Had ik al een keer of 403438094 gezegd zeker he...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar niet te krijgen via werk, dus maar een SG3?
ik meen 403438096 keer geteld te hebben, maar snel gedaan dus kan er iets naast zittenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:17 schreef Fendy het volgende:
[..]
Had ik al een keer of 403438094 gezegd zeker he...
VIA MIJN WERK MET EEN CAFETARIAMODEL DUS LEUK BRUTO NETTO MAAR ZE HADDEN GEEN WAN IKS DUS TOEN KON IK ALLEEN NOG MAAR VOOR DE GELEKSIE ES DRIE KIEZEN NOU JA DAN DAT MAAR HEHEHE WANT IK WILDE GEEN AIFOON VIER ES.quote:
Mja, had niet gekund, iets met een clausule waarbij het uiteindelijk bruikleen is zeg maar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Was voor de iPhone gegaan en had hem doorverkocht en kocht van die moniez een One X.
Ik twijfel,quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
HaTheeSee Wan Iks, wie wil die nou niet?!
Aaah. Twee jaar?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:23 schreef Fendy het volgende:
[..]
Mja, had niet gekund, iets met een clausule waarbij het uiteindelijk bruikleen is zeg maar.
Na 30 maanden mag ik hem overnemen voor een paar tientjes bruto.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik twijfel,.
[..]
Aaah. Twee jaar?
En anders weer inruilen voor een andere?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:24 schreef Fendy het volgende:
[..]
Na 30 maanden mag ik hem overnemen voor een paar tientjes bruto.
Galaxy heb ik nog niet naar gekeken, heb zelfs de iPhone overwogen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wan Iks / Geleksie Es / Drie Aifoon Vier Es?
Het is echt erg hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, die nieuwe abo's heb ik ook nog niet naar gekeken, wellicht switchen van aanbieder...
heb nu vakantie, dus maar ff paar dagen voor uittrekken danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is echt erg hoor.Zelfs simonly's zijn niet meer zo goedkoop als voorheen..
Ben inmiddels benieuwd of hij heeft zitten bluffen of dat er echt een deal gaat komentwitter:markmoons twitterde op donderdag 09-08-2012 om 07:01:36Hi all, Ben nog streeds bezig met #DHD2OneX actie. Wil perse dat aanbieding goed is en proces soepel... Keep you posted. reageer retweet
Desire HD inruilen voor een One X?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:00 schreef Bravebart het volgende:
Ben inmiddels benieuwd of hij heeft zitten bluffen of dat er echt een deal gaat komentwitter:markmoons twitterde op donderdag 09-08-2012 om 07:01:36Hi all, Ben nog streeds bezig met #DHD2OneX actie. Wil perse dat aanbieding goed is en proces soepel... Keep you posted. reageer retweet
Over een jaar:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Desire HD inruilen voor een One X?
Oeh.. Sounds nice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |