SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
Slingers van Bijou
Shaun van YogaLove
Het vestje van phluphy
Het tweede popcornkussen van Spuuglokje![]()
Hook on!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op zondag 29 juli 2012 09:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je ze nog hebt, houd ik me van harte aanbevolen! Blauw is een van mijn favoriete kleuren en daar val ik toch weer vaak op terug
Net klaar met koffer inpakken en ik heb gewoon wat leuke kleurtjes catania erin gedaan, ik ga nog meer vierkantjes haken. Voor nog een tas, een kussen, een deken ... weet ik veelquote:Op zondag 29 juli 2012 18:23 schreef annelotje het volgende:
Mooie ripple BT!
En ja Serinde dat gaat iets nieuws verzinnen wordrn! Ben je er al uit?
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:20 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mijn robot heeft eindelijk een hartje, en kleine kloontjes:
[ afbeelding ]
Haaknaaldquote:Op maandag 30 juli 2012 15:41 schreef ymme het volgende:
Ik wil ook gaan oefenen met haken.
Wat moet ik als beginner in huis halen.
Kleienquote:Op maandag 30 juli 2012 19:06 schreef EsseEi het volgende:
Whoop die robotjes zijn schattig met zo'n grote mams erbij!wat is je nieuwe nutteloze hobby dan??
lexie mooi hoesje:D
Haha ja. Nee het robotje heb ik nagemaakt van etsy. En toen vond m schattig dus ik dacht ik maakt er een hangertje van. En de oorbellen waren wel ontzettend prutsen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:53 schreef EsseEi het volgende:
HEB JE DIE ZELF GEMAAKT???ik vond t al zo bijzonder dat je dezelfde in hangertjes kon vinden!
Wat super tof en knap!!!
Ja ik dacht eerst ook van hee, matchend, apart dat je dat kon vindenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:56 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Haha ja. Nee het robotje heb ik nagemaakt van etsy. En toen vond m schattig dus ik dacht ik maakt er een hangertje van. En de oorbellen waren wel ontzettend prutsen.
Maar vind t wel relaxend ofzoGaat nog niet helemaal perfect, maar wil ook te snel vaak dusja.
Heb ook te schattige dino'tjes, een nog beetje mislukte totoro en mario mushrooms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |