Werkenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten werken he, ouwe casual mma fan van me.
Geweldige analyses idd.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:05 schreef zeebeschuit het volgende:
Die excuusnegerin is wel een goede moet ik zeggen!
Russenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:06 schreef JamFlava het volgende:
Die Rus is een woesteling.. met zijn baard
Hij is uit een James bond film ontsnapt!quote:Op maandag 30 juli 2012 16:06 schreef JamFlava het volgende:
Galstyan?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:06 schreef JamFlava het volgende:
inge de braun viel me ook erg tegen.. zo'n kampioen en zulke slechte analyses geven...quote:Op maandag 30 juli 2012 16:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Net als Kenkhuis.
Vrouwen als analist is gewoon altijd wat minder
morgenavond tegen Kievquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik betwijfel dat ze ooit mensen van 1.70 casten voor James Bond villainsquote:Op maandag 30 juli 2012 16:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij is uit een James bond film ontsnapt!
Kenkhuis zo'n matige zwemmer en dan zo'n fijne analistquote:Op maandag 30 juli 2012 16:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
inge de braun viel me ook erg tegen.. zo'n kampioen en zulke slechte analyses geven...
weet je het echt nietquote:
Doet er niet toe, je moet ze toch allemaal kunnen verslaanquote:Op maandag 30 juli 2012 16:07 schreef DeLuna het volgende:
Wie kan hier beter winnen, die Rus of die Koreaan? In geval van Elmont?
Mini Me is ook bepaald niet groot!quote:Op maandag 30 juli 2012 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat ze ooit mensen van 1.70 casten voor James Bond villains
Ik zou zeggen de Koreaan, die Rus is sterk.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:07 schreef DeLuna het volgende:
Wie kan hier beter winnen, die Rus of die Koreaan? In geval van Elmont?
Dat is waar....quote:Op maandag 30 juli 2012 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doet er niet toe, je moet ze toch allemaal kunnen verslaan
dat is wel een beetje vooroordelend of niet?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou zeggen de Koreaan, die Rus is sterk.Koreaan meer technisch denk ik.
nog nietquote:
Ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat is wel een beetje vooroordelend of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |