Ik heb een abonnement bij Vodafone afgesloten voor mijn huidige Desire HD. Geen enkele gedoe gehad met goldcard.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Met die roottoegang kun je de stock applicaties ook weghalen enzo? Ik heb mijn toestel via Vodafone en de vorige poging strandde bij de gold card.

Nooit van gehoord dat je je nummerdoorgave bij sms kan uitzetten. Volgens mij kan dat ook niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:40 schreef static het volgende:
Hoe kan ik nummerweergave blokkeren bij een SMS? Dus dat het nummer niet zichtbaar is voor de ontvangende partij.

Niets over het uitzetten van nummerdoorgave bij sms'jes. Contact opnemen met Vodafone dus mocht je het echt willen weten.quote:Hoe kan ik mijn nummer wel of niet meezenden?
Nummerweergave staat standaard aan. Dit wil zeggen dat jouw mobiele nummer zichtbaar is voor de persoon naar wie je belt.
Als je dit niet wilt, stel je dit in door te bellen naar 1333 (gratis) en de gewenste instelling te kiezen in het menu.
Wil je voor één gesprek nummerweergave uitzetten? Toets dan #31# voor het nummer dat je wilt bellen. Je nummer wordt dan alleen voor dit gesprek (gratis) afgeschermd.
Bron: http://help.vodafone.nl/c(...)_adp.php?p_faqid=467.

Heb de mijne ook online gekocht via Vodafone. En gelockt? Tja ik heb er Vodafone applicaties op en die kunnen er niet af.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb een abonnement bij Vodafone afgesloten voor mijn huidige Desire HD. Geen enkele gedoe gehad met goldcard.
Is jouw toestel echt gelockt door Vodafone?

M'kay.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heb de mijne ook online gekocht via Vodafone. En gelockt? Tja ik heb er Vodafone applicaties op en die kunnen er niet af.
Je zou het dus kunnen proberen. Geen idee hoe verkeerd het kan gaan,quote:The ACE Advanced Hack kit is currently the only one step s-off and root for devices requiring gold card and radio downgrade, and both processes are included in the one step.
Bron: http://forum.xda-develope(...)17860396&postcount=3.

twitter:markmoons twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 11:51:37Goed nieuws. Belcompany(NL) wil graag de #DHD2OneX actie met ons opzetten! Gaat dus definitief door! We mikken op 1 Oktober gedurende 2 wkn. reageer retweet
Nog niks van bekendquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:16 schreef svann het volgende:
Is dat dan een algemene HTC-actie of alleen voor Belcompany-klanten?
Hoe moet ik me dat inruilen voorstellen?
Wat gebeurd er met je abonnement en waarom zou het gunstiger zijn dan een gewoon nieuw contract?

niet teveel verwachten, kan het alleen maar meevallenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Meh. Verwacht er niet zoveel van eigenlijk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |