Gewoon Rick Astley opzetten.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:52 schreef henkde_j het volgende:
Godsamme wat een kansloze vragen.
Op een gegeven moment ga je dan toch alleen maar trolololo antwoorden op geven
Mart hield hem daarom wel lekker lang vast.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef marcodej het volgende:
"Bedankt Marianne, en deze Big Ben kun je meenemen voor als je toch niet kan slapen."
beter dan die bordjes in chinaquote:Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Wel leuk bedacht met die Big Bens op tafel
Gelukkig maar dat Mart het programma niet voor de VS presenteert. Zou hij zijn blaadjes niet meer kunnen neerleggen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef marcodej het volgende:
"Bedankt Marianne, en deze Big Ben kun je meenemen voor als je toch niet kan slapen."
Metrostationbordjes met de naam van de winnaar erop en dan een gouden, zilveren of bronzen rand eromheen i.p.v. een rode was leuker geweest.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Dat is volgens mij een andere Britquote:
Vos mocht inderdaad blij zijn even gesproken te hebben met de grote Mart.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:54 schreef JC14 het volgende:
Mart neemt Vos vanachteren straks. Kijk dan hoe hij praat tegen haar, pff....
Daarom had ik Mart vs Van Gaal wel willen zien eigenlijkquote:Op zondag 29 juli 2012 22:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vos mocht inderdaad blij zijn even gesproken te hebben met de grote Mart.
Misschien was ie op de 3m plank gelazerdquote:
Af en toe naar de BBC kijken helpt ook al. Daar is het Tom Daley voor en Tom Daley na.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:54 schreef kilon het volgende:
Ik weet heus wel wat Tom Daley doet. Dat filmpje stond al op de site namelijk.
Je gaat te veel met mannen om.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:56 schreef Evertjan het volgende:
hoe kan het dat mensen geboren in 1994 meedoen op de OS? die zijn voor mijn gevoel 8 of 9
Dat heb ik ook altijd.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:56 schreef Evertjan het volgende:
hoe kan het dat mensen geboren in 1994 meedoen op de OS? die zijn voor mijn gevoel 8 of 9
Niet meer is legaal nuquote:Op zondag 29 juli 2012 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan hier voor opgepakt worden denk ik... maar wat een leuk ventje
Ja, dat. Het is redelijk deprimerend. Met name momenten waarop atleten worden bestempeld als fossiel en dan blijken ze jouw leeftijd te zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:56 schreef Evertjan het volgende:
Hij is 18.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Jij woont in Iran?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Echt he,quote:Op zondag 29 juli 2012 22:58 schreef Bruce117 het volgende:
hoppa, eerste opmerking meteen iets tegenspreken.
Gelijk of niet, zo kennen we hem weer.
quote:
Mart moet aan de bak vanavond. Morgen zit Toine hier denk ik, kan Mart even uithijgen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:59 schreef marcodej het volgende:
Zo, die kan ook nog wel in het ledikantje van DeMart.
Straks loopt Loewies boos wegquote:Op zondag 29 juli 2012 23:00 schreef danos het volgende:
Louis zat zich direct al te ergeren dat Smeets hem niet uit liet praten
Ik vind het altijd geweldigquote:Op zondag 29 juli 2012 23:00 schreef DeeBee het volgende:
Haha, Mart even gedissed...
En serieus, alle media-optredens met Van Gaal zijn zooo'n kwelling...
Drie?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:01 schreef reddevil1408 het volgende:
Niet te geloven, drie lekkere wijven en dan ze je er Mart en Louis naast
Als ze het met echte sabels hadden gedaan, zonder bescherming zou dat wel gebeurd zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
Schermen, dat is toch zo'n sport dat al 70 jaar dood had moeten zijn..
quote:Op zondag 29 juli 2012 23:01 schreef reddevil1408 het volgende:
Niet te geloven, drie lekkere wijven en dan ze je er Mart en Louis naast
quote:Op zondag 29 juli 2012 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze het met echte sabels hadden gedaan, zonder bescherming zou dat wel gebeurd zijn.
Stress-o-meterquote:Op zondag 29 juli 2012 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is nu al 3 minuten niet aan het woord..oei.
Deels, ze is definitief gestopt. Ook met clubhockey.quote:
zegt mij allemaal nietsquote:Op zondag 29 juli 2012 23:02 schreef waxmask het volgende:
Iemand ook opgevallen? Flip zit achter Kooyman. Dat is de ex van Heemskerk en deed mee met secret story....
De NOS richt zich op Nederlandse sporters. Maar meneer van de NOS er doet straks een Nederlander mee, sorry dan hebben we een herhaling van de series bij het zwemmen.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:02 schreef Bruce117 het volgende:
"want schermen zien we zelden op de Nederlandse televisie"
En aan welke organisatie ligt dat meneer Smeets?
verkeerde topic ?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:02 schreef waxmask het volgende:
Iemand ook opgevallen? Flip zit achter Kooyman. Dat is de ex van Heemskerk en deed mee met secret story....
Wtf...quote:Op zondag 29 juli 2012 23:02 schreef waxmask het volgende:
quote:Op zondag 29 juli 2012 23:02 schreef TUFKAL het volgende:
Ben ik die enige die dat lettertype van de OS 2012 gruwelijk lelijk vind?
Kooymanquote:Op zondag 29 juli 2012 23:02 schreef waxmask het volgende:
Als ze dat niet doet wordt ze doodgeschoten.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze schermt wel een beetje met haar Combiaanse roots he.
quote:Op zondag 29 juli 2012 23:02 schreef waxmask het volgende:
Waarom zit ze dan ook aan tafel?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:03 schreef reddevil1408 het volgende:
"Je verlies de eerste partij en dan?? "
![]()
" dan lig je er meteen uit "
?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:03 schreef reddevil1408 het volgende:
"Je verlies de eerste partij en dan?? "
![]()
" dan lig je er meteen uit "
Wie achter wie, is de ex van oh die ken ik, deed mee met wat?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:02 schreef waxmask het volgende:
Beetje afgeschermd gebied, ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:03 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Als ze dat niet doet wordt ze doodgeschoten.
Zolang de rubbers er nog zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 23:04 schreef Evertjan het volgende:
mag je als je uitgeschakeld bent nog de rest van de OS lekker in het dorp blijven?
Dan begint het feest pasquote:Op zondag 29 juli 2012 23:04 schreef Evertjan het volgende:
mag je als je uitgeschakeld bent nog de rest van de OS lekker in het dorp blijven?
quote:
No shitquote:
Hij zit nu onder de tafel zijn schoenen af te likken.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:06 schreef Caland het volgende:
Straks komt Scholletje een glas water voor Louis brengen.
quote:Op zondag 29 juli 2012 23:06 schreef Caland het volgende:
Straks komt Scholletje een glas water voor Louis brengen.
Inderdaad ja... hij is op rantsoen gezet door Truusquote:
Prem erbij en ik zap wegquote:Op zondag 29 juli 2012 23:07 schreef Djokotron het volgende:
Mart en Louis. Leuke combi. Nu Prem er nog bij en ik ga de popcorn halen.
Zat net te denken wat heeft hij gepakt? kuurtje? botoxje?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Louis mager is geworden.
Pram zit nu al aan tafelquote:Op zondag 29 juli 2012 23:07 schreef Djokotron het volgende:
Tja, of je eet elke dag een vette schnitzel in Beieren of je eet wat de pot schaft in Nederland... Significant verschil.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad ja... hij is op rantsoen gezet door Truus
Je vergeet Peter R de Vries nogquote:Op zondag 29 juli 2012 23:07 schreef Djokotron het volgende:
Die kreeg die gratis bij zijn heupoperatie.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zat net te denken wat heeft hij gepakt? kuurtje? botoxje?
Premquote:Op zondag 29 juli 2012 23:07 schreef Djokotron het volgende:
E&Y ==> Olympische Spelenquote:Op zondag 29 juli 2012 23:09 schreef groenen het volgende:
Ernst & Young. Ik dacht dat PWC de sponsor van de KNVB was.
quote:Op zondag 29 juli 2012 23:10 schreef danos het volgende:
Tranen over mijn wangen van het lachen, Louis held!
Terwijl het wel een Vitessenaar isquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 23:11 schreef Cee het volgende:
Hij moet goddomme met helikopter op Centre Court ingevlogen worden inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |