En ze hebben de afgelopen week lekker kunnen oefenen met 25 graden hier. Dat is toch mooi meegenomen.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:37 schreef ace_eleven het volgende:
om 20h is het nog maar 23 graden, dat valt echt wel mee, hoef je je volgens mij niet zo veel zorgen om te maken, gewoon lekker voetbalweer
Is dat Uli?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:47 schreef Lastpost het volgende:
Zochten we nog een fysiek sterke spits?
[ afbeelding ]
Akinfenwa toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:47 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 30-07-2012 om 17:39:00Feyenoord wil een vervanger voor Ron Vlaar aantrekken. Dat heeft Martin van Geel zojuist in Kiev tegen RTV Rijnmond gezegd. #kiefey reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 30-07-2012 om 17:39:59Van Geel: 'We zoeken niet per se een centrale verdediger maar wel een leiderstype voor in de as. Daarvoor hebben we een budget van 4 ton.' reageer retweet
Ik zoek nog een vrijstaande villa in Amsterdam. Daarvoor heb ik een budget van 4 tonquote:Op maandag 30 juli 2012 17:58 schreef Slobeend het volgende:
'Daarvoor hebben we een budget van 4 ton.'
4 tonquote:Op maandag 30 juli 2012 17:58 schreef Slobeend het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 30-07-2012 om 17:39:00Feyenoord wil een vervanger voor Ron Vlaar aantrekken. Dat heeft Martin van Geel zojuist in Kiev tegen RTV Rijnmond gezegd. #kiefey reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 30-07-2012 om 17:39:59Van Geel: 'We zoeken niet per se een centrale verdediger maar wel een leiderstype voor in de as. Daarvoor hebben we een budget van 4 ton.' reageer retweet
Zelfs als die 4 ton het salarisbudget betreft, zit je in de Topklasse te vissenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor 4 ton heb je 3 spitsen die beter zijn dan de bagger die we nu hebben
Ik zie Guidetti nog wel komen.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:23 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik hoop niet dat Guidetti komt zou zonde zijn van het geld. Ik denk dat hij met die infectie van hem er wel een seizoen uitligt
quote:Feyenoord heeft de hoop op de terugkeer van John Guidetti niet opgegeven. 'We zitten op het vinkentouw,' vertelt technisch directeur Martin van Geel aan RTV Rijnmond. 'Het zegt wel iets dat hij bij Manchester City rugnummer 60 heeft gekregen,' vervolgt Van Geel. 'Dat zou bij ons anders zijn. Ik wil echter niemand blij maken, maar we volgen hem wel.'
Guidetti is nog altijd herstellende van de blessure die hem in de slotfase van het vorige seizoen parten speelde. De Zweedse aanvaller is nog minimaal twee tot drie maanden uitgeschakeld.
minimaal 2 tot 3 maanden. Aangezien Guidetti volgens vele in dit topic erg ongezond leeft (elke dag vapiano's, draagt geen jas, blowende vriendin) zal het wel minstens een half jaar wordenquote:
Akinfenwaquote:Op maandag 30 juli 2012 17:47 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn sprintsnelheid is waarschijnlijk wel lager dan die van burger kingquote:Op maandag 30 juli 2012 18:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Akinfenwa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een beest
Hij maakt het dan weer wel goed op krachtquote:Op maandag 30 juli 2012 18:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zijn sprintsnelheid is waarschijnlijk wel lager dan die van burger king
Wat is er ongezond aan iedere dag Vapiano? Als je iedere dag zelf kookt uit de supermarkt zit er waarschijnlijk meer zooi inquote:Op maandag 30 juli 2012 18:29 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
minimaal 2 tot 3 maanden. Aangezien Guidetti volgens vele in dit topic erg ongezond leeft (elke dag vapiano's, draagt geen jas, blowende vriendin) zal het wel minstens een half jaar worden
Hij heeft 98 strength in fifaquote:Op maandag 30 juli 2012 18:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij maakt het dan weer wel goed op kracht
Hier nog 1. Verder totaal nog geen zenuwen oid. Zal morgen wel komen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:12 schreef Tomasso het volgende:
Baal er best wel van dat ik niet Kiev zit.
Het proces van Feyenoord naar de BPL en Villa in de eredivisie is sinds kort in gang gezet.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:07 schreef Nozem. het volgende:
Waarom zijn zowel Vlaar als El Ahmadi eigenlijk naar Villa? Zit er ergens een link of iemand die die gasten heeft aanbevolen?
Of scouten ze nadrukkelijk op Feyenoord.
Volgens mij pas vanaf de groepsfasequote:Op maandag 30 juli 2012 19:22 schreef Muto het volgende:
Wordt de CL-Hymne al in deze ronde gedraaid? Dat zou echt kippenvel zijn.
Na deze ronde komt het cl lied.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:39 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Volgens mij pas vanaf de groepsfase
Als Feyenoord thuis vol op de aanval moet dan kun je het compleet schudden. Hopelijk zit het morgen een beetje mee en leggen de snelle boys voorin er een countergoal in.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als het maar geen afgang wordt. Klein verlies zou mooi zijn. Dat er iig nog wat hoop is voor de thuiswedstrijd.
Tenzij je die 4 ton als huursom kan gebruiken voor Guidetti kan je het denk ik beter in je zak houdenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Feyenoord thuis vol op de aanval moet dan kun je het compleet schudden. Hopelijk zit het morgen een beetje mee en leggen de snelle boys voorin er een countergoal in.
2-1 verlies morgen zou perspectief bieden, dan kun je thuis wat gedoseerder spelen want 1-0 is dan genoeg.
Van Geel heeft een budget van 4 ton voor een leiderstype terwijl Kiev er vorige week nog effe een aanvallende middenvelder bij kocht voor 14 miljoen. Ik reken nergens op maar wat zou het een stunt zijn als Feyenoord doorgaat.
Kopsterke spits met veel fysiek, die zijn goals wel maakte bij anderlecht. We kunnen hem toch niet huren, want hij zou dan liever terug naar zijn oude club gaan, maar het is echt geen verkeerde speler.quote:
Sowieso 100x beter dan Fernandez en co.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kopsterke spits met veel fysiek, die zijn goals wel maakte bij anderlecht. We kunnen hem toch niet huren, want hij zou dan liever terug naar zijn oude club gaan, maar het is echt geen verkeerde speler.
Wederom een onmogelijke speler om te halen. Kunnen we niet een keer realistisch zijn over nieuwe spitsen?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sowieso 100x beter dan Fernandez en co.
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:19 schreef elCholo het volgende:
Koeman en Gio zouden toch best wel een jeugdspelertje van Barça mogen lenen, die er hier 20 inschopt in een seizoen.
Verdediger van buiten de EU is natuurlijk belachelijk dure grap zonder meerwaarde. Lukaku zou gruwelijk zijn! Maar is hard op weg eerste spits van Chelsea te worden...quote:Op maandag 30 juli 2012 21:53 schreef Aloulou het volgende:
Verschrikkelijke reus die Mensah, aanvoerder van Ghanese elftal. Heeft een borstkas waar menige topvechter of bodybuilder jaloers op is. Voetballend ok, maar inderdaad beter jongere gasten de kans geven en verder laten groeien.
Doe dan De Cler, dan zijn alle posities meteen dubbel bezet.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:27 schreef Caland het volgende:
Voor 4 ton kan je misschien wel Theo Lucius weer aan het voetballen krijgen.
Altijd handig voor de decembermaanden.
Ik verwijt hem ook niets. Hij wil zich ontwikkelen en Feyenoord kon hem simpelweg niet betalen en Inter wilde hem niet verhuren! De enige club die ik zou afwijzen zijn onze 'vrienden' uit Amsterdam!quote:Op maandag 30 juli 2012 22:38 schreef Celeritas het volgende:
Castaignos bij Nieuwsuur nu. Maar volgens mij ben ik de enige in dit topic die niet boos op 'm is.
Doe maar niet, Janmaat wordt nog steeds elke week een keer huilend wakker van die gruwelijke panna die De Cler hem gaf.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe dan De Cler, dan zijn alle posities meteen dubbel bezet.
Ik ben ook niet boos, ik vind hem eigenlijk een beetje zieligquote:Op maandag 30 juli 2012 22:38 schreef Celeritas het volgende:
Castaignos bij Nieuwsuur nu. Maar volgens mij ben ik de enige in dit topic die niet boos op 'm is.
Heeft Timmie iemand een panna gegeven? En die überloser hebben wij dan gekocht?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe maar niet, Janmaat wordt nog steeds elke week een keer huilend wakker van die gruwelijke panna die De Cler hem gaf.
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft Timmie iemand een panna gegeven? En die überloser hebben wij dan gekocht?
Wat een eindbaas blijft het tochquote:Op maandag 30 juli 2012 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Kijk die souplesse dan. C. Ronaldo is er niks bij.
Ik zie hem nog wel op de linker en rechterflank bij Real terecht komenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Kijk die souplesse dan. C. Ronaldo is er niks bij.
Swerts al gesignaleerd?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:27 schreef Caland het volgende:
Ook Darley bij Been op proef, wat een netwerk heeft die man toch.
Is Leo er al als TD actief?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:27 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:27 schreef Caland het volgende:
Is een jongen die een signaal afgeeft. Dat is toch belangrijk met zo'n jonge spelersgroep.quote:
En belangrijk voor het leerproces waar ze inzitten.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Is een jongen die een signaal afgeeft. Dat is toch belangrijk met zo'n jonge spelersgroep.
Z'n apiesquote:Op maandag 30 juli 2012 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Is een jongen die een signaal afgeeft. Dat is toch belangrijk met zo'n jonge spelersgroep.
Maar nogmaals, hij is gewoon belangrijk in de kleedkamerquote:Op maandag 30 juli 2012 23:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En belangrijk voor het leerproces waar ze inzitten.
Wacht, heeft die vent nou achtereenvolgens Bruins, D. Fernandez en Darley geprobeerd en wilde hij niet Schaken halen?quote:
Ruud Boymans van AZ dan...quote:Op maandag 30 juli 2012 20:09 schreef Siyara het volgende:
[..]
Wederom een onmogelijke speler om te halen. Kunnen we niet een keer realistisch zijn over nieuwe spitsen?
Haha, inderdaad.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als er Real had gestaan was de reactie :
[..]
Zo'n bekrompen visie
Vraag me af welke positie ze hem dan neer willen zetten daar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:24 schreef mister_popcorn het volgende:
tukkers willen ook leerdam?
http://www.voetbalprimeur(...)-ook-leerdam-ophalen
middenveld denk ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Vraag me af welke positie ze hem dan neer willen zetten daar.
Spanning voor vanavond.
Rosales gaat misschien weg daarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Vraag me af welke positie ze hem dan neer willen zetten daar.
Spanning voor vanavond.
Ik las wel ergens dat hij voortgang boekt met z'n blessure, dus misschien hebben we er dan wat aan in september / oktober.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:58 schreef Caland het volgende:
Die Guidetti geruchten worden toch wel steeds hardnekkiger, al geloof ik er nog steeds niet zo in.
Ik heb eigenlijk totaal geen spanning voor vanavond, maar dat zal wel komen omdat ik er 0 verwachtingen van heb.
Ik ga uit van 4-4-2 met de spelers die hij bij zich heeft. Maar hij kan zomaar verrassen en met een 4-3-3 spelen, omdat Kiev niet de beste backs heeft.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:04 schreef Toilutpaper het volgende:
Ik ben benieuwd of Koeman vanavond 4-4-2 gaat spelen, of 4-3-3.
Vrijwel zeker 4-4-2.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:04 schreef Toilutpaper het volgende:
Ik ben benieuwd of Koeman vanavond 4-4-2 gaat spelen, of 4-3-3.
Het voordeel is dat Feyenoord blind vertrouwd op de kwaliteiten van Guidetti, terwijl andere clubs misschien twijfelen. Mocht hij licht geblesseerd zijn, dan neemt Feyenoord de gok wel!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:04 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik las wel ergens dat hij voortgang boekt met z'n blessure, dus misschien hebben we er dan wat aan in september / oktober.
Maar het blijft afwachten wat betreft een eventuele huur én z'n blessure. Veel onzekerheden dus.
Met een middenveld van Clasie - Vormer - Singh - Immers, in een ruit? Lijkt mij wel het meest logisch, eigenlijk.quote:
Dat weet ik niet, misschien Tony voor Singh.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:06 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Met een middenveld van Clasie - Vormer - Singh - Immers, in een ruit? Lijkt mij wel het meest logisch, eigenlijk.
Nooit van streams (bv. Sopcast) gehoord?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:05 schreef tja77 het volgende:
Jammer dat ik geen EL heb, had de wedstrijd graag gekeken, en gun Feyenoord de overwinning (en ook die in de volgende ronde) en eerlijk gezegd zie ik ze nog wel doorgaan ook.
Succes ermee.
Jawel, maar ik heb tot 8 augustus geen internet....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:07 schreef Sejt het volgende:
[..]
Nooit van streams (bv. Sopcast) gehoord?
Ik wacht met spanning af. Hij heeft nummer 60 gekregen bij City.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:58 schreef Caland het volgende:
Die Guidetti geruchten worden toch wel steeds hardnekkiger, al geloof ik er nog steeds niet zo in.
Ik roep het al weken. Hoe langer hij geblesseerd blijft hoe groter de kans....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik wacht met spanning af. Hij heeft nummer 60 gekregen bij City.
En dan wordt het weer de vraag of je wel een speler wil huren die pas in oktober ofzo een beetje fit is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik roep het al weken. Hoe langer hij geblesseerd blijft hoe groter de kans....
Dat is inderdaad zo, wel lullig voor hem zelf dat het zolang duurt, is het nog steeds die zenuwontsteking?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik roep het al weken. Hoe langer hij geblesseerd blijft hoe groter de kans....
En dan de rest van het seizoen kan meespelen, een half fitte Guidetti is beter dan Fernandez!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan wordt het weer de vraag of je wel een speler wil huren die pas in oktober ofzo een beetje fit is.
Eens, maar half fit met deze specifieke blessure betekent dat hij maar half kan schoppenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:15 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
En dan de rest van het seizoen kan meespelen, een half fitte Guidetti is beter dan Fernandez!
We hebbenook spelers die wel het hele seizoen fit zijn en dan nog een derde van de tijd op de tribune moeten zitten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan wordt het weer de vraag of je wel een speler wil huren die pas in oktober ofzo een beetje fit is.
Tsja, vorig seizoen miste je Guidetti ook gewoon veel wedstrijden omdat hij ziek, zwak of misselijk was.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:18 schreef OProg het volgende:
[..]
We hebbenook spelers die wel het hele seizoen fit zijn en dan nog een derde van de tijd op de tribune moeten zitten.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 10:19:49FC Twente bevestigt hiermee een armzalig provincieclubje te zijn zonder zelf spelers te kunnen opleiden. #Feyenoord spelers willen ze graag. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 10:21:11Zo haalde FC Twente vorig seizoen Fer van #Feyenoord, wilden ze Wijnaldum, haalden ze Castaignos en wilden ze De Vrij. reageer retweet
Het grote verschil is dat ze spelers met winst verkopenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze sluiten zich aan in de rij bij PSV.
Toch raken wij spelers kwijt aan een armzalig provincieclubjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:22 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 10:19:49FC Twente bevestigt hiermee een armzalig provincieclubje te zijn zonder zelf spelers te kunnen opleiden. #Feyenoord spelers willen ze graag. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 10:21:11Zo haalde FC Twente vorig seizoen Fer van #Feyenoord, wilden ze Wijnaldum, haalden ze Castaignos en wilden ze De Vrij. reageer retweet
Ik zou ook liever in Enschede wonen dan Rotterdamquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch raken wij spelers kwijt aan een armzalig provincieclubjeWat kut eigenlijk.
Waarom een bekrompen visie?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als er Real had gestaan was de reactie :
[..]
Zo'n bekrompen visie
Noem 1 goede redenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:30 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik zou ook liever in Enschede wonen dan Rotterdam
Nou nou. Tot nu toe alleen Fer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch raken wij spelers kwijt aan een armzalig provincieclubjeWat kut eigenlijk.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:30 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik zou ook liever in Enschede wonen dan Rotterdam
Hoezo? Die komt toch echt van Inter hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Castaignos hoort daar ook bij wat mij betreft.
5.85 voor winst Feyenoord bij Unibet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:41 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat zijn de betting odds op de wedstrijd van vanavond?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
5.85 voor winst Feyenoord bij Unibet.
Leukere plekken dan Rotterdam? Nooit.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:42 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Ik kan ook leukere plekken bedenken om te wonen dan Rotterdam, maar Enschede?? Meh
Joh. Maar Feyenoord was duidelijk geïnteresseerd en Castaignos ook. Dan is het toch vervelend dat een "armlastig provincieclubje" wel de middelen heeft om die speler op te halen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoezo? Die komt toch echt van Inter hoor.
Fijn voor je. Tyf nou maar weer op. En doe wat aan die treurige username van je.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:44 schreef mossad_agent het volgende:
Vanavond Feyenoord in het voorprogramma van Ajax.... ik zeg 3-0 voor Kiev.
trollquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:44 schreef mossad_agent het volgende:
Vanavond Feyenoord in het voorprogramma van Ajax.... ik zeg 3-0 voor Kiev.
De begroting van Twente is inmiddels een stuk hoger dan die van Feyenoord en ze zijn winstgevender, dat is (nog) de realiteit.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Joh. Maar Feyenoord was duidelijk geïnteresseerd en Castaignos ook. Dan is het toch vervelend dat een "armlastig provincieclubje" wel de middelen heeft om die speler op te halen.
Weet ik ook wel. Is alleen vervelend om daar op deze manier mee geconfronteerd te worden. Als ze 30 miljoen kunnen uitgeven om Neymar op te halen doet me dat minder dan de miljoenen die ze hebben voor Fer, Castaignos, Leerdam of de Vrij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:54 schreef Gert het volgende:
[..]
De begroting van Twente is inmiddels een stuk hoger dan die van Feyenoord en ze zijn winstgevender, dat is (nog) de realiteit.
Je kan toch onderhandelen over de prijs, je luister ik heb de 1e 3 maanden niks aan die speler, die betaal ik niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeiend. Twente heeft een paar jaar leuk meegedaan maar begint nu weer gewoon af te zakken naar waar ze thuishoren: de middenmoot. Sowieso zullen de meeste spelers nog altijd ervoor kiezen bij Feyenoord te blijven. Fer heeft gewoon het IQ van postzegel, en je ziet wat dat m gebracht heeft: een 6e plek en eerst 23 voorrondes voordat je eventueel EL mag spelen. Feyenoord is nog altijd 1000 keer groter en mooier dan dat provincieclubje. Willen spelers echt liever bij zo'n provincieclubje spelen dan bij Feyenoord dan rotten ze maar lekker op.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Joh. Maar Feyenoord was duidelijk geïnteresseerd en Castaignos ook. Dan is het toch vervelend dat een "armlastig provincieclubje" wel de middelen heeft om die speler op te halen.
Waarom beginnen ze nu weer af te zakken dan? Omdat ze 1 keer 6e zijn geworden? Het lijkt er op dat ze structureel bij de top zitten hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Boeiend. Twente heeft een paar jaar leuk meegedaan maar begint nu weer gewoon af te zakken naar waar ze thuishoren: de middenmoot. Sowieso zullen de meeste spelers nog altijd ervoor kiezen bij Feyenoord te blijven. Fer heeft gewoon het IQ van postzegel, en je ziet wat dat m gebracht heeft: een 6e plek en eerst 23 voorrondes voordat je eventueel EL mag spelen. Feyenoord is nog altijd 1000 keer groter en mooier dan dat provincieclubje. Willen spelers echt liever bij zo'n provincieclubje spelen dan bij Feyenoord dan rotten ze maar lekker op.
Klopt. Hebben ze ook niet. Alleen maar aanstellers en jankwijven. En die hoef ik dus niet bij Feyenoord te zien.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat jij nooit toe kan geven dat Barça geweldige spelers heeft.
Grootste jankerd speelt bij Real.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Hebben ze ook niet. Alleen maar aanstellers en jankwijven. En die hoef ik dus niet bij Feyenoord te zien.
Omdat dat met elk provincieclubje gebeurd die een paar jaartjes leuk meedoet? Omdat ze ook dit seizoen weer een baggerteam hebben? Omdat het beleid van Twente ook langzaamaan scheurtjes begint te vertonen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom beginnen ze nu weer af te zakken dan? Omdat ze 1 keer 6e zijn geworden? Het lijkt er op dat ze structureel bij de top zitten hoor.
Vertel?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Grootste jankerd speelt bij Real.
Ze hadden ook bijna Guidetti gekocht. Gelukkig zag Guidetti al snel wat voor club het wasquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:07 schreef Muto het volgende:
Twente. Die wilden bijna alle jeugdspelers van ons.
- Castaignos
- Fer
- Wijnaldem
- Guzman
- Leerdam
- De Vrij
Straks gaan ze echt nog op het stadion bieden.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:18 schreef Caland het volgende:
Volgens het AD heeft Feyenoord 4 ton geboden op Nuytinck, zet je jezelf dan even voor lul.
Volgens het AD heeft Feyenoord 4 ton geboden op Nuytinck, zet je jezelf dan even voor lul.
Denk dat hij uiteindelijk tussen de 3 en 4 moet gaan kosten. Buiten dat is het ook van kinds af aan een Ajacied.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. NEC wou sowieso al 5 miljoen hebben als Ajax wou bieden
Dat is een mooi bedrag voor zo'n speler ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat hij uiteindelijk tussen de 3 en 4 moet gaan kosten. Buiten dat is het ook van kinds af aan een Ajacied.
Denk aan je hart, niet direct agressief worden als iemand iets zegt wat je niet aanstaat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Fijn voor je. Tyf nou maar weer op. En doe wat aan die treurige username van je.
De tering dit begint nu echt wel heel sneu te wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:07 schreef Muto het volgende:
- Castaignos
- Fer
- Wijnaldem
- Guzman
- Leerdam
- De Vrij
Je kan ook gewoon optyfen. Niemand zit hier op jou onzin te wachten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:23 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Denk aan je hart, niet direct agressief worden als iemand iets zegt wat je niet aanstaat.
Op het moment dat mensen zo reageren dan blijf ik nog even.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon optyfen. Niemand zit hier op jou onzin te wachten.
Doei trolletje.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:29 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Op het moment dat mensen zo reageren dan blijf ik nog even.
Wie denk jij dat Feyenoord moet halen om Vlaar op te volgen? Wie kun je halen die echt wat toevoegt voor 4 ton?
Waarom nou zo snel geïrriteerd, zo moeilijk is het toch niet om normaal te doen? Of ben je echt zo een die met een blinde vlek voor zijn ogen loopt zodra iemand niet voor Feyenoord is? Beetje triest hoor.quote:
Je eerste paar posts zijn direct trollend, dan moet je niet verwachten dat je daarna nog serieuze reacties gaat krijgen. Dus eigenlijk kan je gewoon beter oprotten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:31 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Waarom nou zo snel geïrriteerd, zo moeilijk is het toch niet om normaal te doen? Of ben je echt zo een die met een blinde vlek voor zijn ogen loopt zodra iemand niet voor Feyenoord is? Beetje triest hoor.
Ik blijf nog even...... gewoon gezellig met de volksmensen beppen over de winpartij van vanavond.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Je eerste paar posts zijn direct trollend, dan moet je niet verwachten dat je daarna nog serieuze reacties gaat krijgen. Dus eigenlijk kan je gewoon beter oprotten.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:33 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ik blijf nog even...... gewoon gezellig met de volksmensen beppen over de winpartij van vanavond.
לך תזדיין אידיוטquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:33 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ik blijf nog even...... gewoon gezellig met de volksmensen beppen over de winpartij van vanavond.
Ik mis de F...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:41 schreef satecl het volgende:
mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
Ik begrijp het van Twente, al hoop ik wel dat ze hard op hun bek gaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:07 schreef Muto het volgende:
- Castaignos
- Fer
- Wijnaldem
- Guzman
- Leerdam
- De Vrij
QFTquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:44 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik begrijp het van Twente, al hoop ik wel dat ze hard op hun bek gaan.
Waar ik mij dus echt aan erger is aan zo een mannetje Leerdam. Die een voor Feyenoord begrippen goed aanbod afslaat om op die manier transfervrij opgepikt gaat worden door een club als Twente waar hij wat meer zal verdienen.
Ik snap daarom heel die discussie om Leerdam en Janmaat niet. Die Leerdam gewoon op de tribune weg laten rotten, als hij niet wil bijtekenen. Is gewoon een middelmaat voetballertje met een Urkel hoofd.
Vitesse ofzo inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:46 schreef Lastpost het volgende:
Ik denk dat het gebrek aan speelminuten en kansen op z'n eigen positie vooral aan de grondslag liggen van het niet willen bijtekenen.
Zou me ook niets verbazen als ie een stap terug zou doen straks.
http://livetv.ru/en/ zal die wel op staan lijkt me.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:52 schreef Partyboy1991 het volgende:
Word zeker alleen op Eredivisie Live uitgezonden vanavond...weet er iemand een stream waar ik t kan bekijken
Toppiequote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:53 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
http://livetv.ru/en/ zal die wel op staan lijkt me.
Welk gebrek aan speeltijd?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:46 schreef Lastpost het volgende:
Ik denk dat het gebrek aan speelminuten en kansen op z'n eigen positie vooral aan de grondslag liggen van het niet willen bijtekenen.
Zou me ook niets verbazen als ie een stap terug zou doen straks.
Boeiend, er is wel meer niet toegestaan, dooie lul.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:58 schreef onlogisch het volgende:
Linken naar een stream is niet toegestaan, sukkel
Denk je dat ie dit seizoen veel aan spelen toe gaat komen dan met de komst van Janmaat, Vormer en Singh?quote:
Als Janmaat geblesseerd raakt welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Denk je dat ie dit seizoen veel aan spelen toe gaat komen dan met de komst van Janmaat, Vormer en Singh?
Ik denk heel veel. Op het middenveld kan je hem soms nog goed gebruiken om de boel dicht te houden en Janmaat is veel geblesseerd. Janmaat is ook onzeker voor vanavond, dacht ik vanmorgen gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Denk je dat ie dit seizoen veel aan spelen toe gaat komen dan met de komst van Janmaat, Vormer en Singh?
Ik mag toch hopen dat we Leerdam dit seizoen niet meer op het middenveld zullen zien.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:12 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik denk heel veel. Op het middenveld kan je hem soms nog goed gebruiken om de boel dicht te houden en Janmaat is veel geblesseerd. Janmaat is ook onzeker voor vanavond, dacht ik vanmorgen gelezen te hebben.
Als Feyenoord al bij NEC heeft aangeklopt met 4 ton lijkt het me dat daar wel de nodige extra constructies bij aangeboden zijn. Zoals bijvoorbeeld een Leerdam, doorverkooppercentage of andere (een) jeugdspeler(s) of een combinatie daarvan...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:18 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat Martin, Ruben in een wit glimmend pak ¨soepeltjes soepeltjes¨ het woord heeft laten doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als Feyenoord al bij NEC heeft aangeklopt met 4 ton lijkt het me dat daar wel de nodige extra constructies bij aangeboden zijn. Zoals bijvoorbeeld een Leerdam, doorverkooppercentage of andere (een) jeugdspeler(s) of een combinatie daarvan...
Maar al met al lijkt het me niet zo hel reeel dat we het met alleen 4 ton al geprobeerd zouden hebben..
Alleen als Messi of Ronaldo niet komenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:31 schreef Tito_Makani het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)iet_heel_goed__.html
Is dit niet wat voor Feyenoord? Zou een goede vervanger voor Fernandez zijn als deze geblesseerd raakt
?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:45 schreef Erasmusch het volgende:
Zendt O'Sheas nog wedstrijden van Feyenoord uit?
Een speler waarvan zijn eigen coach al zegt dat hij niet HEEL goed is?? Nee lijkt me niets voor ons;)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:31 schreef Tito_Makani het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)iet_heel_goed__.html
Is dit niet wat voor Feyenoord? Zou een goede vervanger voor Fernandez zijn als deze geblesseerd raakt
Okquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:37 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
op eredivisielive.nl natuurlijk. Gewoon voor betalen!
Nee. Maar afgelopen seizoen heeft ie toch vrijwel alles gespeeld?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
precies!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:44 schreef elCholo het volgende:
Ik snap daarom heel die discussie om Leerdam en Janmaat niet. Die Leerdam gewoon op de tribune weg laten rotten, als hij niet wil bijtekenen.
Hij heeft vorig jaar toch hartstikke veel gespeeld?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:46 schreef Lastpost het volgende:
Was toch eind vorig seizoen nog geen sprake van toen ze spraken over contractverlenging.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
De komst an Vormer en Janmaat wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Was toch eind vorig seizoen nog geen sprake van toen ze spraken over contractverlenging.
Benieuwd of we deze vraag vandaag nog zo'n 40-45 keer krijgen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:55 schreef NineteenOFour het volgende:
wordt dinamo kiev-feyenoord nergens uitgezonden vanavond?
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)=40-45&noreplyfrom=0quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd of we deze vraag vandaag nog zo'n 40-45 keer krijgen.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)=40-45&noreplyfrom=0
[..]
Hahahaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Zo voorspelbaar altijdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:51 schreef Dekatria het volgende:
Hij zal die grap vast nog wel 40-45 keer maken.
Heb je daarom deze UI?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:03 schreef Maastoren het volgende:
zenuwen beginnen nu wel een beetje te komen
Ik nog steeds nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:04 schreef elCholo het volgende:
Hier ook.
Ben benieuwd naar de opstelling. Ik hoop 4-4-2 met Tonny in de basis.
scherpquote:
Zal wel 4-4-2 worden anders had Koeman Achahbar wel meegenomen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:04 schreef elCholo het volgende:
Hier ook.
Ben benieuwd naar de opstelling. Ik hoop 4-4-2 met Tonny in de basis.
4-3-3 lijkt me ook een goed recept voor harakiri...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:06 schreef Maastoren het volgende:
[..]
scherp
[..]
Zal wel 4-4-2 worden anders had Koeman Achahbar wel meegenomen.
Damn, we hebben wel erg weinig ervaring in het team zittenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:25 schreef satecl het volgende:
Hopen op:
----------------------Mulder------------------------
Janmaat------De Vrij----Indi----------Nelom
-----------Clasie---Vormer----Vilhena--------
----------------------Immers-----------------------
----------------Rubinho-----Cissé---------------
Als Immers net zo speelt als tegen Mallorca, dan mag Singh er wel in voor Immers.
Gewoon heel veel op balbezit spelen met al die voetballende jongens. Soms Nelom en Janmaat eroverheen . En op de snelheid gokken van de spitsen.
Ik denk dat je dan weinig weggeef en je 2/3 kansen krijgt. Daarvan moet er gewoon 1 in.
0-1
Je kan ook wel een steampje kijkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:33 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik zit in frankrijk rn wil mijn fey wrl zin, is er noh een samenvatting ?
Je zou eventueel Vilhena eruit halen voor Leerdam... Maar kwalitatief ga je er dan niet op vooruit. Gewoon hopen dat niemand bang is en in vorm is. Dan is het mogelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Damn, we hebben wel erg weinig ervaring in het team zitten
EDL1quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry geen zin om een heel topic door te lezenMaar wordt het nog uitgezonden?
Met deze ploeg druk gaan zetten uit tegen Dynamo Kievquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:40 schreef TN-FR het volgende:
Hoop dat het dit gaat worden
mulder
leerdam/de vrij/BMI/nelom
vormer/clasie/immers
schaken/fernandez/cisse
Gewoon druk zetten en eigen spel spelen. En anders terug schakelen naar 4-4-2 met schaken en cisse voorin en tonny als extra middenvelder.
Hoe weet jij datquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je zit toch in Rotterdam? Duik een kroeg in
M&M is ook vaak goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:41 schreef Divje het volgende:
Als het goed is is het ook te volgen via DSC4, DSC8 en 13th stream
Prioriteiten stellen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat
Ja ik ga zo naar de 010 shop en dan naar Pathé de kuip
Maar ik ben helemaal alleenEn de vriendin met wie ik naar Pathé ga is voor Ajax
Die gaat denk ik niet mee de kroeg in dan
Lucky guess...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat
Ja ik ga zo naar de 010 shop en dan naar Pathé de kuip
Maar ik ben helemaal alleenEn de vriendin met wie ik naar Pathé ga is voor Ajax
Die gaat denk ik niet mee de kroeg in dan
Ik woon in Spijkenisse, maar toevallig ga ik zo naar Rotterdam jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lucky guess...![]()
Ik moet naar huis racen om iets te kunnen zien, ik reken er niet op dat ze in Brussel ergens Feyenoord uitzenden
Zo ongeveer alle kroegen op zuid zullen het uitzenden, als je toch naar Pathé de Kuip gaat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik woon in Spijkenisse, maar toevallig ga ik zo naar Rotterdam ja
Ik ga wel even rondvragen wie er Eredivisie live heeft
Wie gaat er dan ook naar Pathé @ matchday?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo ongeveer alle kroegen op zuid zullen het uitzenden, als je toch naar Pathé de Kuip gaat.
Met een jood, ook nog eens.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook naar Pathé @ matchday?
Tja waarom niet. Lef tonen en zelf laten zien wat je in huis hebt. Denk je dat ze 90 minuten druk gaan zetten of zo koekwaus? Gedoseerd stoten uitdelen en er gevaarlijk uitkomen, wat ook gewoon kan met 433. Zeker met drie snelle hazen voorin.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met deze ploeg druk gaan zetten uit tegen Dynamo Kiev
Spijkenisse is gewoon Rotterdamquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik woon in Spijkenisse, maar toevallig ga ik zo naar Rotterdam ja
Ik ga wel even rondvragen wie er Eredivisie live heeft
Dan heb ik altijd zwarte balken aan de zijkantenquote:
Ben toch op tijd terugquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook naar Pathé @ matchday?
Moet dat nou gelijk weerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:50 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Tja waarom niet. Lef tonen en zelf laten zien wat je in huis hebt. Denk je dat ze 90 minuten druk gaan zetten of zo koekwaus? Gedoseerd stoten uitdelen en er gevaarlijk uitkomen, wat ook gewoon kan met 433. Zeker met drie snelle hazen voorin.
Eigenlijk moet je daar ook een beetje op scouten. Kwam in Japan nog steeds Feyenoordshirtjes tegen. En dvds met wedstrijden van Feyenoord waarin Ono speeldequote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:02 schreef DonRaja het volgende:
Hoi Knutten![]()
Misschien dat nu de Noorse tv alles gaat uitzenden
Ik hoopte daar een beetje op met Singh en India. Maar die Indiërs maken alles na en lopen dan in knockoffsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je daar ook een beetje op scouten. Kwam in Japan nog steeds Feyenoordshirtjes tegen. En dvds met wedstrijden van Feyenoord waarin Ono speeldeAls je dat een beetje slim doet met een chinees kun je daar best wat aan verdienen lijkt me.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:53 schreef elCholo het volgende:
Ik ga er zo denk ik even de spanning uit masturberen..
19.00quote:
Hehe. Maar idd, zenuwachtig. Dat krijg je als de eerst twee wedstrijden meteen de belangrijkste zijn, en je halve team is verkocht...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:53 schreef elCholo het volgende:
Ik ga er zo denk ik even de spanning uit masturberen..
ik heb van het weekend eindelijk het damesshirt gevondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het roze
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2012 16:28:28 ]
Ja, het staat er wel, maar wat onhandig:quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:28 schreef NineteenOFour het volgende:
wtf mensen komt het nou wel op eredivisielive op tv of kun je het alleen via internet op eredivisielive bekijken?
ik zie namelijk op de programmagids het niet staan op de tv.
ik kijk nou net weer en zie dat op de tv gids op mijn tv staat 19:55 CL kwalificatiequote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:28 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Ja, het staat er wel, maar wat onhandig:
18:45 FC Twente TV Live 2
18:55 Live 1
19:00 PSV TV Live 2
Die van 18:55 dat zijn wij
twitter:superguidetti twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 15:52:46Just wanna send à big good luck 2 #Feyenoord 2 nite Come on boys u can do it !!!!! reageer retweet
Ik heb het voor een jaar of 7/8 geleden wel eens voor mekaar gekregen dat de captain contact opnam met de luchtverkeersleiding om te vragen wat Feyenoord tegen Ajax had gedaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:06 schreef TC03 het volgende:
Ik ga zometeen voor 13 uur het vliegtuig in, wat betekent dat ik urenlang in het ongewis zal blijven over de uitslag terwijl ik weet dat het al is gespeeld...
7uquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:33 schreef Maastoren het volgende:
weet iemand hoe laat de wedstrijd vanavond begint?
Dat valt nog mee. Caland schijt op dit momen 40-45 kleuren.quote:
Wat een bazen zeg, Bosvelt, van Wonderen, Gobbel, Cruz, van Gastel. Heerlijk om te zien. Maar ook triest, Samardzic, Somalia (HELD!).quote:
quote:DINAMO KIEV-FEYENOORD
Opstelling: Mulder; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Leerdam, Vormer, Clasie, Immers; Schaken, Cissé.
Koeman gokt op een 0-0 denk ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Geen VilhenaOptiefen met die Leerdam
Ik denk dat Koeman gokt op een counter en zo min mogelijk doelpunten tegen. Wordt gewoon een kwestie van overleven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |