quote:Jan Kooijman voelt zich verwant met Linda en Matthijs
Jan Kooijman voelt zich verwant met tv-sterren als Linda de Mol en Matthijs van Nieuwkerk. Dat blijkt uit een interview in Privé. Kooijman kreeg van een omroepdirecteur de kritische noot dat hij moeilijk te plaatsen is. “Ik dacht alleen maar: wat een compliment. Collega’s tegen wie ik opkijk, zoals Linda, Beau, Matthijs en Chantal, hebben dat namelijk ook. Die passen ook zowel bij RTL Boulevard als DWDD. Het zegt iets over wat ik in huis heb. Dat ik niet alleen maar een poppetje ben.”
De tv-persoonlijkheid kan zich de woorden van die ‘omroepbaas’ nog goed voor de geest halen. “Hij zei: ‘Weet je wat zo lastig is met jou? Je bent zo moeilijk te plaatsen. Ben je nou RTL, SBS of publieke omroep? Ben je nou danser, presentator of acteur? Wie is Jan Kooijman?’ Ik vind het een compliment.”
Kooijman was vorige maand een week lang te zien als vervanger van Winston Gerschtanowitz in RTL Boulevard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:09 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"Het zegt iets over wat ik in huis heb. Dat ik niet alleen maar een poppetje ben."
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:09 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"Het zegt iets over wat ik in huis heb. Dat ik niet alleen maar een poppetje ben."
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]Hij zag het gewoon als compliment omdat hij te stom is om het als kritiek te zien.
Ik blijf het een mooie cover vindenquote:
Oranje zou ook goed kunnenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik blijf het een mooie cover vindenHopelijk krijgt seizoen 7 zo'n bèige-achtige kleur (ala ónze seizoen 5-box
)
Mwah, oranje vind ik er gewoon niet bij passen... Dat beige doet me denken aan het latere decor van De Rozenboom.quote:
Waar is dat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:16 schreef PeterKelder het volgende:
Hier het beloofde plaatje van Van Houten International:
[ afbeelding ]
In Aalsmeer, aan de Stationsweg. Het gebouw deed ooit (heel lang geleden) ook dienst als stationshal, vandaar die trein die je rechts op de voorgrond ziet, dat zal wel een soort monument zijn ofzo.quote:
En als je daar naar binnen loopt, krijg je te horen:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:13 schreef PeterKelder het volgende:
Het gebouw zelf wordt tegenwoordig gebruikt door een makelaarskantoor.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:29 schreef Frey het volgende:
[..]
En als je daar naar binnen loopt, krijg je te horen:
"Je komt bijzonder ongelegen jongeman, een andere keer graag!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |