quote:Op zondag 29 juli 2012 02:41 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Believe it or not ......................... my dear
Je bent een van de weinigequote:Op zondag 29 juli 2012 02:44 schreef kwiebuske het volgende:
als ik het goed gelezen heb is het niet juf belle geweest
*grijns*
Gebrek aan woorden DC ???quote:Op zondag 29 juli 2012 02:44 schreef dolfina-chica het volgende:
Dat is mijn nummer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]![]()
Dat zal het zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 02:46 schreef kwiebuske het volgende:
of men wil het niet lezen ....
dat kan ook he
Is ook niet geweest. Ze is het nog steedsquote:Op zondag 29 juli 2012 02:44 schreef kwiebuske het volgende:
*grijns*
ik vind je slaapverwekkendquote:
nopequote:Op zondag 29 juli 2012 02:47 schreef Inlognaam het volgende:
Is ook niet geweest. Ze is het nog steeds
quote:Op zondag 29 juli 2012 02:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahahahaha
* dolfina-chica vindt je grappig...![]()
![]()
![]()
moet ik zelf wetenquote:Op zondag 29 juli 2012 02:48 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Fijne dromen danen pas wakker worden als het licht is he
Gaat op handen zitten wederom, denk dak het weet, maar goed, ben een kloon volgens sommige ........quote:Op zondag 29 juli 2012 02:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Geef nou es gewoon antwoord op mijn vraag waarom je het zo nodig vind om DJMO zo af te blaffen als zij een post neerplempt met de grappige melding dat er bij de ingang om een ID wordt gevraagd en stel je verder niet zo aan joh...
Ben je er morgen of later op de dag weer of was dit eenmaligquote:Op zondag 29 juli 2012 02:51 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Gaat op handen zitten wederom, denk dak het weet, maar goed, ben een kloon volgens sommige ........
Kippen in een hok kunnen rare dingen zeggen/neerplempen.
Moi gaat naar boven en wenst een ieder een fijne nachtrust zonde demonen![]()
![]()
Trusten.quote:
Je hebt niets gemist.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:11 schreef kahlie het volgende:
G'morgen. Jullie gaan te hard.![]()
Ga geen 3 topics nalezen. Anyways, Blijdorp was leukAl vond ik sommige dieren er wel heel zieligjes bij zitten. Gisteren hele dag weggeweest en vandaag opruimdag.
Was staat al aan en er moet behoorlijk wat gedaan worden. *zucht*. Oh well, dan ben ik vanavond weer blij.
Goedemorgen. Okies. Ik ben alweer verder aan de slag ook. Was is klaar. Tijd om dat te gaan regelen.quote:
haat, nijd, afgunst, jaloezie, gezelligheid, liefde, vriendschap, kloon, geen kloon, one liners, uitgaan, thuis blijven, slapen, stappen, schizofrenie, en meer van dat zulksquote:Op zondag 29 juli 2012 10:47 schreef Ireth het volgende:
Mijn god heeft iemand een samenvatting in 2 regels van het laatste topic??? Ik snap er geen klote meer van!
(maar van 1 ding ben ik wel overtuigd, het is NIET Belle! Die post zoiets wel gewoon onder haar eigen account!)
Nu zijn we teleurgesteld dat jij het te gezellig had om te reageren.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:46 schreef DJMO het volgende:
* Aanddachtshoer meldt zich present!
Zo lekker croissantjes eten, omkleden en m'n kindjes ophalen
het was ontzettend gezellig gisterenavond, zo gezellig dat ik geen tijd meer had om hier te reageren
Het is belle ook niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:47 schreef Ireth het volgende:
Mijn god heeft iemand een samenvatting in 2 regels van het laatste topic??? Ik snap er geen klote meer van!
(maar van 1 ding ben ik wel overtuigd, het is NIET Belle! Die post zoiets wel gewoon onder haar eigen account!)
ik heb de moeite niet eens genomen om helemaal terug te lezen (kreeg een samenvatting van pb) maar ik ben het wel met je eens idd.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:00 schreef Ireth het volgende:
En ik zal wel een zeikerd zijn, maar ik vind dat de topictitel aangepast moet worden. Als Belle terugkomt (en als ik me niet vergis is dat vandaag?) vind ik dit niet leuk voor haar...
Belle kan er wel om lachen denk ik het is geen kwetsende titel. En met een beetje mazzel zijn we dan alweer met een volgend deel bezig.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:00 schreef Ireth het volgende:
En ik zal wel een zeikerd zijn, maar ik vind dat de topictitel aangepast moet worden. Als Belle terugkomt (en als ik me niet vergis is dat vandaag?) vind ik dit niet leuk voor haar...
Zo populair ben jequote:Op zondag 29 juli 2012 11:10 schreef belle1608 het volgende:
en laat die tt maar staangeen probleem ik zei net tegen Merlijn huh ik heb een naamtopic terwijl ik er niet eens ben haha
Effe geen idee en mijn pc blijft weer hangen terwijl ik net aan het converteren ben.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:30 schreef Ireth het volgende:
Rucky? Heb jij enig idee wat dit is? Ja het icoontje van mijn internetverbinding, maar er staat nu ook een blauw rondje bij, en die heb ik normaal niet?
[ afbeelding ]
Nee hij staat stil?? Al de hele ochtend?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:41 schreef Rucky het volgende:
Dat rondje beweegt zeker? Dan is die bezig met verbinding maken.
Het heeft met je netwerk verbinding te maken. Al eens opnieuw opgestard?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee hij staat stil?? Al de hele ochtend?
Morge Jaleesa.quote:
Noem je mij nu een wazige aap?quote:
Had ik toevallig net gedaan en nu lees ik ditquote:Op zondag 29 juli 2012 11:49 schreef Rucky het volgende:
Het heeft met je netwerk verbinding te maken. Al eens opnieuw opgestard?
Jaquote:
quote:
RIP vlieg.quote:
Nee, gezien de posts heb ik een vermoeden wie het wel is.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:44 schreef kwiebuske het volgende:
*grijns*
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, gezien de posts heb ik een vermoeden wie het wel is.
Precies, geen aandacht besteden aan kloons in een sc.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
Hoe dan ook, als je via een kloon moet reageren omdat je te laf bent het met je eigen account te doen ben je wel een ontzettende kutkneus en eigenlijk geen discussie waardig.
Wij kijken OSquote:Op zondag 29 juli 2012 12:40 schreef vannelle het volgende:
Goedemiddag!
Gaat er nog iemand Formule1 kijken?
Da's ook bezig natuurlijk.quote:
Hij interesseert zich nog steeds niet voor de sport.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:56 schreef Ireth het volgende:
Manlief kijkt nu hocky.. zo grappig, hij interesseert zich nooooooooooit voor sport, behalve voor vrouwenhocky![]()
Als je nou in de ventilatieopening van de motor blaast, gaat die trein dan ook harder door de alcoholdampen?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:03 schreef Ehhe het volgende:
Zo, ik zit brak en wel in de trein. Heb echt n geweldige nacht gehad.
Os interesseren mij ook niks Ireth... Gek dat je man ineens het vrouwenhockey leuk vindt
Denk dat een electrische trein daar niet echt van onder de indruk is.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je nou in de ventilatieopening van de motor blaast, gaat die trein dan ook harder door de alcoholdampen?
Op die lijn rijdt inderdaad zo'n gasolie gestookt hok.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Denk dat een electrische trein daar niet echt van onder de indruk is.
Of rijdt er bij jullie nog zo'n boemeltje?
Netjes.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:16 schreef Inlognaam het volgende:
Ook hier even openlijk excuses maken aan Belle.
quote:
Dat is een goede... maar waar kwam die kloon opeens vandaan?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:44 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik snap alleen niet waarom mensen dachten dat het belle was. Waarom zou ze dat doen?
Mooi slot pleidooi, ik veroordeel u om naar de keuken te gaan om voor drinken en snacks te zorgen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:04 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat is een goede... maar waar kwam die kloon opeens vandaan?
Reden waarom ik dacht dat het Belle was, lag in het feit dat ik even snel de posthistorie van Tiepje door heb gekeken en daar geeft Tiepje aan 'tunnelangst' te hebben. Exact hetzelfde als waar Belle in 2012 ook aangaf last van te hebben in een post. Dat vond ik wel heel opvallende eigenschap van beiden, en het feit dat ik er toch van overtuigd ben dat het een kloon zou zijn van iemand die hier regelmatig post, was gisteren voor mij de reden om aan te nemen dat het Belle zou zijn. Of Merlijn... maar nu weet ik wel beter want het is iemand die semi bejaard is...Belle valt dus defenitief af en Merlijn ook. Conclusie nu: ik ben te voorbarig geweest met conclusies trekken en heb ten onrechte dus gedacht dat het Belle was.
Dus ik hoef hem geen dreun te geven?quote:
Ik vreesde te worden overgedragen aan Tiepje... maar ik zal de frituurpan even opzetten dan maar en wat snacks verzorgen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mooi slot pleidooi, ik veroordeel u om naar de keuken te gaan om voor drinken en snacks te zorgen.
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:16 schreef Inlognaam het volgende:
Ook hier even openlijk excuses maken aan Belle.
Die heb ik al.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:25 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik een kloon-account moeten aanmaken: Miepje
Let jij maar op dat de bitterballen niet verbranden.quote:
quote:
Gewoon die meloen in de frituur. Wel even met de deksel dicht want ik vermoed dat het nogal spettert.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:39 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb de frituur toch maar niet aangezetIk kwam meloen tegen... vitaminen in plaats van een vette hap.
ga jij dan volgende keer niet zo vroeg slapenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:45 schreef maffemuts het volgende:
Nou ja, ben ik eens vroeg m'n nest in, is er een rel(letje) sugt... k mis ook alle leuke dingen in het virtuele leven
lekker weer zelf voor de kids zorgenquote:Anyway... voel me nog steeds t zelfde, vandaag afscheid genomen van de kraamverzorgster, en echt, zeg t niet snel, maar wat ga ik die missen zeg
vulde een groot gat van iets wat ik al jaren mis... (en er nu dus weer is)
Maar goed, life goes on, the show has to go on...
Eerlijk is eerlijk, ze ging onwijs goed met mn andere 2 om, en heeft ze ook zoveel mogelijk bij betrokken... en ja k weet wel dat het haar werk is maar tochquote:Op zondag 29 juli 2012 16:51 schreef -gt- het volgende:
[..]
ga jij dan volgende keer niet zo vroeg slapen![]()
[..]
lekker weer zelf voor de kids zorgen
Ik ben geen topkok, anders had ik het wel geprobeerd met een krokant jasje erom. Meloenkroket klinkt best aantrekkelijk eigenlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Gewoon die meloen in de frituur. Wel even met de deksel dicht want ik vermoed dat het nogal spettert.
moet je idd blij om zijn dat ze zo goed met de ander kids omgingquote:Op zondag 29 juli 2012 16:55 schreef maffemuts het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ze ging onwijs goed met mn andere 2 om, en heeft ze ook zoveel mogelijk bij betrokken... en ja k weet wel dat het haar werk is maar toch
Gelukkig heeftnu vakantie, en sta ik er nog niet helemaal alleen voor
Oh mn oudste is helemaal hyper... Nederland heeft een gouden 'ding' verdiend
Lekker.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
Het is heel rustig in de woonkamer, dus Ehhe zal wel slapen. Dan ga ik zo maar evenpannekoeken
bakken.
Grappig ik ookquote:
Hier lekker zelf gemaakt.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:08 schreef kahlie het volgende:
[..]
Grappig ik ookUit de zilveren lepel inclusief gehaktballetjes gevuld met parmezaan, gekookt ei en mozzarella. Nog gemaakt voor me ook
![]()
Uh, de Zilveren Lepel is een Italiaans kookboek. Hier dus ook zelf gemaakt.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hier lekker zelf gemaakt.
Nou ja, zelfgemaakt.......alles uit een pakje in 1 pan, bakken, daarna half uurtje in de oven.
Makkelijker kan bijna niet.
Lasange is heerlijk!quote:Op zondag 29 juli 2012 19:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Serieus.. Het is zeker lasagna dag.. Wij eten ook lasagne
Oh......dacht dat het een restaurant oid was.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:24 schreef kahlie het volgende:
[..]
Uh, de Zilveren Lepel is een Italiaans kookboek.
Ja, sorry, kwam zeker ook door het 'voor mij gemaakt'. Vriendlief heeft in de keuken gestaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oh......dacht dat het een restaurant oid was.
Mijn vriendje stond ook voor mij in de keuken!quote:Op zondag 29 juli 2012 19:28 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ja, sorry, kwam zeker ook door het 'voor mij gemaakt'. Vriendlief heeft in de keuken gestaan.![]()
Dat vind ik pas echt luxe.
Ik heb geen vriendje die me verrast met eten dus ik moet maar eens kijken wat er in de koelkast ligt.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:34 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hier is er eentje bezig met de stofzuiger. Afwas is al klaar... Wat ga je eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 29 juli 2012 19:49 schreef Ireth het volgende:
Wij zijn vandaag even weg geweest
[ afbeelding ]Daar moet ook even bijpassende muziek bij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Maar als je hem zelf hebt gevuld dan weet je dat toch wel?quote:Op zondag 29 juli 2012 19:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendje die me verrast met eten dus ik moet maar eens kijken wat er in de koelkast ligt.
Dat klopt maar nog even kijken wat er van overgebleven is.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:59 schreef kahlie het volgende:
[..]
Maar als je hem zelf hebt gevuld dan weet je dat toch wel?
@Ireth GAAF!
*stelt zich Rucky voor als iemand die slaapwandelt en de koelkast 's nachts plundert*quote:Op zondag 29 juli 2012 20:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat klopt maar nog even kijken wat er van overgebleven is.
Net gekeken en het wordt een aardappel schotel met een karbonade.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:03 schreef kahlie het volgende:
[..]
*stelt zich Rucky voor als iemand die slaapwandelt en de koelkast 's nachts plundert*
Oh ja, dan is het wel een slim idee
Heeft hij ook een zusje?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:23 schreef Pulver het volgende:
Goeiemorrege allemaal!!!
Zo, ben ook weer terug in het Haagse, maar heb wel een loge meegenomen.
Mogguh!quote:Op zondag 29 juli 2012 20:23 schreef Pulver het volgende:
Goeiemorrege allemaal!!!
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:23 schreef Pulver het volgende:
Goeiemorrege allemaal!!!
Mijn duim is op maar het gaat je wel lukken.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:31 schreef DJMO het volgende:
duimen jullie voor me morgen ? om twee uur een bezichtiging en hopelijk meteen huurcontract tekenen voor een twee kamer app. hier in de buurt ... recht tegenover een supermarkt, vlak achter een groot park, en heel dichtbij de school die ik voor jan had uitgezocht ...
Doe maar snel hier onweert het al.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:34 schreef Pulver het volgende:
vannelle snapt het tenminste gelijk
En den Haag is één grote uitlaatplek, dus dat de bordjes niet hangen, maakt ook niet veel uit.
Ik wel, geen spetters op mijn lichaam.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:38 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ach, ben niet bang voor een paar spettertjes.
Zo te merken een regenbui die over mij heen is geweest en nu naar jou vertrekt.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:47 schreef Pulver het volgende:
Bij de weg, ik ben gisteren niet meer online geweest.
Wie heeft de zwoele nacht met me gewonnen?
Niet echt voorkennis maar ik wist wel wie het allemaal niet zouden zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:34 schreef Pulver het volgende:
vannelle snapt het tenminste gelijk
En den Haag is één grote uitlaatplek, dus dat de bordjes niet hangen, maakt ook niet veel uit.
Hier komt ie zojuist over donderen... incl. donder en bliksem.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:57 schreef Pulver het volgende:
Heb al op de buienradar gekeken, gaat hier gewoon aan voorbij hoor
Tiepje heeft zich in het topic gemeld. Ik denk dat het wel wat voor je is.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:47 schreef Pulver het volgende:
Bij de weg, ik ben gisteren niet meer online geweest.
Wie heeft de zwoele nacht met me gewonnen?
Het, dat lijkt me inderdaad de perfecte omschrijvingquote:Op zondag 29 juli 2012 21:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Tiepje heeft zich in het topic gemeld. Ik denk dat het wel wat voor je is.
Ik heb het een beetje terug gelezen.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Tiepje heeft zich in het topic gemeld. Ik denk dat het wel wat voor je is.
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:14 schreef gomi het volgende:
[..]
Het, dat lijkt me inderdaad de perfecte omschrijving
JIJ wou een hond!quote:Op zondag 29 juli 2012 21:28 schreef Pulver het volgende:
Had niemand even kunnen waarschuwen!!
Het regent nu buiten GVD!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |