quote:Op zondag 29 juli 2012 02:41 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Believe it or not ......................... my dear
Je bent een van de weinigequote:Op zondag 29 juli 2012 02:44 schreef kwiebuske het volgende:
als ik het goed gelezen heb is het niet juf belle geweest
*grijns*
Gebrek aan woorden DC ???quote:Op zondag 29 juli 2012 02:44 schreef dolfina-chica het volgende:
Dat is mijn nummer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]![]()
Dat zal het zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 02:46 schreef kwiebuske het volgende:
of men wil het niet lezen ....
dat kan ook he
Is ook niet geweest. Ze is het nog steedsquote:Op zondag 29 juli 2012 02:44 schreef kwiebuske het volgende:
als ik het goed gelezen heb is het niet juf belle geweest
*grijns*
ik vind je slaapverwekkendquote:
nopequote:Op zondag 29 juli 2012 02:47 schreef Inlognaam het volgende:
Is ook niet geweest. Ze is het nog steeds
quote:Op zondag 29 juli 2012 02:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahahahaha
* dolfina-chica vindt je grappig...![]()
![]()
![]()
moet ik zelf wetenquote:Op zondag 29 juli 2012 02:48 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Fijne dromen danen pas wakker worden als het licht is he
Gaat op handen zitten wederom, denk dak het weet, maar goed, ben een kloon volgens sommige ........quote:Op zondag 29 juli 2012 02:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Geef nou es gewoon antwoord op mijn vraag waarom je het zo nodig vind om DJMO zo af te blaffen als zij een post neerplempt met de grappige melding dat er bij de ingang om een ID wordt gevraagd en stel je verder niet zo aan joh...
Ben je er morgen of later op de dag weer of was dit eenmaligquote:Op zondag 29 juli 2012 02:51 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Gaat op handen zitten wederom, denk dak het weet, maar goed, ben een kloon volgens sommige ........
Kippen in een hok kunnen rare dingen zeggen/neerplempen.
Moi gaat naar boven en wenst een ieder een fijne nachtrust zonde demonen![]()
![]()
Trusten.quote:
Je hebt niets gemist.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:11 schreef kahlie het volgende:
G'morgen. Jullie gaan te hard.![]()
Ga geen 3 topics nalezen. Anyways, Blijdorp was leukAl vond ik sommige dieren er wel heel zieligjes bij zitten. Gisteren hele dag weggeweest en vandaag opruimdag.
Was staat al aan en er moet behoorlijk wat gedaan worden. *zucht*. Oh well, dan ben ik vanavond weer blij.
Goedemorgen. Okies. Ik ben alweer verder aan de slag ook. Was is klaar. Tijd om dat te gaan regelen.quote:
haat, nijd, afgunst, jaloezie, gezelligheid, liefde, vriendschap, kloon, geen kloon, one liners, uitgaan, thuis blijven, slapen, stappen, schizofrenie, en meer van dat zulksquote:Op zondag 29 juli 2012 10:47 schreef Ireth het volgende:
Mijn god heeft iemand een samenvatting in 2 regels van het laatste topic??? Ik snap er geen klote meer van!
(maar van 1 ding ben ik wel overtuigd, het is NIET Belle! Die post zoiets wel gewoon onder haar eigen account!)
Nu zijn we teleurgesteld dat jij het te gezellig had om te reageren.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:46 schreef DJMO het volgende:
* Aanddachtshoer meldt zich present!
Zo lekker croissantjes eten, omkleden en m'n kindjes ophalen
het was ontzettend gezellig gisterenavond, zo gezellig dat ik geen tijd meer had om hier te reageren
Het is belle ook niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:47 schreef Ireth het volgende:
Mijn god heeft iemand een samenvatting in 2 regels van het laatste topic??? Ik snap er geen klote meer van!
(maar van 1 ding ben ik wel overtuigd, het is NIET Belle! Die post zoiets wel gewoon onder haar eigen account!)
ik heb de moeite niet eens genomen om helemaal terug te lezen (kreeg een samenvatting van pb) maar ik ben het wel met je eens idd.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:00 schreef Ireth het volgende:
En ik zal wel een zeikerd zijn, maar ik vind dat de topictitel aangepast moet worden. Als Belle terugkomt (en als ik me niet vergis is dat vandaag?) vind ik dit niet leuk voor haar...
Belle kan er wel om lachen denk ik het is geen kwetsende titel. En met een beetje mazzel zijn we dan alweer met een volgend deel bezig.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:00 schreef Ireth het volgende:
En ik zal wel een zeikerd zijn, maar ik vind dat de topictitel aangepast moet worden. Als Belle terugkomt (en als ik me niet vergis is dat vandaag?) vind ik dit niet leuk voor haar...
Zo populair ben jequote:Op zondag 29 juli 2012 11:10 schreef belle1608 het volgende:
en laat die tt maar staangeen probleem ik zei net tegen Merlijn huh ik heb een naamtopic terwijl ik er niet eens ben haha
Effe geen idee en mijn pc blijft weer hangen terwijl ik net aan het converteren ben.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:30 schreef Ireth het volgende:
Rucky? Heb jij enig idee wat dit is? Ja het icoontje van mijn internetverbinding, maar er staat nu ook een blauw rondje bij, en die heb ik normaal niet?
[ afbeelding ]
Nee hij staat stil?? Al de hele ochtend?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:41 schreef Rucky het volgende:
Dat rondje beweegt zeker? Dan is die bezig met verbinding maken.
Het heeft met je netwerk verbinding te maken. Al eens opnieuw opgestard?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee hij staat stil?? Al de hele ochtend?
Morge Jaleesa.quote:
Noem je mij nu een wazige aap?quote:
Had ik toevallig net gedaan en nu lees ik ditquote:Op zondag 29 juli 2012 11:49 schreef Rucky het volgende:
Het heeft met je netwerk verbinding te maken. Al eens opnieuw opgestard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |