SPOILER: Alle samenvattingen van de voorbereidingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door mrstylo op 30-07-2012 14:57:35 ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
mwoa mwoa, heeft aardige dingen laten zien, maar ook onaardige dingenquote:
Nog niks van gezien, maar het schijnt dat Advocaat vast wil houden aan de verdediging waar we vorig seizoen mee geëindigd zijn dus dan kan hij nooit erg goed zijnquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog niks van gezien, maar het schijnt dat Advocaat vast wil houden aan de verdediging waar we vorig seizoen mee geëindigd zijn dus dan kan hij nooit erg goed zijn
Omdat Boumaquote:Op maandag 30 juli 2012 16:31 schreef Doublepain het volgende:
We hebben altijd Vukovic nog, why worry?
Ja een fenomeen. Heeft veel gespeeld bij roda xdquote:Op maandag 30 juli 2012 16:31 schreef Doublepain het volgende:
We hebben altijd Vukovic nog, why worry?
*Roda JC.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:33 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja een fenomeen. Heeft veel gespeeld bij roda xd
Oh is het roda jc? Ik dacht roda xd. Xd xd xdquote:
PSV Subsidievereniging bedoel je pannekoek.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Oh is het roda jc? Ik dacht roda xd. Xd xd xd
Psv subsidiemdie naam weet ik wel perfect
Hij is wel onder Rutten gehaald....quote:Op maandag 30 juli 2012 17:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Derijck nooit een geweldenaar gevonden, oook wat dat betreft één van de weinige dingen die Rutten wél meteen goed zag.
Maar wat Manolev, Marcelo en Bouma betrof was hij dan weer stekeblind. Die mochten 2 jaar doorblunderen en Derijck krijgt na een mindere wedstrijd de trainer over zich heen in de persquote:Op maandag 30 juli 2012 17:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Derijck nooit een geweldenaar gevonden, oook wat dat betreft één van de weinige dingen die Rutten wél meteen goed zag.
Daarom ook dat accent op het woordje 'wel'....quote:Op maandag 30 juli 2012 17:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar wat Manolev, Marcelo en Bouma betrof was hij dan weer stekeblind. Die mochten 2 jaar doorblunderen en Derijck krijgt na een mindere wedstrijd de trainer over zich heen in de pers
Niet te vergeten onze vriend Berg die week in week uit mocht falen.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar wat Manolev, Marcelo en Bouma betrof was hij dan weer stekeblind. Die mochten 2 jaar doorblunderen en Derijck krijgt na een mindere wedstrijd de trainer over zich heen in de pers
Komt wel goed met Matavz dus. Heeft nu de boodschap begrepen.quote:• Tim Matavz heeft opnieuw van zich laten horen in een wedstrijd van Jong PSV • Tegen Go Ahead Eagles (2-1 zege) nam de door trainer Dick Advodaat naar de beloftenploeg verbannen aanvaller de openingstreffer voor zijn rekening • Tegen Borussia Mönchengladbach (onder 23 jaar) scoorde Matavz recentelijk ook al twee keer •
Hij was vader geworden tijdens de vakantie en waren problemen met de bevalling geloof ik. Dus het is niet zo uit luiheid dat ie niet heeft gesport.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:08 schreef rubbereend het volgende:
tja als je al niks aan je fitheid doet op vakantie kan je niet verwachten dat je snel in vorm komt. Gewoon dom van hem. Als hij een beetje op zichzelf had gepast dan had hij een goede start bij Advocaat kunnen maken.
Slap excuus, als je dat soort salarissen beurt moet je gewoon zorgen dat je elke dag iets doet. Ook als je hoofd er niet naar staat.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hij was vader geworden tijdens de vakantie en waren problemen met de bevalling geloof ik. Dus het is niet zo uit luiheid dat ie niet heeft gesport.
Ben ik met je eens. Maar heb er in ieder geval wel begrip voor, het is dus niet zo dat Matavz een lui persoon is van aard. Ben er van overtuigt dat ie nu hard aan het trainen is om weer bij de selectie te komen en een basisplaats af te dwingen, getuigt ook wel dat ie bij jong PSV alweer 3x heeft gescoord.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Slap excuus, als je dat soort salarissen beurt moet je gewoon zorgen dat je elke dag iets doet. Ook als je hoofd er niet naar staat.
Bel de kaartverkoop even, die kunnen je duidelijkheid geven, zal wel handig zijn als je auto parkeert op een juiste veilige locatie.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:11 schreef RijstNatie het volgende:
zijn er hier mensen die a.s. zondag met de auto combi gaan en al die e-mail hebben gehad over de parkeer locatie en route beschrijving?
ik niet namelijk
PSV kan ook geen vervanger halen, aangezien we al zoveel spelers hebben op die positie.. Vergeet niet dat we nog Vukovic hebben en Pietersquote:Op maandag 30 juli 2012 23:24 schreef Stevenzenl het volgende:
Derijck naar Anderlecht, mooi. Maar geen vervanger willen halen vind ik écht onbegrijpelijk. Als we dit jaar weer de mist in gaan omdat de verdediging weer letterlijk zo lek als een mandje is, kan Brands zijn spullen wat mij betreft inpakken.
Vukovic is bagger en Pieters moet nog maar blijken of hij centraal kan spelen.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV kan ook geen vervanger halen, aangezien we al zoveel spelers hebben op die positie.. Vergeet niet dat we nog Vukovic hebben en Pieters
Dus niet verkopen, heel simpel.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Met het bedrag dat Derijck oplevert kan je ook niks fatsoenlijks halen dus lijkt me vrij logisch dat er geen nieuwe speler wordt gehaald
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:29 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Vukovic is bagger en Pieters moet nog maar blijken of hij centraal kan spelen.
Edit;
Depay; http://instagram.com/p/NuFjs2qP3U/ omfg...
Dan lijken z'n rozequote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:44 schreef Stevenzenl het volgende:
Zonnebril in het donker is sowieso al een teken van wansmaak.
Die schoenen en die Etui dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:44 schreef Stevenzenl het volgende:
Zonnebril in het donker is sowieso al een teken van wansmaak.
Nja ik denk dat ik er te oud voor benquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:21 schreef Doublepain het volgende:
Tegenwoordig wil iedereen SWAG/YOLO hebben... Is in blijkbaar
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Ik denk dat Derijcks inbreng beperkt zal worden tot een verdwaalde bekerwedstrijd en Europa League wedstrijd waarin we al geplaatst zijn. In principe is hij dus overbodig, want dat moet best intern opgevangen kunnen worden. Als je dan geld kan vangen moet je dat doen.quote:
Omdat je er niks anders voor kunt halen, moet je hem niet verkopen? Die gast levert transfergeld op, en kost geen loon meer. Tevens lijkt hij niet in de plannen van Advocaat voor te komen. Kortom.quote:
Ik denk dat je iets te vroeg juicht. Ik verwacht dat Advocaat Lens nog wel even laat staan aangezien die de hele voorbereiding gespeeld heeft. Matavz zal zich dubbel moeten bewijzen met zijn lakse conditieachterstand voordat hij weer in de basis mag starten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:47 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben blij dat Matavz terug is, ik vind Lens echt niks in de spits.. Alleen handig om te laten invallen, dan kan je soms goals krijgen als tegen Heracles toen.
Dit is een grap? Althans dat hoop ik voor julliequote:Op maandag 30 juli 2012 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
maar het schijnt dat Advocaat vast wil houden aan de verdediging waar we vorig seizoen mee geëindigd zijn dus dan kan hij nooit erg goed zijn
Is Zanka slecht ja? Hoeveel officiele wedstrijden heeft hij gespeeld en heb jij gezien? En je weet dat hij net van een blessure afkomt?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zanka, Bouma, Marcelo, Dereijck.
Allemaal zo verschrikkelijk slecht. Hoe het in godsnaam kan dat je niet een CV kan opleiden die aan dat niveau kan tippen, schandalig.
Heb je die zanka bezig gezien tegen berlin? Dat was echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is Zanka slecht ja? Hoeveel officiele wedstrijden heeft hij gespeeld en heb jij gezien? En je weet dat hij net van een blessure afkomt?
Marcelo heeft nog best wel potentie...
Marcelo laat al 2 jaar zien dat hij niet kan verdedigen, hoe zie jij daar in hemelsnaam potentie in?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is Zanka slecht ja? Hoeveel officiele wedstrijden heeft hij gespeeld en heb jij gezien? En je weet dat hij net van een blessure afkomt?
Marcelo heeft nog best wel potentie...
Dat is geen grap nee. Zanka is ook de enige aanwinst in de verdediging dus als die erg tegenvalt moet je gewoon de rest van die troep weer opstellenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:55 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dit is een grap? Althans dat hoop ik voor jullie
Oke, en dus is hij per defenitie meteen slecht?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Heb je die zanka bezig gezien tegen berlin? Dat was echt verschrikkelijk.
Gast is jong, en mede daardoor grillig. Ik heb best een aantal goede wedstrijden van hem gezien. Misschien dat hij zich onder Advocaat verder kan ontwikkelen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Marcelo laat al 2 jaar zien dat hij niet kan verdedigen, hoe zie jij daar in hemelsnaam potentie in?
Je kunt redelijk snel zien of iemand kan voetballen of niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Oke, en dus is hij per defenitie meteen slecht?
Noem eens 1 speler die nog nooit een slechte oefenwedstrijd heeft gespeeld.
Vrij makkelijk om iemand daarop af te rekenen.
Het feit dat je al zo snel je oordeel over iemand klaar hebt, zegt ook genoeg over de hoeveel waarde die ik aan jouw oordeel hecht (0)
Jij kunt op basis van een paar oefenpotjes al zien of iemand kan voetballen of niet? En de mensen die er hun beroep van maken (scouts) op basis van ECHTE wedstrijden niet? Wacht nou eens gewoon af, het feit dat je Pieters genoeg kwaliteit vindt hebben is jouw mening, die begon na zijn blessure ook belabberd. Willems is een leuke voetballer, maar heeft op het EK en vorig seizoen in de competitie al aangegeven, nog niet klaar te zijn voor het grote werk. Hij komt er wel, maar dat heeft tijd nodig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je kunt redelijk snel zien of iemand kan voetballen of niet.
Die Zanka gaat het gewoon niet worden. Net als Marcello het niet gaat worden (die kan alleen maar goed koppen).
Hutchinson is een matige rechtsback.
Alleen op links hebben we met Pieters of Willems genoeg kwaliteit.
Zoals ik al zei, ik wacht met mijn oordeel tot hij redelijk wat officiele wedstrijden gespeeld heeft. Je zult me hem niet een fantastische voetballer horen noemen, maar ik zaag hem ook niet meteen doormidden na een oefenpotje.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:17 schreef stoeltafel het volgende:
Lijkt me wel he. Je kan toch voetballen of niet. Las dat hij over ballen over 5 meter naast de medespeler schoot of denk je dat Messi dat ook soms doet.
Wat mensen zeiden wordt volgens mij bevestigd. Hij kan redelijk verdedigen maar voetballen niet echt. We zullen het wel zien. Je moet zo'n speler natuurlijk wel de tijd geven om te acclimatiseren in Nederland.
Zo jong is hij niet meer ondertussen en ik heb van iedereen wel een aantal goede wedstrijden gezien de afgelopen 2 seizoenen. Op basis van zijn verleden is er gewoon geen enkele reden om aan te nemen dat hij dit seizoen ineens een degelijke (laat staan een goede) verdediger wordt....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gast is jong, en mede daardoor grillig. Ik heb best een aantal goede wedstrijden van hem gezien. Misschien dat hij zich onder Advocaat verder kan ontwikkelen.
Dit is al 4 jaar het probleem. Qua aanval en middenveld hoge titelfavoriet maar achterin twijfelachtig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:23 schreef stoeltafel het volgende:
Jullie selectie is echt goed alleen de verdediging iets minder.
Ik snap niet hoe ze dan eerst Narsingh kunnen halen. Haal dan een goede CV. Niet dat ik er als Ajacied wakker van zal liggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is geen grap nee. Zanka is ook de enige aanwinst in de verdediging dus als die erg tegenvalt moet je gewoon de rest van die troep weer opstellen
Ik had hem al zien voetballen voor en na zijn blessure bij Kopenhagen (en dat ook hier gemeldt). Precies wat stoeltafel zegt. Slechte opbouwer. Sterk in de lucht (verdedigend en aanvallend). Redelijke speler. Maar goed is nog jong en kan zich zeker nog wel ontwikkelen. Eerste paar maand kon alex ook niet opbouwen... (en nee ik ga hem niet vergelijken met alex). Maar soms valt het kwartje bij de speler en ontwikkelt hij zich goed door en kan zich aanpassen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik wacht met mijn oordeel tot hij redelijk wat officiele wedstrijden gespeeld heeft. Je zult me hem niet een fantastische voetballer horen noemen, maar ik zaag hem ook niet meteen doormidden na een oefenpotje.
Met Verkoelen had PSV vorig jaar wel een jongeling die een goede indruk achterliet. Toch heeft PSV er voor gekozen om hem eerst een jaar bij FC Eindhoven te stallen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zanka, Bouma, Marcelo, Dereijck.
Allemaal zo verschrikkelijk slecht. Hoe het in godsnaam kan dat je niet een CV kan opleiden die aan dat niveau kan tippen, schandalig.
Het levert weinig geld op maar dat is niet eens het probleem. Zanka, Marcelo en Bouma gaan we dit seizoen echt nog wel tijdelijk missen door blessures. Daarnaast is Pieters ook erg blessuregevoelig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat je er niks anders voor kunt halen, moet je hem niet verkopen? Die gast levert transfergeld op, en kost geen loon meer. Tevens lijkt hij niet in de plannen van Advocaat voor te komen. Kortom.
Strik erom, en weg ermee.
Als de verdediging niet door de grond zakt hebben we een kans, weet verder totaal niet hoe Ajax ervoor staat dus verder kan ik er niks zinnigs over zeggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:23 schreef stoeltafel het volgende:
Grrrr; Wat denk je van zondag? PSV is favoriet in mijn ogen. De selectie is al een tijdje rond en de selectie is goed te noemen.
Wordt PSV kampioen? Jullie selectie is echt goed alleen de verdediging iets minder.
Zanka moest dus die beoogde 'goede CV' zijn. Ik hoop dat hij dat ook alsnog wordt maar verwacht er geen wonderen van.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:43 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze dan eerst Narsingh kunnen halen. Haal dan een goede CV. Niet dat ik er als Ajacied wakker van zal liggen.
Je had de verhalen van PSV fans moeten horen toen Alex en Gomes net waren aangetrokken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je kunt redelijk snel zien of iemand kan voetballen of niet.
Die Zanka gaat het gewoon niet worden. Net als Marcello het niet gaat worden (die kan alleen maar goed koppen).
Hutchinson is een matige rechtsback.
Alleen op links hebben we met Pieters of Willems genoeg kwaliteit.
Die hadden hun criticasters in een mum van tijd stil echter. Dat is Marcelo, Bouma, Manolev en in mindere mate Pieters en Willems nooit gelukt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je had de verhalen van PSV fans moeten horen toen Alex en Gomes net waren aangetrokken.
Dat wel ! Maar we moeten realistisch zijn. Dat soort spelers zijn gewoon niet meer haalbaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die hadden hun criticasters in een mum van tijd stil echter. Dat is Marcelo, Bouma, Manolev en in mindere mate Pieters en Willems nooit gelukt.
Als je je scouting en technische staf goed op orde hebt moet je eens in de zoveel tijd voor een bescheiden som toch dat soort toptalenten in huis kunnen halen. Andere NL ploegen lukt dat ook. Dat PSV al daar al jaren niet meer in slaagt is alleen PSV aan te rekenen. Scouten met het bord op schoot en de hoofdprijs betalen aan NL middenmoters is iig niet houdbaar op de (middel)lange termijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat wel ! Maar we moeten realistisch zijn. Dat soort spelers zijn gewoon niet meer haalbaar.
Ben ik niet met je eens, als je nou een jeugdspeler wat uren laat maken in het eerste, dan zie ik die velen malen liever dan Derijck. Gewoon een invalbeurtje hier en daar bij een wedstrijd die al in de pocket is. Derijck is niks en wordt niks, oftewel cashen nu het nog kan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het levert weinig geld op maar dat is niet eens het probleem. Zanka, Marcelo en Bouma gaan we dit seizoen echt nog wel tijdelijk missen door blessures. Daarnaast is Pieters ook erg blessuregevoelig.
Daarnaast hebben we nog mogelijk schorsingen.
Het risico lijkt me vrij groot.
Derijck is verder natuurlijk geen topper, maar het lijkt me een stuk betere optie dan een jeugdspeler die nog nooit in het eerste heeft gespeeld. Zeker centraal in de verdediging neem ik liever geen risico's.
Dat is steeds moeilijker. Vergeet niet dat PSV veel scoutte in Brazilië maar dat de spelers daar gewoon evenveel of meer betaald krijgen als bij PSV.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je je scouting en technische staf goed op orde hebt moet je eens in de zoveel tijd voor een bescheiden som toch dat soort toptalenten in huis kunnen halen. Andere NL ploegen lukt dat ook. Dat PSV al daar al jaren niet meer in slaagt is alleen PSV aan te rekenen. Scouten met het bord op schoot en de hoofdprijs betalen aan NL middenmoters is iig niet houdbaar op de (middel)lange termijn.
Zijn er jeugdspelers die hetzelfde niveau als Derijck hebben? Ik vind de centrale verdediging altijd gevaarlijk, 1 fout is daar fataal. Nu is Derijck geen top maar het kan nog veel erger.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, als je nou een jeugdspeler wat uren laat maken in het eerste, dan zie ik die velen malen liever dan Derijck. Gewoon een invalbeurtje hier en daar bij een wedstrijd die al in de pocket is. Derijck is niks en wordt niks, oftewel cashen nu het nog kan.
Het word wel een leuke fruitschaal op deze manier. Allebei een goede aanval en allebei een middelmatige verdediging.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zanka moest dus die beoogde 'goede CV' zijn. Ik hoop dat hij dat ook alsnog wordt maar verwacht er geen wonderen van.
Of er spelers zijn van hetzelfde niveau? Tja, daar kun je maar op 1 manier achter komen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zijn er jeugdspelers die hetzelfde niveau als Derijck hebben? Ik vind de centrale verdediging altijd gevaarlijk, 1 fout is daar fataal. Nu is Derijck geen top maar het kan nog veel erger.
Ik heb geen tijd om elke dag naar de training te gaanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of er spelers zijn van hetzelfde niveau? Tja, daar kun je maar op 1 manier achter komen.
Hij bedoelt dat je ze gewoon moet inzetten. En als ze maar 1 cruciale fout maken, dan is het al winst.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om elke dag naar de training te gaan
Idd, als je 3-0 voorstaat, en zo'n jongeling gaat een keer op z'n plaat, dan wordt het 3-1. Nou boeiend. Wellicht leert hij ervan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je ze gewoon moet inzetten. En als ze maar 1 cruciale fout maken, dan is het al winst.
Maar wat 'grappiger' is, dat Derijck, Marcelo en Bouma per wedstrijd minimaal 1 fout maken. Dus waar maak je verlies? Naar mijn gevoel nergens. Je kan zelfs winst maken, want hopelijk kan 1 daarvan opbouwen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Idd, als je 3-0 voorstaat, en zo'n jongeling gaat een keer op z'n plaat, dan wordt het 3-1. Nou boeiend. Wellicht leert hij ervan.
Ik vind het vrij nutteloos van PSV om zich te blijven vast te klampen aan een speler als deRijck die niks brengt.
Zeker niet gelijk. De aanval en het middenveld is nu beter bij PSV.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:35 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Het word wel een leuke fruitschaal op deze manier. Allebei een goede aanval en allebei een middelmatige verdediging.
Op papier had PSV vorig jaar ook al een beter elftal met al de aankopen die ze toen gedaan hadden. Ik moet nog zien of daar nu al een team staat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:09 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Zeker niet gelijk. De aanval en het middenveld is nu beter bij PSV.
Sana, Erikssen en Boilesen doen niet mee. Verder komt er nog een LCV bij. Dan staat het aardig.
Zeker. Eigenlijk had PSV in alle seizoen onder Rutten gewoon kampioen moeten worden. En dit seizoen zijn de verwachtingen wederom hoog gespannen, maar of de zwakheden van vorig seizoen eruit zijn, is maar afwachten. Winst op Ajax zou iig het vertrouwen flink doen stijgen. Maar overschatting van de eigen capaciteiten lonkt, zo heb ik het idee. Net als dat Ajax wat onderschat wordt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:20 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Op papier had PSV vorig jaar ook al een beter elftal met al de aankopen die ze toen gedaan hadden. Ik moet nog zien of daar nu al een team staat.
Als andere clubs met vergelijkbare of minder budgetten in NL het ook kunnen ligt de fout toch echt bij PSV.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is steeds moeilijker. Vergeet niet dat PSV veel scoutte in Brazilië maar dat de spelers daar gewoon evenveel of meer betaald krijgen als bij PSV.
Dzsudzsak was nog wel een goede aankoop. Maar ik denk dat PSV de scouting eerder had moeten herconcentreren op Oost-Europa en Scandinavië
Je moet gewoon het geluk hebben, Feyenoord/Excelsior had ook Bastos maar weggedaan en moet je nu zien. Hetzelfde met Cassio die nu gewoon een finale CL keept. Benfica import elke jaar wel 20 Brazilianen en hopen dan op 1 of 2 toppers..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als andere clubs met vergelijkbare of minder budgetten in NL het ook kunnen ligt de fout toch echt bij PSV.
Dat is natuurlijk niet helemaal hetzelfde. Brazilianen passen zich natuurlijk 10x makkelijker aan in Portugaal dan in Nederland. Ze spreken de taal, cultureel gezien zit dat ook allemaal veel dichter bij elkaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet gewoon het geluk hebben, Feyenoord/Excelsior had ook Bastos maar weggedaan en moet je nu zien. Hetzelfde met Cassio die nu gewoon een finale CL keept. Benfica import elke jaar wel 20 Brazilianen en hopen dan op 1 of 2 toppers..
Oh op dit vlak ben ik het 100% met je eens bij een 3-0 voorsprong zo vlug mogelijk wisselen. Ook al is het al bij rust.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Idd, als je 3-0 voorstaat, en zo'n jongeling gaat een keer op z'n plaat, dan wordt het 3-1. Nou boeiend. Wellicht leert hij ervan.
Ik vind het vrij nutteloos van PSV om zich te blijven vast te klampen aan een speler als deRijck die niks brengt.
Dat zeg ik ook, dat PSV het niet goed heeft gedaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als andere clubs met vergelijkbare of minder budgetten in NL het ook kunnen ligt de fout toch echt bij PSV.
Alsnog valt 90% af daar, dus hoe kan je verwachten dat ze hier top gaan spelen? Als je talenten als Ronaldo, Romario etc wil.. Die zien we hier nooit meer, die zijn allang opgemerkt door de grote clubs.. Vooral nu met PSG en City..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet helemaal hetzelfde. Brazilianen passen zich natuurlijk 10x makkelijker aan in Portugaal dan in Nederland. Ze spreken de taal, cultureel gezien zit dat ook allemaal veel dichter bij elkaar.
Er valt altijd een hoog percentage af omdat ze niet goed genoeg zijn natuurlijk. Maar het percentage dat afvalt zal hier nog hoger zijn vanwege het niet kunnen aanpassen, missen van familie, cultuurverschillen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsnog valt 90% af daar, dus hoe kan je verwachten dat ze hier top gaan spelen? Als je talenten als Ronaldo, Romario etc wil.. Die zien we hier nooit meer, die zijn allang opgemerkt door de grote clubs.. Vooral nu met PSG en City..
Dit vind ik een beetje onzin. We hebben goede spelers in Europa gezien die uit alle landen van de wereld kwamen.. Toivonen is een Scandinaviër, en die hebben ze in Eindhoven bijna moeten dwingen om eindelijk eens Nederland te gaan spreken. Kezman en Ronaldo leerden het al binnen een jaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er valt altijd een hoog percentage af omdat ze niet goed genoeg zijn natuurlijk. Maar het percentage dat afvalt zal hier nog hoger zijn vanwege het niet kunnen aanpassen, missen van familie, cultuurverschillen.
Zelfs een Brenet die uit Frankrijk kwam, had moeite zich aan te passen.
Met Vlamingen, Scandinaviërs heb je zulke problemen helemaal niet.
Het gaat niet om negeren maar om focus.quote:Echt, dat gefocus op Belgen en Scandinaviërs vanuit het idee dat ze zich zo goed kunnen aanpassen is te simplistisch. Je bent alleen maar dom bezig wanneer je talenten uit andere landen om die reden zou negeren. Zeker wanneer je je bedenkt dat het talent uit België en Scandinavië ook niet bepaald om over naar huis te schrijven is. Zeker wanneer we het hebben over het deel dat voor de Nederlandse clubs overblijft. Dit terwijl je met slim beleid nog wel een verschil kan maken in de minder overzichtelijke regio's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |