Was hier dan ook de enige optie.quote:
repechage?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja eerst de repechage voor de mannen. Even vergeten.
Er denken er hier een paar wel veel verstand van te hebben, dus dat moet goed komen.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:41 schreef Geo4kant het volgende:
Nogmaals: Mag je hier ook met legsubmissions aanvallen? Kneebars, leglocks?
Of zitten er nu geen judo fanaten/beoefenaars in het topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Er denken er hier een paar wel veel verstand van te hebben, dus dat moet goed komen.HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's funny because it's true.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2012 15:43:16 ]
Hier gifjes van de toegestande houdgrepenquote:Op maandag 30 juli 2012 15:41 schreef Geo4kant het volgende:
Na deze partyquote:
In alle vechtsporten heb je herkansingen. Gewoon omdat het systeem van plaatsing met de WR niet helemaal waterdicht is.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:43 schreef Nober het volgende:
Die herkansing in Judo moeten ze afschaffen, je hebt verloren dus lig je eruit tenzij je in de halve finale verloor dan moet je nog voor het brons.
ja maar ze gaan vast eerst lullenquote:
http://nooooooooooooooo.com/quote:Op maandag 30 juli 2012 15:45 schreef Levione het volgende:
[..]
nee, zitten nog twee andere wedstrijden tussen
Lijkt me Frans?quote:
De vraag is, is het dat in bijvoorbeeld tennis wel?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
In alle vechtsporten heb je herkansingen. Gewoon omdat het systeem van plaatsing met de WR niet helemaal waterdicht is.
Ik ben het met je eens, maar ik begrijp ook de redenering dat als je in de kwartfinale verliest van de uiteindelijke winnaar ben je misschien wel beter dan een verliezer van de halve finale. Vanuit dat oogpunt is er iets te zeggen voor de herkansing hebt voor het brons.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:43 schreef Nober het volgende:
Die herkansing in Judo moeten ze afschaffen, je hebt verloren dus lig je eruit tenzij je in de halve finale verloor dan moet je nog voor het brons.
Tennis speel je het hele jaar door. Daar zijn de beste ook echt wel de beste. In het judo heb je niet zo vreselijk veel toernooien per jaar.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:45 schreef Reya het volgende:
[..]
De vraag is, is het dat in bijvoorbeeld tennis wel?
Thanks.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hier gifjes van de toegestande houdgrepen
http://www.svodijkjudo.nl/index.php?section=18&page=46
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:47 schreef DutchSL het volgende:
Herkansingen waren vroeger ook bij schermen.
Ik vind het niet zo verkeerd, al zou je dan eigenlijk de twee winnaars van wat nu brons is dan nog tegen elkaar kunnen laten spelen voor het echte brons.
Waarom?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:50 schreef debeterebob het volgende:
Wel mooi dat al die Amerikanen er stuk voor stuk halverwege er uit worden gewipt
Dit.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:50 schreef debeterebob het volgende:
Wel mooi dat al die Amerikanen er stuk voor stuk halverwege er uit worden gewipt
Het vreemde is dat nog nooit een Amerikaan, Brit, Australiër of Canadees een olympische judotitel heeft gewonnen.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:50 schreef debeterebob het volgende:
ik kijk nietquote:Op maandag 30 juli 2012 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Elmont dus eventueel tegen de mongool.
4 uurquote:Op maandag 30 juli 2012 15:53 schreef Eenskijken het volgende:
dex moest toch om 15.50? zendt de nos liever tennis uit ofzo?
Nu zijn de herkansingen nog bezig.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:53 schreef Eenskijken het volgende:
In die landen is judo toch ook niet echt hip? Meer iets voor wannabe-ninja's.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:53 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het vreemde is dat nog nooit een Amerikaan, Brit, Australiër of Canadees een olympische judotitel heeft gewonnen.
Dex is nog niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:53 schreef Eenskijken het volgende:
Hier na eerste halve finale meen ik, dan Dex' halve finale.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:53 schreef Eenskijken het volgende:
Loopt uit...quote:Op maandag 30 juli 2012 15:53 schreef Eenskijken het volgende:
Tennis is niet bepaald spannend, schakelen naar Judo aubquote:Op maandag 30 juli 2012 15:54 schreef Keauning het volgende:
[..]
Hier na eerste halve finale meen ik, dan Dex' halve finale.
Je kunt ook schakelen naar het zeilen ondertussen, doet tenminste nog een Nederlander meequote:Op maandag 30 juli 2012 15:54 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Tennis is niet bepaald spannend, schakelen naar Judo aub
Zegt vrijwel nietsquote:Op maandag 30 juli 2012 15:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Deze wedstrijd is interessant, kijken of tegenstander Elmont beter is dan tegenstander van die Jap.
en te veel plakken winnenquote:
Bij Hippische sport ook (quote:Op maandag 30 juli 2012 15:56 schreef June. het volgende:
[..]
Je kunt ook schakelen naar het zeilen ondertussen, doet tenminste nog een Nederlander mee
Flying sciccors mag zeker.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:41 schreef Geo4kant het volgende:
Ja man. Vandaar dat Elmont in de golden goal (quote:Op maandag 30 juli 2012 15:56 schreef Eenskijken het volgende:
Vond elmond tegen die fransman wel erg snel moe trouwens. alsof hij een matige conditie heeft. Die fransman werd pas in de golden goal tijd moe...
Zal wel komen omdat mensen hier kinderen snel naar judo sturen. Ook als ze gepest worden en zo, wordt judo vaak aangeraden. Zal daar wel anders zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:53 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het vreemde is dat nog nooit een Amerikaan, Brit, Australiër of Canadees een olympische judotitel heeft gewonnen.
dacht met hippie te maken ofzoquote:Op maandag 30 juli 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Duur woord voor paardensportmet cross country enso
Je kan niet ontkennen dat Elmont helemaal kapot was in de golden goal. Maar dat kwam omdat hij er vanaf het begin al vol op ging, dit deed de fransman niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja man. Vandaar dat Elmont in de golden goal () tijd aanval op aanval nog kon plaatsen.
Ze hebben wel veel wereldtitels gewonnen. Dat is het rare.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat mensen hier kinderen snel naar judo sturen. Ook als ze gepest worden en zo, wordt judo vaak aangeraden. Zal daar wel anders zijn.
Waar is Gesink dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
WAAR ZIT GESINK???
HOE STAAT HET MET EPKE???
Nu ook .. WANNEER MOET DEX?
equestriaanse sport bedoel je?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Duur woord voor paardensportmet cross country enso
ja daar gaan ze op honkbalquote:Op maandag 30 juli 2012 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat mensen hier kinderen snel naar judo sturen. Ook als ze gepest worden en zo, wordt judo vaak aangeraden. Zal daar wel anders zijn.
quote:
ah weer wat geleerdquote:Op maandag 30 juli 2012 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Olympische spelen voor drumsolo's tijdens een LSD trip.
Serieus dit is al 1000x gevraagd. Ik wil niet dom doen, maar door paar pagina's terug te lezen weet je het al.quote:
Slechte mentaliteit, geen echte winnaars, bakken er nooit wat van als het er op aan komt, enz. enz.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ze hebben wel veel wereldtitels gewonnen. Dat is het rare.
Jaaaa!quote:Op maandag 30 juli 2012 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke
Neem aan dat het op de NOS komt?
Wat doe jij dom.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus dit is al 1000x gevraagd. Ik wil niet dom doen, maar door paar pagina's terug te lezen dan weet je het al.
Mooi man, veel plezier.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Top Videorecorder staat geprogrammeerd!
En die daarvoor. Gewoon een irritante judoka.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:59 schreef abdalfawaz het volgende:
Passieve Tadjiek, was vorige partij ook al
Iemand een stream?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus dit is al 1000x gevraagd. Ik wil niet dom doen, maar door paar pagina's terug te lezen weet je het al.
Net zoals die Nederlanders. Pfoe pfoe, wat zijn wij toch faalhazen.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Slechte mentaliteit, geen echte winnaars, bakken er nooit wat van als het er op aan komt, enz. enz.
Ben aan het werken dus ik heb niet echt tijd om alles terug te lezenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jaaaa!
Mensen, zet toch gewoon internet of TV aan ipv het hier 100x te vragen
zie geen dikke tettenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
HOELAAT IS DEX?
DION ZEGT OVER EEN PAAR MINUTEN?
WIE?
dAT MENS MET DIE DIKKE TIETEN VAN DE NOS
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:04 schreef Eenskijken het volgende:
hoe laat moet dex nou?serieus ik weet het echt niet meer...
Inderdaad.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:03 schreef TheArt het volgende:
Hoe vaak moet Van Emden er wel niet aan herinnerd worden dat ze net de Spelen gemist heeft?
Zou het? De tering, dan ben je toch blij met die 12 streams.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:03 schreef ajacied4lf het volgende:
'Ik denk nog steeds dat Dex voor een medaille gaat'
Echt he... alsof ze 3 vragen hebben voorbereid aan d'rquote:Op maandag 30 juli 2012 16:03 schreef TheArt het volgende:
Hoe vaak moet Van Emden er wel niet aan herinnerd worden dat ze net de Spelen gemist heeft?
Intelligente analyse idd.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:03 schreef ajacied4lf het volgende:
'Ik denk nog steeds dat Dex voor een medaille gaat'
Over een paar minutenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:04 schreef Eenskijken het volgende:
over een paar minuten denk ikquote:Op maandag 30 juli 2012 16:04 schreef Eenskijken het volgende:
Ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:04 schreef Rickazio het volgende:
nog voor half 5? dan ben ik namelijk weg
Sommige mensen moeten werken he, ouwe casual mma fan van me.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
HOELAAT IS DEX?
DION ZEGT OVER EEN PAAR MINUTEN?
WIE?
dAT MENS MET DIE DIKKE TIETEN VAN DE NOS
Werkenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten werken he, ouwe casual mma fan van me.
Geweldige analyses idd.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:05 schreef zeebeschuit het volgende:
Die excuusnegerin is wel een goede moet ik zeggen!
Russenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:06 schreef JamFlava het volgende:
Die Rus is een woesteling.. met zijn baard
Hij is uit een James bond film ontsnapt!quote:Op maandag 30 juli 2012 16:06 schreef JamFlava het volgende:
Galstyan?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:06 schreef JamFlava het volgende:
inge de braun viel me ook erg tegen.. zo'n kampioen en zulke slechte analyses geven...quote:Op maandag 30 juli 2012 16:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Net als Kenkhuis.
Vrouwen als analist is gewoon altijd wat minder
morgenavond tegen Kievquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik betwijfel dat ze ooit mensen van 1.70 casten voor James Bond villainsquote:Op maandag 30 juli 2012 16:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij is uit een James bond film ontsnapt!
Kenkhuis zo'n matige zwemmer en dan zo'n fijne analistquote:Op maandag 30 juli 2012 16:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
inge de braun viel me ook erg tegen.. zo'n kampioen en zulke slechte analyses geven...
weet je het echt nietquote:
Doet er niet toe, je moet ze toch allemaal kunnen verslaanquote:Op maandag 30 juli 2012 16:07 schreef DeLuna het volgende:
Wie kan hier beter winnen, die Rus of die Koreaan? In geval van Elmont?
Mini Me is ook bepaald niet groot!quote:Op maandag 30 juli 2012 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat ze ooit mensen van 1.70 casten voor James Bond villains
Ik zou zeggen de Koreaan, die Rus is sterk.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:07 schreef DeLuna het volgende:
Wie kan hier beter winnen, die Rus of die Koreaan? In geval van Elmont?
Dat is waar....quote:Op maandag 30 juli 2012 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doet er niet toe, je moet ze toch allemaal kunnen verslaan
dat is wel een beetje vooroordelend of niet?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou zeggen de Koreaan, die Rus is sterk.Koreaan meer technisch denk ik.
nog nietquote:
Ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat is wel een beetje vooroordelend of niet?
Mooi op tijd enzo ookquote:Op maandag 30 juli 2012 16:09 schreef Nober het volgende:
Goed nieuws, Dex heeft gewonnen op Waza-ari, beelden komen zo op Nederland 1.
Nou, dat zielige bronzen plakken op EK-zwemmertje.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kenkhuis zo'n matige zwemmer en dan zo'n fijne analist
SPOILERquote:Op maandag 30 juli 2012 16:09 schreef Nober het volgende:
Goed nieuws, Dex heeft gewonnen op Waza-ari, beelden komen zo op Nederland 1.
Hanni Hanna.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
Is de kapper van die koreaan uitgeschoten met de tondeuse?
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
Is de kapper van die koreaan uitgeschoten met de tondeuse?
gadverdammequote:Op maandag 30 juli 2012 16:09 schreef marcodej het volgende:
Ik wil Dioontje ook weleens op haar rug leggen.
doe mij deze dioon maarquote:Op maandag 30 juli 2012 16:09 schreef marcodej het volgende:
Ik wil Dioontje ook weleens op haar rug leggen.
nee hij heeft al goud. je bent te laat manquote:
BJJ of JJJ?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jammer dat Jiu Jitsu geen olympische sport is.
olympisch zilver gehaald hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 16:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kenkhuis zo'n matige zwemmer en dan zo'n fijne analist
Zat in Austin Powers, dus geen Bond. Wel scherp blijven, he?quote:
gr gr geen TV in de buurt of zware internetpijp, moet het dus doen met jullie mafklappersquote:Op maandag 30 juli 2012 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee hij heeft al goud. je bent te laat man
Vraag dat daar maarquote:Op maandag 30 juli 2012 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Japan, China, Korea, whats the difference?-_-
Wie dan? En in welke gewichtsklasse? En Gi of No-Gi?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
BJJ zou ook een goede kans zijn voor medailles aan Nederlandse kant.
En dat is mooiquote:Op maandag 30 juli 2012 16:12 schreef zeebeschuit het volgende:
Als je in dat judo publiek kijkt. Iedereen in zijn normale kloffie behalve de Oranje fans die weer in OS shirtjes e.d. zijn uitgerust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
was fucking irritantquote:Op maandag 30 juli 2012 16:13 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De kids ook weer mee te gillen zoals gisteren bij het hockey?
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:13 schreef Szura het volgende:
Alles te winnen voor Dex, alles te verliezen voor Nakaya
"tis stil aan de offffferkant"quote:Op maandag 30 juli 2012 16:13 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De kids ook weer mee te gillen zoals gisteren bij het hockey?
Chinees uit Japan?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:14 schreef YazooW het volgende:
Die chinees gaat hem sowieso pakken, ik zie het aan z'n gezicht.
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:13 schreef Rickazio het volgende:
Kap daar eens mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |