groen en geel erger ik me niet, vind het tot nu toe gewoon lastigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:31 schreef Bravebart het volgende:
Ik niet, ik erger me groen en geel aan die falende volumeknop
zelfde abonnement wat je had gewoon verlengd met 1/2 jaar?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb mijn abonnement van hi hetzelfde gehouden en krijg daar 20% korting op.goedkoper (met dezelfde bundel en kwaliteit) kon ik het niet vinden.
Hehe ja, zie nu pas dat het er heel vaag staat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
groen en geel erger ik me niet, vind het tot nu toe gewoon lastig
[..]
zelfde abonnement wat je had gewoon verlengd met 1/2 jaar?
Ik ben inmiddels over de ergernis heen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:31 schreef Bravebart het volgende:
Ik niet, ik erger me groen en geel aan die falende volumeknop
Je kunt ook wachten tot de inruil actiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:05 schreef Toempf het volgende:
Nog 2 weken, dan loopt mijn 2-jarig contract bij Hi af. Ik twijfel wat ik moet doen. Telefoon houden en een sim only afsluiten met veul internets (huidige 500 mb is veel te weinig) of een losse One X kopen icm met een sim only. Of een One X kopen en verder gaan met het huidige abbonement, wat eigenlijk ruk is vanwege die belachelijke internetlimiet.
Maar mijn DHD is nog prima in orde, ben er alleen een beetje op uitgekeken
Ja of gewoon de ingebouwde widget, maar tochquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:34 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels over de ergernis heen.
Daar zijn apps voor!( Volume control+ )
500mb? Wtf.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:05 schreef Toempf het volgende:
Nog 2 weken, dan loopt mijn 2-jarig contract bij Hi af. Ik twijfel wat ik moet doen. Telefoon houden en een sim only afsluiten met veul internets (huidige 500 mb is veel te weinig) of een losse One X kopen icm met een sim only. Of een One X kopen en verder gaan met het huidige abbonement, wat eigenlijk ruk is vanwege die belachelijke internetlimiet.
Je gebruikt de stock browser en eventueel zo nu en dan YouTube?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
500mb? Wtf.
Ik heb 1GB bij Vodafone (alsnog vaak te weinig).
Euh, wat?! Je hebt geen idee hoe je 3,6 GB hebt verbruikt?!quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Over data gesproken, ik heb ook 1GB maar nu keek ik op de hi app en stond er opeens 3630 mb aan internet.Heb nog steeds niet achterhaald waarom het verdriedubbeld is..
Neenee! Er stond dus dat ik 3,6 GB kan verbruiken deze maand ?!quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Euh, wat?! Je hebt geen idee hoe je 3,6 GB hebt verbruikt?!
Installeer eens een app zoals 3G Watchdog om je internetdata in de gaten te houden.
Oh.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neenee! Er stond dus dat ik 3,6 GB kan verbruiken deze maand ?!
Ik snap sowieso niet waarom je internetverbruik per kalendermaand wordt gemeten en je bel- en sms-verbruik per maand.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neenee! Er stond dus dat ik 3,6 GB kan verbruiken deze maand ?!
http://i.imgur.com/Pyokb.jpeg - Ik snap er niks van hehe.
Hebben ze kort geleden veranderd geloof ik. Vind het ook erg bijzonder.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je internet per kalendermaand wordt gemeten en je bel- en sms-verbruik per maand.. Waarom niet allebei tegelijk/op dezelfde manier?
van 1.024MB naar 500 MB en dan ineens naar 1.630? (voordat je snelheid verlaagd wordt that is...) geloof er weinig vanquote:Op maandag 3 september 2012 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vreemd he?Zou onbeperkt echt onbeperkt zijn opeens?
Op de site staat dat getal ook..
Mij viel het een tijd geleden wel op dat (nadat ik een sms had gekregen dat mijn snelheid werd verlaagd tot het eind van de maand) ik nauwelijks verschil merkte in de snelheid van het internet. Dat kan betekenen dat de limiet van 500mb die ik heb hoger is, of het internet is altijd gewoon kutquote:Op maandag 3 september 2012 20:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
van 1.024MB naar 500 MB en dan ineens naar 1.630? (voordat je snelheid verlaagd wordt that is...) geloof er weinig van
Trouwens even vergeten dat september na augustus komt, en niet oktober.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:05 schreef Toempf het volgende:
ik dacht mijne 8 oktober, maar dan mag ik verlengen; eindigt pas op 8 februariquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:12 schreef Toempf het volgende:
[..]
Trouwens even vergeten dat september na augustus komt, en niet oktober.faal. Halverwege oktober dus, dan loopt mijn abbo af
Dit gevonden: http://www.beslist.nl/products/accessoires/accessoires_2596345/r/HTC%20Desire%20HD%20Accu%20-%20grey/.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:38 schreef zarGon het volgende:
Iemand een idee waar ik een reservebatterij kan kopen die geleverd wordt voor aanstaande vrijdag? Het liefst voor een schappelijke prijs.
welke instelligen doel je op?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eerst was mijn internet wel eeeerrug traag, tot ik merkte dat mijn instellingen gewoon fout stonden. Wauw, wat was/is dat een verademing zeg!
was niet zo slim hèquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HTC Desire HD #20 Elke dag nieuwe sores
Mn internetsettings
twitter:markmoons twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 13:46:27Aanstaande Maandag kondigen wij, @HTC_NL en @Belcompany_NL , de #DHD2OneX actie officieel aan. De aktie is short & sweet en start op 1 Okt. reageer retweet
Te laat? "Eigen schuld", probably + Marketing ---> Wees er snel bij!quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:54 schreef zarGon het volgende:
En wat wordt er eigenlijk precies bedoeld met de actie is short & sweet.
Al afgelopen op dezelfde middag of zo?
x2!quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:07 schreef zarGon het volgende:
Nou ja, ik verwacht er helemaal niets van om eerlijk te zijn. Voorkomt teleurstellingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |