Dat zou toch haalbaar moeten kunnen zijn voor Van Tichelt.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:10 schreef TheArt het volgende:
Wang in de GS. Die oogt nog niet echt goed vandaag. Nakaya daarentegen wel. Wat een overtuiging.
Nee, laatste 8 is kwartfinalequote:Op maandag 30 juli 2012 13:12 schreef alors het volgende:
[..]
dan komt hij toch pas in de achtste finales straks?
Die zijn nu dan tochquote:Op maandag 30 juli 2012 13:12 schreef alors het volgende:
[..]
dan komt hij toch pas in de achtste finales straks?
ik snap sowieso geen fuck van judoquote:Op maandag 30 juli 2012 13:12 schreef byah het volgende:
begrijp sowieso niks van de scores linksboven
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:13 schreef alors het volgende:
[..]
ik snap sowieso geen fuck van judomaar hey, hup Dex
Ik ook niet maar ik vind het wel leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:13 schreef alors het volgende:
[..]
ik snap sowieso geen fuck van judomaar hey, hup Dex
Wit en blauw blokje zijn de spelerskeuren.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:12 schreef byah het volgende:
begrijp sowieso niks van de scores linksboven
2x yuko is geen waza-ariquote:Op maandag 30 juli 2012 13:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Wit en blauw blokje zijn de spelerskeuren.
Geel blokje is een waarschuwing/straf
De cijfers zijn ippon, wasari, yuko.
ippon = gewonnen
2x wasari = ippon
2x yuko = wasari
Kan iemand me zeggen of ik dit goed heb?
Nee 2x yuko is gewoon 2x yuko. Alleen 2x waza-ari = ippon.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Wit en blauw blokje zijn de spelerskeuren.
Geel blokje is een waarschuwing/straf
De cijfers zijn ippon, wasari, yuko.
ippon = gewonnen
2x wasari = ippon
2x yuko = wasari
Kan iemand me zeggen of ik dit goed heb?
Hmm jammerquote:
Misschien handig om wat info over de scores in de OP te zetten.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee 2x yuko is gewoon 2x yuko. Alleen 2x waza-ari = ippon.
En wanneer krijg je die precies?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:15 schreef Nober het volgende:
Yuko 001
Waza-ari 010
Ippon 100
Dan heb je nog gele kaarten voor niets doen.Zo toch, TheArt?
Klopt en 1 straf is niks, 2 is yuko, 3 is waza-ari, 4 is ippon.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:15 schreef Nober het volgende:
Yuko 001
Waza-ari 010
Ippon 100
= afwachtende houdingquote:
yep. Passiviteit, onnodig liggen, tijdrekken door kleding te herschikken, met een hand vast houden enz.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:15 schreef Nober het volgende:
Yuko 001
Waza-ari 010
Ippon 100
Een hele lijst volgens Wikipedia maar meestal voor passiviteit of het naar de grond gaan zonder techniek.quote:
hup knietje gewoonquote:Op maandag 30 juli 2012 13:16 schreef sausagin het volgende:
Trek zijn broek af, trek aan zijn haar!!!
Wow.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
Een hele lijst volgens Wikipedia maar meestal voor passiviteit of het naar de grond gaan zonder techniek.
bovenmatig defensief judo;
inactief judo;
onnodig naar de grond duiken;
onnodig veel de gevechtsruimte uit lopen;
met handen of voeten in het gezicht van de tegenstander zitten;
het judopak van jezelf of je tegenstander herschikken;
pakking vermijden;
schijnaanval uitvoeren;
vingers in de mouw of broekspijp steken;
eenzijdige pakking (mag wel als de judoka die de eenzijdige pakking heeft direct gooit na het vastpakken);
een armklem maken in wedstrijden met judoka's van 16 jaar of jonger;
verwurging maken in wedstrijden met judoka's van 11 jaar of jonger;
de vingers van de tegenstander naar achteren buigen.
spreken tijdens een wedstrijd
Je tegenstander kietelen mag wel????quote:Op maandag 30 juli 2012 13:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
Een hele lijst volgens Wikipedia maar meestal voor passiviteit of het naar de grond gaan zonder techniek.
bovenmatig defensief judo;
inactief judo;
onnodig naar de grond duiken;
onnodig veel de gevechtsruimte uit lopen;
met handen of voeten in het gezicht van de tegenstander zitten;
het judopak van jezelf of je tegenstander herschikken;
pakking vermijden;
schijnaanval uitvoeren;
vingers in de mouw of broekspijp steken;
eenzijdige pakking (mag wel als de judoka die de eenzijdige pakking heeft direct gooit na het vastpakken);
een armklem maken in wedstrijden met judoka's van 16 jaar of jonger;
verwurging maken in wedstrijden met judoka's van 11 jaar of jonger;
de vingers van de tegenstander naar achteren buigen.
spreken tijdens een wedstrijd
Natte vinger in z'n oor!quote:
Ha ik ben er weer bijquote:
Inderdaad, hij is flink gematst.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:21 schreef Ambrosius het volgende:
Dit is soms wel erg subjectief hoor, Dex had best eerder een straf kunnen krijgen.
Als hij maar goud pakt zoquote:
Inderdaad. En die Brazil had er zo eentje minder kunnen krijgen. Sowieso vind ik het een beetje vaag, gewoon een wedstrijd winnen zonder te 'scorenquote:Op maandag 30 juli 2012 13:21 schreef Ambrosius het volgende:
Dit is soms wel erg subjectief hoor, Dex had best eerder een straf kunnen krijgen.
en terecht.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:23 schreef knep het volgende:
Volgens mij is ie zelf ook niet bepaald tevreden.
Waarschijnlijk Ugo Legrand, de Europees kampioen. Nummer 7 van de wereld.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:22 schreef kilon het volgende:
Wie is de volgende tegenstander? Als dat al bekend is natuurlijk
Dat kan dan nog lastig worden.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Ugo Legrand, de Europees kampioen. Nummer 7 van de wereld.
Dat zou wel een stunt zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk Eelco van der Geest, dat is een Belg.
Tekentafeljudoquote:Op maandag 30 juli 2012 13:22 schreef Lann555 het volgende:
Lelijke partij zeg. Dat moderne judo is wel erg van de strafjes en elkaar beetje naaien
Van der Geest maakt mijn inziens geen kans. Het wordt Rakov, Grol, Anai of Khaibulaev.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk Eelco van der Geest, dat is een Belg.
laatmaar verkeerde streamquote:Op maandag 30 juli 2012 13:25 schreef IbanMayo het volgende:
die stream toont een overzicht van het Olympisch park en geen judo. w.t.f.
Ik mis vooral het grondvechten. Ze breken het echt onmiddelijk af.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar cross country is nu ook...
know'm sayin?
word? word.
Waar te volgen?quote:
Gewoon op tv. Nederlanders zendt de NOS wel uit.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:44 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Waar te volgen?
Judo stream van NOS is nog niet online zo lijkt het.
Ik denk dat de NOS rond 14.00 uur een herhaling uitzend... die zijn nu namelijk bezig met schieten in de herhalingquote:Op maandag 30 juli 2012 13:44 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Waar te volgen?
Judo stream van NOS is nog niet online zo lijkt het.
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gewoon op tv. Nederlanders zendt de NOS wel uit.
Maar ze zenden nu vertraagd schietsport uit. Hopen dat t straks wel live naar dexie gaanquote:Op maandag 30 juli 2012 13:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Deden ze net ook de hele tijd.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:46 schreef LDS het volgende:
[..]
Maar ze zenden nu vertraagd schietsport uit. Hopen dat t straks wel live naar dexie gaan
Kan alleen via internet volgen nu.. mja, ok dan maar via hier op de hoogte blijven.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hellenbrand gaat geen medaille pakken, misschien een Roemeen, Italiaan of iemand uit India, dát zou leuk zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat de NOS rond 14.00 uur een herhaling uitzend... die zijn nu namelijk bezig met schieten in de herhaling
Hij is 5de geëindigdquote:Op maandag 30 juli 2012 13:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Hellenbrand gaat geen medaille pakken, misschien een Roemeen, Italiaan of iemand uit India, dát zou leuk zijn.
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:48 schreef Koudewinter het volgende:
http://nos.nl/os2012/play/5/ begint over ca. 3 minuten
Lees zelf eens wat stelletje kneuzen hierquote:
2 posts boven je aapquote:
Deze NOS-livestreamsquote:
?quote:
Ja voor de 3de keer zeggen dat ze liever op de spelen had willen staanquote:Op maandag 30 juli 2012 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Dione kan zo mooi nog even wat vragen stellen aan Annicka die ze vanmorgen ook al beantwoord heeft
Ze beginnen pas om 1400!!!!quote:
Klaag liever op de falers hier die lopen te fakespoilerenquote:Op maandag 30 juli 2012 13:57 schreef Szura het volgende:
Stelletje zeikkneuzen hier op de NOS
Altijd maar roepen terwijl ze er geen verstand van hebben en niet opletten
Sterf
quote:
quote:
Wat Kinderachtig Godverdommequote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Pure aids tijdens grote toernooien en de Tour
lekker gezellig togquote:Op maandag 30 juli 2012 14:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Pure aids tijdens grote toernooien en de Tour
Je weet dat het nu al 14:00 is?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:00 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+1 uur dus om 13:25 jongens!! Die Fransman gaat patat eten en niet te zuinig!!
Ja hoor.quote:
Misschienquote:
Marie Muller?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:00 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik zou wel een beschuitje willen eten met die Luxemburgse
Koka bestaat niet meer.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
bij een straf krijg je toch een koka? hebben ze de regels aangepast??? (ik kijk eens per 4 jaar judo) Ik zie geen meerwaarde in deze manier van scoren. Juist de koka zorgde ervoor dat men veel meer op de hoede was voor een straf??
Wie?quote:
Ik ookquote:Op maandag 30 juli 2012 14:07 schreef tralalala het volgende:
Beter schieten die twee vrouwen een beetje op, moet zo weg...
dat dacht ik al te zien.. waarom snap ik niet, maargoed, zal wel iemand over nagedacht hebben.quote:
Koka is een paar jaar terug afgeschaft. Nu is het eerste rolletje een waarschuwing en bij de 2e een yuko.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
bij een straf krijg je toch een koka? hebben ze de regels aangepast??? (ik kijk eens per 4 jaar judo) Ik zie geen meerwaarde in deze manier van scoren. Juist de koka zorgde ervoor dat men veel meer op de hoede was voor een straf??
op welke stream zit die?quote:
nee, was random.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dat dacht ik al te zien.. waarom snap ik niet, maargoed, zal wel iemand over nagedacht hebben.
Wang Ki Chun bedoel je, neem ik aan?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:11 schreef TheArt het volgende:
Wang alweer in de GS. Die lijkt het echt niet te hebben vandaag.
Het was toch ook gewoon een flutpartij?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:11 schreef wimderon het volgende:
Irritant commentaar van Kees Jongkind zeg.
Leuk dat je snel Elmont wil zien, maar dan hoef je niet 'en het duurt maar en het duurt maar' roepen.
Dit dusquote:Op maandag 30 juli 2012 14:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Het was toch ook gewoon een flutpartij?
het was niet bepaald hoogstaandquote:Op maandag 30 juli 2012 14:11 schreef wimderon het volgende:
Irritant commentaar van Kees Jongkind zeg.
Leuk dat je snel Elmont wil zien, maar dan hoef je niet 'en het duurt maar en het duurt maar' roepen.
Zijn aan het bedenken hoe ze ons kunnen fuckenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:12 schreef RemcoW23 het volgende:
Waarom loopt "onze" wedstrijd zo enorm uit trouwens? Was toch 12:25 UK tijd (13:25 voor ons)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |