!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En toch lees ik die spoilers altijd
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:53 schreef LetsGame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ook maar nu sla ik ze even rustig over, want net roept Tim voor het eerst "Margriet... Margriet..." uitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En toch lees ik die spoilers altijd
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
En daar begint de ellende...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja ik ook maar nu sla ik ze even rustig over, want net roept Tim voor het eerst "Margriet... Margriet..." uit
Eigenlijk is er ook niet echt iets gezegd over dat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
En nu heb ik toch de spoilers gelezen en moet ik zeggen dat ik niks nieuws gezien heb.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:00 schreef LetsGame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Ik vond het interessant om te zien maar inderdaad ook bizar en gemeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Dat is nog eens zachtjes uitgedrukt. Die hele verhaallijn sloeg nergens op én volledig door imoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vond het interessant om te zien maar inderdaad ook bizar en gemeen.
Bizar en gemeen. Klinkt niet als Simon. Geef het bizarre maar aan Marieke en het gemene aan Martine of Fritsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vond het interessant om te zien maar inderdaad ook bizar en gemeen.
True. Het was ook wel heel abrupt na die Mies. Hij paste bijna precies bij d'r.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is nog eens zachtjes uitgedrukt. Die hele verhaallijn sloeg nergens op én volledig door imo
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:04 schreef LetsGame het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Helemaal mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Tis Wiesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
True. Het was ook wel heel abrupt na die Mies. Hij paste bijna precies bij d'r.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Bizar en gemeen. Klinkt niet als Simon. Geef het bizarre maar aan Marieke en het gemene aan Martine of Frits
Een slechter rechercheur dan Sjek van Houten zal die niet geweest zijn (is ook niet moeilijk, maar goedquote:
Erg verfrissend figuur!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tis WiesMies zit in seizoen 2, maar dat zie je vanzelf wel
Gloeiende... Ik typte actually Wies maar dacht dat het fout was.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tis WiesMies zit in seizoen 2, maar dat zie je vanzelf wel
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wie, Wies? Nee, daar zou je nog niet levend mee gevonden willen worden
Net zo fout als de verhaallijn rond depressieve Simon?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gloeiende... Ik typte actually Wies maar dacht dat het fout was.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:12 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze achteraf een beugel complete facelift genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |