Wij ook niet om jouw mening. Dus wat is je punt.quote:
Nee, valt wat tegen.quote:
En dan laat hij creatief met kurk niet zien.quote:
Sarah Silvermanquote:
Ok. De volgende keer zal ik eerst toestemming vragen aan de ballotagecommissie van de Zomergasten-users.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:02 schreef hexje het volgende:
[..]
Wij ook niet om jouw mening. Dus wat is je punt.
Flikker eens een eind op joh.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:02 schreef Tem het volgende:
Zijn natuurlijk te weinig bejaarde dode Nederlanders voor Tong.
Te triest. Ik geef mijn mening over deze uitzending. Jullie delen die mening niet en gaan op de man spelen.quote:
Saartje dan.quote:
Wat is hier leuk aan dan ?quote:
Beidenquote:Op zondag 29 juli 2012 23:10 schreef Tem het volgende:
Volgens mij begon jij met op de man spelen. Of heb je teveel gezopen?
Vooropgesteld dat je van mij mag vinden wat je wil lijkt het er wel een beetje op dat je nu besloten hebt vooral niets meer leuk te vindenquote:
Kan wel eens gebeuren bij Zomergasten.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat je van mij mag vinden wat je wil lijkt het er wel een beetje op dat je nu besloten hebt vooral niets meer leuk te vinden
Is ook zo, vooral als de gast je echt tegen staat.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan wel eens gebeuren bij Zomergasten.
Dat de hele avond je tegenstaat.
Dat was ironiequote:Op zondag 29 juli 2012 23:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat je van mij mag vinden wat je wil lijkt het er wel een beetje op dat je nu besloten hebt vooral niets meer leuk te vinden
Die had Ischa al.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:12 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk krijgen we straks nog een hilarische sketch van Gerard Cox.
Eigenlijk welquote:
Bij mij is het meer de presentator.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is ook zo, vooral als de gast je echt tegen staat.
Kan ook nog, maar ik snap niet zo goed wat je in hem tegen staat. Vind het met afstand de beste presentator van de laatste jaren, juist omdat het niet om hem maar om de gast gaat. En omdat hij niet de neiging heeft alle antwoorden kapot te analyseren.quote:
Maar de presentator ZEGT soms gewoon te weinig!quote:Op zondag 29 juli 2012 23:16 schreef hexje het volgende:
Deze gast is bij tijd en wijle onbeschofd. Een gesprek doe je met z'n 2en.
Het heet zomergasten. Micha krijgt alle ruimte van de presentator. Denk dat Jan ook echt wel de ruimte kan pakken maar dat bewust niet doet.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar de presentator ZEGT soms gewoon te weinig!
Klopt totaal objectief zonder vooroordelen.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt die shows van Micha niet gezien toch?
Dan moet de gast het toch wel doen?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Het heet zomergasten. Micha krijgt alle ruimte van de presentator. Denk dat Jan ook echt wel de ruimte kan pakken maar dat bewust niet doet.
Daar heb je in dit geval geen ene anus aan.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt totaal objectief zonder vooroordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |