Gewoon melden dat je nog wel ff bezig bent.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben op de sportschool. Zit ik op een toestel voor mijn beentjes en billetjes enzo.
Staat er heel erg irritant een oude vrouw naast me te zuchten en mij aan te kijken.
Die wil dus op dat ding. Erg irritant dus heb expres 2 oefeningen meer gedaan...
Stap ik eraf, struikelt ze bijna over mijn been heen, omdat ze zo graag op dat ding wilt
Gewoon moeten zeggen dat het op haar leeftijd toch niet meer gaat lukken om er strak uit te zien en dat er voor jou nog wel hoop isquote:Op maandag 30 juli 2012 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben op de sportschool. Zit ik op een toestel voor mijn beentjes en billetjes enzo.
Staat er heel erg irritant een oude vrouw naast me te zuchten en mij aan te kijken.
Die wil dus op dat ding. Erg irritant dus heb expres 2 oefeningen meer gedaan...
Stap ik eraf, struikelt ze bijna over mijn been heen, omdat ze zo graag op dat ding wilt
Ja dan moet ik nog langer op dat ding... Die 2 extra oefeningen deden al pijnquote:Op maandag 30 juli 2012 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon melden dat je nog wel ff bezig bent.
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon moeten zeggen dat het op haar leeftijd toch niet meer gaat lukken om er strak uit te zien en dat er voor jou nog wel hoop is
Whahaha nee man.. is een grapje voor een vriendin van me die gaat trouwen.. insidersjokequote:Op maandag 30 juli 2012 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je gaat trouwen met een Ierse schaapherder?
Een parcours? Bij dames beach volleybal?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, wat een prachtig parcours op de OS. Ik ben benieuwd hoe de Nederlanders het gaan doen
.
Nee, de eventingquote:Op maandag 30 juli 2012 14:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een parcours? Bij dames beach volleybal?
ik vind turnen er altijd wel imposant uitzien... heb er zelf verder niets mee, maar vind t zo knap!quote:
zag ik gisteren, en iemand die de gehele wedstrijd op zijn buik lag met een ander bovenop hem had gewonnen....quote:
Je bedoelt dat er ook nog andere sporten zijn behalve vrouwen beachvolleybal?quote:
Ik geloof het wel.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er ook nog andere sporten zijn behalve vrouwen beachvolleybal?
Je hoeft maar een fractie van een seconde een opening te zien en je wint. Zelf ook gedaan van mn achtste tot mn 13e ofzo. Geweldige leuke sportquote:Op maandag 30 juli 2012 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
zag ik gisteren, en iemand die de gehele wedstrijd op zijn buik lag met een ander bovenop hem had gewonnen....
beetje vreemd
Moet ik misschien toch eens verder kijken dan mijn neus lang is!quote:
En vanavond weer een kapsalon naar binnen werken?quote:
Succesquote:
Soms kan dat best lekker zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
De pokkebende van collega's die er allang niet meer werken opruimen![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vanavond weer een kapsalon naar binnen werken?
Nee, vanavond ga ik braaf aan een salade.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vanavond weer een kapsalon naar binnen werken?
Omdat het wandelen is en niet hardlopenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:58 schreef kree het volgende:
hey ca zag op facebook beetje die dingen van runkeeper, maar echt snel ben je volgens mij niet met rennen hahahaha
owhquote:Op maandag 30 juli 2012 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat het wandelen is en niet hardlopen
Je kan diverse activiteiten kiezen. Wandelen is met de hond. Als ik lange afstanden wandel (zonder hond), dan ben ik wel iets sneller hoorquote:
Ik heb moeite om die honden van ons bij te houden.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan diverse activiteiten kiezen. Wandelen is met de hond. Als ik lange afstanden wandel (zonder hond), dan ben ik wel iets sneller hoor
[ afbeelding ]
was dit weer sarcastisch bedoeld.quote:
Klopt. Maar niet als de directeur een stapel facturen vindt die duidelijk nog niet zijn opgeborgen in de juiste map en hij mij daarover aanvalt.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Succes
[..]
Soms kan dat best lekker zijn
[..]
Is er een reden dat je niet voor mij en GvsE wilde koken?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, vanavond ga ik braaf aan een salade.
Eng he
Of minder denken denk hahahhahahaquote:Op maandag 30 juli 2012 15:05 schreef kree het volgende:
[..]
was dit weer sarcastisch bedoeld.
uhuh denk van wel
Moet minder hahaha zeggen denk.
Mijn hond is erg luiquote:Op maandag 30 juli 2012 15:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb moeite om die honden van ons bij te houden.
Wat die beesten wel niet rennen zeg.
Geef mij zo'n hond!!quote:Op maandag 30 juli 2012 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn hond is erg lui
3 keer balletje gooien en daarna is zij het al weer zat
Ik kan bal gooien naar die honden en dan gaan ze erachter aan.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn hond is erg lui
3 keer balletje gooien en daarna is zij het al weer zat
Ja bij ons ookquote:Op maandag 30 juli 2012 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef mij zo'n hond!!
Ding van mij rent het liefst de hele dag door achter een bal aan
Ja dat is wel weer irritantquote:Op maandag 30 juli 2012 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Maar niet als de directeur een stapel facturen vindt die duidelijk nog niet zijn opgeborgen in de juiste map en hij mij daarover aanvalt.
Het gaat over facturen van begin dit jaar, ik ben dus onschuldig!
[..]
Is er een reden dat je niet voor mij en GvsE wilde koken?
En rennen de katten met je mee?
Ja maar jouw hond is actiefquote:Op maandag 30 juli 2012 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef mij zo'n hond!!
Ding van mij rent het liefst de hele dag door achter een bal aan
jajaja kweet hetquote:Op maandag 30 juli 2012 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ow je vergeet wat, beter lezen
Kree dan hè
Ik vergeet: hahahahahahaquote:Op maandag 30 juli 2012 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
Kree dan hè
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
Kree dan hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |