"Een koekje van eigen deeg, zo gezegd..."quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:29 schreef Frey het volgende:
[..]
En als je daar naar binnen loopt, krijg je te horen:
"Je komt bijzonder ongelegen jongeman, een andere keer graag!"
Dat was wel een van de geweldige momenten uit seizoen 4quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In seizoen 2 belt Rien Linda (terwijl ze beiden in De Koning zitten) en doet alsof hij Herman Hogendoorn is en Linda schrikt echt even. Meesterlijk is natuurlijk seizoen 4 toen hij in de stoel van Frits zat en zich triomfantelijk omdraaide
Huh...? Dat kan ik me niet herinneren...? Oh wacht, ja ja ja jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:07 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat was wel een van de geweldige momenten uit seizoen 4
Heeft inderdaad op youtube gestaan!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Huh...? Dat kan ik me niet herinneren...? Oh wacht, ja ja ja ja
Nah, ik heb seizoen 4 thuisliggen (Gewonnen op FOK!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:27 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Heeft inderdaad op youtube gestaan!
Oowja, heb je weleens verteld.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nah, ik heb seizoen 4 thuisliggen (Gewonnen op FOK!)
Zit ik ook, maar ik heb seizoen 4 destijds wel gekeken. Ik vond niet dat ik die prijs zomaar kon laten liggen, was binnen zo'n anderhalve tot 2 maanden klaar met kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:32 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oowja, heb je weleens verteld.![]()
Maar dacht dat jij nog in seizoen 2 of 3 zat.
Linda: "Dat geheimzinnige gedoe is toch nergens voor nodig?"quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In seizoen 2 belt Rien Linda (terwijl ze beiden in De Koning zitten) en doet alsof hij Herman Hogendoorn is en Linda schrikt echt even. Meesterlijk is natuurlijk seizoen 4 toen hij in de stoel van Frits zat en zich triomfantelijk omdraaide
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Alweer bijna de helft van de zomerstop voorbij.
Nog 31 18 dagen tot het nieuwe seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:53 schreef Frey het volgende:
Ik kan haast niet meer wachten.Haha, dat heb ik deze keer dus helemaal niet. Ik vind het leuk als het nieuwe seizoen binnen is, maar ik sta er niet om te springen. Gelukkig maar, want anders ga ik me weer ergeren als dadelijk blijkt dat de releasedatum is verschoven....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna![]()
![]()
"U hoort nog van me!"
Mwah, ik een klein beetje. Maar ik ga geen hoge verwachtingen scheppen over seizoen 6, dan bevalt het vaak veel beterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:50 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik deze keer dus helemaal niet. Ik vind het leuk als het nieuwe seizoen binnen is, maar ik sta er niet om te springen.
Laat het in godsnaam niet zo zijnquote:Gelukkig maar, want anders ga ik me weer ergeren als dadelijk blijkt dat de releasedatum is verschoven....
Dan vliegt er weer een fiets door het raam.quote:
Precies! Voor iedere minuut dat de box te laat gereleased zal worden een fiets!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan vliegt er weer een fiets door het raam.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies! Voor iedere minuut dat de box te laat gereleased zal worden een fiets!
Dat zijn 1440 fietsen voor iedere dag dat de box te laat is
Ik heb seizoen 1 en dan met name die eerste zoveel afleveringen zólang niet meer gezien... Hoe was op te merken dat het die afleveringen dan weekend was?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
Wel grappig; in seizoen 1 speelden er een aantal afleveringen (afl. 12, 13, 14 en een klein deel van 15) zich af op de zaterdag en zondag. Was volgens mij de eerste en meteen de laatste keer dat het weekend ook daadwerkelijk "in beeld" was
Ik zit nu midden in seizoen 2, maar wat is de reden dat Dian zo'n wrok tegen Daniël als Suzanne kreeg in de latere jaren? Rond seizoen 2 waren het nog gewoon maatjes... Ze hadden niet héél veel met elkaar te maken, maar still... En ik heb het met wrok niet over deze actie dat ze Daniël de schuld in de schoenen schuift via Guusje, maar ik bedoel it all together. En dan niet de reden als 'concurrentie', dat gaat toch wel verder terug denk ik? Anders vind ik het écht een vreemde swiftover voor het karakter Dian.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:03 schreef Frey het volgende:
Dit blijft toch een van mijn favoriete verhaallijnen. De muziek ook in die tijden.![]()
Ik snap trouwens niet wat dat stukje bij 1:12 ertussen moet. Maar er zaten wel meer rare dingen in die compilaties.
Daniël tegen Rien: "Wat moet jij hier? Het is zaterdag!"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 en dan met name die eerste zoveel afleveringen zólang niet meer gezien... Hoe was op te merken dat het die afleveringen dan weekend was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |