equestriaanse sport bedoel je?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Duur woord voor paardensportmet cross country enso
ja daar gaan ze op honkbalquote:Op maandag 30 juli 2012 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat mensen hier kinderen snel naar judo sturen. Ook als ze gepest worden en zo, wordt judo vaak aangeraden. Zal daar wel anders zijn.
quote:
ah weer wat geleerdquote:Op maandag 30 juli 2012 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Olympische spelen voor drumsolo's tijdens een LSD trip.
Serieus dit is al 1000x gevraagd. Ik wil niet dom doen, maar door paar pagina's terug te lezen weet je het al.quote:
Slechte mentaliteit, geen echte winnaars, bakken er nooit wat van als het er op aan komt, enz. enz.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ze hebben wel veel wereldtitels gewonnen. Dat is het rare.
Jaaaa!quote:Op maandag 30 juli 2012 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke
Neem aan dat het op de NOS komt?
Wat doe jij dom.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus dit is al 1000x gevraagd. Ik wil niet dom doen, maar door paar pagina's terug te lezen dan weet je het al.
Mooi man, veel plezier.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Top Videorecorder staat geprogrammeerd!
En die daarvoor. Gewoon een irritante judoka.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:59 schreef abdalfawaz het volgende:
Passieve Tadjiek, was vorige partij ook al
Iemand een stream?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus dit is al 1000x gevraagd. Ik wil niet dom doen, maar door paar pagina's terug te lezen weet je het al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |