Speculatie: Die montage van die ene aflevering gebeurde in 2002 (misschien eerder bij een herhaling ofzo). Omdat het toch maar één aflevering was. In 2006 letten ze daar totaal niet op en gooiden ze gewoon die afleveringen op DVD.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Simpel, maar totaal onlogisch. Hadden ze dat meteen bij de 25 opvolgende afleveringen ook mogen doen.
De presentator:quote:
Welnee joh!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:59 schreef Frey het volgende:
[..]
De presentator:
[ afbeelding ]
"Wie is Tim? Toch niet weer een zoon van die Helen Helmink?"
Dus dat ze al in 1990 die eerste aflevering een mooie leader gaven? Zou óók nog kunnen, weetje. Het betekent wel dat het inderdaad zoals ik dacht al de tweede versie was die in een later tijdstip omgewisseld is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:58 schreef LetsGame het volgende:
Ik snap je punt, Arnie, maar ik denk niet dat dat het geval was. Ik denk dat het origineel eigenlijk ook zo werd uitgezonden.. soms passen ze kleine details aan bepaalde afleveringen. Ik denk eerlijk waar wel dat versie 1 versie 2 hoort te zijn, maar dat ze te lui waren om ALLE afleveringen te gaan monteren. Ze moesten natuurlijk wel met een mooie leader starten, maar veel mensen merken het verschil niet zo bij de leader van seizoen 1, raar genoeg
Krijg nou wat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:58 schreef LetsGame het volgende:
Zo had je voor seizoen 4 deze nooit-eerder-vertoonde versie alleen in de aftiteling:
[ afbeelding ]
Ze hebben het alleen een beetje aangepast:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dus dat ze al in 1990 die eerste aflevering een mooie leader gaven? Zou óók nog kunnen, weetje. Het betekent wel dat het inderdaad zoals ik dacht al de tweede versie was die in een later tijdstip omgewisseld is.
En verder, props aan je uiteenzetting met die beelden, nu zie ik ook die hele strakke omrandingslijnen bij het shot van Laura en Linda! Eigenlijk ziet 'het nooitgebruikte origineel' er ook wel briljant uit. Heb je de shots itself al opgezocht, kun je een 'gerestaureerde' versie maken van de leaders.![]()
De ene keer kun je duidelijk zien dat ze wat ouder is, terwijl ze de andere keer hoogstens 40 lijkt. Best vreemd eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:31 schreef Radegast het volgende:
Caroline de Bruijn is sinds een paar uur 50 jaar, tering jantje je zou het niet zeggen als je d'r ziet.
Tja, die zelfgemaakte leaders... Heel gaaf hoor (Het is niet niks om zo'n leader zelf te maken), maar sommige leaders zijn écht ultiem goed, vloeiend en wel, maar deze is, net als een hoop anderen, helaas nogal schokkerig...quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dus dat ze al in 1990 die eerste aflevering een mooie leader gaven? Zou óók nog kunnen, weetje. Het betekent wel dat het inderdaad zoals ik dacht al de tweede versie was die in een later tijdstip omgewisseld is.
En verder, props aan je uiteenzetting met die beelden, nu zie ik ook die hele strakke omrandingslijnen bij het shot van Laura en Linda! Eigenlijk ziet 'het nooitgebruikte origineel' er ook wel briljant uit. Heb je de shots itself al opgezocht, kun je een 'gerestaureerde' versie maken van de leaders.![]()
Bedankt voor het postenquote:
Mee eens, heb ook helemaal niets met 3D animaties, wou alleen iets nieuws proberen, en ik faaldequote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Tja, die zelfgemaakte leaders... Heel gaaf hoor (Het is niet niks om zo'n leader zelf te maken), maar sommige leaders zijn écht ultiem goed, vloeiend en wel, maar deze is, net als een hoop anderen, helaas nogal schokkerig...
Ze zijn inderdaad kleiner in het echtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:41 schreef PeterKelder het volgende:
Een kort kijkje in Aalsmeer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook het kantoor van Van Houten International, maar die kreeg ik niet geüpload, dus die houden jullie tegoed
Imgur.com gebruikenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:41 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb ook het kantoor van Van Houten International, maar die kreeg ik niet geüpload, dus die houden jullie tegoed
Jawel hoor, in seizoen 6 toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 03:30 schreef LetsGame het volgende:
Valt me nu pas op dat Arnie 4x in de eerste versie van seizoen 4 voorkwam
Arme Peter, krijgt niet eens 1 soloshot
seizoen 4 terwijl Peter aan het begin best vaak te zien wasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jawel hoor, in seizoen 6 toch?
Iets waar ze later ook ineens andere achtergrondmuziek hadden?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:45 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Dat doet me ergens aan denken....
Als jullie het niet over Bassie en Adriaan hebben is het écht heel ernstig met me gesteld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Iets waar ze later ook ineens andere achtergrondmuziek hadden?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:57 schreef Computerfluisteraar het volgende:
De verveling begint nu toch wel heel erg toe te slaan. 3 september 21 augustus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |