve haar ult maar als je die niet kunt raken kun je beter botgames gaan spelen.
Nee zijn skillcap is hoger, betekend niet dat hij moeilijker te leren is.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:14 schreef Jajong het volgende:
Lee is moeilijker dan Irelia, geen opinie maar feit.
Zijn difficulty staat op hoog. Dus ja hij is moeilijk te leren.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:19 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Nee zijn skillcap is hoger, betekend niet dat hij moeilijker te leren is.
Daarnaast is het beter met zoiets te beginnen dan bijv Yi (die niet viable is later in games met mensen die weten wat ze doen)
Ligt misschien ook aan de persoon danquote:Op zondag 15 juli 2012 14:22 schreef znarch het volgende:
[..]
Zijn difficulty staat op hoog. Dus ja hij is moeilijk te leren.
Hang altijd deels van een persoon af.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:23 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ligt misschien ook aan de persoon danik vind zelf bijvoorbeeld AD carries moeilijk te leren (elke) en bruisers zijn voor mij weer makkelijk (jungle ook)
Ja het is gewoon een kwestie van uitproberenquote:Op zondag 15 juli 2012 14:25 schreef znarch het volgende:
[..]
Hang altijd deels van een persoon af.
Maar over het algemeen is het simpelweg zo dat moeilijke champs ook daadwerkelijk moeilijk te leren zijn. En iedereen heeft zijn persoonlijke uitzoderingen (ik kan totaaaal niet overweg met veigar bv.)
Netjesquote:Op zondag 15 juli 2012 14:27 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik hem door begin te krijgen.
ja tot level 6 gewoon afwachten en farmen idd. Maar dat is met meerdere champs natuurlijkquote:Op zondag 15 juli 2012 14:31 schreef Skillstorm het volgende:
Wat ik eerder deed is nog mijn tegenstander in de lane proberen te killen in early game.
Dikke fout met Veigar, nooit doen tenzij je een gank krijgt. Je moet gewoon farmen en harassen, klaar. Ga niet voor de kill tenzij je 100% zeker bent.
Ook al zo'n goede Lee sin,quote:Op zondag 15 juli 2012 14:27 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik hem door begin te krijgen.Er is iets aan instakillen dat gewoon goed voelt.
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:03 schreef Robbiee het volgende:
Wat is er met de wachttijden? Moet 8 minuten wachten op een normale 5vs5
Jungle onlyquote:Op zondag 15 juli 2012 15:03 schreef dustbrain het volgende:
Yorick lijkt me wel coowl. Hij heeft minimionions.
Wel duur, en saai? Ik kies wel een andere dan!
Dr. mundo is toch wel goed? als tank melee?
Viable jungle, nice. Kep em al gekocht. Het is nog low elo, dus lanen moet ook wel gaan om te oefenen.quote:
shen is echt OP op lagere levels.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
Mundo![]()
![]()
Ik zit er aan te denken Shen te halen.
En de rest van de game ?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:05 schreef totalvamp het volgende:
[..]
shen is echt OP op lagere levels.
Q op level 1 - E op level 2 en je kunt al zo 40% van iemands hp afhalen xD
Ahm naja ik zie hem amper op unranked. Vandaar dat ik er even naar vraag. Aangezien dat het enige is wat ik kan/ speelquote:Op zondag 15 juli 2012 17:07 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Zolang je unranked speelt is hij goed, op ranked wordt hij vaak geband (zegt genoeg)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 juli 2012 17:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ahm naja ik zie hem amper op unranked. Vandaar dat ik er even naar vraag. Aangezien dat het enige is wat ik kan/ speel
Probleem met unranked is dat je niet weet wat je tegenstander isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shen countered wel een aantal, maar wil je echt in lagere levels ownen, moet je deels AP bouwen. RoA is erg goed met shen
Maar eerste item boots dan HoG dan Giant's belt. Dan ben je al tanky genoeg
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2012 17:11:44 ]
Nou ja je kunt ook draft spelen met random mensen, maar die willen toch nooit overleggenquote:Op zondag 15 juli 2012 17:11 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Probleem met unranked is dat je niet weet wat je tegenstander isShen countered wel een aantal, maar wil je echt in lagere levels ownen, moet je deels AP bouwen. RoA is erg goed met shen
Maar eerste item boots dan HoG dan Giant's belt. Dan ben je al tanky genoeg
Die blog naamquote:Op zondag 15 juli 2012 17:18 schreef Keselo het volgende:
Heimerdinger rework![]()
http://www.surrenderat20.(...)r-rework-leaked.html
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:08 schreef BaajGuardian het volgende:
ik
http://www.leaguereplays.com/replays/match/605692/
Shen is denk ik meer OP hoe hoger je speelt, aangezien teamcoordinatie daar een stuk beter is, en daarin is Shen juist super. Als ik op laag ELO mensen ult met Shen rennen ze vaak alsnog gewoon weg ipv te engagen.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:05 schreef totalvamp het volgende:
[..]
shen is echt OP op lagere levels.
Q op level 1 - E op level 2 en je kunt al zo 40% van iemands hp afhalen xD
Zero respect given is zero respect received.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:28 schreef Xetran het volgende:
[..]
dag jajong, kan óók jij iedereen in hun waarde laten? dank je
This guy gets it.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:33 schreef Skillstorm het volgende:
Jajong is net als Renekton. Krijgt Fury als jij agressief gedrag vertoont. Maar als je aardig doet is er niks aan de hand.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:33 schreef Skillstorm het volgende:
Jajong is net als Renekton. Krijgt Fury als jij agressief gedrag vertoont. Maar als je aardig doet is er niks aan de hand.
Een enkeling engaged. Daarom liet ik shen ook in de stront vallen. Hij is namelijk best coowl.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Shen is denk ik meer OP hoe hoger je speelt, aangezien teamcoordinatie daar een stuk beter is, en daarin is Shen juist super. Als ik op laag ELO mensen ult met Shen rennen ze vaak alsnog gewoon weg ipv te engagen.
She's making your mind swirl,quote:Op zondag 15 juli 2012 22:56 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Last time i saw him getting pentas in the rivers.
loser.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zero respect given is zero respect received.
En BG heeft negatief respect voor iedereen die geen Taric mained op 2200+ELO level vs Dominion AI.
Zet ze dan op youtubequote:Op zondag 15 juli 2012 23:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
loser.
p.s.
http://www.leaguereplays.com/replays/match/605823/
potje er na. (:
en http://www.leaguereplays.com/replays/match/605570/ potje ervoor waarin ik top speel tegen 2k ezreal met singed. (: en onze 3k blitz carried ons.
idd, dan wil ik ze ook nog wel eens kijken. ik heb echt geen zin dat progje ervoor te installerenquote:
En NOG een account aan te makenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:37 schreef Xetran het volgende:
[..]
idd, dan wil ik ze ook nog wel eens kijken. ik heb echt geen zin dat progje ervoor te installeren
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
loser.
p.s.
potje er na. (:
en http://www.leaguereplays.com/replays/match/605570/ potje ervoor waarin ik top speel tegen 2k ezreal met singed. (: en onze 3k blitz carried ons.
als jullie een gratis fatsoenlijk programmatje weten waarin ik in HD kan herrenderen naar kleiner formaat, geen probleem.quote:
Editquote:Op zondag 15 juli 2012 23:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
als jullie een gratis fatsoenlijk programmatje weten waarin ik in HD kan herrenderen naar kleiner formaat, geen probleem.
ik gebruik ook fraps maar dat geeft gigantische filesize (20gb per 10 min oid)quote:Op zondag 15 juli 2012 23:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Edit
Beter neem je gewoon op met Fraps of Camtasia.
Handbrake kan het wel denk ik. Die kan vrijwel elk video formaat. En het is nog eens gratis ook nog.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik gebruik ook fraps maar dat geeft gigantische filesize (20gb per 10 min oid)
Ik wil dus fraps recorded filmpjes kunnen renderen, windows moviemaker renderd niet in hd dus die verneukt het.
nou ja, jij wilt dat wij gaan kijken. maar ik zou het zelf niet weten.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
als jullie een gratis fatsoenlijk programmatje weten waarin ik in HD kan herrenderen naar kleiner formaat, geen probleem.
Ik krijg dit niet geopend.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
loser.
p.s.
potje er na. (:
Volibearquote:Op maandag 16 juli 2012 01:17 schreef Xetran het volgende:
een potje terug ging ik maar weer is nunu solotop, ik had die volibear met z'n zielige skin zo ver ge-shut down-ed dat hij 10 cs tegen 120 stond en 4 levels achter liep. wtf.
volgens mij een betere singed build:quote:Op zondag 15 juli 2012 23:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
loser.
p.s.
potje er na. (:
Ik startte zelf met regrowth + 1 health potion. Wel ging ik vrij snel back omdat ik mijn poison spamde om zo snel mogelijk de farm voor de philo stone bij elkaar te krijgen. Goldddd <3quote:Op maandag 16 juli 2012 09:43 schreef Keselo het volgende:
Wel met boots 4 pots (je pakt de utility mastery om 20 meer start gold te krijgen) omdat je als singed de eerste paar levels hard geharassed gaat worden. De movementspeed en extra pots zullen je dan goed helpen.
Ik zeg alleen wat een guide aanraad. Wat het beste werkt voor jouquote:Op maandag 16 juli 2012 09:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik startte zelf met regrowth + 1 health potion. Wel ging ik vrij snel back omdat ik mijn poison spamde om zo snel mogelijk de farm voor de philo stone bij elkaar te krijgen. Goldddd <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |