Jep, dat heb ik dus ook. Heb hem sinds december 2010quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:16 schreef Bravebart het volgende:
Bij mij doet de Volume Up het sinds een paar dagen nog maar sporadisch. Erg handig aangezien ik hem vaak gebruik om hem op stil te zetten...
Heb ik ook al tijdje last van jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:16 schreef Bravebart het volgende:
Bij mij doet de Volume Up het sinds een paar dagen nog maar sporadisch. Erg handig aangezien ik hem vaak gebruik om hem op stil te zetten...
Ik heb gevoel dat-ie trager is geworden. Alsof de processor snelheid is verloren. November 2010.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:55 schreef Cryothic het volgende:
deventer
[..]
Jep, dat heb ik dus ook. Heb hem sinds december 2010
had ik ook last van totdat het hele balkje eruit kwam.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb ik ook al tijdje last van ja
ik draai 4.0, ik heb leren leven met traagheidquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:41 schreef zarGon het volgende:
rotterdam
[..]
Ik heb gevoel dat-ie trager is geworden. Alsof de processor snelheid is verloren. November 2010.
alle sense 4 roms, zodra je na het flashen maar dit uitvoert http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1826903quote:
Bij mij ook, zwak punt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sorry, zie dit nu pas.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:19 schreef zarGon het volgende:
Draai nu Primo-S 3.5 met een aangepaste kernel (.zip-bestand; patcht de kernel zodat de camera werkt). Gebruik Pudding Camera om foto's te schieten.
Bloedje snel!. Ik ben echt onder de indruk! En de limiet van je Dropbox-account wordt verhoogd naar 25 GB!
.
Net geïnstalleerd en dus kaal. Ben echt tevreden. Eerst maar eens mijn apps installeren en kijken of ik dan net zo tevreden ben.
Triggershot!. Thanks voor het uitproberen van de ROM en voor je bevindingen.
.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:16 schreef Bravebart het volgende:
x2quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Balkje eruit gehaald en schoongemaakt naar aanleiding van deze postquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:48 schreef commentator het volgende:
[..]
had ik ook last van totdat het hele balkje eruit kwam.
Toen eens goed schoongemaakt en balkje teruggeplaatst
Wel met Sense 3.6.quote:Volledig werkende Android 4.0-firmware voor HTC Desire HD komt uit
Door Arnoud Wokke, donderdag 16 augustus 2012 15:47, views: 7.477Ontwikkelaars hebben een naar eigen zeggen bugvrije firmware uitgebracht voor de Desire HD op basis van Android 4.0 met Sense 3.6. HTC weigerde de update zelf uit te rollen, omdat gebruikers daarbij gegevens zouden verliezen.
Gebruikers kunnen de update voor de Desire HD ook bij deze custom rom niet uitvoeren zonder data te verliezen: zoals bij zoveel custom roms is een volledige reset van het toestel nodig om de firmware te installeren, aldus de ontwikkelaars. HTC gaf de noodzaak voor een reset als reden om de update niet uit te voeren.
De custom rom is afgeleid van de officiële update voor de Incredible S, een toestel met vergelijkbare hardware dat wel een update heeft gekregen. Dat zeggen de ontwikkelaars van Team Blackout, die de firmware deze week online hebben gezet. De custom rom is gebaseerd op Android 4.0.4 en Sense 3.6. Dat is de Sense-versie die na de update ook op de Desire HD zou hebben gestaan. Om een custom rom te installeren moet de gebruiker wel root-toegang hebben en in veel gevallen ook een custom recovery op het toestel flashen.
HTC beloofde in eerste instantie de Desire HD een update te geven naar Android 4.0, maar kwam daar een paar maanden later op terug, toen bleek dat een update zonder reset onmogelijk was. De Desire HD kwam in 2010 uit met Android 2.2 en kreeg vorig jaar een update naar Android 2.3.
Bron: Tweakers.
quote:Not Working:
You Tell Us
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja dan moet er toch geroot wordenomslachtig kutgedoe, waarom kun je niet makkelijk rooten?
quote:Op maandag 30 juli 2012 10:43 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Advanced Ace Hack Kit
http://www.xda-developers(...)t-the-htc-desire-hd/
Nee. Al kan het zijn dat de Advanced Ace Hack kit zelf een downgrade doet, dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoeft niet meer een firmware downgrade?
Hmm, toen ik het paar maanden terug deed moest ik eerst naar froyo en daarna rooten.. Wel handig als AAHK GB / sense kan rootenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:29 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee. Al kan het zijn dat de Advanced Ace Hack kit zelf een downgrade doet, dat weet ik niet zeker.
Edit: hmm, volgens mij heeft de maker XDA verlaten
quote:"We’ve heard your feedback on our decision not to update the HTC Desire HD to Android 4.0. We completely understand that this is a controversial decision.
For more background, due to how storage on the HTC Desire HD is partitioned – and the larger size of Android 4.0 – it would require re-partitioning device storage and overwriting user data in order to install this update. While technically advanced users might find this solution acceptable, the majority of customers would not. We also considered ways to reduce the overall size of the software package, but this would impact features and functionality that customers are currently using. Even after installing the update, there were other technical limitations which we felt negatively impacted the user experience.
We believe an update should always improve the user experience and carefully evaluate each update based on this criteria. While we are very aware of the disappointment from this decision, we believe the impact to user experience was too great. We recognize this is a change from our previous statement and for that we’re truly sorry."
Wauw!quote:
Goldcard is extra gedoe hè, in geval van een branded toestel. Ik heb dat niet nodig gehad, want mijn toestel is niet branded.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wauw!
En dat is zonder goldcard? Wordt je hele telefoon dan gereset of niet?
Ik heb een abonnement bij Vodafone afgesloten voor mijn huidige Desire HD. Geen enkele gedoe gehad met goldcard.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Met die roottoegang kun je de stock applicaties ook weghalen enzo? Ik heb mijn toestel via Vodafone en de vorige poging strandde bij de gold card.
Nooit van gehoord dat je je nummerdoorgave bij sms kan uitzetten. Volgens mij kan dat ook niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:40 schreef static het volgende:
Hoe kan ik nummerweergave blokkeren bij een SMS? Dus dat het nummer niet zichtbaar is voor de ontvangende partij.
Niets over het uitzetten van nummerdoorgave bij sms'jes. Contact opnemen met Vodafone dus mocht je het echt willen weten.quote:Hoe kan ik mijn nummer wel of niet meezenden?
Nummerweergave staat standaard aan. Dit wil zeggen dat jouw mobiele nummer zichtbaar is voor de persoon naar wie je belt.
Als je dit niet wilt, stel je dit in door te bellen naar 1333 (gratis) en de gewenste instelling te kiezen in het menu.
Wil je voor één gesprek nummerweergave uitzetten? Toets dan #31# voor het nummer dat je wilt bellen. Je nummer wordt dan alleen voor dit gesprek (gratis) afgeschermd.
Bron: http://help.vodafone.nl/c(...)_adp.php?p_faqid=467.
Heb de mijne ook online gekocht via Vodafone. En gelockt? Tja ik heb er Vodafone applicaties op en die kunnen er niet af.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb een abonnement bij Vodafone afgesloten voor mijn huidige Desire HD. Geen enkele gedoe gehad met goldcard.
Is jouw toestel echt gelockt door Vodafone?
M'kay.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heb de mijne ook online gekocht via Vodafone. En gelockt? Tja ik heb er Vodafone applicaties op en die kunnen er niet af.
Je zou het dus kunnen proberen. Geen idee hoe verkeerd het kan gaan,quote:The ACE Advanced Hack kit is currently the only one step s-off and root for devices requiring gold card and radio downgrade, and both processes are included in the one step.
Bron: http://forum.xda-develope(...)17860396&postcount=3.
twitter:markmoons twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 11:51:37Goed nieuws. Belcompany(NL) wil graag de #DHD2OneX actie met ons opzetten! Gaat dus definitief door! We mikken op 1 Oktober gedurende 2 wkn. reageer retweet
Nog niks van bekendquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:16 schreef svann het volgende:
Is dat dan een algemene HTC-actie of alleen voor Belcompany-klanten?
Hoe moet ik me dat inruilen voorstellen?
Wat gebeurd er met je abonnement en waarom zou het gunstiger zijn dan een gewoon nieuw contract?
niet teveel verwachten, kan het alleen maar meevallenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Meh. Verwacht er niet zoveel van eigenlijk.
groen en geel erger ik me niet, vind het tot nu toe gewoon lastigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:31 schreef Bravebart het volgende:
Ik niet, ik erger me groen en geel aan die falende volumeknop
zelfde abonnement wat je had gewoon verlengd met 1/2 jaar?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb mijn abonnement van hi hetzelfde gehouden en krijg daar 20% korting op.goedkoper (met dezelfde bundel en kwaliteit) kon ik het niet vinden.
Hehe ja, zie nu pas dat het er heel vaag staat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
groen en geel erger ik me niet, vind het tot nu toe gewoon lastig
[..]
zelfde abonnement wat je had gewoon verlengd met 1/2 jaar?
Ik ben inmiddels over de ergernis heen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:31 schreef Bravebart het volgende:
Ik niet, ik erger me groen en geel aan die falende volumeknop
Je kunt ook wachten tot de inruil actiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:05 schreef Toempf het volgende:
Nog 2 weken, dan loopt mijn 2-jarig contract bij Hi af. Ik twijfel wat ik moet doen. Telefoon houden en een sim only afsluiten met veul internets (huidige 500 mb is veel te weinig) of een losse One X kopen icm met een sim only. Of een One X kopen en verder gaan met het huidige abbonement, wat eigenlijk ruk is vanwege die belachelijke internetlimiet.
Maar mijn DHD is nog prima in orde, ben er alleen een beetje op uitgekeken
Ja of gewoon de ingebouwde widget, maar tochquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:34 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels over de ergernis heen.
Daar zijn apps voor!( Volume control+ )
500mb? Wtf.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:05 schreef Toempf het volgende:
Nog 2 weken, dan loopt mijn 2-jarig contract bij Hi af. Ik twijfel wat ik moet doen. Telefoon houden en een sim only afsluiten met veul internets (huidige 500 mb is veel te weinig) of een losse One X kopen icm met een sim only. Of een One X kopen en verder gaan met het huidige abbonement, wat eigenlijk ruk is vanwege die belachelijke internetlimiet.
Je gebruikt de stock browser en eventueel zo nu en dan YouTube?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
500mb? Wtf.
Ik heb 1GB bij Vodafone (alsnog vaak te weinig).
Euh, wat?! Je hebt geen idee hoe je 3,6 GB hebt verbruikt?!quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Over data gesproken, ik heb ook 1GB maar nu keek ik op de hi app en stond er opeens 3630 mb aan internet.Heb nog steeds niet achterhaald waarom het verdriedubbeld is..
Neenee! Er stond dus dat ik 3,6 GB kan verbruiken deze maand ?!quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Euh, wat?! Je hebt geen idee hoe je 3,6 GB hebt verbruikt?!
Installeer eens een app zoals 3G Watchdog om je internetdata in de gaten te houden.
Oh.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neenee! Er stond dus dat ik 3,6 GB kan verbruiken deze maand ?!
Ik snap sowieso niet waarom je internetverbruik per kalendermaand wordt gemeten en je bel- en sms-verbruik per maand.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neenee! Er stond dus dat ik 3,6 GB kan verbruiken deze maand ?!
http://i.imgur.com/Pyokb.jpeg - Ik snap er niks van hehe.
Hebben ze kort geleden veranderd geloof ik. Vind het ook erg bijzonder.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je internet per kalendermaand wordt gemeten en je bel- en sms-verbruik per maand.. Waarom niet allebei tegelijk/op dezelfde manier?
van 1.024MB naar 500 MB en dan ineens naar 1.630? (voordat je snelheid verlaagd wordt that is...) geloof er weinig vanquote:Op maandag 3 september 2012 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vreemd he?Zou onbeperkt echt onbeperkt zijn opeens?
Op de site staat dat getal ook..
Mij viel het een tijd geleden wel op dat (nadat ik een sms had gekregen dat mijn snelheid werd verlaagd tot het eind van de maand) ik nauwelijks verschil merkte in de snelheid van het internet. Dat kan betekenen dat de limiet van 500mb die ik heb hoger is, of het internet is altijd gewoon kutquote:Op maandag 3 september 2012 20:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
van 1.024MB naar 500 MB en dan ineens naar 1.630? (voordat je snelheid verlaagd wordt that is...) geloof er weinig van
Trouwens even vergeten dat september na augustus komt, en niet oktober.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:05 schreef Toempf het volgende:
ik dacht mijne 8 oktober, maar dan mag ik verlengen; eindigt pas op 8 februariquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:12 schreef Toempf het volgende:
[..]
Trouwens even vergeten dat september na augustus komt, en niet oktober.faal. Halverwege oktober dus, dan loopt mijn abbo af
Dit gevonden: http://www.beslist.nl/products/accessoires/accessoires_2596345/r/HTC%20Desire%20HD%20Accu%20-%20grey/.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:38 schreef zarGon het volgende:
Iemand een idee waar ik een reservebatterij kan kopen die geleverd wordt voor aanstaande vrijdag? Het liefst voor een schappelijke prijs.
welke instelligen doel je op?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eerst was mijn internet wel eeeerrug traag, tot ik merkte dat mijn instellingen gewoon fout stonden. Wauw, wat was/is dat een verademing zeg!
was niet zo slim hèquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HTC Desire HD #20 Elke dag nieuwe sores
Mn internetsettings
twitter:markmoons twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 13:46:27Aanstaande Maandag kondigen wij, @HTC_NL en @Belcompany_NL , de #DHD2OneX actie officieel aan. De aktie is short & sweet en start op 1 Okt. reageer retweet
Te laat? "Eigen schuld", probably + Marketing ---> Wees er snel bij!quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:54 schreef zarGon het volgende:
En wat wordt er eigenlijk precies bedoeld met de actie is short & sweet.
Al afgelopen op dezelfde middag of zo?
x2!quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:07 schreef zarGon het volgende:
Nou ja, ik verwacht er helemaal niets van om eerlijk te zijn. Voorkomt teleurstellingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |