abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114889604
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

maar het schijnt dat Advocaat vast wil houden aan de verdediging waar we vorig seizoen mee geëindigd zijn dus dan kan hij nooit erg goed zijn :')
Dit is een grap? Althans dat hoop ik voor jullie :P
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  dinsdag 31 juli 2012 @ 12:34:11 #52
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_114891131
Zanka, Bouma, Marcelo, Dereijck.

Allemaal zo verschrikkelijk slecht. Hoe het in godsnaam kan dat je niet een CV kan opleiden die aan dat niveau kan tippen, schandalig.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 12:52:53 #53
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_114891759
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 12:34 schreef TweeGrolsch het volgende:

Allemaal zo verschrikkelijk slecht. Hoe het in godsnaam kan dat je niet een CV kan opleiden die aan dat niveau kan tippen, schandalig.
Is Zanka slecht ja? Hoeveel officiele wedstrijden heeft hij gespeeld en heb jij gezien? En je weet dat hij net van een blessure afkomt?
Marcelo heeft nog best wel potentie...
  dinsdag 31 juli 2012 @ 12:55:06 #54
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_114891851
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 12:52 schreef tja77 het volgende:

[..]

Is Zanka slecht ja? Hoeveel officiele wedstrijden heeft hij gespeeld en heb jij gezien? En je weet dat hij net van een blessure afkomt?
Heb je die zanka bezig gezien tegen berlin? Dat was echt verschrikkelijk.
pi_114891957
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 12:52 schreef tja77 het volgende:

[..]

Marcelo laat al 2 jaar zien dat hij niet kan verdedigen, hoe zie jij daar in hemelsnaam potentie in?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_114892036
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 11:55 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Dit is een grap? Althans dat hoop ik voor jullie :P
Dat is geen grap nee. Zanka is ook de enige aanwinst in de verdediging dus als die erg tegenvalt moet je gewoon de rest van die troep weer opstellen :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 31 juli 2012 @ 13:01:14 #57
342627 tja77
pi_114892092
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 12:55 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Heb je die zanka bezig gezien tegen berlin? Dat was echt verschrikkelijk.
Oke, en dus is hij per defenitie meteen slecht?
Noem eens 1 speler die nog nooit een slechte oefenwedstrijd heeft gespeeld.
Vrij makkelijk om iemand daarop af te rekenen.
Het feit dat je al zo snel je oordeel over iemand klaar hebt, zegt ook genoeg over de hoeveel waarde die ik aan jouw oordeel hecht (0)
  dinsdag 31 juli 2012 @ 13:03:05 #58
342627 tja77
pi_114892145
quote:
5s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 12:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Marcelo laat al 2 jaar zien dat hij niet kan verdedigen, hoe zie jij daar in hemelsnaam potentie in?
Gast is jong, en mede daardoor grillig. Ik heb best een aantal goede wedstrijden van hem gezien. Misschien dat hij zich onder Advocaat verder kan ontwikkelen.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 13:05:43 #59
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_114892237
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:01 schreef tja77 het volgende:

[..]

Oke, en dus is hij per defenitie meteen slecht?
Noem eens 1 speler die nog nooit een slechte oefenwedstrijd heeft gespeeld.
Vrij makkelijk om iemand daarop af te rekenen.
Het feit dat je al zo snel je oordeel over iemand klaar hebt, zegt ook genoeg over de hoeveel waarde die ik aan jouw oordeel hecht (0)
Je kunt redelijk snel zien of iemand kan voetballen of niet.
Die Zanka gaat het gewoon niet worden. Net als Marcello het niet gaat worden (die kan alleen maar goed koppen).
Hutchinson is een matige rechtsback.

Alleen op links hebben we met Pieters of Willems genoeg kwaliteit.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 13:09:07 #60
342627 tja77
pi_114892396
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:05 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Die Zanka gaat het gewoon niet worden. Net als Marcello het niet gaat worden (die kan alleen maar goed koppen).

Jij kunt op basis van een paar oefenpotjes al zien of iemand kan voetballen of niet? En de mensen die er hun beroep van maken (scouts) op basis van ECHTE wedstrijden niet? Wacht nou eens gewoon af, het feit dat je Pieters genoeg kwaliteit vindt hebben is jouw mening, die begon na zijn blessure ook belabberd. Willems is een leuke voetballer, maar heeft op het EK en vorig seizoen in de competitie al aangegeven, nog niet klaar te zijn voor het grote werk. Hij komt er wel, maar dat heeft tijd nodig.
pi_114892686
Lijkt me wel he. Je kan toch voetballen of niet. Las dat hij over ballen over 5 meter naast de medespeler schoot of denk je dat Messi dat ook soms doet.

Wat mensen zeiden wordt volgens mij bevestigd. Hij kan redelijk verdedigen maar voetballen niet echt. We zullen het wel zien. Je moet zo'n speler natuurlijk wel de tijd geven om te acclimatiseren in Nederland.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 13:21:58 #62
342627 tja77
pi_114892869
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:17 schreef stoeltafel het volgende:
Lijkt me wel he. Je kan toch voetballen of niet. Las dat hij over ballen over 5 meter naast de medespeler schoot of denk je dat Messi dat ook soms doet.

Wat mensen zeiden wordt volgens mij bevestigd. Hij kan redelijk verdedigen maar voetballen niet echt. We zullen het wel zien. Je moet zo'n speler natuurlijk wel de tijd geven om te acclimatiseren in Nederland.
Zoals ik al zei, ik wacht met mijn oordeel tot hij redelijk wat officiele wedstrijden gespeeld heeft. Je zult me hem niet een fantastische voetballer horen noemen, maar ik zaag hem ook niet meteen doormidden na een oefenpotje.
pi_114892874
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:03 schreef tja77 het volgende:

[..]

Gast is jong, en mede daardoor grillig. Ik heb best een aantal goede wedstrijden van hem gezien. Misschien dat hij zich onder Advocaat verder kan ontwikkelen.
Zo jong is hij niet meer ondertussen en ik heb van iedereen wel een aantal goede wedstrijden gezien de afgelopen 2 seizoenen. Op basis van zijn verleden is er gewoon geen enkele reden om aan te nemen dat hij dit seizoen ineens een degelijke (laat staan een goede) verdediger wordt....

Dat is gewoon enorm wishful thinking. Natuurlijk is er een heel kleine kans dat iemand het ineens wel allemaal 'ziet' en snapt maar dat zijn echt zeer zeldzame gevallen...
pi_114892930
Grrrr; Wat denk je van zondag? PSV is favoriet in mijn ogen. De selectie is al een tijdje rond en de selectie is goed te noemen.

Wordt PSV kampioen? Jullie selectie is echt goed alleen de verdediging iets minder.
pi_114892985
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:23 schreef stoeltafel het volgende:
Jullie selectie is echt goed alleen de verdediging iets minder.
Dit is al 4 jaar het probleem. Qua aanval en middenveld hoge titelfavoriet maar achterin twijfelachtig.
Land of the free. Home of the brave.
pi_114893845
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 12:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is geen grap nee. Zanka is ook de enige aanwinst in de verdediging dus als die erg tegenvalt moet je gewoon de rest van die troep weer opstellen :')
Ik snap niet hoe ze dan eerst Narsingh kunnen halen. Haal dan een goede CV. Niet dat ik er als Ajacied wakker van zal liggen.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  dinsdag 31 juli 2012 @ 13:54:56 #67
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_114894341
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:21 schreef tja77 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ik wacht met mijn oordeel tot hij redelijk wat officiele wedstrijden gespeeld heeft. Je zult me hem niet een fantastische voetballer horen noemen, maar ik zaag hem ook niet meteen doormidden na een oefenpotje.
Ik had hem al zien voetballen voor en na zijn blessure bij Kopenhagen (en dat ook hier gemeldt). Precies wat stoeltafel zegt. Slechte opbouwer. Sterk in de lucht (verdedigend en aanvallend). Redelijke speler. Maar goed is nog jong en kan zich zeker nog wel ontwikkelen. Eerste paar maand kon alex ook niet opbouwen... (en nee ik ga hem niet vergelijken met alex). Maar soms valt het kwartje bij de speler en ontwikkelt hij zich goed door en kan zich aanpassen.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_114894482
Aan zijn mentaliteit ligt het niet iig
pi_114894672
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 12:34 schreef TweeGrolsch het volgende:

Met Verkoelen had PSV vorig jaar wel een jongeling die een goede indruk achterliet. Toch heeft PSV er voor gekozen om hem eerst een jaar bij FC Eindhoven te stallen.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 14:09:33 #70
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_114894968
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 10:42 schreef tja77 het volgende:

[..]

Omdat je er niks anders voor kunt halen, moet je hem niet verkopen? Die gast levert transfergeld op, en kost geen loon meer. Tevens lijkt hij niet in de plannen van Advocaat voor te komen. Kortom.

Strik erom, en weg ermee.
Het levert weinig geld op maar dat is niet eens het probleem. Zanka, Marcelo en Bouma gaan we dit seizoen echt nog wel tijdelijk missen door blessures. Daarnaast is Pieters ook erg blessuregevoelig.
Daarnaast hebben we nog mogelijk schorsingen.
Het risico lijkt me vrij groot.
Derijck is verder natuurlijk geen topper, maar het lijkt me een stuk betere optie dan een jeugdspeler die nog nooit in het eerste heeft gespeeld. Zeker centraal in de verdediging neem ik liever geen risico's.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_114894969
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:23 schreef stoeltafel het volgende:
Grrrr; Wat denk je van zondag? PSV is favoriet in mijn ogen. De selectie is al een tijdje rond en de selectie is goed te noemen.

Wordt PSV kampioen? Jullie selectie is echt goed alleen de verdediging iets minder.
Als de verdediging niet door de grond zakt hebben we een kans, weet verder totaal niet hoe Ajax ervoor staat dus verder kan ik er niks zinnigs over zeggen.

Verdediging was vorig jaar ook de achilleshiel, en het jaar daarvoor. Als die niet significant beter wordt dit jaar (zonder aan aanvallende kracht in te boeten) dan wordt PSV géén kampioen.
pi_114895001
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:43 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe ze dan eerst Narsingh kunnen halen. Haal dan een goede CV. Niet dat ik er als Ajacied wakker van zal liggen.
Zanka moest dus die beoogde 'goede CV' zijn. Ik hoop dat hij dat ook alsnog wordt maar verwacht er geen wonderen van.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 14:10:51 #73
56749 BlaZ
pi_114895008
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:05 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Je had de verhalen van PSV fans moeten horen toen Alex en Gomes net waren aangetrokken.
pi_114895065
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 14:10 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Je had de verhalen van PSV fans moeten horen toen Alex en Gomes net waren aangetrokken.
Die hadden hun criticasters in een mum van tijd stil echter. Dat is Marcelo, Bouma, Manolev en in mindere mate Pieters en Willems nooit gelukt.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 14:15:57 #75
56749 BlaZ
pi_114895229
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die hadden hun criticasters in een mum van tijd stil echter. Dat is Marcelo, Bouma, Manolev en in mindere mate Pieters en Willems nooit gelukt.
Dat wel ! Maar we moeten realistisch zijn. Dat soort spelers zijn gewoon niet meer haalbaar.

Het is jammer maar de eredivisie zal langzaamaan afzakken kwa niveau. Aansluiting bij de bundesliga is de enige uitweg voor PSV.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')