SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
Slingers van Bijou
Shaun van YogaLove
Het vestje van phluphy
Het tweede popcornkussen van Spuuglokje![]()
Hook on!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op zondag 29 juli 2012 09:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je ze nog hebt, houd ik me van harte aanbevolen! Blauw is een van mijn favoriete kleuren en daar val ik toch weer vaak op terug
Net klaar met koffer inpakken en ik heb gewoon wat leuke kleurtjes catania erin gedaan, ik ga nog meer vierkantjes haken. Voor nog een tas, een kussen, een deken ... weet ik veelquote:Op zondag 29 juli 2012 18:23 schreef annelotje het volgende:
Mooie ripple BT!
En ja Serinde dat gaat iets nieuws verzinnen wordrn! Ben je er al uit?
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:20 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mijn robot heeft eindelijk een hartje, en kleine kloontjes:
[ afbeelding ]
Haaknaaldquote:Op maandag 30 juli 2012 15:41 schreef ymme het volgende:
Ik wil ook gaan oefenen met haken.
Wat moet ik als beginner in huis halen.
Kleienquote:Op maandag 30 juli 2012 19:06 schreef EsseEi het volgende:
Whoop die robotjes zijn schattig met zo'n grote mams erbij!wat is je nieuwe nutteloze hobby dan??
lexie mooi hoesje:D
Haha ja. Nee het robotje heb ik nagemaakt van etsy. En toen vond m schattig dus ik dacht ik maakt er een hangertje van. En de oorbellen waren wel ontzettend prutsen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:53 schreef EsseEi het volgende:
HEB JE DIE ZELF GEMAAKT???ik vond t al zo bijzonder dat je dezelfde in hangertjes kon vinden!
Wat super tof en knap!!!
Ja ik dacht eerst ook van hee, matchend, apart dat je dat kon vindenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:56 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Haha ja. Nee het robotje heb ik nagemaakt van etsy. En toen vond m schattig dus ik dacht ik maakt er een hangertje van. En de oorbellen waren wel ontzettend prutsen.
Maar vind t wel relaxend ofzoGaat nog niet helemaal perfect, maar wil ook te snel vaak dusja.
Heb ook te schattige dino'tjes, een nog beetje mislukte totoro en mario mushrooms.
Ik zou met wat kleins en rechts beginnen, een deken is meteen wel heel veel werk maar wellicht een babydeken niet of een tafelloper of inderdaad een hoesje voor zoiets als een telefoon?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:54 schreef ymme het volgende:
Haaknaalden in huis en garen.
Vanavond als de kleine man op bed ligt eens youtube erbij pakken en oefenen
Wat is het makkelijkst om mee te beginnen? Hoesje voor de telefoon? Deken?
ik zou een klein poppetje/beestje pakken om te oefenen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:54 schreef ymme het volgende:
Heb je een boek die je kan aanraden?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik zou een klein poppetje/beestje pakken om te oefenen.
ik ben zelf met een granny square begonnen, dat zou ik niet aanraden. Een simpel poppetje met een goede omschrijving is het halve werk
Ik heb als eerste een bolletje gemaakt met YouTube.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:54 schreef ymme het volgende:
Ik begon eerst met een roosje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:54 schreef ymme het volgende:
Jeetje, wat netjes en mooiquote:Op maandag 30 juli 2012 18:41 schreef lexie2011 het volgende:
Mooie tas! Die robot is zooo lief!
Ik heb een hoesje gehaakt voor om m'n ereader. Links van de knoop krult het een beetje, zou ik dat voorzichtig kunnen blokken? Ik heb het gehaakt met Catania.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:29 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb eigenlijk van alles af, maar ik kom er maar niet toe om fotos te maken. En nu ben ik weer aan het breien
Over wolwinkels gesproken....één wolwinkel is nu weg hier maar de stoffenzaak waar het in zat heeft nog wel wol...Phildar 100% acryl voor 1,00 in tig kleuren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:33 schreef phluphy het volgende:
Ik ben ook aan 't breien. Maar ga nu eerst even een jurkje opleuken met een gehaakte rand in wit/lichtgrijs/donkergrijs aan de mouwen, zodat ie perfect matched met een legging in dezelfde rand die ik bij Didi in de uitverkoop scoorde.![]()
En vandaag.... ontdekte ik dat, als ik één van de alternatieve routes werk-huis rijdt, ik langs een winkelcentrum met wolwinkel kom.![]()
Schade vandaag beperkt gehouden tot ¤ 30,00, maar ik vrees dat dit een probleem gaat worden.![]()
Monsters!quote:en wat zijn we aan het breien....
Die eland!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef Angelof9 het volgende:
Hallo! Ik heb deze eland gemaakt:
[ afbeelding ]
En deze muts/sjaal combo, maar het is niet zo'n goede foto:
[ afbeelding ]
[..]
Monsters!
[ afbeelding ]
oh ben benieuwt naar de randjes, en ja wolwinkeltjes moet je echt vermijden hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:33 schreef phluphy het volgende:
Ik ben ook aan 't breien. Maar ga nu eerst even een jurkje opleuken met een gehaakte rand in wit/lichtgrijs/donkergrijs aan de mouwen, zodat ie perfect matched met een legging in dezelfde rand die ik bij Didi in de uitverkoop scoorde.![]()
En vandaag.... ontdekte ik dat, als ik één van de alternatieve routes werk-huis rijdt, ik langs een winkelcentrum met wolwinkel kom.![]()
Schade vandaag beperkt gehouden tot ¤ 30,00, maar ik vrees dat dit een probleem gaat worden.![]()
Trovey wij hebben euroland ( eerst knakenland) en die verkoopt het al 2 jaar voor die prijs............quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Over wolwinkels gesproken....één wolwinkel is nu weg hier maar de stoffenzaak waar het in zat heeft nog wel wol...Phildar 100% acryl voor 1,00 in tig kleuren.Verder nog katoen voor 2,00 en een mengeling van wol en acryl voor 3 euro. nummertje 1 en 2 zijn interessant, zeker omdat het heel veel kleuren betreft.
Heb ik weinig aan aangezien die hier niet zit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Trovey wij hebben euroland ( eerst knakenland) en die verkoopt het al 2 jaar voor die prijs............
50 gram.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:35 schreef Dottey het volgende:
trovey en heks..hoe groot zijn die bollen dan?
wat trovey zegt en ik had tijdje terug 15 bollen spierwit voor een warme wintertrui (breien) gekocht, en dat voelt zo zacht aan die bollen.............quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:35 schreef Dottey het volgende:
trovey en heks..hoe groot zijn die bollen dan?
Was hier ooit wel aanwezig maar al jaren geleden van het ene op het andere moment weg maar gelukkig heb ik nu deze kans.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat trovey zegt en ik had tijdje terug 15 bollen spierwit voor een warme wintertrui (breien) gekocht, en dat voelt zo zacht aan die bollen.............
jammer Trovey hier is euroland er wel heet nu Hobbyland van plakken tot kaarten freubelen alles op hobbygebied..............
Ik zou zeggen....INSLAAN die handelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Was hier ooit wel aanwezig maar al jaren geleden van het ene op het andere moment weg maar gelukkig heb ik nu deze kans.
ben je aan het haken of aan het breien???quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:18 schreef ymme het volgende:
De eerste toer gaat me goed af, maar dan wil ik beginnen aan een nieuwe toer en dat gaat mis.
Ik weet dat het vast een kwestie van oefenen is, maar tips zijn welkom!
aan het einde van je toer 3 osse dan omdraaien en dan weer gewoon verder gaan.......doe je stokjes???? dan in elk stokje van de vorige toer een stokje dus, oh moeilijk he dit uitleggen laat staan snappen..........quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog maar een "stukje"Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |