Ja, bij iedereen die uit een andere discipline komt zegt-ie dat.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:56 schreef Ambrosius het volgende:
Weet je hoe vaak Herbert heeft gezegd dat ze goed kan sturen? Letterlijk om de 5 km.
Welke regels?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:58 schreef alpeko het volgende:
Wat wordt de koers dramatisch in beeld gebracht trouwens. Gister ook al. Ligt niet aan de NOS maar aan die stomme regels van het IOC.
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:58 schreef Mierenneuker. het volgende:
Iemand hier met verstand van wielrennen die ons een inschatting kan geven van hoe groot de kans is voor een overwinning van Vos?
Fucking amateurs, ze zijn zo druk met hun eigen onnozele verhaaltjesquote:Op zondag 29 juli 2012 15:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volle minuut slechts 3 dames in beeld vooraan en niemand die het ziet
Ze ging er wel veel sneller doorheenquote:
IOC-regel dat je alle sleutelmomenten moet missen.quote:
Dat er geen tijdsverschillen in beeld mogen staan bijv. En geen afstand die er nog afgelegd moet worden.quote:
Die kunnen niet zo hard.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:00 schreef kilon het volgende:
Wanneer neemt iemand anders nou eindelijk even de kop over?
Ze kunnen niet, Vos is te sterk.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:00 schreef kilon het volgende:
Wanneer neemt iemand anders nou eindelijk even de kop over?
Ja ok, maar toch. Denk dat Vos tweede wordt.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
Nu doortrekken en het goud zit in de tas.
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:01 schreef Eenskijken het volgende:
vos moet zich terug laten zakken int peleton en dan 5km voor de finish laatste demarrage doen
Nieuwe generatie ploegleidersquote:Op zondag 29 juli 2012 16:01 schreef Revanches het volgende:
Op 10km van het einde moet Vos gewoon vol gaan.
Want wat er nou precies gebeurd is met Olds, mogen we niet weten vanwege de regels van het IOC?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:58 schreef alpeko het volgende:
Wat wordt de koers dramatisch in beeld gebracht trouwens. Gister ook al. Ligt niet aan de NOS maar aan die stomme regels van het IOC.
Daar is niet veel verkeerd mee gezegd.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:01 schreef TUFKAL het volgende:
Herbert heeft nog nooit zo'n grote wielrenster gezien als Vos
??quote:
Denk zelf even na.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:01 schreef Zelva het volgende:
[..]
Want wat er nou precies gebeurd is met Olds, mogen we niet weten vanwege de regels van het IOC?
70/80% is ook ruim overdrevenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:02 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
??
Ik volg het wielrennen onder de vrouwen niet.
Bij mannen weet je bijvoorbeeld dat er in een massasprint een grote (70-80%) kans is dat Cavendish wint. Hetzelfde vraag ik nu voor de situatie van Vos.
Niemand heeft hier een glazen bol vriend.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:02 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
??
Bij mannen weet je bijvoorbeeld dat er in een massasprint een grote (70-80%) kans is dat Cavendish wint. Hetzelfde vraag ik nu voor de situatie van Vos.
arminstead wordt lastigquote:Op zondag 29 juli 2012 16:03 schreef Revanches het volgende:
Vos wint makkelijk van deze twee in de sprint.
Daarom vraag ik toch om kansen gvd kun je lezen of niet dan. Ik vraag niet om een voorspelling!quote:Op zondag 29 juli 2012 16:03 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Niemand heeft hier een glazen bol vriend.
Vos is sneller.quote:
vos heeft lopen smijten met krachten. steeds op kop gereden.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Armitstead kan aardig sprinten, maar wint nooit van Vos.
Vino wint nooit van Uran.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Armitstead kan aardig sprinten, maar wint nooit van Vos.
stop eens met jinxenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als het 1 minuut wordt is goud zo goed als binnen zou ik denken.
Het blijft zo rond de 30s schommelen. Dat is niet genoegquote:Op zondag 29 juli 2012 16:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als het 1 minuut wordt is goud zo goed als binnen zou ik denken.
Ze kan wel sprinten maar is is niet de snelste, beetje EBH, Farrar, Boonenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:02 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
??
Hoezo? De regie is dra-ma-tisch. Vanwege het IOC mag er alleen geen kilometerafteller en continue voorsprong in beeld staan, volgens Mart dan. Dat maakt de regie, het niet in beeld brengen van belangrijke gebeurtenissen, er niet minder dramatisch om.quote:
Gozer wat denk je zelf?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:04 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Daarom vraag ik toch om kansen gvd kun je lezen of niet dan. Ik vraag niet om een voorspelling!
haha idd :pquote:Op zondag 29 juli 2012 16:04 schreef alors het volgende:
Wanneer gaat die luie Rus eens op kop rijden, anders tyft ze maar op
Armidinges ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
vos heeft lopen smijten met krachten. steeds op kop gereden.
die was al dood toen ze weggingenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:05 schreef Eenskijken het volgende:
die rus gaat op kop en laat zich METEEN weer afzakken.
Jinxen?quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het blijft zo rond de 30s schommelen. Dat is niet genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |