quote:Op maandag 30 juli 2012 22:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ze gaan op de koffie bij Jef en Ludo. Of gingen ze nou naar Jack en Lorena?
Nou ja, Douwe Egberts sponsort de koffie-scènes in ieder geval... Of was het nou Van Nelle...?"
Berend Jansen, Pete Jenssensquote:Op maandag 30 juli 2012 19:07 schreef Frey het volgende:
[..]
3:20
Hij heeft al een nieuwe identiteit en spoedig keert hij terug.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:03 schreef Frey het volgende:
Valt me op hoeveel Nurten Albayrak lijkt op dat wijf dat Arthur liep te stalken.
[ afbeelding ]
Heey, niet spoileren!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:03 schreef Frey het volgende:
Valt me op hoeveel Nurten Albayrak lijkt op dat wijf dat Arthur liep te stalken.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:03 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het sowieso komisch dat in de leader van seizoen 1 een aantal personages meerdere shots hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:51 schreef LetsGame het volgende:
Best komisch eigenlijk;
Linda komt 5x duidelijk voor in de leader van seizoen 1, maar in de leader van seizoen 6 heeft ze 1x plek in de leader waar je haar niet eens duidelijk ziet
Ik zal je eerlijk vertellen dat ik het idee heb dat de seizoen 1, aflevering 1 leader, juist de TWEEDE versie van de leader is. How come? Wel, je weet net zo goed als ik dat op de 12,5 jaar DVD de allereerste aflevering geplaatst is. Tevens is die aflevering in 2000 herhaald op RTL tijdens een GTST-middag/weekend (Weet ik niet meer precies). Toonden ze de eerste 5 afleveringen back to back en daarna de afscheidsspecial van Linda, Roos en Jessica.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vind het sowieso komisch dat in de leader van seizoen 1 een aantal personages meerdere shots hebbenEn nog komischer dat na aflevering 1 al een andere versie van de leader kwam, die maar een paar weken liep
Klinkt ergens logisch, maar ook weer niet. Waarom zou je voor 1 aflevering speciaal de boel "hermonteren", alleen om de leader?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk vertellen dat ik het idee heb dat de seizoen 1, aflevering 1 leader, juist de TWEEDE versie van de leader is. How come? Wel, je weet net zo goed als ik dat op de 12,5 jaar DVD de allereerste aflevering geplaatst is. Tevens is die aflevering in 2000 herhaald op RTL tijdens een GTST-middag/weekend (Weet ik niet meer precies). Toonden ze de eerste 5 afleveringen back to back en daarna de afscheidsspecial van Linda, Roos en Jessica.
Hafijn; Ik heb dus het idee dat rond 2000 of rond het maken van de 12,5 jaar-DVD, de intro van later in het seizoen is gemonteerd onder de eerste aflevering. Immers, die 'tweede versie' (Wat dan dus mogelijk de eerste versie was) was gewoon butt-ugly en ze hadden toentertijd alleen de eerste aflevering nodig. Daarom dat vanaf aflevering 2 wekenlang die afschuwelijk lelijke leader (met lelijke zwarte omranding rond het logo en het uitrekken van beelden) is gebruikt en daarna tot het eind die leader van de eerste aflevering is gebruikt.
Ze hebben later voor TV10 ook dat telefoonnummer weg moeten monteren uit enkele afleveringscredits, dus dit zou ook best kunnen.
Zoals ik al zei; Destijds in 2002 bij het uitbrengen van die DVD werd de eerste aflevering uitgebracht. Ze zagen dat de intro fuckugly wasquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Klinkt ergens logisch, maar ook weer niet. Waarom zou je voor 1 aflevering speciaal de boel "hermonteren", alleen om de leader?
10 Jaar GTST-show met Ron Brandsteder staat mij nog bij...?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:23 schreef Frey het volgende:
Die eerste week weet ik ook nog wel.![]()
Maar ik wil graag die specials weer zien.
Die ja. Waren 3 afleveringen ofzo?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
10 Jaar GTST-show met Ron Brandsteder staat mij nog bij...?
Die kanoscène was overigens ook geen slechte zomercliff geweest... Wacht, volgens mij heeft al eens iemand dat in een van deze topics gezegd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Die ja. Waren 3 afleveringen ofzo?
Weet dat alle zomercliffs voorbij kwamen en die kanoscène zag ik toen voor het eerst.
Yep, ikzelf heb de tweede aflevering in mijn bezitquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Die ja. Waren 3 afleveringen ofzo?
Weet dat alle zomercliffs voorbij kwamen en die kanoscène zag ik toen voor het eerst.
Dat was ik die dat gezegd heeft, volgens mijquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die kanoscène was overigens ook geen slechte zomercliff geweest... Wacht, volgens mij heeft al eens iemand dat in een van deze topics gezegd.
Vreemd was dat ze daar Arnie in leven lieten, terwijl die nog geen maand later de serie zou verlaten. Maarja, Arnie en Roos moesten het natuurlijk eerst goedmakenquote:In ieder geval waren de schrijvers dat ermee eens toen ze 2 jaar later dezelfde factoren gebruikten voor een zomercliff: Een verzuipende Arnie.
Een driedelige special met een speelduur van ruim 6 uur, op 2 dvd's. Met als bonus een boxset met alle bekende tunes (Ludo Tune, Robert en Laura-tune, Rik en Anita-tune, GTST tunes) in de normale vorm en live uitgevoerd door het Metropole Orkestquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:41 schreef Frey het volgende:
Tijd voor een nieuwe special waarin Ronald Schilperoort uitgebreid aan het woord komt over de achtergrondmuziek.
quote:Dat gevolgd door een diepgaand interview met Rohan Gottschalk over de verschillende soorten koffie en koek op de set.
Simpel, maar totaal onlogisch. Hadden ze dat meteen bij de 25 opvolgende afleveringen ook mogen doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; Destijds in 2002 bij het uitbrengen van die DVD werd de eerste aflevering uitgebracht. Ze zagen dat de intro fuckugly wasDus vandaar. En speciaal de boel hermonteren, mwah... Wegknippen van de originele intro, en dan de latere versie erin plakken. Simpel.
Het was wel in een weekend, maar of het ook op zondag 1 oktober was...?quote:Ben blij dat jullie die middag nog herinneren, ik dacht dat het een schim uit mijn herinneringen was maar ik blijk het toch goed onthouden te hebben.Zondag 1 oktober 2000 I guess?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een driedelige special met een speelduur van ruim 6 uur, op 2 dvd's. Met als bonus een boxset met alle bekende tunes (Ludo Tune, Robert en Laura-tune, Rik en Anita-tune, GTST tunes) in de normale vorm en live uitgevoerd door het Metropole Orkest
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:50 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De dirigent staat al klaar.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |