SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
Slingers van Bijou
Shaun van YogaLove
Het vestje van phluphy
Het tweede popcornkussen van Spuuglokje![]()
Hook on!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op zondag 29 juli 2012 09:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je ze nog hebt, houd ik me van harte aanbevolen! Blauw is een van mijn favoriete kleuren en daar val ik toch weer vaak op terug
Net klaar met koffer inpakken en ik heb gewoon wat leuke kleurtjes catania erin gedaan, ik ga nog meer vierkantjes haken. Voor nog een tas, een kussen, een deken ... weet ik veelquote:Op zondag 29 juli 2012 18:23 schreef annelotje het volgende:
Mooie ripple BT!
En ja Serinde dat gaat iets nieuws verzinnen wordrn! Ben je er al uit?
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:20 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mijn robot heeft eindelijk een hartje, en kleine kloontjes:
[ afbeelding ]
Haaknaaldquote:Op maandag 30 juli 2012 15:41 schreef ymme het volgende:
Ik wil ook gaan oefenen met haken.
Wat moet ik als beginner in huis halen.
Kleienquote:Op maandag 30 juli 2012 19:06 schreef EsseEi het volgende:
Whoop die robotjes zijn schattig met zo'n grote mams erbij!wat is je nieuwe nutteloze hobby dan??
lexie mooi hoesje:D
Haha ja. Nee het robotje heb ik nagemaakt van etsy. En toen vond m schattig dus ik dacht ik maakt er een hangertje van. En de oorbellen waren wel ontzettend prutsen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:53 schreef EsseEi het volgende:
HEB JE DIE ZELF GEMAAKT???ik vond t al zo bijzonder dat je dezelfde in hangertjes kon vinden!
Wat super tof en knap!!!
Ja ik dacht eerst ook van hee, matchend, apart dat je dat kon vindenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:56 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Haha ja. Nee het robotje heb ik nagemaakt van etsy. En toen vond m schattig dus ik dacht ik maakt er een hangertje van. En de oorbellen waren wel ontzettend prutsen.
Maar vind t wel relaxend ofzoGaat nog niet helemaal perfect, maar wil ook te snel vaak dusja.
Heb ook te schattige dino'tjes, een nog beetje mislukte totoro en mario mushrooms.
Ik zou met wat kleins en rechts beginnen, een deken is meteen wel heel veel werk maar wellicht een babydeken niet of een tafelloper of inderdaad een hoesje voor zoiets als een telefoon?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:54 schreef ymme het volgende:
Haaknaalden in huis en garen.
Vanavond als de kleine man op bed ligt eens youtube erbij pakken en oefenen
Wat is het makkelijkst om mee te beginnen? Hoesje voor de telefoon? Deken?
ik zou een klein poppetje/beestje pakken om te oefenen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:54 schreef ymme het volgende:
Heb je een boek die je kan aanraden?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik zou een klein poppetje/beestje pakken om te oefenen.
ik ben zelf met een granny square begonnen, dat zou ik niet aanraden. Een simpel poppetje met een goede omschrijving is het halve werk
Ik heb als eerste een bolletje gemaakt met YouTube.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:54 schreef ymme het volgende:
Ik begon eerst met een roosje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:54 schreef ymme het volgende:
Jeetje, wat netjes en mooiquote:Op maandag 30 juli 2012 18:41 schreef lexie2011 het volgende:
Mooie tas! Die robot is zooo lief!
Ik heb een hoesje gehaakt voor om m'n ereader. Links van de knoop krult het een beetje, zou ik dat voorzichtig kunnen blokken? Ik heb het gehaakt met Catania.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:29 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb eigenlijk van alles af, maar ik kom er maar niet toe om fotos te maken. En nu ben ik weer aan het breien
Over wolwinkels gesproken....één wolwinkel is nu weg hier maar de stoffenzaak waar het in zat heeft nog wel wol...Phildar 100% acryl voor 1,00 in tig kleuren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:33 schreef phluphy het volgende:
Ik ben ook aan 't breien. Maar ga nu eerst even een jurkje opleuken met een gehaakte rand in wit/lichtgrijs/donkergrijs aan de mouwen, zodat ie perfect matched met een legging in dezelfde rand die ik bij Didi in de uitverkoop scoorde.![]()
En vandaag.... ontdekte ik dat, als ik één van de alternatieve routes werk-huis rijdt, ik langs een winkelcentrum met wolwinkel kom.![]()
Schade vandaag beperkt gehouden tot ¤ 30,00, maar ik vrees dat dit een probleem gaat worden.![]()
Monsters!quote:en wat zijn we aan het breien....
Die eland!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef Angelof9 het volgende:
Hallo! Ik heb deze eland gemaakt:
[ afbeelding ]
En deze muts/sjaal combo, maar het is niet zo'n goede foto:
[ afbeelding ]
[..]
Monsters!
[ afbeelding ]
oh ben benieuwt naar de randjes, en ja wolwinkeltjes moet je echt vermijden hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:33 schreef phluphy het volgende:
Ik ben ook aan 't breien. Maar ga nu eerst even een jurkje opleuken met een gehaakte rand in wit/lichtgrijs/donkergrijs aan de mouwen, zodat ie perfect matched met een legging in dezelfde rand die ik bij Didi in de uitverkoop scoorde.![]()
En vandaag.... ontdekte ik dat, als ik één van de alternatieve routes werk-huis rijdt, ik langs een winkelcentrum met wolwinkel kom.![]()
Schade vandaag beperkt gehouden tot ¤ 30,00, maar ik vrees dat dit een probleem gaat worden.![]()
Trovey wij hebben euroland ( eerst knakenland) en die verkoopt het al 2 jaar voor die prijs............quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Over wolwinkels gesproken....één wolwinkel is nu weg hier maar de stoffenzaak waar het in zat heeft nog wel wol...Phildar 100% acryl voor 1,00 in tig kleuren.Verder nog katoen voor 2,00 en een mengeling van wol en acryl voor 3 euro. nummertje 1 en 2 zijn interessant, zeker omdat het heel veel kleuren betreft.
Heb ik weinig aan aangezien die hier niet zit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Trovey wij hebben euroland ( eerst knakenland) en die verkoopt het al 2 jaar voor die prijs............
50 gram.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:35 schreef Dottey het volgende:
trovey en heks..hoe groot zijn die bollen dan?
wat trovey zegt en ik had tijdje terug 15 bollen spierwit voor een warme wintertrui (breien) gekocht, en dat voelt zo zacht aan die bollen.............quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:35 schreef Dottey het volgende:
trovey en heks..hoe groot zijn die bollen dan?
Was hier ooit wel aanwezig maar al jaren geleden van het ene op het andere moment weg maar gelukkig heb ik nu deze kans.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat trovey zegt en ik had tijdje terug 15 bollen spierwit voor een warme wintertrui (breien) gekocht, en dat voelt zo zacht aan die bollen.............
jammer Trovey hier is euroland er wel heet nu Hobbyland van plakken tot kaarten freubelen alles op hobbygebied..............
Ik zou zeggen....INSLAAN die handelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Was hier ooit wel aanwezig maar al jaren geleden van het ene op het andere moment weg maar gelukkig heb ik nu deze kans.
ben je aan het haken of aan het breien???quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:18 schreef ymme het volgende:
De eerste toer gaat me goed af, maar dan wil ik beginnen aan een nieuwe toer en dat gaat mis.
Ik weet dat het vast een kwestie van oefenen is, maar tips zijn welkom!
aan het einde van je toer 3 osse dan omdraaien en dan weer gewoon verder gaan.......doe je stokjes???? dan in elk stokje van de vorige toer een stokje dus, oh moeilijk he dit uitleggen laat staan snappen..........quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog maar een "stukje"Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom nog een beetje om in de wol.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zou zeggen....INSLAAN die handel
Je kan nooit genoeg hebbenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik kom nog een beetje om in de wol.Haken gaat de laatste tijd niet zo snel.
Noun hier wel, moet het ook nog ergens kwijt en dat begint een beetje een probleem te wordenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je kan nooit genoeg hebbenen ik ben ook beetje uitgehaakt zit fanatiek te breien.......
maar zie weer leuke mooie dingen, dekentjes omslagdoek slingertjes en beestjes
Leukquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:29 schreef EsseEi het volgende:
Spuuglokje, das niet het garen wat ik vandaag gekocht heb hoor! dit is ander dekentje3 weken mee bezig gweest?
Nog een snel projectje tussendoor, een strikjes ketting
[ afbeelding ]
Nieuwe kleurenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:38 schreef Bijou het volgende:
Mooie omslagdoek bietel, lekker kleurig![]()
Dekentje van EsseEi vind ik ook tof
Er zijn nieuwe kleuren wol bij de wibramosterd, zachtbruin en donker turquoise, erg mooi
Helaas heb ik maar plek voor twee zakken in mijn fietstassen
3 weken vind ik anders bizar snel voor een deken. Geweldig gedaan hoor!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:29 schreef EsseEi het volgende:
Spuuglokje, das niet het garen wat ik vandaag gekocht heb hoor! dit is ander dekentje3 weken mee bezig gweest?
Nog een snel projectje tussendoor, een strikjes ketting
[ afbeelding ]
ohhh kusjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:23 schreef trovey het volgende:
Leuke dingen weeren dat strikje.
![]()
Hier is de rust weer wedergekeerd op dierengebied, vanavond poes Noelle laten inslapen,het lijf was op(waarschijnlijk weer FIP) en het zou een kwestie van dagen worden...dat heb ik haar maar bespaard.
Bedanktquote:
ja hoop het ook dat deze nog even bij je mogen blijven, ach Trovey wat een verdriet, maar wat je zegt eerst schuw en dan zo kopjes enzo geven ze heeft het mooi bij je gehad,quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Bedankt
Helaas wel, zeker omdat het al de derde is dit jaarmaar waarschijnlijk FIP gehad en dan is er helaas geen weg meer terug, was waarschijnlijk nog een kwestie van dagen geweest voordat ze het definitief zou hebben opgegeven want ze was broodmager en viel nog verder af. Ze is 16 jaar geworden (volgens asiel dan) en het was blijkbaar haar tijd, hoe moeilijk het ook is om afscheid van een poes te nemen die je 14,5 jaar hebt gehad en hebt zien opbloeien van een angstige schuwe kat naar een kat die je kopjes en kusjes kwam geven gewoon omdat het kon.
Nu nog 3 oudjes hier wat betreft katten (13, 14 en 17 jaar) en één hondje (12 jaar). Hopelijk is het voor dit jaar weer even voorbij met afscheid nemen.![]()
Ik heb mijn best gedaan om haar in haar waarde te laten tot het einde. Vasthouden vond ze nog steeds eng maar in de wachtkamer mocht ik haar vanavond zonder problemen op schoot houden en spinde ze zelfs en bij het inslapen vertrouwde ze ook op mij....haar laatste cadeautje aan mij, het volledige vertrouwen dat alles goed gaat komen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hoop het ook dat deze nog even bij je mogen blijven, ach Trovey wat een verdriet, maar wat je zegt eerst schuw en dan zo kopjes enzo geven ze heeft het mooi bij je gehad,
ach meisje toch huil maar lekker hoor, en zo zie je maar ze voelde dat er wat ging gebeuren en heeft je bedankt op haar manier, mooi om op terug te kijken toch.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan om haar in haar waarde te laten tot het einde. Vasthouden vond ze nog steeds eng maar in de wachtkamer mocht ik haar vanavond zonder problemen op schoot houden en spinde ze zelfs en bij het inslapen vertrouwde ze ook op mij....haar laatste cadeautje aan mij, het volledige vertrouwen dat alles goed gaat komen.En nu zit ik weer te janken.
Zeker, was een fijn cadeautje op het laatste moment.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach meisje toch huil maar lekker hoor, en zo zie je maar ze voelde dat er wat ging gebeuren en heeft je bedankt op haar manier, mooi om op terug te kijken toch.
mooiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeker, was een fijn cadeautje op het laatste moment.
Al mijn katten zijn nog steeds bij me (en ook mijn hondjes) ook al zijn ze er niet meer met hun lichaam.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooien ze zeggen he katten blijven altijd bij de mensen dus ze is nog steeds bij je
dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Al mijn katten zijn nog steeds bij me (en ook mijn hondjes) ook al zijn ze er niet meer met hun lichaam.Zolang je aan ze blijft denken zijn ze niet dood en Noelle zal ik ook zeker niet vergeten.
Heb je een fotootje van de kleurtjes? (Voor ik overhaast naar de dichtstbijzijnde wibra fiets...)quote:[b]Op donderdag 2 augustus 2012 17:38
Er zijn nieuwe kleuren wol bij de wibramosterd, zachtbruin en donker turquoise, erg mooi
Helaas heb ik maar plek voor twee zakken in mijn fietstassen
Die is mooi, die moet je gewoon afmakenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:51 schreef Doobsie het volgende:
Allereerst Sterkte voor Trovey!
Ik heb een tijdje niets gepost, wel wat dingen in de maak maar allemaal half half en er ook nog niet zeker van of ik het niet gewoon weer uithaal!!
ben wel met een omslagdoek al een tijdje bezig en van deze weet ik het zeker dat hij af gaat komen!
Daarom daarvan wel een fotootje
[ afbeelding ]
Verder veel mooie dingen gezien!! Klasse allemaal!! Vooral dat vestje van het drops patroon.
Ik vind het jammer dat ik zoiets niet voor mezelf kan maken omdat ik nog heel veel van patroonaflees en ik een grote maat heb. Deze patronen zijn niet zo veel te vinden voor hetgeen wat ik graag wil maken dus daarom eigenlijk gekozen voor de omslagdoek...
Inderdaad he! Ik vind alleen de donkerbruine niet zo heel mooi (die zijn bij mij vrijwel helemaal bruin omdat in de olive/rust/plum mix het bruine gedeelte vrij 'lang' is t.o.v. bijvoorbeeld roze of die paars/blauw). Los dan, misschien dat ze in het grote geheel van de deken wel goed uitkomen maar vooralsnog vind ik ze erg somberquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:53 schreef Spuuglokje het volgende:
Kirsten, ik ben aan dezelfde deken bezig!En ik ga ook wat bollen bijbestellen. Niet alleen omdat ik hem anders ook te klein vind, maar ook omdat er geen 10 maar slechts 8 of 9 vierkantjes uit 1 bol kunnen. Leuk om te haken he, ieder vierkantje is weer anders van kleur.
Ik ben nog niet aan die bol met bruin toegekomen, want daar heb ik het minst zin in, in die kleuren!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:14 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Inderdaad he! Ik vind alleen de donkerbruine niet zo heel mooi (die zijn bij mij vrijwel helemaal bruin omdat in de olive/rust/plum mix het bruine gedeelte vrij 'lang' is t.o.v. bijvoorbeeld roze of die paars/blauw). Los dan, misschien dat ze in het grote geheel van de deken wel goed uitkomen maar vooralsnog vind ik ze erg somber. Het lukt mij wel om 10 vierkantjes uit een bol te halen, soms 11. Maar ik heb wel heel kleine draadjes om in te stoppen wat wel een beetje gepriegel is. Ach, wat we allemaal al niet voor mooie dekens over hebben!
Thanksquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:12 schreef YogaLove het volgende:
waaw Kirsten wat een werk je regenboogdeken.. Mooi!
en die andere gaat mooi worden (leuke kat op elke foto ook, typisch)
De padma's vind ik altijd errrg mooi (maar ik heb ze zelf nooit gemaakt dus ik weet niet hoe simpel/correct het patroon is).quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:41 schreef saaw het volgende:
Oh die grote regenboogdeken
Ik heb eindelijk mn babydeken in elkaar, ben nu nog ook in de breedte alles vast aan het zetten en dan een randje en dan is het af. Nu heb ik van de kleurtjes in ieder geval een ruime halve bol per kleur over en bedacht me dat het misschien wel leuk is om er een klein knuffeltje in die kleuren bij te doen, alleen heb ik nog nooit iets anders dan een muts of deken gehaaktiemand simpele suggesties?
Ik ben ook niet zo'n fan van die steek, maar dit ziet er erg leuk uit!quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb voor het eerst een granny-achtig iets gemaakt. Eigenlijk vind ik het niet zo'n mooie steek, maar ik had Muskat soft gekocht, en mijn jongste zoon wilde graag het patroon uitkiezen uit een boek. En ja hoor... hij koos de granny!Wél bijzonder geschikt voor van kleur verlopend garen, dus ik vind het resultaat toch heel mooi.
[ afbeelding ]
Met kleine steekjes heb ik het haakwerk aan het kussen vastgemaakt:
[ afbeelding ]
Saskia van de Wibra, naald 5.5.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:44 schreef melice het volgende:
Wow bijou, jij gaat als een speer. Waar is deze mee gemaakt, en welke naald?
2-3 weken ongeveer, elke dag een paar toerenquote:Hoe lang heb je erover gedaan?
Yep, anders zou ik er onderhand de woonkamer mee kunnen behangen....quote:Jij verkoopt ze toch?
Tjee zeg! Zal niet vertellen dat ik al drie maand over één deken doe! Die ik inmiddels al niet eens meer mooi vind qua kleuren, misschien ook maar proberen te verkopen :-)quote:[b]Op maandag 6 augustus 2012 20:55 schreef Bijou het volgende:[/b
2-3 weken ongeveer, elke dag een paar toeren
Dan is het zeker het proberen waardquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:06 schreef melice het volgende:
[..]
Tjee zeg! Zal niet vertellen dat ik al drie maand over één deken doe! Die ik inmiddels al niet eens meer mooi vind qua kleuren, misschien ook maar proberen te verkopen :-)
Ik ben mijn ripple in maart begonnen (tijdje niks aan gedaan en nu weer af en toe).quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:06 schreef melice het volgende:
[..]
Tjee zeg! Zal niet vertellen dat ik al drie maand over één deken doe! Die ik inmiddels al niet eens meer mooi vind qua kleuren, misschien ook maar proberen te verkopen :-)
oeh ja dat duurt wel evenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:05 schreef YogaLove het volgende:
Ik ben hem trouwens met Saskia aan het maken, naald 3,5..
![]()
Ik heb ze even geteld... dit jaar heb ik er al 13 (1 en 2 pers) gemaaktquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:12 schreef trui het volgende:
Over productie gesproken: jeeee Bijou!alweer een hele deken af joh, ongelooflijk! En wederom erg mooi gelukt!
Verre van zelfs, heb het nog nooit zo druk gehad! Heb een topjaar met werkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:08 schreef trui het volgende:
ongelooflijk, 13 in een maand of 8. dat doen maar weinigen je na..! en 't is ook niet dat je helemaal niks daarnaast doet, toch?
Ah te gek, dat moet wel lukken jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:16 schreef trui het volgende:
jahoor, wat dacht je van:
een rammelaar, zie bijv deze of zoiets?
dit eendje is ook niet moeilijk.
10 uur, dus dat is niet ideaal, vind ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:14 schreef trui het volgende:
ik vind parttime juist idealer dan fulltime, maar het ligt er natuurlijk wel aan hoe 'partly' het allemaal is. gefeliciteerd Caroline, en veel succes!
Ik heb er met een dikke naald doorheen geprikt en het haakwerk vastgemaakt met visdraad. Soms ook alleen onder een draadje jute door gehaald. Vooral langs de rand en in de hoekjes kwam ik er niet makkelijk door met de naald.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:59 schreef Whiskers het volgende:
Een vraagje voor de haaksters die zo'n jute tas van Albert Heijn of Hoogvliet hebben opgeleukt: er zit over de stof van de tas een soort plastic laagje, is daar een beetje doorheen te komen om het gehaakte vast te maken? Het voelt nogal ondoordringbaar...
Ik heb het haaksel vastgenaaid met de naaimachine. Dat ging zonder problemen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:59 schreef Whiskers het volgende:
Een vraagje voor de haaksters die zo'n jute tas van Albert Heijn of Hoogvliet hebben opgeleukt: er zit over de stof van de tas een soort plastic laagje, is daar een beetje doorheen te komen om het gehaakte vast te maken? Het voelt nogal ondoordringbaar...
Dezequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:03 schreef Mirjam het volgende:
wat voor patroon is die omslagdoek?
ik vind hem echt tof
Sokkenwol van Lang Yarns. Deze.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:19 schreef blabbel6 het volgende:
Wat voor wol heb je daarvoor gebruikt?
Je kunt gewoon door blijven gaan tot het de juiste grootte is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:14 schreef Dierenfan het volgende:
Maar kan ik zo'n granny square gewoon vergroten net zolang totdat het de goede maat heeft? Of is er een patroon voor (voor deze maat?)
haha sorry, zo klinkt ze net als een gothic met anorexiaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:01 schreef bietel het volgende:
Hij wordt voor een vriendin, die alleen maar zwart draagt en heel dun is.
Weggehaaktquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat schiet goed op Lijnloos!(Maar waar zijn je voeten?!
![]()
)
Haha, ja, zo lijkt het daar wel een beetje op jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:15 schreef EsseEi het volgende:
[..]
haha sorry, zo klinkt ze net als een gothic met anorexia![]()
![]()
1 rand erom heen en 't is babydekenformaat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:46 schreef Lijnloos het volgende:
Nou klein dekentje wel misschien, denk dat ze ong. 75x75cm zijn in doorsnee.
Haha, als dat lukt laat je het mij ook wel ff weten, toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:12 schreef MizzEnroe het volgende:
Je zou de ups ook kunnen verkopen, Lijnloos. Gewoon voor 1.500 euro op Etsy zetten en kijken of een gek het ervoor over heeft.
Extra rijtje doe ik denk ik niet, maar verkopen ga ik denk ik wel proberen. Effe kijken welk platform (Etsy, of iets dergelijks) daarvoor handig is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:06 schreef trui het volgende:
[..]
1 rand erom heen en 't is babydekenformaat.inderdaad, misschien kun je ze wel verkopen?
mag ik je ondertussen al iets doorsturen? Weet natuurlijk niet of het jouw smaak is, is maar 1 pagina groot met 3 of 4 randjes eropquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:10 schreef phluphy het volgende:
Bedankt voor de tip, die ga ik meteen bestellen!
- edit - over een paar dagen als mijn paypal saldo is bijgeschreven.![]()
Je kan ook een authenticator aan je gmail account verbinden. Dan moet je een app op je mobiel zetten, die elke minuut een andere code geeft. Als je dan inlogt, moet je de code die op dat moment te zien is op je mobiel, invoeren. Zo kan er alleen ingelogt worden met die app. Ik vind het wel handig! Ben namelijk ook een keer gehakt en toen is er zelfs iets via itunes gekocht via mijn rekening. heb het gelukkig allemaal teruggekregen en het (de?) account via dat programma is geblockt. Gebruik ik nu ook niet meer, dus dat kan mooi geblockt blijvenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:53 schreef Godagoyas het volgende:
Bij een gmail kan je je gsm nr ingeven voor het geval je je paswoord vergeten bent, en op dat nr sturen ze je dan een code per sms om onmiddellijk een nieuw paswoord in te stellen
Ook kun je een geheim antwoord op een geheime vraag geven (ergens in het begin bij instellingen vooraleer er ooit wat verkeerd gebeurt)
Of ook nog een 2e mailadres dat van jou is doorgeven waarop ze je deze code kunnen doorsturen
...
maar ik vrees dat je al deze voorzorgen moet nemen vooraleer er iets verkeerds gebeurt
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:01 schreef Godagoyas het volgende:
[..]
mag ik je ondertussen al iets doorsturen? Weet natuurlijk niet of het jouw smaak is, is maar 1 pagina groot met 3 of 4 randjes erop
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |