Heel erg zielig ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:27 schreef kingmob het volgende:
wow wat een slechte verliezer is die Cavendish
Ik zag net een interview waarin hij zowat iedereen de schuld gaf van het feit dat hij niet had gewonnenquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:29 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zag net een interview waarin hij zowat iedereen de schuld gaf van het feit dat hij niet had gewonnenHij zei letterlijk dat de Australiers 'negatief' reden omdat ze hem van de winst hielden...
Britse ploeg moet het op Eisel en wat andere hulp na dan ook alleen doen. Tegelijkertijd gaf hij aan dat het hoort bij wielrennen dat er zo wordt gekoerst. Hij klonk teleurgesteld maar zoveel sneren deelde hij ook weer niet uit.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:29 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zag net een interview waarin hij zowat iedereen de schuld gaf van het feit dat hij niet had gewonnenHij zei letterlijk dat de Australiers 'negatief' reden omdat ze hem van de winst hielden...
In 2043.quote:
Tjongejonge, ze zouden negers kapot moeten schieten, maar ze lopen gewoon vrij, maar ach dat hoort er bij in het leven.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
Britse ploeg moet het op Eisel en wat andere hulp na dan ook alleen doen. Tegelijkertijd gaf hij aan dat het hoort bij wielrennen dat er zo wordt gekoerst. Hij klonk teleurgesteld maar zoveel sneren deelde hij ook weer niet uit.
quote:
Was bij volleybalquote:Op zondag 29 juli 2012 13:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Liever een bril dan een vliegje in je oog met 50 km/u.
Was Marjanneke een dame van lichte zeden?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:36 schreef Koudewinter het volgende:
Hop Marjanneke, stroop in het kanneke laat de poppetjes dansen eertijds was de prins in het land en nu die kale Fransen Hop Marjanneke, stroop in het kanneke laat de poppetjes dansen hij wiegt het kind, hij roert de pap hij laat zijn hondje dansen
Je kan niet alles uitzendenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef exile79 het volgende:
Waarom is er nou ineens beachvolleybal op?
En op de streamquote:Op zondag 29 juli 2012 13:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kan niet alles uitzendenBBC heb je wielrennen.
Neequote:
Ik blijf het een grote faal vinden, drie publieke kanalen en op maar een daarvan OS uitzenden.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vorig jaar op het wk wel maar daar was helemaal geen heuvelquote:Op zondag 29 juli 2012 13:51 schreef Caland het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren of rijden die wijven op deze manier gewoon naar de finish?
Idd, gewoon BBC kijken, met commentaar!quote:Op zondag 29 juli 2012 13:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Misschien deze wel: http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.htmlquote:
Kan Vos met haar veldrijdkunsten misschien een gat slaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:47 schreef TheArt het volgende:
Het parcours net voor Box Hill
[ afbeelding ]
Wat een gezeik zegquote:Op zondag 29 juli 2012 14:06 schreef AFCNiels het volgende:
Ze kunnen het wielrennen nu wel weer op de Ned 1 uitzenden, die volleybalsters falen ook al.
Mag er iemand wel eens kritiek hebben op de Nederlanders van jou of wat?quote:
TheArt zorgt gelukkig voor het nodige tegengeluid tegen al die debiele schreeuwers hier.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mag er iemand wel eens kritiek hebben op de Nederlanders van jou of wat?
Ja, maar 'falen' slaat gewoon nergens op, zeker als je weet hoe de beachvolleybalsport in elkaar zit.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mag er iemand wel eens kritiek hebben op de Nederlanders van jou of wat?
Och jeej!quote:Op zondag 29 juli 2012 14:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja, maar 'falen' slaat gewoon nergens op, zeker als je weet hoe de beachvolleybalsport in elkaar zit.
Matchpoint voor Spanje inmiddelsquote:Op zondag 29 juli 2012 14:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja, maar 'falen' slaat gewoon nergens op, zeker als je weet hoe de beachvolleybalsport in elkaar zit.
Nee omdat de kritiek weer eens nergens op slaat, komend van mensen die de ballen verstand van die sporten hebben.quote:
een normaal persoon kan gewoon zien dat ze er niks van bakken, en dus falen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee omdat de kritiek weer eens nergens op slaat, komend van mensen die de ballen verstand van die sporten hebben.
Uitgeschakeld. Ze speelden gewoon slecht.quote:
Jij bent zeker weer een beachvolleybalkenner. Heil TheArt.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik kijk verder nooit beachvolleybal (Dit ook niet, behalve met een schuin oog als de NOS het uitzend) maar ik vind het ook wel vreemd klinken als je set 1 met heel goed spel wint. En vervolgens bak je er niks meer van. Dan mag er best kritiek zijn lijkt mij?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee omdat de kritiek weer eens nergens op slaat, komend van mensen die de ballen verstand van die sporten hebben.
Dus alleen mensen die er verstand van hebben, mogen kritiek geven?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zou jezelf maar geen normaal persoon noemen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
een normaal persoon kan gewoon zien dat ze er niks van bakken, en dus falen.
Ze speelden inderdaad onder niveau, maar om dat nou weer direct falen noemen, allejezus wat een zware lading wordt er constant aan gegeven.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uitgeschakeld. Ze speelden gewoon slecht.
Ze zijn niet uitgeschakeldquote:Op zondag 29 juli 2012 14:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oke meneer TheArt.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zou jezelf maar geen normaal persoon noemen.
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit is het wielertopic. Ballen overslaan doe je maar ergens anders.
Ze zijn niet eens uitgeschakeld joh. Is een poulefase. Eerste set speelden ze erg goed.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Krijg nou watquote:Op zondag 29 juli 2012 14:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit is het wielertopic. Ballen overslaan doe je maar ergens anders.
Wel als de kritiek normaal is en niet neerkomt op 'ze zijn kut, ze falen'quote:Op zondag 29 juli 2012 14:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dus alleen mensen die er verstand van hebben, mogen kritiek geven?
Gebeurt erg vaak. Vorige week Nummerdor/Schuil ook 2x in Klagenfurt. Verloren de 1e set in de halve finale en finale erg dik, maar wonnen vervolgens toch nog. Heb je vaak.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik kijk verder nooit beachvolleybal (Dit ook niet, behalve met een schuin oog als de NOS het uitzend) maar ik vind het ook wel vreemd klinken als je set 1 met heel goed spel wint. En vervolgens bak je er niks meer van. Dan mag er best kritiek zijn lijkt mij?
Lijkt wel een trainingsritje op het momentquote:Op zondag 29 juli 2012 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
Maar hoe staat het met het wielrennen? Het gezeur of beachvolleybal is een ander topic voor.
Dus omdat het vaker gebeurd is het geen falen?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wel als de kritiek normaal is en niet neerkomt op 'ze zijn kut, ze falen'
[..]
Gebeurt erg vaak. Vorige week Nummerdor/Schuil ook 2x in Klagenfurt. Verloren de 1e set in de halve finale en finale erg dik, maar wonnen vervolgens toch nog. Heb je vaak.
Dus omdat ze verliezen is het gelijk falen? Kan ik je net zo goed vragen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus omdat het vaker gebeurd is het geen falen?
Wat een jeukopmerking. Net doen alsof het hogere wiskunde isquote:Op zondag 29 juli 2012 14:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij bepaalt of de kritiek normaal is of niet?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wel als de kritiek normaal is en niet neerkomt op 'ze zijn kut, ze falen'
Ja, als je verliest faal je ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dus omdat ze verliezen is het gelijk falen? Kan ik je net zo goed vragen.
Ik irriteer me gewoon dood aan mensen die de sport nooit kijken, dan vervolgens een keertje meekijken en dan denken dat ze er alles van weten door te zeggen dat iedereen en alles faalt en kut is.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij bepaalt of de kritiek normaal is of niet?
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik irriteer me gewoon dood aan mensen die de sport nooit kijken, dan vervolgens een keertje meekijken en dan denken dat ze er alles van weten door te zeggen dat iedereen en alles faalt en kut is.
Wat zal jij het toch moeilijk hebben met al deze users die nooit een sport kijken en wel een mening hebben.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik irriteer me gewoon dood aan mensen die de sport nooit kijken, dan vervolgens een keertje meekijken en dan denken dat ze er alles van weten door te zeggen dat iedereen en alles faalt en kut is.
Nee joh, 320 dagen per jaar straalblauwe lucht daar.quote:
Mooi zo.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:19 schreef Drassss het volgende:
Bronzini is behoorlijk wat krachten aan het verliezen..
In de Tour kreeg je hier meteen 20 seconden voor oid. Tenzij je Fransoos was.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die Italiaanse zit gewoon te stayeren!
Mart Smeets zit er gelukkig bij.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:20 schreef Guard het volgende:
Pfft drie minuten Herbert opstaan en ik switch weer naar de BBC... Meteen weer over de oortjes...
Je neemt jezelf dus ook niet serieus begrijp ik hieruit?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat zal jij het toch moeilijk hebben met al deze users die nooit een sport kijken en wel een mening hebben.
Tip: Negeren.
Idd, ik dacht dat ze juist bij de OS streng waren, maar niet dusquote:Op zondag 29 juli 2012 14:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In de Tour kreeg je hier meteen 20 seconden voor oid. Tenzij je Fransoos was.
Nog een tip: Lezen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je neemt jezelf dus ook niet serieus begrijp ik hieruit?
Ze rijden nu 34 Km/uur, zou zo kunnen meerijden.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoeveel km fietsen de dames per uur ongeveer?
Jij neemt jezelf wel vrij serieus he?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je neemt jezelf dus ook niet serieus begrijp ik hieruit?
Hopelijk gaan ze zo wat sneller dan. Anders een vrij late finish.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:22 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ze rijden nu 34 Km/uur, zou zo kunnen meerijden.
Ja ik neem mezelf serieus, ik neem aan dat de rest dat ook met zichzelf doet.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij neemt jezelf wel vrij serieus he?
Volgens mij is de top smaller, dus krijg je vooral veel prutsers mee.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:22 schreef JohnDDD het volgende:
vraagje; waarom:
-doen er bij de vrouwen maar 66 vrouwen mee?
-mogen er maar 4 per team meedoen?
-doen ze maar 140 km?
die vrouwen kunnen toch ook met z'n 150en rijden?
Ik hoorde Smeets zeggen dat maar 20 dames echt kunnen fietsen, de rest is opvulling.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:22 schreef JohnDDD het volgende:
vraagje; waarom:
-doen er bij de vrouwen maar 66 vrouwen mee?
-mogen er maar 4 per team meedoen?
-doen ze maar 140 km?
die vrouwen kunnen toch ook met z'n 150en rijden?
Vrouwenkoers is gewoon van het niveau van de Continental Tour bij de mannen en die paar dames die op "World Tour" niveau rijden, domineren dan ook met het allergrootste gemak.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik hoorde Smeets zeggen dat maar 20 dames echt kunnen fietsen, de rest is opvulling.
quote:
Je faalt nog harder dan de beachvolleybaltsters.quote:
Als je nu gaat haten op elke post van TheArt wordt het nog een lange en trieste middag.quote:
90 km te gaan en 35 km/u. Reken maar uit.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:26 schreef Paul het volgende:
Hoelaat is nou de finish????????!?!!!! zzeg nou
Jij vindt falen toch zo leuk?quote:
Die Braziliaanse dames horen sowieso hier niet thuis qua niveau, maar dan is het wel erg frappant dat ze er niet eens op niveau afgereden worden, maar door een valpartij worden uitgeschakeld.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als heel Rabobank op de grond ligt mogen we van jou niet lachen.
Finish over 2,5 uur ongeveer?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:27 schreef kilon het volgende:
[..]
90 km te gaan en 35 km/u. Reken maar uit.
Iets voor 5quote:Op zondag 29 juli 2012 14:26 schreef Paul het volgende:
Onwetendheid is niet echt een positieve eigenschap, bizar dat iedereen het dan toch zo etaleert hier...quote:Op zondag 29 juli 2012 14:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij neemt jezelf wel vrij serieus he?
7 uur 's avonds, dus je kan gerust een paar uur wegblijven.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:26 schreef Paul het volgende:
Heb je de kleine Dumoulin wel eens gezien? Naast de lange van Summeren is dat helemaal geen gezicht. Of de geblokte Noor, Hushovd.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als je nu gaat haten op elke post van TheArt wordt het nog een lange en trieste middag.
Net zoals Rabobank in de Tour dus...quote:Op zondag 29 juli 2012 14:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die Braziliaanse dames horen sowieso hier niet thuis qua niveau, maar dan is het wel erg frappant dat ze er niet eens op niveau afgereden worden, maar door een valpartij worden uitgeschakeld.
Niet je joktquote:Op zondag 29 juli 2012 14:27 schreef Cee het volgende:
[..]
7 uur 's avonds, dus je kan gerust een paar uur wegblijven.
Nee.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:27 schreef sausagin het volgende:
kristin amrstrong , familie van lance? :p
Dit dus.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Onwetendheid is niet echt een positieve eigenschap, bizar dat iedereen het dan toch zo etaleert hier...
Heeft iemand een gebalanceerde mening en kennis van zaken, wordt hij belachelijk gemaakt...Echt hoor, Nederlands-niveautje weer... Lekker debiel maar wat roepen krijgt meer aandacht dan goede kennis...
Tering zeg, die onwetendheid hier.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:27 schreef sausagin het volgende:
kristin amrstrong , familie van lance? :p
Ik had van jou wel enig niveau verwacht zeg, pfff.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Net zoals Rabobank in de Tour dus...
Je HOEFT hier niet te komen he.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Tering zeg, die onwetendheid hier.
Mag niet bij het OSquote:Op zondag 29 juli 2012 14:29 schreef Szura het volgende:
Ik dacht dat er km's in beeld zouden zijn vandaag![]()
![]()
vrouwen wielrennen volg ik helemaal niet , veel te laag niveau , net zoals velen vrouwen sportenquote:Op zondag 29 juli 2012 14:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Tering zeg, die onwetendheid hier.
Elke 3km die ze afleggen komen ze met het aantal kilometers die ze nog moetenquote:Op zondag 29 juli 2012 14:29 schreef Szura het volgende:
Ik dacht dat er km's in beeld zouden zijn vandaag![]()
![]()
Het getuigt ook van weinig niveau om zomaar een aantal Braziliaanse dames uit te lachen omdat ze vallen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik had van jou wel enig niveau verwacht zeg, pfff.
Van Dijk prima actief.
Ja ach, bij bepaalde touretappes lukt het ook wel een stukje. Maar na 10 seconden Box Hill is het waarschijnlijk wel een ander verhaal.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:28 schreef sausagin het volgende:
ik zou het vrouwen peloton wel kunnen bijhouden
Het beeld moet schoon blijven, afstand te gaan en tijdsverschillen enzo staan alleen maar in de weg, volledig terecht!quote:
oja, compleet logisch natuurlijk, dat ik er zelf niet aan gedacht had.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het beeld moet schoon blijven, afstand te gaan en tijdsverschillen enzo staan alleen maar in de weg, volledig terecht!
Dat is geen geintjequote:
Smeets kwam daar gisteren mee aanzetten, maar er werd elders gesuggereerd dat dit een leugentje om bestwil was, om het geknoei van zijn collega's te verbloemen.quote:
Ik mag hopen van niet. Hoe traag rijden ze dan zonder?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:32 schreef qwerty-nl het volgende:
Word er bij de vrouwen ook vaak doping gebruikt?
Mart Smeets gisterenquote:
Ja maar er wordt niet gecontroleerd.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:32 schreef qwerty-nl het volgende:
Word er bij de vrouwen ook vaak doping gebruikt?
Ze gaan naar de tafeltennis nuquote:Op zondag 29 juli 2012 14:32 schreef Szura het volgende:
Wuyts wordt gek als er weer Belgisch judo tijdens de wielerwedstrijd is
Jij vind het boeiend genoeg om hier te postenquote:Op zondag 29 juli 2012 14:33 schreef Paul het volgende:
Dat mensen het boeiend vinden om naar wielrennen te kijken
Dit was het? Dit kwam je even melden?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:33 schreef Paul het volgende:
Tja, dat heb ik met voetbal.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:33 schreef Paul het volgende:
Niet zo gek als er relatief veel exotische landen mee mogen doen.quote:
Dan mag je hier eigenlijk ook niet posten, je moet je er eerst in verdiepen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:30 schreef sausagin het volgende:
[..]
vrouwen wielrennen volg ik helemaal niet , veel te laag niveau , net zoals velen vrouwen sporten
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:33 schreef GroningenKoningen het volgende:
[..]
Dit was het? Dit kwam je even melden?
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:35 schreef wdn het volgende:
LOL BBC3....
"Weer een val"
"Weer de Brazilianen"
"Nee het zijn de Zuid Afrikanen"
"Oh maar de Brazilianen waren in de buurt'
Wat vind jij boeiend om te kijken, Paul?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:33 schreef Paul het volgende:
met kaassaus.quote:
Ook naast die exotische landen al wat dames flink op het tandvlees.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet zo gek als er relatief veel exotische landen mee mogen doen.
zijn posthistoryquote:Op zondag 29 juli 2012 14:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat vind jij boeiend om te kijken, Paul?
Ja, en als Vos een medaille binnensleept is het weer hosanna hosannaquote:Op zondag 29 juli 2012 14:33 schreef Paul het volgende:
FC Utrechtquote:Op zondag 29 juli 2012 14:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat vind jij boeiend om te kijken, Paul?
Daarom vraag ik wanneer de finish is, nu kijk je maar een beetje zo naar mensen zo die wat fietsen met slap geouwehoer van Mart Smeets een paar uur lang. Dat is toch gewoon the horror?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:36 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ja, en als Vos een medaille binnensleept is het weer hosanna hosanna
Dus je houdt ook niet van voetbal?quote:
FC Utrecht is pas horror.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Daarom vraag ik wanneer de finish is, nu kijk je maar een beetje zo naar mensen zo die wat fietsen met slap geouwehoer van Mart Smeets een paar uur lang. Dat is toch gewoon the horror?
Tsja, vrouwen he.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:40 schreef IronTaksi het volgende:
Minder dan 20 over, we zijn nog niet over de helft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |