Sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?quote:Op maandag 30 juli 2012 00:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik zeg niks anders heb ik Esses weer in me nek hijgen.
Ook goed wakker? :pquote:
lekkerrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 30 juli 2012 12:16 schreef jankaas020 het volgende:
Prima gesnurkt, zat gister tot 0300 in de kroeg.
Daar moet ik nu niet aan denken.quote:
1.5 uur lang? NIet?quote:
Niet. Maar dan gaat hij me weer via msn/dm/pm stalken.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?
Nee hoor, maar wij zouden het nog ergens over hebbenquote:Op maandag 30 juli 2012 13:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Niet. Maar dan gaat hij me weer via msn/dm/pm stalken.
Kus den vaderlijken gronde!quote:Op maandag 30 juli 2012 13:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zo, weer terug op Neerlandsche bodem
Oja, vanavond ff msn. Nu op (weer) op me nichtjes aan het passen.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wij zouden het nog ergens over hebben
Wel met de tong, he?quote:
Zweepslagen. Haar vriend is into die shit.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
zweepslagen, bastogne koeken, km/u, pushups?
kcalquote:Op maandag 30 juli 2012 15:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
zweepslagen, bastogne koeken, km/u, pushups?
quote:
Verbrandquote:
quote:
Eindelijk komt er iets uit de mond van die man waarmee ik kan leven. Het heeft verder geen bliksem met defensie te maken, maar ach...quote:Op maandag 30 juli 2012 16:34 schreef m.k het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)uitvinding_ooit.html
quote:
Doc past away about a month ago. I am fortunate to have heard him play.quote:
Yeah, big loss for the fingerpicking/flatpicking community.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Doc past away about a month ago. I am fortunate to have heard him play.
Sam...quote:
Sam...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |