Stoer...quote:
Stoer!quote:Op zondag 29 juli 2012 21:43 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik heb van de Lidl Excellent. Kostte maar 450 euro. Echt fantastisch!
Budget is 250 euro max ofzo.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:43 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik zal mijn broer eens vragen, wat is het budget?
En dan wil je kwaliteit?quote:
quote:
Heb je honger? Daarnaast... veel te laag? xDquote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef m.k het volgende:
[..]![]()
De meeste echt goeie koptelefoons zitten rond de 150 en 200 euro.
de beyerdynamic 880 is een goeie optie, een van mijn broers heeft zelf de 990 (iets goedkoper) maar staat bekend als een zeer goeie koptelefoon. Je kan ook eens kijken naar de Sennheiser HD25, word heel veel gebruikt voor studio's, en live evenementen.
Wat sowieso een goed idee is, gewoon even naar een winkel gaan om wat uit te proberen. Het moet ook lekker zitten natuurlijk en iedereen heeft een andere voorkeur. Kijk ook uit dat je niet te veel op je eigen voorkeur afgaat als je ze wilt gebruiken voor het maken van je games met het gevolg dat je er misschien een met te veel laag koopt.
Wat?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Heb je honger? Daarnaast... veel te laag? xD
Je laatste zin loopt nietquote:
nee, te veel laag bedoel ikquote:Op zondag 29 juli 2012 22:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Teveel bas bedoelt ie. Loopt wel.
Nergens staat bas. Hij zegt gewoon een veel te laag koopt. Dat is geen goede zin en heeft geen houvast.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Teveel bas bedoelt ie. Loopt wel.
te veel laag wat?quote:
Wat mag het verschil tussen bas en laag zijn?quote:
Laag geluidquote:
Laag is een onderdeel van bas. Bas is eigenlijk gewoon een term voor amateursquote:Op zondag 29 juli 2012 22:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat mag het verschil tussen bas en laag zijn?
Tussen welke frequenties is het bas en tussen welke frequenties noem je het laag?
Verder klopt je zin gewoon ja.
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:12 schreef m.k het volgende:
[..]
Laag geluid
[..]
Laag is een onderdeel van bas. Bas is eigenlijk gewoon een term voor amateurs
Thanksquote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef m.k het volgende:
[..]![]()
De meeste echt goeie koptelefoons zitten rond de 150 en 200 euro.
de beyerdynamic 880 is een goeie optie, een van mijn broers heeft zelf de 990 (iets goedkoper) maar staat bekend als een zeer goeie koptelefoon. Je kan ook eens kijken naar de Sennheiser HD25, word heel veel gebruikt voor studio's, en live evenementen.
Wat sowieso een goed idee is, gewoon even naar een winkel gaan om wat uit te proberen. Het moet ook lekker zitten natuurlijk en iedereen heeft een andere voorkeur. Kijk ook uit dat je niet te veel op je eigen voorkeur afgaat als je ze wilt gebruiken voor het maken van je games met het gevolg dat je er misschien een met te veel laag koopt.
om het begrijpbaar te makenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg professionals bas horen gebruiken ipv laag.
no problemo, maar ga ff naar een goeie winkel om zelf te luisterenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Thanks
HD25 is een ouwe bekende inderdaad.
Verder ben ik niet op zoek naar een ''mooi'' klinkende koptelefoon.
Ik heb een studio koptelefoon nodig die geen frequentie boosts heeft maar dynamisch vlak om m'n mix te checken.
Ja, dat is sowieso het beste denk ik. Ieder z'n oren zijn weer anders. De een vindt het geweldig, de ander verschrikkelijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:16 schreef m.k het volgende:
[..]
no problemo, maar ga ff naar een goeie winkel om zelf te luisteren
Jargon niet begrijpenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Nergens staat bas. Hij zegt gewoon een veel te laag koopt. Dat is geen goede zin en heeft geen houvast.
Hehehe. Jargon uit je duim zuigenquote:
Om 1 maal te testen, daarna takelt het hard af... Mijn gehoor is in dusdanige staat dat ik nooit meer door de keuring heen zou komen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:45 schreef Sloggi het volgende:
Waar is die gehoortest dan voor tijdens het keuringstraject?
Had je gehoorsbescherming correct moeten toepassenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:43 schreef AchJa het volgende:
Met je schietdove voorkomen een dikke headphone kopen waarvan je driekwart van de tonen toch niet meer hoort...
Niet altijd gehoorbescherming gedragen, of knallen die apparaten gewoon zo hard? En komt het door het afweergeschut of ook door 'normale' wapens?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Om 1 maal te testen, daarna takelt het hard af... Mijn gehoor is in dusdanige staat dat ik nooit meer door de keuring heen zou komen.
Afweergeschut / gehoorbescherming was in zijn tijd brak en/of afwezig.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:52 schreef Sloggi het volgende:
Niet altijd gehoorbescherming gedragen, of knallen die apparaten gewoon zo hard? En komt het door het afweergeschut of ook door 'normale' wapens?
Met wapens valt het opzich wel mee, tenzij je natuurlijk de hele dag zonder doppen staat te knallen. Ook de zwaardere wapens zijn nog niet zo'n ramp, daar doe je na 1 knal vanzelf je vingers wel in je oren. De grootste killers voor je oren zijn bv tanks, en dan niet het kanon, maar 24/7 in de herrie van het monotome lage gedreun van de motor zitten.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niet altijd gehoorbescherming gedragen, of knallen die apparaten gewoon zo hard? En komt het door het afweergeschut of ook door 'normale' wapens?
Dubbele gehoorbescherming deden wij niet aan nee...quote:Op zondag 29 juli 2012 22:52 schreef Esses het volgende:
[..]
Afweergeschut / gehoorbescherming was in zijn tijd brak en/of afwezig.
Aansprakelijk stellen zeg ik je.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dubbele gehoorbescherming deden wij niet aan nee...En als je zelf aan het schieten was behielp je je maar met je tankcap, niet het briljantste systeem om je gehoor te beschermen.
Idem.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Om 1 maal te testen, daarna takelt het hard af... Mijn gehoor is in dusdanige staat dat ik nooit meer door de keuring heen zou komen.
Had je ook maar moeten meuren toen ze de 155 howitzers afschoten, ipv er naast te staan en de kruitdampen op te snuiven.quote:
Luisterd hij ooit? Nee. Mist hij zijn gehoor dus? Nee.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had je ook maar moeten meuren toen ze de 155 howitzers afschoten, ipv er naast te staan en de kruitdampen op te snuiven.
Hij luisterd nooit, vaak luistert hij welquote:Op zondag 29 juli 2012 23:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Luisterd hij ooit? Nee. Mist hij zijn gehoor dus? Nee.
Ik had mijn eigen stoeltje direct naast de schietbuis.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had je ook maar moeten meuren toen ze de 155 howitzers afschoten, ipv er naast te staan en de kruitdampen op te snuiven.
Een voordeel dat je zo'n spellingstechnisch verschil niet hoort op het moment dat we spreken.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij luisterd nooit, vaak luistert hij wel
Of zoals sommigen sowieso niet hoort.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Een voordeel dat je zo'n spellingstechnisch verschil niet hoort op het moment dat we spreken.
Alsof die standaard peltor van de baas enig effect heeft als je naast een beetje wapen staatquote:Op zondag 29 juli 2012 22:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Had je gehoorsbescherming correct moeten toepassen
Luilak, nog zitten ookquote:Op zondag 29 juli 2012 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had mijn eigen stoeltje direct naast de schietbuis.
quote:Op zondag 29 juli 2012 23:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Een voordeel dat je zo'n spellingstechnisch verschil niet hoort op het moment dat we spreken.
Dubbele beschermingquote:Op zondag 29 juli 2012 23:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Alsof die standaard peltor van de baas enig effect heeft als je naast een beetje wapen staat
Kilometers achter de stellingen zitten geeft inderdaad een goede bescherming aan de hoge heren.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Dubbele beschermingDaarnaast, belangrijke mensen krijgen goede gehoorsbescherming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |