Gewoon melden dat je nog wel ff bezig bent.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben op de sportschool. Zit ik op een toestel voor mijn beentjes en billetjes enzo.
Staat er heel erg irritant een oude vrouw naast me te zuchten en mij aan te kijken.
Die wil dus op dat ding. Erg irritant dus heb expres 2 oefeningen meer gedaan...
Stap ik eraf, struikelt ze bijna over mijn been heen, omdat ze zo graag op dat ding wilt
Gewoon moeten zeggen dat het op haar leeftijd toch niet meer gaat lukken om er strak uit te zien en dat er voor jou nog wel hoop isquote:Op maandag 30 juli 2012 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben op de sportschool. Zit ik op een toestel voor mijn beentjes en billetjes enzo.
Staat er heel erg irritant een oude vrouw naast me te zuchten en mij aan te kijken.
Die wil dus op dat ding. Erg irritant dus heb expres 2 oefeningen meer gedaan...
Stap ik eraf, struikelt ze bijna over mijn been heen, omdat ze zo graag op dat ding wilt
Ja dan moet ik nog langer op dat ding... Die 2 extra oefeningen deden al pijnquote:Op maandag 30 juli 2012 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon melden dat je nog wel ff bezig bent.
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon moeten zeggen dat het op haar leeftijd toch niet meer gaat lukken om er strak uit te zien en dat er voor jou nog wel hoop is
Whahaha nee man.. is een grapje voor een vriendin van me die gaat trouwen.. insidersjokequote:Op maandag 30 juli 2012 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je gaat trouwen met een Ierse schaapherder?
Een parcours? Bij dames beach volleybal?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, wat een prachtig parcours op de OS. Ik ben benieuwd hoe de Nederlanders het gaan doen
.
Nee, de eventingquote:Op maandag 30 juli 2012 14:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een parcours? Bij dames beach volleybal?
ik vind turnen er altijd wel imposant uitzien... heb er zelf verder niets mee, maar vind t zo knap!quote:
zag ik gisteren, en iemand die de gehele wedstrijd op zijn buik lag met een ander bovenop hem had gewonnen....quote:
Je bedoelt dat er ook nog andere sporten zijn behalve vrouwen beachvolleybal?quote:
Ik geloof het wel.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er ook nog andere sporten zijn behalve vrouwen beachvolleybal?
Je hoeft maar een fractie van een seconde een opening te zien en je wint. Zelf ook gedaan van mn achtste tot mn 13e ofzo. Geweldige leuke sportquote:Op maandag 30 juli 2012 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
zag ik gisteren, en iemand die de gehele wedstrijd op zijn buik lag met een ander bovenop hem had gewonnen....
beetje vreemd
Moet ik misschien toch eens verder kijken dan mijn neus lang is!quote:
En vanavond weer een kapsalon naar binnen werken?quote:
Succesquote:
Soms kan dat best lekker zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
De pokkebende van collega's die er allang niet meer werken opruimen![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vanavond weer een kapsalon naar binnen werken?
Nee, vanavond ga ik braaf aan een salade.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vanavond weer een kapsalon naar binnen werken?
Omdat het wandelen is en niet hardlopenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:58 schreef kree het volgende:
hey ca zag op facebook beetje die dingen van runkeeper, maar echt snel ben je volgens mij niet met rennen hahahaha
owhquote:Op maandag 30 juli 2012 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat het wandelen is en niet hardlopen
Je kan diverse activiteiten kiezen. Wandelen is met de hond. Als ik lange afstanden wandel (zonder hond), dan ben ik wel iets sneller hoorquote:
Ik heb moeite om die honden van ons bij te houden.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan diverse activiteiten kiezen. Wandelen is met de hond. Als ik lange afstanden wandel (zonder hond), dan ben ik wel iets sneller hoor
[ afbeelding ]
was dit weer sarcastisch bedoeld.quote:
Klopt. Maar niet als de directeur een stapel facturen vindt die duidelijk nog niet zijn opgeborgen in de juiste map en hij mij daarover aanvalt.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Succes
[..]
Soms kan dat best lekker zijn
[..]
Is er een reden dat je niet voor mij en GvsE wilde koken?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, vanavond ga ik braaf aan een salade.
Eng he
Of minder denken denk hahahhahahaquote:Op maandag 30 juli 2012 15:05 schreef kree het volgende:
[..]
was dit weer sarcastisch bedoeld.
uhuh denk van wel
Moet minder hahaha zeggen denk.
Mijn hond is erg luiquote:Op maandag 30 juli 2012 15:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb moeite om die honden van ons bij te houden.
Wat die beesten wel niet rennen zeg.
Geef mij zo'n hond!!quote:Op maandag 30 juli 2012 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn hond is erg lui
3 keer balletje gooien en daarna is zij het al weer zat
Ik kan bal gooien naar die honden en dan gaan ze erachter aan.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn hond is erg lui
3 keer balletje gooien en daarna is zij het al weer zat
Ja bij ons ookquote:Op maandag 30 juli 2012 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef mij zo'n hond!!
Ding van mij rent het liefst de hele dag door achter een bal aan
Ja dat is wel weer irritantquote:Op maandag 30 juli 2012 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Maar niet als de directeur een stapel facturen vindt die duidelijk nog niet zijn opgeborgen in de juiste map en hij mij daarover aanvalt.
Het gaat over facturen van begin dit jaar, ik ben dus onschuldig!
[..]
Is er een reden dat je niet voor mij en GvsE wilde koken?
En rennen de katten met je mee?
Ja maar jouw hond is actiefquote:Op maandag 30 juli 2012 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef mij zo'n hond!!
Ding van mij rent het liefst de hele dag door achter een bal aan
jajaja kweet hetquote:Op maandag 30 juli 2012 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ow je vergeet wat, beter lezen
Kree dan hè
Ik vergeet: hahahahahahaquote:Op maandag 30 juli 2012 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
Kree dan hè
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
Kree dan hè
Ik pest niemand?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:12 schreef kree het volgende:
jongens
"niet pesten en geen gerefereer aan blaaaa"
weet het, kan er wel om lachen ook.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik pest niemand?
Heb een melige bui!
Hahahahaha
ook jezelfquote:Op maandag 30 juli 2012 15:12 schreef kree het volgende:
ik gooi jullie allemaal op rapport
hahahahaha
Dat zal ik maar aan andere over laten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:14 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zal ik maar aan andere over laten.Maar waarom TR? We hebben toch gewoon lol? Niemand wordt gepestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je begint een beetje op DG te lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar waarom TR? We hebben toch gewoon lol? Niemand wordt gepest
Je begint een beetje op DG te lijkenjeetje maakte maar grapje johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk niet,
hahahahaDo what you love, love what you do!
Nou je hebt wel vaker TR gemaakt terwijl er niks aan de hand wasquote:Op maandag 30 juli 2012 15:16 schreef kree het volgende:
[..]
jeetje maakte maar grapje joh
Tuurlijk niet,
hahahaha
Niet? Ik dacht dat het jouw kloon wasquote:Op maandag 30 juli 2012 15:17 schreef kree het volgende:
en de vergelijking met dg is niet toepasselijk
Nee das niet waar.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou je hebt wel vaker TR gemaakt terwijl er niks aan de hand was
Dus zo gek is dat niet
Hhihihihihahahahahihiui
je kunt niet menen dat je dat denkt.... toch??quote:Op maandag 30 juli 2012 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat het jouw kloon was
Ok....quote:Op maandag 30 juli 2012 15:18 schreef kree het volgende:
[..]
Nee das niet waar.
Zolang het leuk blijft vindt ik het allemaal best hoor
Maar ok werd mij gevraagd om TR te doen ipv in het topic door te zeuren dus ok dan dat maar
quote:
quote:
Ik heb daar zo mijn redenen voorquote:Op maandag 30 juli 2012 15:20 schreef kree het volgende:
[..]
je kunt niet menen dat je dat denkt.... toch??
Sowieso zal de stijl van posten wel herkenbaar zijn van mij.
Ben beetje rechtsreeks te vaak denk.
Maarja ik zie daar geen kwaad in.
Je zal mij niet iemand horen afkraken hier want ik ga best wel uit van het goede in iedereen trouwens.
Doe maar niet ik ben dg niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb daar zo mijn redenen voor
Maar ik ga eerst even in badje
Doet Max ook!! Tenzij er visite is want alle visite is er voor haarquote:Op maandag 30 juli 2012 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar jouw hond is actiefde mijne ligt heel de dag te slapen het liefst
Serieus?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:21 schreef kree het volgende:
ok iemand nog een serieus onderwerp?
hahahaha
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet Max ook!! Tenzij er visite is want alle visite is er voor haar
Met mij!!quote:
Serieus?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, zullen we het eens over tieten gaan hebben?
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, zullen we het eens over tieten gaan hebben?
Ik vanavond weerquote:Op maandag 30 juli 2012 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahahaha
En nee ik heb geen cocktails op
Vrijdag gaat ze ook vast wel dateding inpikkenquote:
Jaaaaaquote:Op maandag 30 juli 2012 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met mij!!![]()
ik weiger om kree na te doen want die is gewoon niet grappig![]()
Ja? Komt hij vrijdag langs?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrijdag gaat ze ook vast wel dateding inpikken
Als het goed is wel jaquote:
Dat wordt neukenquote:Op maandag 30 juli 2012 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja![]()
Komt hij even foto van mn tatt maken voor me
Hahahahahahaquote:
Laten we het hopenquote:Op maandag 30 juli 2012 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat wordt neukenOMG sorry hoor en melig
Bier is altijd fijnquote:Op maandag 30 juli 2012 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hahahahahaha![]()
En morgen een bierfeestOh, mijn arme lever
![]()
Zo natuurlijk is dat niet hoor.quote:
Ik ook beetje melig.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat wordt neukenOMG sorry hoor en melig
Onmogelijk zeg ik je, ON-MO-GE-LIJK!quote:
Als dat bloedbad er vrijdag nog is dan wordt er echt niet geneukt hoor!!quote:Op maandag 30 juli 2012 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Onmogelijk zeg ik je, ON-MO-GE-LIJK!
Jij bent stomquote:
Dat ook.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt, zitten steeds in de weg enzo
Alsof jij ooit tieten heb gezien.quote:
Owquote:Op maandag 30 juli 2012 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als dat bloedbad er vrijdag nog is dan wordt er echt niet geneukt hoor!!
en dan ga ik echt goed chagrijnig het weekend in
SPOILER: niet openen barbs!! NIET DOENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
toch wel kaneel.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ook.
[..]
Alsof jij ooit tieten heb gezien.
Rip aan de nabestaanden.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als dat bloedbad er vrijdag nog is dan wordt er echt niet geneukt hoor!!
en dan ga ik echt goed chagrijnig het weekend in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja lig je op het strand, moet je eerst kuiltjes gaan gravenquote:Op maandag 30 juli 2012 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ook.
[..]
Alsof jij ooit tieten heb gezien.
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Wait, whud?SPOILER: niet openen barbs!! NIET DOENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ongehoorzaam geweest?quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben wat minder aanwezigWat een rust en sereniteit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben wat minder aanwezigoud welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met die beesten is dat toch?Do what you love, love what you do!
Neequote:
Nou echt he!!quote:Op maandag 30 juli 2012 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt, zitten steeds in de weg enzo
Ghehequote:
Wat rook jij?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja lig je op het strand, moet je eerst kuiltjes gaan graven
Ik moest lachen hahahahaha
Niet.quote:
Ja inderdaad, maar kuiltjes graven in je matras gaat zo moeilijkquote:Op maandag 30 juli 2012 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou echt he!!
Op mn buik slapen gaat echt niet meer zo lekker als vroeger hoor
Heel moeilijk jaquote:Op maandag 30 juli 2012 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar kuiltjes graven in je matras gaat zo moeilijk
TR gemaakt!quote:
Whehehe.quote:
Moet ik ook altijd voor mijn leuter.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja lig je op het strand, moet je eerst kuiltjes gaan graven
Ik moest lachen hahahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nog stommer, stommerd.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
TR gemaakt!
[..]
Whehehe.
[..]
Moet ik ook altijd voor mijn leuter.Ben je zo 3 kwartier aan het graven, is de zon weer weg
Ik voel me altijd zo Duitser als ik aan het graven benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier alvast mijn gemiste bijdragequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuken?quote:
nee maar ff serieus dat doen jullie ook echt?quote:
Als het bloedbad over is, ok?quote:
Oh. Koekje d'rbij?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik rook niet
Dit heet nou meligheid jongeman
Ben je nou zo stom of doe je alleen alsof?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:36 schreef kree het volgende:
[..]
nee maar ff serieus dat doen jullie ook echt?
Leuk weetje wel weer
Lang en heftig, ok?quote:
Ik doe dat wel jaquote:Op maandag 30 juli 2012 15:36 schreef kree het volgende:
[..]
nee maar ff serieus dat doen jullie ook echt?
Leuk weetje wel weer
Nou ik heb nog nooit een meid kuiltjes zien graven voor tieten eerlijk gezegd.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je nou zo stom of doe je alleen alsof?
Ik weet ook niks maar ok, weer wat geleerd danquote:Op maandag 30 juli 2012 15:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja vrouwen maken echt kuilen voor hun tieten, anders ligt dat toch voor geen meter Kree_!
Man of my dreamsquote:
Help mij onthouden dat ik zorg dat ik vrijdag chocolatechip cookies in huis heb!!quote:Op maandag 30 juli 2012 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahahaha
Ben je geil of wil je koekje
Deze deur staat wel zo wagenwijd open hequote:Op maandag 30 juli 2012 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahahaha
Ben je geil of wil je koekje
KREE WILT WETEN OF JE OOK KUILTJES GRAAFT VOOR JE TETTERS ALS JE OP HET STRAND LIGT!quote:
ik lig eigenlijk nooit plat op mn buikquote:
En wat doe je daarvoor?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb honger en trek in patat en doner en chips en koekjes en snoepjes. Maar ik mag het niet van mezelf want ik moet weer slank worden.
De horror.
ik heb dat serieus echt nog nooit gezien of is me opgevallen ofzo.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik lig eigenlijk nooit plat op mn buikvind ik niet fijn
En je woont zelfs aan het strand.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:43 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb dat serieus echt nog nooit gezien of is me opgevallen ofzo.
En heb toch best veel op strand gezeten.
Dit is gewoon helemaal nieuw voor mij
Minder eten.quote:
minder eten zuigtquote:Op maandag 30 juli 2012 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je woont zelfs aan het strand.!
[..]
Minder eten.
Gezonder eten.
Opdrukken.
Beenspieren trainen.
euhm nou de oplossing is kuiltjes graven blijkbaar.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik lig eigenlijk nooit plat op mn buikvind ik niet fijn
Hoe train je je beenspieren?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Minder eten.
Gezonder eten.
Opdrukken.
Beenspieren trainen.
Drommel wil alleen lezen dat je squat hoor!quote:Op maandag 30 juli 2012 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Minder eten.
Gezonder eten.
Opdrukken.
Beenspieren trainen.
Gewoon nooit gezien en ook niet over gedacht eigenlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
je kan toch ook gewoon beetje heen en weer wiebelen tot je lekker ligt...quote:Op maandag 30 juli 2012 15:46 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nou de oplossing is kuiltjes graven blijkbaar.
Wat een verhaal, dat ik dat nog eens mag horen
Dan blijf ik wiebelenquote:Op maandag 30 juli 2012 15:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je kan toch ook gewoon beetje heen en weer wiebelen tot je lekker ligt...
ik eet tegenwoordig minder omdat ik dik begon te worden, maar heb nog lang geen hongergevoel hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 15:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
minder eten zuigtik haat honger hebben
Ik heb altijd zinquote:
ja maar meiden moeten blijkbaar wat kwijt.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ik ben altijd best lang bezig om de juiste ondergrond te krijgen!quote:Op maandag 30 juli 2012 15:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ja. Ik voel me echt een pauper ook. Hele dag honger hebben en niet eten.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
minder eten zuigtik haat honger hebben
Op een been staan en langzaam omhoog en omlaag. Beetje squatten op 1 been zeg maar.quote:
Weet ik. Maar dat doe ik nog niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Drommel wil alleen lezen dat je squat hoor!
ghehe tja.. lig ook niet graag op mn buikquote:
oh, dan at je wel flink meer dan je nodig hadquote:Op maandag 30 juli 2012 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik eet tegenwoordig minder omdat ik dik begon te worden, maar heb nog lang geen hongergevoel hoor
anders gewoon groente en fruit eten... !quote:Op maandag 30 juli 2012 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Ik voel me echt een pauper ook. Hele dag honger hebben en niet eten.
[..]
Op een been staan en langzaam omhoog en omlaag. Beetje squatten op 1 been zeg maar.
Was een oefening van mijn physio omdat ik altijd last heb van mijn knieën.
[..]
Weet ik. Maar dat doe ik nog niet.
Dat is een ander soort zin schatquote:
Dat deed ik zeer zekerquote:Op maandag 30 juli 2012 15:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh, dan at je wel flink meer dan je nodig hadik wordt gewoon beetje krenkie als mn maag knort
Maar jij bent ook een lichte perfectionist natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
nou ik ben altijd best lang bezig om de juiste ondergrond te krijgen!
Uhmzquote:Op maandag 30 juli 2012 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Help mij onthouden dat ik zorg dat ik vrijdag chocolatechip cookies in huis heb!!
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze deur staat wel zo wagenwijd open he
Ow soms klopt dat welquote:Op maandag 30 juli 2012 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
C_A!!!!!!!!!!!
Zo stel ik me jou ook voor soms!!
[ afbeelding ]
Sorry![]()
Ik ga ze nu meteen wel even kopenquote:Op maandag 30 juli 2012 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
UhmzIk ga het proberen
[..]
[..]
Ow soms klopt dat wel
heel lichtjes!quote:Op maandag 30 juli 2012 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een lichte perfectionist natuurlijk
oeh facebook.... das idd raar!!quote:Op maandag 30 juli 2012 15:54 schreef kree het volgende:
Hmmm wat ben ik melig ik zit beetje op facebook te kutten nu ook
Zal maar ophouden voordat mensen het raar gaan vinden
nou niet prese, maar reageer weer op dingen van vrienden van vrienden en die kennen mij niet en ik hun niet.quote:
Oh ja, dat vergeet ik altijdquote:
Gek is dat toch....quote:Op maandag 30 juli 2012 15:54 schreef kree het volgende:
Hmmm wat ben ik melig ik zit beetje op facebook te kutten nu ook
Zal maar ophouden voordat mensen het raar gaan vinden
ach hou gewoon van een leuke en goede sfeer.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gek is dat toch....
Als mensen hier depri zijn ben jij dat ook.
Als mensen boos zijn ben jij dat ook.
Nu zijn mensen melig en opeens jawel je gaat het niet geloven... Ben jij dat ook.
Kree staat gelijk aan haha. Niks meer, niks minder.
Holaquote:Op maandag 30 juli 2012 16:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gek is dat toch....
Als mensen hier depri zijn ben jij dat ook.
Als mensen boos zijn ben jij dat ook.
Nu zijn mensen melig en opeens jawel je gaat het niet geloven... Ben jij dat ook.
Kree staat gelijk aan haha. Niks meer, niks minder.
jaaa tijd gaat hard alweer 4 uur.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Nu heb ik het heet![]()
Even wat opruimen nog en dan lekker eten
De tijd gaat helemaal niet hardquote:Op maandag 30 juli 2012 16:09 schreef kree het volgende:
jaaa tijd gaat hard alweer 4 uur.
het is nog mooi weertje hier ook.
Ook al vanaf vanmorgen 8 uur?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:22 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, ik heb al een tijdje geen zin meer
Ow wacht.. bedoel fokken, fbén, muziek luisteren, youtuben, mensen bellen, prive zaken regelenquote:
Ja werk, dus en ik snap het want weet dit maar al te goed.quote:
ja wat bedoel je nou?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow wacht.. bedoel fokken, fbén, muziek luisteren, youtuben, mensen bellen, prive zaken regelen
Nou precies zoals ik zegquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:22 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, ik heb al een tijdje geen zin meer
Dat zei hij nadat zijn WoW avondje afgelopen was?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:23 schreef Cue_ het volgende:
Iemand zei gister dat hij mij totaal geen nerd vond
Dat denk ik al jarenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:23 schreef Cue_ het volgende:
Iemand zei gister dat hij mij totaal geen nerd vond
Grapjas....quote:Op maandag 30 juli 2012 16:25 schreef rival het volgende:
Dat zei hij nadat zijn WoW avondje afgelopen was?
jaaaa ok wanneer spreken we af?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je de hele dag vrijt is hij zo voorbij? stom
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zei hij nadat zijn WoW avondje afgelopen was?
zo voorbij omdat?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet.. is toch zo voorbij!
Of is dat alleen maar goed?
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:28 schreef kree het volgende:
[..]
zo voorbij omdat?
En nee, zoek niet naar avondje seks sowieso
quote:
hahahaha oepsssssssquote:
Ik snapte hem alquote:Op maandag 30 juli 2012 16:30 schreef kree het volgende:
[..]
hahahaha oepsssssss
doe effe comma na vrij maar dan snap je het
Ik ben daar zo slecht in, schaam me dood
Jij bent sowieso niet echt van de leestekens, hoofdletters en correcte grammatica he?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:30 schreef kree het volgende:
[..]
hahahaha oepsssssss
doe effe comma na vrij maar dan snap je het
Ik ben daar zo slecht in, schaam me dood
Dat zei ik..quote:
chineesquote:Op maandag 30 juli 2012 16:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je goed kan koken wil ik wel een vorkje mee prikken hoor![]()
kan het wel maar doe er mn best niet voor op fok!quote:Op maandag 30 juli 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent sowieso niet echt van de leestekens, hoofdletters en correcte grammatica he?
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snapte hem al
Maar vond hem zo leuker!
ff dimmen hequote:Op maandag 30 juli 2012 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zei ik..
jij![]()
ik zei niet "jij?? "
Dan zou dieook nergens op slaan.. Ja op een tafel misschien
Natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
gelukkig hou je je voor mij nog een beetje in
Nog een paar uurtjes te gaan hoor....quote:
Owquote:
je kan het nu ook zeggenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog een week en dan kan ik dat ook zeggen.
Haha, ik vond het een mooi uitzicht dus ik maakte even een foto.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow. Ik neem nooit foto's van dingen als ik er zelf niet opsta, Google heeft dan veel mooiere foto's van gebouwen
.
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zou het een liefs uit Amsterdam worden.
Leukquote:Op maandag 30 juli 2012 16:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog een week en dan kan ik dat ook zeggen.
Klinkt leuk, veel plezier alvastquote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, Marmaris.Al wil ik Istanbul ook wel graag een keer heen
Ik zal wel even een post maken als in in Chernobyl ben, kan wel eens de laatste zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 17:02 schreef Barbusse het volgende:
Gaan we nu allemaal liefs en groetjes vanuit....doen?
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:02 schreef Barbusse het volgende:
Gaan we nu allemaal liefs en groetjes vanuit....doen?
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal wel even een post maken als in in Chernobyl ben, kan wel eens de laatste zijn.
ja, ben er ook wel geweest, mooi land iddquote:
Ben je homo geworden dat die man daar rondloopt???quote:Op maandag 30 juli 2012 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Groetjes vanuit mijn huis.
[ afbeelding ]
Ga er graag nog een keer naartoe!quote:Op maandag 30 juli 2012 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ben er ook wel geweest, mooi land idd.
Nee. Dat ben ik. Zie je dat niet?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben je homo geworden dat die man daar rondloopt???
quote:
Dat doe ik eigenlijk nooit, ergens naar teruggaan. Er is nog zoveel te zienquote:
Reden was dat ik niks in huis had en er gewoon geen zin in had.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Maar niet als de directeur een stapel facturen vindt die duidelijk nog niet zijn opgeborgen in de juiste map en hij mij daarover aanvalt.
Het gaat over facturen van begin dit jaar, ik ben dus onschuldig!
[..]
Is er een reden dat je niet voor mij en GvsE wilde koken?
En rennen de katten met je mee?
Ik kan het me niet herinneren.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn jullie ook wel eens niet bij elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |