abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114126940

League of Legends

League of Legends EU

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waarin twee teams het tegen elkaar op nemen met als doel elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

Nee.

Je moet een weg naar je vijand vrij maken, om zo bij de basis te kunnen komen en zo de Nexus te vernietigen, lees een stukje verder.

Het draait om twee teams, elk bestaande uit 5 Champions die elkaars Nexus moeten zien te vernietigen.
Dit is kan alleen gebeuren als er één van de drie Lanes vrij is gemaakt van de Turrets en de Inhibitor die het verdedigen tegen Minions en vijandelijke Champions.

Nu vraag je je misschien af wat is een Nexus, een Inhibitor en een Minion?

Champion = Een Champion is een held die je kiest om mee te strijden, er zijn verschillende varianten en types, denk aan een Tank, een Damage Dealer, een Support
Minion/Creep = Een hersenloze strijder die tot de dood de Lane aanvalt met de Turrets en de Champions die het verdedigen totdat de vijandelijke Inhibitor is vernietigt.
Turret = Kanon dat de Lane verdedigt tegen Champions en Minions.
Nexus = Een groot crystal in het midden van het kasteel, hier spawnen de minions uit, deze wil je dus verdedigen en die van de vijand vernietigen.
Inhibitor = Een crystal dat de Nexus beschermd, deze word weer beschermd door de Turrets.
Jungle/Forrest = Gebied tussen de Lanes waar monsters zitten die exp, gold en een tijdelijke kracht bonus geven.
Map/Arena = Veld waar je in strijdt.

Nou, hoe gaat dit te werk dan?
Als volgt;

Je hebt een Map/Arena;

Summoners Rift een 5v5 map.

SPOILER: Jungle!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.

Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.

De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.

De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.

Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.

Er zijn er op het moment (25-06-2012) 99 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

uitleg over turrets

Cinematic trailer

Dominion trailer (nieuwe gamemode)

Meer uitleg over minions/creatures

Community site links

Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site met handige info, tournaments etc

Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden

Championselect Site met counterpicks

Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.

Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!

Ingame name van FOK!kers

FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86

FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar

FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo

FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless

FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0

FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba

FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan

FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino

FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ( :') )

FOK!ker: Silv
Naam ingame EU: SlLV (kleine L gevolgd door hoofdletter L)

FOK!ker: Adames
Naam ingame US: Klara de Koe

FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh

FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)

FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex

FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje

FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US: Lujan

FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq

FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt

FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz

FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl
Naam Ingame US: Solyl

FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado

FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan

FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz

FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines

FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz

FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall

FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay

FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie

FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea

FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)

FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1

FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor

FOK!ker: tdrone
Naam ingame EU: tdrone

FOK!ker: Xetran
Naam ingame EU: XoxoXetran

FOK!ker: Cornelis83
Naam ingame EU: Avaressa

FOK!ker: Robbiee
Naam ingame EU: SharliesTeens

FOK!ker: Toverbami
Naam ingame EU: Snauser

FOK!ker: Xanarot
Naam ingame EU: Xanarot

FOK!ker: DjNivek
Naam ingame EUNE: Grumpmeister

FOK!ker: tomy800
Naam ingame EU: TomNeD

Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;

FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)
pi_114127005
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:25 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Vooral als ze nerveus gaan worden zodra je in hun zichtveld stealth aanzet _O-
Haha ja idd wat ik ashe's dan zie doen is hun E afvuren op me :') en daarna gaan ze onder hun turret staan xD tegen die tijd ben ik alweer weg :P

Pff ik moet echt een nieuw account maken en dan weer eve nemen xD zeker met de rework die eraan komt!
pi_114127023
Ik vind Evelynn best oké :7 Straks met die stealth remake wordt het best aight denk ik.
pi_114127066
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:28 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik vind Evelynn best oké :7 Straks met die stealth remake wordt het best aight denk ik.
Ik heb eve gespeeld van level 5 tot 25 ofzo, en meeste games 20+/4/15 ofzo.
pi_114127110
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:28 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Haha ja idd wat ik ashe's dan zie doen is hun E afvuren op me :') en daarna gaan ze onder hun turret staan xD tegen die tijd ben ik alweer weg :P

Pff ik moet echt een nieuw account maken en dan weer eve nemen xD zeker met de rework die eraan komt!
Meestal maak ik een schijnbeweging en ga gewoon in de topbrush staan :+ Heerlijk als je het tegenstander team dan allemaal Oracles ziet kopen. Is toch weer 400 gold die vooral early game hard aan komt.
pi_114127383
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:29 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Meestal maak ik een schijnbeweging en ga gewoon in de topbrush staan :+ Heerlijk als je het tegenstander team dan allemaal Oracles ziet kopen. Is toch weer 400 gold die vooral early game hard aan komt.
en vooral leuk als je dan gewoon om ze heen sluipt en ze van achter vermoord :')
Ik vind het echt jammer dat eve niet kan junglen met haar huidige aanvallen. Duurt veel te lang te clearen :(

edit:

PFF met een Yi in ARAM win je volgens mij altijd... wat een faceroll char.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2012 23:45:10 ]
  vrijdag 13 juli 2012 @ 01:08:04 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_114138213
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:34 schreef totalvamp het volgende:

[..]

PFF met een Yi in ARAM win je volgens mij altijd... wat een faceroll char.
nope, hij is nieteens hoger dan mid tier. high tier zijn ranged ad carries zoals trist, mf, kog ad, corki etc, god tier zijn de meeste aoe ranged zoals lux, ezreal, maokai maar ook blitz, imba tier zijn lage cd aoe ranged en specifieke champs zoals ziggs, nidalee, karthus, fiddle en kennen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_114138901
Okay sorry Admiraal BG
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_114140797
Mooi potje gehad waarbij alles hopeloos leek. (ik verloor mid een beetje tegen Lux) en echt, ze liepen zwaar voor.

Maar zodra ik en Twitch een beetje items hadden konden we ze echt onwijs hard afmaken in teamfights, dat Veigar een late game champion is kwam goed van pas. Soms instakilde ik de AP carry of support oid, dat hielp enorm.
pi_114141258
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 01:08 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nope, hij is nieteens hoger dan mid tier. high tier zijn ranged ad carries zoals trist, mf, kog ad, corki etc, god tier zijn de meeste aoe ranged zoals lux, ezreal, maokai maar ook blitz, imba tier zijn lage cd aoe ranged en specifieke champs zoals ziggs, nidalee, karthus, fiddle en kennen.
Ik zou Yi graag randomen hoor. Je moet hem natuurlijk wel AP bouwen dan. Je sustain is godlike met je W (zelfs als je wordt aangevallen heal je naar full health met meditation) en die alpha strike is zo heerlijk... Easiest multikill character in het spel in ARAM.
Vicariously I live while the whole world dies
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2012 @ 09:07:53 #11
230491 Zith
pls tip
pi_114141977
quote:
7s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Dat is wel smartcast
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:59 schreef ems. het volgende:

[..]

Daar gebruikt hij juist smartcasting, wtf? :P
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:56 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Wat lul je, hij gebruikt het wel?
Ehm jongens, die video bekijkt de game vanuit spectator/tournament mode... Diamondprox heeft aangegeven op reddit dat hij geen smartcast gebruikt op lee sin :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_114141986
Ik vraag excuus :{
  vrijdag 13 juli 2012 @ 09:36:42 #13
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_114142577
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 08:02 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ik zou Yi graag randomen hoor. Je moet hem natuurlijk wel AP bouwen dan. Je sustain is godlike met je W (zelfs als je wordt aangevallen heal je naar full health met meditation) en die alpha strike is zo heerlijk... Easiest multikill character in het spel in ARAM.
niemand in het hele spel speelt yi ad in aram, ap yi is ook al een eeuwigheid echt geen trollen meer. en ik had het juist over ap yi, thing is; in aram is een van de meest common items morellos tome omdat ranged harass het sterkst is in pg, de passive van morello's hardcountered swain, mundo, irelia en vooral yi (en wel meer) en daarom maakt het die champs dus nogal matig voor die mode.

Komt bij dat jezelf in de tegenstanders zn groep werpen ook een negatief iets is, wat champs zoals alistar dus shit tier maakt in pg, en daarom yi dus ook. (toelichting: hoe meer ranged harassers in je team hoe effectiever, als je 2 of 3 champs hebt die cqc zijn en dichtbij moeten komen om te kunnen *kuch* harassen, heb je 1: minder equal ranged harass strenght en 2: makkelijke te harassen champs)

dat is dus waarom yi slecht is in pg. Ik heb er ook al geregeld tegen gespeeld en nooit problemen ermee, integendeel.
pi_114142931
Ik denk dat wij een heel ander beeld bij het spelletje hebben dan. Een champ als Alistar vind ik geweldig, als ik die krijg ben ik echt blij. Met Alistar kun je met je knockup combo 2 of meer man knockuppen als je een beetje oplet, als je team die gelijk focust kun je easy kills oppikken. Tevens kun je met je ulti er nog levend uitkomen ook. Tel daarbij op dat je een AoE heal hebt om zo'n beetje alle poke van de tegenstanders ongedaan te maken en volgens mij heb je een heel behoorlijke tank/initiator.

Met Yi kom je als je het goed doet helemaal niet in enemy team terecht. Als je Alpha Strike goed leest, word je als je de target killt weer daar teruggeplaatst. Doe je alpha dus op een minion en je komt op de plek van die (dode) minion weer terug. Zo kun je prima controleren waar je terecht komt. Tevens snap ik niet waar je het over hebt met die morello's passive. Dat is cooldown reduction. Hoezo hardcountert dat Yi? Bedoel je soms de active? Die namelijk wel. Maar dan moeten ze hem wel voor jou bewaren EN goed timen.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 10:36:23 #15
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_114143979
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 09:54 schreef nyny83 het volgende:
Ik denk dat wij een heel ander beeld bij het spelletje hebben dan. Een champ als Alistar vind ik geweldig, als ik die krijg ben ik echt blij. Met Alistar kun je met je knockup combo 2 of meer man knockuppen als je een beetje oplet, als je team die gelijk focust kun je easy kills oppikken. Tevens kun je met je ulti er nog levend uitkomen ook. Tel daarbij op dat je een AoE heal hebt om zo'n beetje alle poke van de tegenstanders ongedaan te maken en volgens mij heb je een heel behoorlijke tank/initiator.
dan begrijp je pg niet helemaal.
quote:
Met Yi kom je als je het goed doet helemaal niet in enemy team terecht. Als je Alpha Strike goed leest, word je als je de target killt weer daar teruggeplaatst. Doe je alpha dus op een minion en je komt op de plek van die (dode) minion weer terug. Zo kun je prima controleren waar je terecht komt. Tevens snap ik niet waar je het over hebt met die morello's passive. Dat is cooldown reduction. Hoezo hardcountert dat Yi? Bedoel je soms de active? Die namelijk wel. Maar dan moeten ze hem wel voor jou bewaren EN goed timen.
morellos active bedoel ik, dat is een hard counter vs regen en dus een hard counter vs ap yi.
en dat timen is makkelijk, snap niet hoe je dat uberhaupt verkeerd kunt timen, daarnaast is de cooldown heel erg laag op die active fyi.

mischien dat champs als yi en alistar het goed doen vs mensen die de tier list niet kennen en niet weten wat de optimale manier is om pg te spelen maar het zijn toch echt low/shit tier champs voor die mode.
pi_114144848
Hoe speel ik ARAM?
Nieuw is niet altijd beter.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 11:18:06 #17
107445 Jajong
Hadouken!
pi_114145582
:'). BaajGuardian is echt het beste voorbeeld van iemand die de klok hoort luiden maaar niet weet waar je klepel hangt or some shit.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 11:21:58 #18
107445 Jajong
Hadouken!
pi_114145713
Anyway, wat vinden we van de nieuwe skins (Lee Sin Cassiopeia Alistar Malphite Ahri Mundo)

En de nieuwe champ? Zyra?

http://imgur.com/a/Avnwr

http://na.leagueoflegends.com/news/zyra-rise-thorns-revealed

Oh en de nieuwe Xin Zhao, Twitch en Eve? Lol. KKveel changes.
pi_114146786
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 10:36 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

dan begrijp je pg niet helemaal.

[..]

morellos active bedoel ik, dat is een hard counter vs regen en dus een hard counter vs ap yi.
en dat timen is makkelijk, snap niet hoe je dat uberhaupt verkeerd kunt timen, daarnaast is de cooldown heel erg laag op die active fyi.

mischien dat champs als yi en alistar het goed doen vs mensen die de tier list niet kennen en niet weten wat de optimale manier is om pg te spelen maar het zijn toch echt low/shit tier champs voor die mode.
Ik denk persoonlijk dat jij je gewoon veel teveel vasthoudt aan die tier lists. Ten eerste zeggen die vaak geen reet omdat de meeste games gewoon ARAM zijn en je dus een random champ toegewezen krijgt waar je lang niet optimaal mee speelt, ten tweede weet je totaal niet wat het niveau van je teammates en je tegenstanders is omdat hier geen hidden elo e.d. bij komt kijken.

Verder snap ik je argument van Morello wel, maar het is niet alsof die heal de enige skill van yi is. Het gaat vooral om die alpha strike die een 1:1 scaling heeft met AP en gewoon squishies voor ~35% HP kan wegmaaien iedere keer dat hij hem doet. En in PG loopt vaak iedereen met half HP of minder rond, dus multikills ftw!

Tevens hou ik een heel verhaal over waarom ik Alistar wel goed vind en het enige wat je ertegenin brengt is dat ik PG niet begrijp... tja, sorry, maar op zo'n manier is het lastig discussieren.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 11:57:07 #20
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_114147274
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 11:46 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk dat jij je gewoon veel teveel vasthoudt aan die tier lists. Ten eerste zeggen die vaak geen reet omdat de meeste games gewoon ARAM zijn en je dus een random champ toegewezen krijgt waar je lang niet optimaal mee speelt, ten tweede weet je totaal niet wat het niveau van je teammates en je tegenstanders is omdat hier geen hidden elo e.d. bij komt kijken.

Verder snap ik je argument van Morello wel, maar het is niet alsof die heal de enige skill van yi is. Het gaat vooral om die alpha strike die een 1:1 scaling heeft met AP en gewoon squishies voor ~35% HP kan wegmaaien iedere keer dat hij hem doet. En in PG loopt vaak iedereen met half HP of minder rond, dus multikills ftw!

Tevens hou ik een heel verhaal over waarom ik Alistar wel goed vind en het enige wat je ertegenin brengt is dat ik PG niet begrijp... tja, sorry, maar op zo'n manier is het lastig discussieren.
ik had al uitgelegd dat als je een cqc champ hebt je een ranged harasser minder hebt, alistar is dus nogal waardeloos en kan alleen rondlopen en healen, wat nutteloos is omdat de ranged harass met fiendish codex als 1st item een heel enemy team aan flarden slaat. Alistar krijgt de kans niet om zn eigen combo te overleven, ook met zn ult niet omdat iedereen void staff/whisper kan bouwen indien nodig. En tegen de tijd dat dit nodig zou horen te zijn heb je toch al 10 kills en 2 torens + inhib van de vijand weggevaagd en kill je hun hele team in een paar seconden, sta je dan met je alistar.
pi_114147647
10 torens? hoe vaak heb je PG nou precies gespeeld? En van mij mogen ze me focussen, met ult aan vang ik een stuk minder damage. Buiten dat bouw ik op Alistar health en cooldown reduction, dus in de tijd dat ze mij focussen kan mijn team ze weer aan flarden schieten. Overigens vraag ik me af of dit voor jou nu allemaal theorie is of je het ook in de praktijk geprobeerd hebt. Ik heb Alistar namelijk al 2x gespeeld op de PG map en dat is me prima afgegaan. Verder vraag ik me af of jij niet gewoon draft mode speelt in plaats van all random. Dan maken je tier lists vermoedelijk wat meer uit.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 12:07:12 #22
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_114147746
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 11:21 schreef Jajong het volgende:
Anyway, wat vinden we van de nieuwe skins (Lee Sin Cassiopeia Alistar Malphite Ahri Mundo)

En de nieuwe champ? Zyra?

http://imgur.com/a/Avnwr

http://na.leagueoflegends.com/news/zyra-rise-thorns-revealed

Oh en de nieuwe Xin Zhao, Twitch en Eve? Lol. veel changes.
nieuwe lee sin lijkt me teveel op hwa jai van kof (vind hem wel tof vooral die elbow), cassiopeia skin ziet er wel aardig uit, malphite vind ik niks, ahri vind ik ook niks, mundo ziet er ook niet uit, maak em dan op zn minst groen..als het een orc moet voorstellen..

Zyra ben ik enthousiast over want ik vond curupira in the beastmaster sexy dus is zyra tof. alleen die vuurskin vind ik retarded, wat heeft riot de laatste tijd met vuur... alle champs krijgen vuur skins opeens :/ creativity lvl 0.

Nog niks over xin gelezen, twitch was al op, eve was al sterk maar kon gewoonweg niet farmen, weet niet wat voor rol visionwards nu spelen gaan nu ze (eve en twitch) in een bepaalde radius gewoon zichtbaar zijn.

edit: heb net over xin gelezen en vind het goeie changes, vooral zn ult is nu veel redelijker.
Ik bedacht me overigens dat hybrid xin nu ook viable is (zoals je kayle vroeger bouwde) ivbm de scaling op zn life regain op w.

[ Bericht 8% gewijzigd door BaajGuardian op 13-07-2012 12:23:04 ]
  vrijdag 13 juli 2012 @ 12:11:35 #23
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_114147910
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 12:04 schreef nyny83 het volgende:
10 torens? hoe vaak heb je PG nou precies gespeeld? En van mij mogen ze me focussen, met ult aan vang ik een stuk minder damage. Buiten dat bouw ik op Alistar health en cooldown reduction, dus in de tijd dat ze mij focussen kan mijn team ze weer aan flarden schieten. Overigens vraag ik me af of dit voor jou nu allemaal theorie is of je het ook in de praktijk geprobeerd hebt. Ik heb Alistar namelijk al 2x gespeeld op de PG map en dat is me prima afgegaan. Verder vraag ik me af of jij niet gewoon draft mode speelt in plaats van all random. Dan maken je tier lists vermoedelijk wat meer uit.
:')

ik heb tot nu toe 40 draft matches gespeeld + - en nog niet één verloren. Allemaal met imba tier champs, en de vijand had dikwijls yi's en alistars :D

ja dan maakt het meer uit ja, maar feit blijft dat als je 2 imba tier champs in je team hebt en de vijand geen, het free win is in die mode, behalve als de mensen in je team die die champs hebben retarded zijn en beter patat kunnen bakken in de macdonalds. (zoals de laatste keer dat een teammaat van me ziggs kreeg en die niet kon traden met me omdat hij sivir niet had, en begon die achterlijke met een tear ipv fiendish>morellos, en had ook geen idee hoe hij 1: moest harassen, en harassde ook veel te weinig, en 2: gooide zn w op minions ipv op zichzelf om weg te komen van akali (die hij al gefeed had overigens).

Randoms zijn freewin freelose games als je de tiers en hun potentieel en effect kent op pg, de enige comp waarin sustain champs goed zijn zoals alistar is als 4 of het hele enemy team uit cqc bestaat.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 12:16:42 #24
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_114148125
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 12:11 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ik heb tot nu toe 40 draft matches gespeeld + - en nog niet één verloren.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  vrijdag 13 juli 2012 @ 12:23:32 #25
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_114148449
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 12:16 schreef Zeroku het volgende:

[..]

nou goed het is gewoonweg zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')