Gewoon Rick Astley opzetten.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:52 schreef henkde_j het volgende:
Godsamme wat een kansloze vragen.
Op een gegeven moment ga je dan toch alleen maar trolololo antwoorden op geven
Mart hield hem daarom wel lekker lang vast.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef marcodej het volgende:
"Bedankt Marianne, en deze Big Ben kun je meenemen voor als je toch niet kan slapen."
beter dan die bordjes in chinaquote:Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Wel leuk bedacht met die Big Bens op tafel
Gelukkig maar dat Mart het programma niet voor de VS presenteert. Zou hij zijn blaadjes niet meer kunnen neerleggen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef marcodej het volgende:
"Bedankt Marianne, en deze Big Ben kun je meenemen voor als je toch niet kan slapen."
Metrostationbordjes met de naam van de winnaar erop en dan een gouden, zilveren of bronzen rand eromheen i.p.v. een rode was leuker geweest.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Dat is volgens mij een andere Britquote:
Vos mocht inderdaad blij zijn even gesproken te hebben met de grote Mart.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:54 schreef JC14 het volgende:
Mart neemt Vos vanachteren straks. Kijk dan hoe hij praat tegen haar, pff....
Daarom had ik Mart vs Van Gaal wel willen zien eigenlijkquote:Op zondag 29 juli 2012 22:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vos mocht inderdaad blij zijn even gesproken te hebben met de grote Mart.
Misschien was ie op de 3m plank gelazerdquote:
Af en toe naar de BBC kijken helpt ook al. Daar is het Tom Daley voor en Tom Daley na.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:54 schreef kilon het volgende:
Ik weet heus wel wat Tom Daley doet. Dat filmpje stond al op de site namelijk.
Je gaat te veel met mannen om.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |