Heel erg zielig ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:27 schreef kingmob het volgende:
wow wat een slechte verliezer is die Cavendish
Ik zag net een interview waarin hij zowat iedereen de schuld gaf van het feit dat hij niet had gewonnenquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:29 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zag net een interview waarin hij zowat iedereen de schuld gaf van het feit dat hij niet had gewonnenHij zei letterlijk dat de Australiers 'negatief' reden omdat ze hem van de winst hielden...
Britse ploeg moet het op Eisel en wat andere hulp na dan ook alleen doen. Tegelijkertijd gaf hij aan dat het hoort bij wielrennen dat er zo wordt gekoerst. Hij klonk teleurgesteld maar zoveel sneren deelde hij ook weer niet uit.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:29 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zag net een interview waarin hij zowat iedereen de schuld gaf van het feit dat hij niet had gewonnenHij zei letterlijk dat de Australiers 'negatief' reden omdat ze hem van de winst hielden...
In 2043.quote:
Tjongejonge, ze zouden negers kapot moeten schieten, maar ze lopen gewoon vrij, maar ach dat hoort er bij in het leven.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
Britse ploeg moet het op Eisel en wat andere hulp na dan ook alleen doen. Tegelijkertijd gaf hij aan dat het hoort bij wielrennen dat er zo wordt gekoerst. Hij klonk teleurgesteld maar zoveel sneren deelde hij ook weer niet uit.
quote:
Was bij volleybalquote:Op zondag 29 juli 2012 13:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Liever een bril dan een vliegje in je oog met 50 km/u.
Was Marjanneke een dame van lichte zeden?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:36 schreef Koudewinter het volgende:
Hop Marjanneke, stroop in het kanneke laat de poppetjes dansen eertijds was de prins in het land en nu die kale Fransen Hop Marjanneke, stroop in het kanneke laat de poppetjes dansen hij wiegt het kind, hij roert de pap hij laat zijn hondje dansen
Je kan niet alles uitzendenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef exile79 het volgende:
Waarom is er nou ineens beachvolleybal op?
En op de streamquote:Op zondag 29 juli 2012 13:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kan niet alles uitzendenBBC heb je wielrennen.
Neequote:
Ik blijf het een grote faal vinden, drie publieke kanalen en op maar een daarvan OS uitzenden.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vorig jaar op het wk wel maar daar was helemaal geen heuvelquote:Op zondag 29 juli 2012 13:51 schreef Caland het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren of rijden die wijven op deze manier gewoon naar de finish?
Idd, gewoon BBC kijken, met commentaar!quote:Op zondag 29 juli 2012 13:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Misschien deze wel: http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.htmlquote:
Kan Vos met haar veldrijdkunsten misschien een gat slaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:47 schreef TheArt het volgende:
Het parcours net voor Box Hill
[ afbeelding ]
Wat een gezeik zegquote:Op zondag 29 juli 2012 14:06 schreef AFCNiels het volgende:
Ze kunnen het wielrennen nu wel weer op de Ned 1 uitzenden, die volleybalsters falen ook al.
Mag er iemand wel eens kritiek hebben op de Nederlanders van jou of wat?quote:
TheArt zorgt gelukkig voor het nodige tegengeluid tegen al die debiele schreeuwers hier.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mag er iemand wel eens kritiek hebben op de Nederlanders van jou of wat?
Ja, maar 'falen' slaat gewoon nergens op, zeker als je weet hoe de beachvolleybalsport in elkaar zit.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mag er iemand wel eens kritiek hebben op de Nederlanders van jou of wat?
Och jeej!quote:Op zondag 29 juli 2012 14:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja, maar 'falen' slaat gewoon nergens op, zeker als je weet hoe de beachvolleybalsport in elkaar zit.
Matchpoint voor Spanje inmiddelsquote:Op zondag 29 juli 2012 14:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja, maar 'falen' slaat gewoon nergens op, zeker als je weet hoe de beachvolleybalsport in elkaar zit.
Nee omdat de kritiek weer eens nergens op slaat, komend van mensen die de ballen verstand van die sporten hebben.quote:
een normaal persoon kan gewoon zien dat ze er niks van bakken, en dus falen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee omdat de kritiek weer eens nergens op slaat, komend van mensen die de ballen verstand van die sporten hebben.
Uitgeschakeld. Ze speelden gewoon slecht.quote:
Jij bent zeker weer een beachvolleybalkenner. Heil TheArt.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik kijk verder nooit beachvolleybal (Dit ook niet, behalve met een schuin oog als de NOS het uitzend) maar ik vind het ook wel vreemd klinken als je set 1 met heel goed spel wint. En vervolgens bak je er niks meer van. Dan mag er best kritiek zijn lijkt mij?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee omdat de kritiek weer eens nergens op slaat, komend van mensen die de ballen verstand van die sporten hebben.
Dus alleen mensen die er verstand van hebben, mogen kritiek geven?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zou jezelf maar geen normaal persoon noemen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
een normaal persoon kan gewoon zien dat ze er niks van bakken, en dus falen.
Ze speelden inderdaad onder niveau, maar om dat nou weer direct falen noemen, allejezus wat een zware lading wordt er constant aan gegeven.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uitgeschakeld. Ze speelden gewoon slecht.
Ze zijn niet uitgeschakeldquote:Op zondag 29 juli 2012 14:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oke meneer TheArt.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zou jezelf maar geen normaal persoon noemen.
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit is het wielertopic. Ballen overslaan doe je maar ergens anders.
Ze zijn niet eens uitgeschakeld joh. Is een poulefase. Eerste set speelden ze erg goed.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Krijg nou watquote:Op zondag 29 juli 2012 14:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit is het wielertopic. Ballen overslaan doe je maar ergens anders.
Wel als de kritiek normaal is en niet neerkomt op 'ze zijn kut, ze falen'quote:Op zondag 29 juli 2012 14:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dus alleen mensen die er verstand van hebben, mogen kritiek geven?
Gebeurt erg vaak. Vorige week Nummerdor/Schuil ook 2x in Klagenfurt. Verloren de 1e set in de halve finale en finale erg dik, maar wonnen vervolgens toch nog. Heb je vaak.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik kijk verder nooit beachvolleybal (Dit ook niet, behalve met een schuin oog als de NOS het uitzend) maar ik vind het ook wel vreemd klinken als je set 1 met heel goed spel wint. En vervolgens bak je er niks meer van. Dan mag er best kritiek zijn lijkt mij?
Lijkt wel een trainingsritje op het momentquote:Op zondag 29 juli 2012 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
Maar hoe staat het met het wielrennen? Het gezeur of beachvolleybal is een ander topic voor.
Dus omdat het vaker gebeurd is het geen falen?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wel als de kritiek normaal is en niet neerkomt op 'ze zijn kut, ze falen'
[..]
Gebeurt erg vaak. Vorige week Nummerdor/Schuil ook 2x in Klagenfurt. Verloren de 1e set in de halve finale en finale erg dik, maar wonnen vervolgens toch nog. Heb je vaak.
Dus omdat ze verliezen is het gelijk falen? Kan ik je net zo goed vragen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus omdat het vaker gebeurd is het geen falen?
Wat een jeukopmerking. Net doen alsof het hogere wiskunde isquote:Op zondag 29 juli 2012 14:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |