Heel erg zielig ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:27 schreef kingmob het volgende:
wow wat een slechte verliezer is die Cavendish
Ik zag net een interview waarin hij zowat iedereen de schuld gaf van het feit dat hij niet had gewonnenquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:29 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zag net een interview waarin hij zowat iedereen de schuld gaf van het feit dat hij niet had gewonnenHij zei letterlijk dat de Australiers 'negatief' reden omdat ze hem van de winst hielden...
Britse ploeg moet het op Eisel en wat andere hulp na dan ook alleen doen. Tegelijkertijd gaf hij aan dat het hoort bij wielrennen dat er zo wordt gekoerst. Hij klonk teleurgesteld maar zoveel sneren deelde hij ook weer niet uit.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:29 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zag net een interview waarin hij zowat iedereen de schuld gaf van het feit dat hij niet had gewonnenHij zei letterlijk dat de Australiers 'negatief' reden omdat ze hem van de winst hielden...
In 2043.quote:
Tjongejonge, ze zouden negers kapot moeten schieten, maar ze lopen gewoon vrij, maar ach dat hoort er bij in het leven.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
Britse ploeg moet het op Eisel en wat andere hulp na dan ook alleen doen. Tegelijkertijd gaf hij aan dat het hoort bij wielrennen dat er zo wordt gekoerst. Hij klonk teleurgesteld maar zoveel sneren deelde hij ook weer niet uit.
quote:
Was bij volleybalquote:Op zondag 29 juli 2012 13:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Liever een bril dan een vliegje in je oog met 50 km/u.
Was Marjanneke een dame van lichte zeden?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:36 schreef Koudewinter het volgende:
Hop Marjanneke, stroop in het kanneke laat de poppetjes dansen eertijds was de prins in het land en nu die kale Fransen Hop Marjanneke, stroop in het kanneke laat de poppetjes dansen hij wiegt het kind, hij roert de pap hij laat zijn hondje dansen
Je kan niet alles uitzendenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef exile79 het volgende:
Waarom is er nou ineens beachvolleybal op?
En op de streamquote:Op zondag 29 juli 2012 13:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kan niet alles uitzendenBBC heb je wielrennen.
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |