Die je zelf eerst mag aanschaffenquote:Op zondag 29 juli 2012 23:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Dubbele beschermingDaarnaast, belangrijke mensen krijgen goede gehoorsbescherming
Op je oren gefabriceerde gehoorsbescherming (Y)quote:Op zondag 29 juli 2012 23:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kilometers achter de stellingen zitten geeft inderdaad een goede bescherming aan de hoge heren.
Daarom moet je er ook niet naast staan als ze schieten. We hadden het overigens over de bromtoon van het rijden.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die je zelf eerst mag aanschaffen
Probleem is sowieso dat als je naast een .50 of kanon staat dat er zoveel geluid door je schedel naar binnenkomt dat alleen de oren afdekken eigenlijk niet genoeg is.
Hoe wou je een .50 afvuren zonder er achter te staan?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:19 schreef Esses het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook niet naast staan als ze schieten. We hadden het overigens over de bromtoon van het rijden.
Ik gebruik m'n eigen discodoppen maar, heb ze toch al. Verschil is echt merkbaar.quote:
Fatsoenlijke functie nemen ^^ Overigens is de .50 nog wel het kleinste probleem.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hoe wou je een .50 afvuren zonder er achter te staan?
Ja, maar waarom zelf kopen?quote:[..]
Ik gebruik m'n eigen discodoppen maar, heb ze toch al. Verschil is echt merkbaar.
Nou... Ik heb ze gewoon verstrekt gekregen hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:42 schreef Erasmo het volgende:
Als ik een of andere kantoortijger wou worden was ik wel nukubu gebleven, dan verdien je nog wat.
Omdat ik geen zin heb ik gehoorbeschadiging
Oh jij hebt dus geen doppen op maat verstrekt gekregen.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:48 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb ze ook wel in dat blauwe doosje maar doppen op maat sluiten 10x beter af.
Nee terwijl ik voor mijn werk toch wel vaak in machinekamers en achter wapens sta. Maargoed, waar logica stopt begint Defensiequote:Op zondag 29 juli 2012 23:52 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh jij hebt dus geen doppen op maat verstrekt gekregen.
*denkt even na* Ja, ik heb ze toen ook gekregen ivm. omgaan met materieel.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee terwijl ik voor mijn werk toch wel vaak in machinekamers en achter wapens sta. Maargoed, waar logica stopt begint Defensie
Overheid denk ik. Ik heb bij een overheidsinstelling gewerkt waar ze het personeel van die gele zachte cilindrische oordopjes gaven ter gehoorbescherming. Die plopte er al direct uit als een machine gestart werd. Iedereen liep daar rond met door hun zelf betaalde (hoger in functie gedeclareerde) kneedbare oordopjes.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee terwijl ik voor mijn werk toch wel vaak in machinekamers en achter wapens sta. Maargoed, waar logica stopt begint Defensie
rang, functie... Allemaal het zelfde.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Overheid denk ik. Ik heb bij een overheidsinstelling gewerkt waar ze het personeel van die gele zachte cilindrische oordopjes gaven ter gehoorbescherming. Die plopte er al direct uit als een machine gestart werd. Iedereen liep daar rond met door hun zelf betaalde (hoger in functie gedeclareerde) kneedbare oordopjes.
Geen idee waarom of waarvoor maar ik ben de beroertste nietquote:
Hij is terecht he?quote:Op maandag 30 juli 2012 00:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik ga 'm niet afvinken. [ afbeelding ]
C4 ziet de serieusheid van dit soort zaken nietquote:Op maandag 30 juli 2012 00:25 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, best. C4 moet maar zien hoe we hier uit gaan komen.
Jaloers... Wat stalk je me fb?quote:Op maandag 30 juli 2012 00:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey Thaboel.
IK KAN HET.. NOG STEEDS NIET.. GELOOVENNNNN
Doeiquote:
quote:
Sorry, kon niet kiezen.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 00:26 schreef m.k het volgende:
[..]
C4 ziet de serieusheid van dit soort zaken niet
Boeie... ik wil meer onweerquote:
quote:
Denken dat ik serieus wasquote:
Hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op maandag 30 juli 2012 00:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Denken dat ik serieus was![]()
Al moet ik wel eerlijk opbiechten dat ik zelf dre's heb
Als hij meer als 25 heeft betaal wel jaquote:
Twee keer de helft, maar niet de volle pond hoor. Dat werd me te gek.quote:
meer dan 25 dusquote:Op maandag 30 juli 2012 00:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Twee keer de helft, maar niet de volle pond hoor. Dat werd me te gek.
Ik zeg niks anders heb ik Esses weer in me nek hijgen.quote:
denk je dat dat nu anders is dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 00:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik zeg niks anders heb ik Esses weer in me nek hijgen.
Jupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |