Sowieso vond ik die karaktertransformatie van Dian nogal vaag. In seizoen 4 (zul je wel wetenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zit nu midden in seizoen 2, maar wat is de reden dat Dian zo'n wrok tegen Daniël als Suzanne kreeg in de latere jaren? Rond seizoen 2 waren het nog gewoon maatjes... Ze hadden niet héél veel met elkaar te maken, maar still... En ik heb het met wrok niet over deze actie dat ze Daniël de schuld in de schoenen schuift via Guusje, maar ik bedoel it all together. En dan niet de reden als 'concurrentie', dat gaat toch wel verder terug denk ik? Anders vind ik het écht een vreemde swiftover voor het karakter Dian.
Hm, ik heb seizoen 2 al heel lang niet meer écht bekeken, dus weet er vrij weinig meer van dat soort dingen. Wel weet ik dat Emma tegen het einde aan steeds onmogelijker werd in haar gedragquote:Overigens vind ik Emma in de aflevering waarin Emma met Tim zoek is geraakt in het bos écht een arrogante tuttebel, heel out of character met hoe ze in eerdere afleveringen was. "Maarja, ik kan er ook niks aan doen dat mijn vader veel meer geld heeft" enzo... Vaag.
Oooh wacht, volgens mij weet ik dat nog, jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daniël tegen Rien: "Wat moet jij hier? Het is zaterdag!"
Stephanie tegen Robert: "Ik zal je eens laten merken hoe een echte zondag eruit moet zien"
Of iets in die trant. In ieder geval werd het duidelijk gezegd
I know, ik las de biografie op de CD-rom...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm, ik heb seizoen 2 al heel lang niet meer écht bekeken, dus weet er vrij weinig meer van dat soort dingen. Wel weet ik dat Emma tegen het einde aan steeds onmogelijker werd in haar gedrag
Zit het personage Margriet er al in of niet? Rond haar zit ook een hele spannende verhaallijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oooh wacht, volgens mij weet ik dat nog, ja
Trouwens, in seizoen 2, die verhaallijn tussen Sandra en Stephanie... Ik had echt niet in de gaten waarom Stephanie Sandra zo graag wou weghebben, tot Dian tegen Tim begon over dat 'inpalmen van Daniël'.Duurde echt even voordat ik het begon te snappen
...En what de fuck is Laura van plan tijdens die afspraak met Herman...?
Totaal onverwachts ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zit het personage Margriet er al in of niet? Rond haar zit ook een hele spannende verhaallijn
Mee eens, Emmaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zit nu midden in seizoen 2, maar wat is de reden dat Dian zo'n wrok tegen Daniël als Suzanne kreeg in de latere jaren? Rond seizoen 2 waren het nog gewoon maatjes... Ze hadden niet héél veel met elkaar te maken, maar still... En ik heb het met wrok niet over deze actie dat ze Daniël de schuld in de schoenen schuift via Guusje, maar ik bedoel it all together. En dan niet de reden als 'concurrentie', dat gaat toch wel verder terug denk ik? Anders vind ik het écht een vreemde swiftover voor het karakter Dian.
Overigens vind ik Emma in de aflevering waarin Emma met Tim zoek is geraakt in het bos écht een arrogante tuttebel, heel out of character met hoe ze in eerdere afleveringen was. "Maarja, ik kan er ook niks aan doen dat mijn vader veel meer geld heeft" enzo... Vaag.
Is dat die random stewardess die Arnie leert kennen wanneer hij Nederlands praat in dat bistro'tje?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zit het personage Margriet er al in of niet? Rond haar zit ook een hele spannende verhaallijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:41 schreef LetsGame het volgende:
MargrietIk zou die spoiler graag willen openen maar ik doe het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...Ja stront, lees ik de spoiler in de quote.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:38 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Mee eens, Emma
Je moet overigens snel weer beginnen met seizoen 3, dat was echt een meesterwerk!
Ik ga binnenkort ook maar weer eens seizoen 3 opnieuw kijken
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:41 schreef LetsGame het volgende:
MargrietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zou die spoiler graag willen openen maar ik doe het niet.
...Ja stront, lees ik de spoiler in de quote.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:46 schreef LetsGame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:46 schreef LetsGame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Geen probleem Arnie Zouden wij ook niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mag ik ondertussen even dank uiten voor de users die, ookal zijn de boxen al tijden uit, nu even de spoilers toch gebruiken?
Ik doe dat ook vaak als een box net uit is en ik die aan het kijken ben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mag ik ondertussen even dank uiten voor de users die, ookal zijn de boxen al tijden uit, nu even de spoilers toch gebruiken?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:49 schreef LetsGame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:50 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Geen probleem Arnie Zouden wij ook niet leuk vinden.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:51 schreef PeterKelder het volgende:
En toch lees ik die spoilers altijdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik doe dat ook vaak als een box net uit is en ik die aan het kijken ben.
Ik moet dan gewoon dingen posten hier, maar ik wil het plezier niet verpesten voor andere mensen die ook kijken en niet zo snel zijn.
!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En toch lees ik die spoilers altijd
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:53 schreef LetsGame het volgende:
Ja ik ook maar nu sla ik ze even rustig over, want net roept Tim voor het eerst "Margriet... Margriet..." uitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En toch lees ik die spoilers altijd
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:57 schreef PeterKelder het volgende:
En daar begint de ellende...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja ik ook maar nu sla ik ze even rustig over, want net roept Tim voor het eerst "Margriet... Margriet..." uit
Eigenlijk is er ook niet echt iets gezegd over dat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
En nu heb ik toch de spoilers gelezen en moet ik zeggen dat ik niks nieuws gezien heb.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:00 schreef LetsGame het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Ik vond het interessant om te zien maar inderdaad ook bizar en gemeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:02 schreef PeterKelder het volgende:
Dat is nog eens zachtjes uitgedrukt. Die hele verhaallijn sloeg nergens op én volledig door imoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vond het interessant om te zien maar inderdaad ook bizar en gemeen.
Bizar en gemeen. Klinkt niet als Simon. Geef het bizarre maar aan Marieke en het gemene aan Martine of Fritsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vond het interessant om te zien maar inderdaad ook bizar en gemeen.
True. Het was ook wel heel abrupt na die Mies. Hij paste bijna precies bij d'r.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is nog eens zachtjes uitgedrukt. Die hele verhaallijn sloeg nergens op én volledig door imo
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:04 schreef LetsGame het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Helemaal mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Tis Wiesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
True. Het was ook wel heel abrupt na die Mies. Hij paste bijna precies bij d'r.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Bizar en gemeen. Klinkt niet als Simon. Geef het bizarre maar aan Marieke en het gemene aan Martine of Frits
Een slechter rechercheur dan Sjek van Houten zal die niet geweest zijn (is ook niet moeilijk, maar goedquote:
Erg verfrissend figuur!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tis WiesMies zit in seizoen 2, maar dat zie je vanzelf wel
Gloeiende... Ik typte actually Wies maar dacht dat het fout was.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tis WiesMies zit in seizoen 2, maar dat zie je vanzelf wel
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wie, Wies? Nee, daar zou je nog niet levend mee gevonden willen worden
Net zo fout als de verhaallijn rond depressieve Simon?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gloeiende... Ik typte actually Wies maar dacht dat het fout was.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:12 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze achteraf een beugel complete facelift genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |