En ze hebben de afgelopen week lekker kunnen oefenen met 25 graden hier. Dat is toch mooi meegenomen.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:37 schreef ace_eleven het volgende:
om 20h is het nog maar 23 graden, dat valt echt wel mee, hoef je je volgens mij niet zo veel zorgen om te maken, gewoon lekker voetbalweer
Is dat Uli?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:47 schreef Lastpost het volgende:
Zochten we nog een fysiek sterke spits?
[ afbeelding ]
Akinfenwa toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:47 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 30-07-2012 om 17:39:00Feyenoord wil een vervanger voor Ron Vlaar aantrekken. Dat heeft Martin van Geel zojuist in Kiev tegen RTV Rijnmond gezegd. #kiefey reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 30-07-2012 om 17:39:59Van Geel: 'We zoeken niet per se een centrale verdediger maar wel een leiderstype voor in de as. Daarvoor hebben we een budget van 4 ton.' reageer retweet
Ik zoek nog een vrijstaande villa in Amsterdam. Daarvoor heb ik een budget van 4 tonquote:Op maandag 30 juli 2012 17:58 schreef Slobeend het volgende:
'Daarvoor hebben we een budget van 4 ton.'
4 tonquote:Op maandag 30 juli 2012 17:58 schreef Slobeend het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 30-07-2012 om 17:39:00Feyenoord wil een vervanger voor Ron Vlaar aantrekken. Dat heeft Martin van Geel zojuist in Kiev tegen RTV Rijnmond gezegd. #kiefey reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 30-07-2012 om 17:39:59Van Geel: 'We zoeken niet per se een centrale verdediger maar wel een leiderstype voor in de as. Daarvoor hebben we een budget van 4 ton.' reageer retweet
Zelfs als die 4 ton het salarisbudget betreft, zit je in de Topklasse te vissenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor 4 ton heb je 3 spitsen die beter zijn dan de bagger die we nu hebben
Ik zie Guidetti nog wel komen.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:23 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik hoop niet dat Guidetti komt zou zonde zijn van het geld. Ik denk dat hij met die infectie van hem er wel een seizoen uitligt
quote:Feyenoord heeft de hoop op de terugkeer van John Guidetti niet opgegeven. 'We zitten op het vinkentouw,' vertelt technisch directeur Martin van Geel aan RTV Rijnmond. 'Het zegt wel iets dat hij bij Manchester City rugnummer 60 heeft gekregen,' vervolgt Van Geel. 'Dat zou bij ons anders zijn. Ik wil echter niemand blij maken, maar we volgen hem wel.'
Guidetti is nog altijd herstellende van de blessure die hem in de slotfase van het vorige seizoen parten speelde. De Zweedse aanvaller is nog minimaal twee tot drie maanden uitgeschakeld.
minimaal 2 tot 3 maanden. Aangezien Guidetti volgens vele in dit topic erg ongezond leeft (elke dag vapiano's, draagt geen jas, blowende vriendin) zal het wel minstens een half jaar wordenquote:
Akinfenwaquote:Op maandag 30 juli 2012 17:47 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn sprintsnelheid is waarschijnlijk wel lager dan die van burger kingquote:Op maandag 30 juli 2012 18:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Akinfenwa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een beest
Hij maakt het dan weer wel goed op krachtquote:Op maandag 30 juli 2012 18:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zijn sprintsnelheid is waarschijnlijk wel lager dan die van burger king
Wat is er ongezond aan iedere dag Vapiano? Als je iedere dag zelf kookt uit de supermarkt zit er waarschijnlijk meer zooi inquote:Op maandag 30 juli 2012 18:29 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
minimaal 2 tot 3 maanden. Aangezien Guidetti volgens vele in dit topic erg ongezond leeft (elke dag vapiano's, draagt geen jas, blowende vriendin) zal het wel minstens een half jaar worden
Hij heeft 98 strength in fifaquote:Op maandag 30 juli 2012 18:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij maakt het dan weer wel goed op kracht
Hier nog 1. Verder totaal nog geen zenuwen oid. Zal morgen wel komen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:12 schreef Tomasso het volgende:
Baal er best wel van dat ik niet Kiev zit.
Het proces van Feyenoord naar de BPL en Villa in de eredivisie is sinds kort in gang gezet.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:07 schreef Nozem. het volgende:
Waarom zijn zowel Vlaar als El Ahmadi eigenlijk naar Villa? Zit er ergens een link of iemand die die gasten heeft aanbevolen?
Of scouten ze nadrukkelijk op Feyenoord.
Volgens mij pas vanaf de groepsfasequote:Op maandag 30 juli 2012 19:22 schreef Muto het volgende:
Wordt de CL-Hymne al in deze ronde gedraaid? Dat zou echt kippenvel zijn.
Na deze ronde komt het cl lied.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:39 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Volgens mij pas vanaf de groepsfase
Als Feyenoord thuis vol op de aanval moet dan kun je het compleet schudden. Hopelijk zit het morgen een beetje mee en leggen de snelle boys voorin er een countergoal in.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als het maar geen afgang wordt. Klein verlies zou mooi zijn. Dat er iig nog wat hoop is voor de thuiswedstrijd.
Tenzij je die 4 ton als huursom kan gebruiken voor Guidetti kan je het denk ik beter in je zak houdenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Feyenoord thuis vol op de aanval moet dan kun je het compleet schudden. Hopelijk zit het morgen een beetje mee en leggen de snelle boys voorin er een countergoal in.
2-1 verlies morgen zou perspectief bieden, dan kun je thuis wat gedoseerder spelen want 1-0 is dan genoeg.
Van Geel heeft een budget van 4 ton voor een leiderstype terwijl Kiev er vorige week nog effe een aanvallende middenvelder bij kocht voor 14 miljoen. Ik reken nergens op maar wat zou het een stunt zijn als Feyenoord doorgaat.
Kopsterke spits met veel fysiek, die zijn goals wel maakte bij anderlecht. We kunnen hem toch niet huren, want hij zou dan liever terug naar zijn oude club gaan, maar het is echt geen verkeerde speler.quote:
Sowieso 100x beter dan Fernandez en co.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kopsterke spits met veel fysiek, die zijn goals wel maakte bij anderlecht. We kunnen hem toch niet huren, want hij zou dan liever terug naar zijn oude club gaan, maar het is echt geen verkeerde speler.
Wederom een onmogelijke speler om te halen. Kunnen we niet een keer realistisch zijn over nieuwe spitsen?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sowieso 100x beter dan Fernandez en co.
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:19 schreef elCholo het volgende:
Koeman en Gio zouden toch best wel een jeugdspelertje van Barça mogen lenen, die er hier 20 inschopt in een seizoen.
Verdediger van buiten de EU is natuurlijk belachelijk dure grap zonder meerwaarde. Lukaku zou gruwelijk zijn! Maar is hard op weg eerste spits van Chelsea te worden...quote:Op maandag 30 juli 2012 21:53 schreef Aloulou het volgende:
Verschrikkelijke reus die Mensah, aanvoerder van Ghanese elftal. Heeft een borstkas waar menige topvechter of bodybuilder jaloers op is. Voetballend ok, maar inderdaad beter jongere gasten de kans geven en verder laten groeien.
Doe dan De Cler, dan zijn alle posities meteen dubbel bezet.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:27 schreef Caland het volgende:
Voor 4 ton kan je misschien wel Theo Lucius weer aan het voetballen krijgen.
Altijd handig voor de decembermaanden.
Ik verwijt hem ook niets. Hij wil zich ontwikkelen en Feyenoord kon hem simpelweg niet betalen en Inter wilde hem niet verhuren! De enige club die ik zou afwijzen zijn onze 'vrienden' uit Amsterdam!quote:Op maandag 30 juli 2012 22:38 schreef Celeritas het volgende:
Castaignos bij Nieuwsuur nu. Maar volgens mij ben ik de enige in dit topic die niet boos op 'm is.
Doe maar niet, Janmaat wordt nog steeds elke week een keer huilend wakker van die gruwelijke panna die De Cler hem gaf.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe dan De Cler, dan zijn alle posities meteen dubbel bezet.
Ik ben ook niet boos, ik vind hem eigenlijk een beetje zieligquote:Op maandag 30 juli 2012 22:38 schreef Celeritas het volgende:
Castaignos bij Nieuwsuur nu. Maar volgens mij ben ik de enige in dit topic die niet boos op 'm is.
Heeft Timmie iemand een panna gegeven? En die überloser hebben wij dan gekocht?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe maar niet, Janmaat wordt nog steeds elke week een keer huilend wakker van die gruwelijke panna die De Cler hem gaf.
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft Timmie iemand een panna gegeven? En die überloser hebben wij dan gekocht?
Wat een eindbaas blijft het tochquote:Op maandag 30 juli 2012 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Kijk die souplesse dan. C. Ronaldo is er niks bij.
Ik zie hem nog wel op de linker en rechterflank bij Real terecht komenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Kijk die souplesse dan. C. Ronaldo is er niks bij.
Swerts al gesignaleerd?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:27 schreef Caland het volgende:
Ook Darley bij Been op proef, wat een netwerk heeft die man toch.
Is Leo er al als TD actief?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:27 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:27 schreef Caland het volgende:
Is een jongen die een signaal afgeeft. Dat is toch belangrijk met zo'n jonge spelersgroep.quote:
En belangrijk voor het leerproces waar ze inzitten.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Is een jongen die een signaal afgeeft. Dat is toch belangrijk met zo'n jonge spelersgroep.
Z'n apiesquote:Op maandag 30 juli 2012 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Is een jongen die een signaal afgeeft. Dat is toch belangrijk met zo'n jonge spelersgroep.
Maar nogmaals, hij is gewoon belangrijk in de kleedkamerquote:Op maandag 30 juli 2012 23:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En belangrijk voor het leerproces waar ze inzitten.
Wacht, heeft die vent nou achtereenvolgens Bruins, D. Fernandez en Darley geprobeerd en wilde hij niet Schaken halen?quote:
Ruud Boymans van AZ dan...quote:Op maandag 30 juli 2012 20:09 schreef Siyara het volgende:
[..]
Wederom een onmogelijke speler om te halen. Kunnen we niet een keer realistisch zijn over nieuwe spitsen?
Haha, inderdaad.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als er Real had gestaan was de reactie :
[..]
Zo'n bekrompen visie
Vraag me af welke positie ze hem dan neer willen zetten daar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:24 schreef mister_popcorn het volgende:
tukkers willen ook leerdam?
http://www.voetbalprimeur(...)-ook-leerdam-ophalen
middenveld denk ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Vraag me af welke positie ze hem dan neer willen zetten daar.
Spanning voor vanavond.
Rosales gaat misschien weg daarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Vraag me af welke positie ze hem dan neer willen zetten daar.
Spanning voor vanavond.
Ik las wel ergens dat hij voortgang boekt met z'n blessure, dus misschien hebben we er dan wat aan in september / oktober.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:58 schreef Caland het volgende:
Die Guidetti geruchten worden toch wel steeds hardnekkiger, al geloof ik er nog steeds niet zo in.
Ik heb eigenlijk totaal geen spanning voor vanavond, maar dat zal wel komen omdat ik er 0 verwachtingen van heb.
Ik ga uit van 4-4-2 met de spelers die hij bij zich heeft. Maar hij kan zomaar verrassen en met een 4-3-3 spelen, omdat Kiev niet de beste backs heeft.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:04 schreef Toilutpaper het volgende:
Ik ben benieuwd of Koeman vanavond 4-4-2 gaat spelen, of 4-3-3.
Vrijwel zeker 4-4-2.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:04 schreef Toilutpaper het volgende:
Ik ben benieuwd of Koeman vanavond 4-4-2 gaat spelen, of 4-3-3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |