15km?quote:
Die is net uit de hekken geblevenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:18 schreef tralalala het volgende:
Kan Van Vleuten niet even storen voorin in het peloton?
Ik.quote:
jup zoietsquote:
Echt hé?quote:
Wat voor hulpmiddelen bedoel je dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:18 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jup zoietsonbegrijpelijk dat er geen technische hulpmiddelen zijn
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die had zich gefocust op de lijn van Gesink gisteren.
Chronometers.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Echt hé?
Die hebben altijd 14 stopwatches liggen daar volgens mij, zelfs een dedicated stopwatch man ongeveer.
Ja zilverquote:Op zondag 29 juli 2012 16:19 schreef marcodej het volgende:
Komt hier de eerste medaille voor de Britten aan?
Dat is geen tekentafel wielrennenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:18 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jup zoietsonbegrijpelijk dat er geen technische hulpmiddelen zijn
Mits ze blijft zitten.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:19 schreef marcodej het volgende:
Dat kan altijd :=quote:Op zondag 29 juli 2012 16:19 schreef tralalala het volgende:
Vos gaat zo goud winnen, goed excuus om nu alvast een biertje open te trekken.
voorsprong, aantal km nog te gaan, dat soort dingen. oortjes ookquote:Op zondag 29 juli 2012 16:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat voor hulpmiddelen bedoel je dan?
wie weet, het zou zo maar kunnenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:19 schreef marcodej het volgende:
Och, de OS is wat ouderwetser daarin volgens mij.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:20 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
voorsprong, aantal km nog te gaan, dat soort dingen. oortjes ook
quote:
Ja, ik doelde op 1tje in het peleton. Dat ik 'm maakte vond ik het ook een wat onhandige postquote:Op zondag 29 juli 2012 16:20 schreef debeterebob het volgende:
Kanovinnie? Je liet me schrikken met die lapo!
Banden zijn niet van hout, nieuwe dusquote:Op zondag 29 juli 2012 16:20 schreef ddx het volgende:
Is dit trouwens het nieuwe of nog het oude wielrennen ?
Nou, nou.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:21 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hoelang nog tot de finish, en we waarschijnlijk goud hebben?
Nederlands weer hequote:Op zondag 29 juli 2012 16:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Leontien won ooit ook in barslecht weer.
Ze stuurt wel als een oud wijf inderdaad.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:21 schreef Eenskijken het volgende:
vos kan helemaal niet zo goed sturen.. na elke bocht moet zij weer even uit het zadel op bij te komen
Nog helemaal niets waarschijnlijk goud.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:21 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hoelang nog tot de finish, en we waarschijnlijk goud hebben?
die vetzak?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:22 schreef Sheepcidus het volgende:
straks is die rus heel goed in sprinten
jij bent echt het zonnetje in huis he?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:21 schreef Eenskijken het volgende:
vos kan helemaal niet zo goed sturen.. na elke bocht moet zij weer even uit het zadel op bij te komen
Mooi toch. Ze moet een rustmomentje pakken ergens. Want vol door gaan met 2 erachteraan lijkt me niet zinnig.quote:
Zabelinska grap is zeker al gemaakt?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:22 schreef Sheepcidus het volgende:
Nee joh die sprint als een strijkboutquote:Op zondag 29 juli 2012 16:22 schreef Sheepcidus het volgende:
Tsja, zal je net zien idd.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:22 schreef Sheepcidus het volgende:
Dat jaquote:Op zondag 29 juli 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Heb zo'n idee dat het fout gaatdat ze dadelijk uitglijd .. dat opeens die Rus gaat sprinten en wint..
Ach bij een sport als wielrennen is een medaille al heel knapquote:
Bij Vos is alles minder dan Goud teleurstellend.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ach bij een sport als wielrennen is een medaille al heel knap
quote:
Excuus, ik schakel net in, dus vandaar,quote:
Voor iedereen, behalve Vos.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Weinig sporten zijn een A-B-C'tje, maar wielrennen al helemaal niet nee...quote:Op zondag 29 juli 2012 16:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja afschuwelijkquote:Op zondag 29 juli 2012 16:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je die dijen gezien van Forstermans? (Die Duitse baanwielrenner)
9 km is nog ver hoor.quote:
Förstemann.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:24 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
[..]
Excuus, ik schakel net in, dus vandaar,
S
Maar wat zei ik dan fout, volgens Smeets hoorde ik dat we goud hoogstwaarschijnlijk pakken, of klopt dit niet?
En nogmaals, hoelang nog ongeveer tot de fininsh?
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Weinig sporten zijn een A-B-C'tje, maar wielrennen al helemaal niet nee...
Kom op Vos!
Ja, ik zag ze gisteren langskomen. Ik heb wel eens een avond doorgebracht op het middenterrein van een zesdaagse, dan ben je snel onder de indruk.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Doe mij maar Pendletonquote:Op zondag 29 juli 2012 16:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik zag ze gisteren langskomen. Ik heb wel eens een avond doorgebracht op het middenterrein van een zesdaagse, dan ben je snel onder de indruk.
Dat wordt gezien als beeldvervuiling.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
Wel echt kinderachtig dat die tijden niet in beeld komenwat zijn dat voor kut geintjes.
Wat zou ze het toch verdienen!quote:Op zondag 29 juli 2012 16:26 schreef Revanches het volgende:
Vos, please win goud!!! Het zou zo mooi zijn!
En ze is ook nog "leuk" ookquote:Op zondag 29 juli 2012 16:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die ziet er idd sterk uit ....![]()
Vos moet gaan ...
hahah wel sneaky iigquote:Op zondag 29 juli 2012 16:27 schreef zeebeschuit het volgende:
Toch gewoon valsspelen als ze het zo doorgeven
Neequote:Op zondag 29 juli 2012 16:27 schreef zeebeschuit het volgende:
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:27 schreef Maver24 het volgende:
hoelang nog, wat een spanning he !!, ongekend
Gio Lippens zekerquote:Op zondag 29 juli 2012 16:27 schreef zeebeschuit het volgende:
Nee joh dat is het nieuwe tekentafelwielrennenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:27 schreef zeebeschuit het volgende:
Vind het leuker als Vos ze er gewoon uitsprint zoquote:Op zondag 29 juli 2012 16:28 schreef G.R.S. het volgende:
Beter vallen die Britse en Rusin op hun bek
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:28 schreef G.R.S. het volgende:
Beter vallen die Britse en Rusin op hun bek
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die ene motorrijder heeft met punaises gestrooid
Beter wel proberen dan niet proberen. Als er 1 van de eerste 3 lek rijd heeft die brons als ze voor 't peleton blijft...quote:
Of doping. Zie Pekingquote:Op zondag 29 juli 2012 16:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beter wel proberen dan niet proberen. Als er 1 van de eerste 3 lek rijd heeft die brons als ze voor 't peleton blijft...
hallo dat geluid willen we niet horenquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:29 schreef Zelva het volgende:
"Liesbet de Vocht", zegt Herbert heel triomfantelijk, alsof hij haar herkend had.
Tsjah. Kan ookquote:
Echt he? Die heeft de gouden medaille al omgehangen. Komt niet meer bij straks als t zilver is.quote:
Het liefst vanuit het wiel van Armitstead ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:30 schreef kilon het volgende:
Hoe moet ze de sprint aangaan? Vanuit tweede positie?
Wachten tot de Engelse aangaat denk ik?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:30 schreef kilon het volgende:
Hoe moet ze de sprint aangaan? Vanuit tweede positie?
De weersomstandigheden zijn in het voordeel van Vos.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Echt he? Die heeft de gouden medaille al omgehangen. Komt niet meer bij straks als t zilver is.
Voorin?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |