Ja, bij iedereen die uit een andere discipline komt zegt-ie dat.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:56 schreef Ambrosius het volgende:
Weet je hoe vaak Herbert heeft gezegd dat ze goed kan sturen? Letterlijk om de 5 km.
Welke regels?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:58 schreef alpeko het volgende:
Wat wordt de koers dramatisch in beeld gebracht trouwens. Gister ook al. Ligt niet aan de NOS maar aan die stomme regels van het IOC.
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:58 schreef Mierenneuker. het volgende:
Iemand hier met verstand van wielrennen die ons een inschatting kan geven van hoe groot de kans is voor een overwinning van Vos?
Fucking amateurs, ze zijn zo druk met hun eigen onnozele verhaaltjesquote:Op zondag 29 juli 2012 15:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volle minuut slechts 3 dames in beeld vooraan en niemand die het ziet
Ze ging er wel veel sneller doorheenquote:
IOC-regel dat je alle sleutelmomenten moet missen.quote:
Dat er geen tijdsverschillen in beeld mogen staan bijv. En geen afstand die er nog afgelegd moet worden.quote:
Die kunnen niet zo hard.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:00 schreef kilon het volgende:
Wanneer neemt iemand anders nou eindelijk even de kop over?
Ze kunnen niet, Vos is te sterk.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:00 schreef kilon het volgende:
Wanneer neemt iemand anders nou eindelijk even de kop over?
Ja ok, maar toch. Denk dat Vos tweede wordt.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
Nu doortrekken en het goud zit in de tas.
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:01 schreef Eenskijken het volgende:
vos moet zich terug laten zakken int peleton en dan 5km voor de finish laatste demarrage doen
Nieuwe generatie ploegleidersquote:Op zondag 29 juli 2012 16:01 schreef Revanches het volgende:
Op 10km van het einde moet Vos gewoon vol gaan.
Want wat er nou precies gebeurd is met Olds, mogen we niet weten vanwege de regels van het IOC?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:58 schreef alpeko het volgende:
Wat wordt de koers dramatisch in beeld gebracht trouwens. Gister ook al. Ligt niet aan de NOS maar aan die stomme regels van het IOC.
Daar is niet veel verkeerd mee gezegd.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:01 schreef TUFKAL het volgende:
Herbert heeft nog nooit zo'n grote wielrenster gezien als Vos
??quote:
Denk zelf even na.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:01 schreef Zelva het volgende:
[..]
Want wat er nou precies gebeurd is met Olds, mogen we niet weten vanwege de regels van het IOC?
70/80% is ook ruim overdrevenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:02 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
??
Ik volg het wielrennen onder de vrouwen niet.
Bij mannen weet je bijvoorbeeld dat er in een massasprint een grote (70-80%) kans is dat Cavendish wint. Hetzelfde vraag ik nu voor de situatie van Vos.
Niemand heeft hier een glazen bol vriend.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:02 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
??
Bij mannen weet je bijvoorbeeld dat er in een massasprint een grote (70-80%) kans is dat Cavendish wint. Hetzelfde vraag ik nu voor de situatie van Vos.
arminstead wordt lastigquote:Op zondag 29 juli 2012 16:03 schreef Revanches het volgende:
Vos wint makkelijk van deze twee in de sprint.
Daarom vraag ik toch om kansen gvd kun je lezen of niet dan. Ik vraag niet om een voorspelling!quote:Op zondag 29 juli 2012 16:03 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Niemand heeft hier een glazen bol vriend.
Vos is sneller.quote:
vos heeft lopen smijten met krachten. steeds op kop gereden.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Armitstead kan aardig sprinten, maar wint nooit van Vos.
Vino wint nooit van Uran.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Armitstead kan aardig sprinten, maar wint nooit van Vos.
stop eens met jinxenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als het 1 minuut wordt is goud zo goed als binnen zou ik denken.
Het blijft zo rond de 30s schommelen. Dat is niet genoegquote:Op zondag 29 juli 2012 16:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als het 1 minuut wordt is goud zo goed als binnen zou ik denken.
Ze kan wel sprinten maar is is niet de snelste, beetje EBH, Farrar, Boonenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:02 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
??
Hoezo? De regie is dra-ma-tisch. Vanwege het IOC mag er alleen geen kilometerafteller en continue voorsprong in beeld staan, volgens Mart dan. Dat maakt de regie, het niet in beeld brengen van belangrijke gebeurtenissen, er niet minder dramatisch om.quote:
Gozer wat denk je zelf?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:04 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Daarom vraag ik toch om kansen gvd kun je lezen of niet dan. Ik vraag niet om een voorspelling!
haha idd :pquote:Op zondag 29 juli 2012 16:04 schreef alors het volgende:
Wanneer gaat die luie Rus eens op kop rijden, anders tyft ze maar op
Armidinges ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
vos heeft lopen smijten met krachten. steeds op kop gereden.
die was al dood toen ze weggingenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:05 schreef Eenskijken het volgende:
die rus gaat op kop en laat zich METEEN weer afzakken.
Jinxen?quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het blijft zo rond de 30s schommelen. Dat is niet genoeg
Breukink zegt dat het goed is!quote:Op zondag 29 juli 2012 16:05 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Rabobank moet gewoon een goed bod doen
Bedankt, hier zocht ik dus na een vergelijking.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:04 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ze kan wel sprinten maar is is niet de snelste, beetje EBH, Farrar, Boonen
Geen Cavendish, Sagan of Greipel.
DIe had toch wat met Van Winden? Is dat nog?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:06 schreef TheArt het volgende:
Fahlin is erg lekker, maar nu mag ze wel stoppen met rijden.
Vos is wel vergelijkbaar met Sagan, vind ik.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:04 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ze kan wel sprinten maar is is niet de snelste, beetje EBH, Farrar, Boonen
Geen Cavendish, Sagan of Greipel.
Klopt had ze ja. Geen idee of dat nog steeds zo is.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:07 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
DIe had toch wat met Van Winden? Is dat nog?
Geen rare gedachte op de Olympische spelen.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Rus denkt ook: Lekker aanblijven hangen, heb ik brons. Prima
Nee preciesquote:Op zondag 29 juli 2012 16:07 schreef Aguero het volgende:
[..]
Geen rare gedachte op de Olympische spelen.
Herbert prefereren boven Maartenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:07 schreef Remzz het volgende:
Herbert en Mart moeten gewoon de tour weer gaan doen, die Maarten verpest alles. Dit is veel beter te beluisteren.
Niet overdrijven. Ik vind dr wel wat hebbenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ach, leuk voor haar toch, zitten ze eindelijk eens achter haar aan.. in de kroeg zal het niet gebeuren
De voorsprong loopt hard op nu.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Ik vind dr wel wat hebben
Dan heb je een ander scherm met olympisch nieuws openstaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:09 schreef JohnDDD het volgende:
En de stream echoot ook nog, hoor alles dubbel
Ach, een plak is mooi genoeg. Laat d'r eerst maar blijven zitten, want NL'ers en prestatiedruk....quote:Op zondag 29 juli 2012 16:09 schreef takata het volgende:
Wat een spanning weer.
Kom op hoor 1e goude plak ligt in hand bereik
quote:
Door 't weer?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:11 schreef tralalala het volgende:
Waarom is er anno 2012 geen goede timing?
Ze heeft gisteren de race gezien, dus dat zal niet gebeuren.quote:
China heeft al 6 keer goud, dat gaat toch nergens meer overquote:
Jeannie Longoquote:Op zondag 29 juli 2012 16:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe heet die lekkere Franse wielrenster?
Och, als dat de grootste blunder in de organisatie is vind ik 't ook wel weer meevallen.quote:
Die is al dood denk ikquote:Op zondag 29 juli 2012 16:11 schreef JohnDDD het volgende:
Russin kan niet in het wiel blijven bij Arminstead
Veel meer inwoners en achterlijke drill instructorsquote:Op zondag 29 juli 2012 16:11 schreef TLC het volgende:
[..]
China heeft al 6 keer goud, dat gaat toch nergens meer over
Te veel Epo?quote:
Is geen ondersteuning voor volgens mij... Maar gel mag er wel in met deze regen ja.quote:
Respect voor iemand die niks uitvoert?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:12 schreef Sheepcidus het volgende:
Als die rus een medaille haalt heeft ze wel mijn respect
Gaat wel iets rapper hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:13 schreef sausagin het volgende:
17km doen de vrouwen nog een half uur over
Ze rijden wel wat harder nu.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:13 schreef sausagin het volgende:
Ik dacht een bekerquote:Op zondag 29 juli 2012 16:10 schreef wdn het volgende:
Zo hey. Op de BBC vertelde de commentator dat elk van de 3 een medaille krijgt als ze zo over de finish gaan.
Daarom. Even een gelletje nemen.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Is geen ondersteuning voor volgens mij... Maar gel mag er wel in met deze regen ja.
Ow, kom op Vos!
Fokkers rijden sneller.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:13 schreef sausagin het volgende:
Zoals veldrijden!lquote:Op zondag 29 juli 2012 16:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]ze kan ook andere dingen heel goed
Zekers.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:14 schreef Caland het volgende:
De weersomstandigheden werken niet in haar nadeel![]()
![]()
![]()
![]()
Vind ik langzaam...quote:Op zondag 29 juli 2012 16:14 schreef sausagin het volgende:
[..]
hoe snel zouden ze rijden dan , het peloton reed meestal 35
Ik zou haar niet doen.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]ze kan ook andere dingen heel goed
Hoort een beetje bij de sport...quote:Op zondag 29 juli 2012 16:14 schreef Bruce117 het volgende:
Geen lekke band a.u.b. Dat zou wel heel sneu zijn.
Ja want dan kan ze goed door de bocht. Want dat kan ze van het veldrijden.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:15 schreef Zelva het volgende:
[..]
Vos demarreert straks in het gras weg. Gewoon, omdat het kan.
Zou me niets verbazen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |