Gebeurt anders nooit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:30 schreef Adelante het volgende:
Aardedonker in Arnhem, maar het onweer is lauw en regen trekt er overheen...
Goh, het is intussen al 22:30.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:30 schreef Adelante het volgende:
Aardedonker in Arnhem, maar het onweer is lauw en regen trekt er overheen...
Zo dan, flinke lekkage. Maar lijkt me gezien de panelen op de kozijnen geen woonhuis te zijn, meer een serre of tuinhuis.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:24 schreef Poeke het volgende:
Vanavond in Gestel Eindhoven: [ afbeelding ]
Klote rivieren hierquote:
Niet dat ik het weet, misschien goed idee?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:20 schreef -CRASH- het volgende:
Is er nog geen "De Atmosfeer Staat Op Ontploffen" op facebook?
Wie maakt 'm aan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet dat ik het weet, misschien goed idee?
Vertel mij wat. Het blijft allemaal ten westen van de maasquote:
Ik wil het wel doen..... Als er voldoende animo voor is.quote:
Ja, leuk!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen..... Als er voldoende animo voor is.
Den deze is er al 1
2 Speedy
3 tomaat52
Meer? Roept u maar
bij mij kwam ook op een of andere manier water door de aftimmering van het kozijn. Ook in Gestel, nabij centrum ehvquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:24 schreef Poeke het volgende:
Vooral Winterswijk is eventjes de sjaakquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:27 schreef Logician78 het volgende:
Als het goed is wordt het over 15min erg leuk hier (enschede zuid/zuider/zuidst)
Dat buienlijntje ontstond zo ongeveer in mijn achtertuin. Zo te zien ben ik blij dat ik er zelf niets van heb meegepikt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:24 schreef Poeke het volgende:
Welke dorpen? M'n ouders wonen daar ook in de buurt, maar ik denk niet dat ze het waarderen als ik nu nog belquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:32 schreef RemcoW23 het volgende:
Dorpen omgeving Nijmegen staan blank, heb het vorige topic niet gelezen maar zal vast wel gemeld zijn. Moest er net met de auto doorheen, is bijna geen doen.
Groesbeek/Beek-Ubbergen zag ik wat meldingen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Welke dorpen? M'n ouders wonen daar ook in de buurt, maar ik denk niet dat ze het waarderen als ik nu nog bel.
Ah, andere kant van de stad. Maar toch, hemelsbreed is het niet ver. En ze wonen in een huis uit ca. 1850, vroeger bij zware buien nog wel eens met emmers en handdoeken in de weer geweest.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:36 schreef Drassss het volgende:
Groesbeek/Beek-Ubbergen zag ik wat meldingen.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:46 schreef -CRASH- het volgende:
Mail adres is al aangemaakt
DASOO@live.nl
En ik hoor net een eerste dondertje
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:46 schreef -CRASH- het volgende:
Mail adres is al aangemaakt
DASOO@live.nl
En ik hoor net een eerste dondertje
Ik wil er ook wel bijquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Den deze is er al 1
2 Speedy
3 tomaat52
4 minthy
5 Logician78
Meer? Roept u maar
Hier in Goor ookquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:54 schreef zlotka het volgende:
Hier nu wat regen en heel af en toe een flits in de verte, maar het trekt hier weer vlak langs heen.
Hier is Delden trouwens
Volgens mij zijn we het redelijk vaak met elkaar eens hier, en gaat het telkens om dit zelfde soort dingenquote:
Donequote:
quote:
Moeten ze 'm weer dicht ritsen.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:51 schreef Drassss het volgende:
Momenteel wateroverlast in Slenaken (Zuid-Limburg) doordat het riviertje de Gulp is overstroomd.
Was hier ook. Lekker op het terras zitten, voelde een paar stipjes, en in 10 minuten verkleurde de lucht en brak de pleuris uitquote:Op zondag 29 juli 2012 09:05 schreef Ajaxfan het volgende:
Zon scheen hier en opeens komt er een behoorlijk donkere partij wolken aan. Plensbui opeens hehe.
Oneens, het is heerlijk buitenquote:Op zondag 29 juli 2012 10:08 schreef tomaat52 het volgende:
-zeikmodus aan-
tis koud buiten![]()
-zeikmodus uit-
Koud.quote:
Leukquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Den deze is er al 1
2 Speedy
3 tomaat52
4 minthy
5 Logician78
6 Kaatje50
Meer? Roept u maar
Lekker nutteloos niet om het water weg te vegen terwijl het gewoon weer binnen komtquote:Op zondag 29 juli 2012 10:18 schreef Drassss het volgende:
http://www.l1.nl/video/wa(...)li-2012#.UBTwwaBFnW4
Filmpje van de overlast in Slenaken. Vooral het hotel/restaurant Slenaker Vallei is zwaar getroffen in de Dorpstraat.
Nu pas? Hier in Assen regent het al een uur. Jammer hoor, had nog zoveel plannen vandaag, vallen allemaal letterlijk in het waterquote:Op zondag 29 juli 2012 12:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
Het was hier in Noord-Drenthe zonnig. Het werd bewolkt en ineens begint het hard te waaien en heel hard te regenen.
Vanavond hier in Zeeland ook kans op tuba's.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb hier net een tuba/hoosje geziendie raakte alleen de grond niet aan, serie foto's gemaakt
Sowquote:Het anders zo rustig voortkabbelende riviertje de Gulp steeg gisteravond als gevolg van hevige regenval in het Belgische stroomgebied binnen een half uur zo'n 1,5 meter.
Nee, de huiskamer, achter. De dakgoot bleek verstopt te zitten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:28 schreef Ticootje het volgende:
Omg! Ik hoop dat dat een tent is ofzo?!
quote:Op zondag 29 juli 2012 12:55 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Vanavond hier in Zeeland ook kans op tuba's.
Dat hadden mijn ouders ook een keer alleen stroomde het toen aan de goede kant van de dakgoot weg. De buitenkant dus.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:01 schreef Poeke het volgende:
[..]
Nee, de huiskamer, achter. De dakgoot bleek verstopt te zitten.
Dan wordt het voortaan RTV Drenthe voor jou.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:45 schreef Djeez het volgende:
Ik pleit voortaan voor een gescheiden weerbericht op radio en tv. Ik hoef niet te weten dat het in heel Nederland prachtig zonnig is, terwijl in het Noorden weer eens niets anders dan regen, regen, regen is. En morgen van hetzelfde laken een pak, zeer veel regen weer in het Noorden
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dus zeg maar dag tegen je auto.
Apart linkje wel.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:10 schreef -CRASH- het volgende:
Animo is er zot te zien wel![]()
Dus bij deze DASOO FOK op FB.
01 -CRASH-
02 Speedy
03 tomaat52
04 minthy
05 Logician78
06 Kaatje50
07 Toto69
08 Appelsientje
09 Haags_kwartiertje
10 Fredo55
Meer? Roept u maar
Atmosfeer.quote:De aarde staat op ontoloffen
een spinoff site van het FOK! forum
weertopic.
quote:
Toegevoegd!quote:Op zondag 29 juli 2012 19:14 schreef -CRASH- het volgende:
http://www.facebook.com/low.pressure.79?ref=tn_tnmn
Dat kunnen we ook doen... Wordt aan gewerktquote:Op zondag 29 juli 2012 19:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Waarom trouwens geen groep? Dan kunnen mensen ook zelf foto's en berichten plaatsen.
Zie hier voor een voorbeeld.
Link werkt niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:29 schreef -CRASH- het volgende:
DASOO Facebook Groep (FOK!).. aangemaakt.
Ennu Speedy bedankt voor de tip....
West-Brabant. Straat staat al blank.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:06 schreef Toto69 het volgende:
Mooie groep Crash, ben al lid
@ Ambrosius: Waar?
Ik zie het op buienradar ja, zou je een foto kunnen maken van de straat o.i.d.? Hier is de lucht strakblauw (Twente)quote:Op zondag 29 juli 2012 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
West-Brabant. Straat staat al blank.
Ik zit precies tussen 2 onweersbuien in, hier enkel regen.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
West-Brabant. Straat staat al blank.
http://www.facebook.com/low.pressure.79quote:
Is nu alweer droog, alleen nog flink gerommel en geflits. Straat is weer zichtbaar.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zie het op buienradar ja, zou je een foto kunnen maken van de straat o.i.d.? Hier is de lucht strakblauw (Twente)
Ach ja was vast een pittig buitje.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is nu alweer droog, alleen nog flink gerommel en geflits. Straat is weer zichtbaar.
Done.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:13 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/low.pressure.79
Owja.... PM me ff jullie fok user namen. dan weet ik wie wie is op FB
In Slenaken was er niet eens regen voor nodigquote:Op zondag 29 juli 2012 20:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jezus wat gaan die straten daar snel blank staan, hier is wel wat meer nodig dan een wolkbreuk van xx min
ik weet niet of het de bedoeling is, maar als ik die link aanklik, kom ik op mijn eigen facebookpaginaquote:Op zondag 29 juli 2012 19:29 schreef -CRASH- het volgende:
DASOO Facebook Groep (FOK!).. aangemaakt.
Ennu Speedy bedankt voor de tip....
http://www.facebook.com/groups/330427147048678/quote:Op zondag 29 juli 2012 20:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik weet niet of het de bedoeling is, maar als ik die link aanklik, kom ik op mijn eigen facebookpagina
Zie even verder in dit topicquote:Op zondag 29 juli 2012 20:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik weet niet of het de bedoeling is, maar als ik die link aanklik, kom ik op mijn eigen facebookpagina
''Zullen we zwemmen?''quote:Op zondag 29 juli 2012 20:23 schreef INViCTuS het volgende:
Vrijdag festival opgebouwd en gister moesten alleen nog even de puntjes op i. Vrijdag naar zaterdag had het enorm hard en veel geregend en troffen we het s'ochtends zo aan...
[ afbeelding ]
Ouch...quote:Op zondag 29 juli 2012 20:23 schreef INViCTuS het volgende:
Vrijdag festival opgebouwd en gister moesten alleen nog even de puntjes op i. Vrijdag naar zaterdag had het enorm hard en veel geregend en troffen we het s'ochtends zo aan...
[ afbeelding ]
thanks. al geregeld. Heb mijn eerste post daar geplaatstquote:Op zondag 29 juli 2012 20:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zie even verder in dit topic![]()
hier komen weer wolken opzetten
oke nu onweer graag
Ach die indicatie blijft toch altijd wisselen, voor je het weet blijft er nog een lichte regen vanoverquote:Op zondag 29 juli 2012 20:31 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Volgens mij gaat het straks regenen:
[ afbeelding ]
Mijn zonnebleoemn ook welquote:Op zondag 29 juli 2012 20:37 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
De geraniums kunnen wel wat water gebruiken, dus laat maar komen.
Op de satelliet zie ik wel dikke pluimen ontstaan in ZW Nederland, wat richting het midden trekt. (waar ik zit) Dit in combinatie met de neerslag die uitbreidt op de radar en zo te zien gaat het e.e.a. ook samenklonteren.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach die indicatie blijft toch altijd wisselen, voor je het weet blijft er nog een lichte regen vanover
Das niet misquote:Op zondag 29 juli 2012 20:43 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
De buienalarm prognose wordt steeds hetiger naarmate de tijd verstrijkt. Nu al 42 mm neerslag voorspeld.
Nicequote:Op zondag 29 juli 2012 20:45 schreef Ambrosius het volgende:
Temperatuur binnen een uur van 20 naar 14 gezakt.
Foto van een half uurtje geleden:
[ afbeelding ]
Nice shot men!quote:Op zondag 29 juli 2012 20:45 schreef Ambrosius het volgende:
Temperatuur binnen een uur van 20 naar 14 gezakt.
Foto van een half uurtje geleden:
[ afbeelding ]
Dat inderdaad. Blauwe lucht en zon hier.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:49 schreef kaatje50 het volgende:
Waar zitten jullie met die slecht weer berichten. Hier is niets aan de hand
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Blauwe lucht en zon hier.
Ik wil je over 20min nog eens horenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:49 schreef kaatje50 het volgende:
Waar zitten jullie met die slecht weer berichten. Hier is niets aan de hand
met een beetje geluk, gaan de ergste buien links en rechts voor Den Boschquote:
Onderkant is nog aan het activerenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
met een beetje geluk, gaan de ergste buien links en rechts voor Den Bosch
ik blijf positiefquote:
Die kreeg k hier in Gouda net over me heen geloof k.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:31 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Volgens mij gaat het straks regenen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tevens is in België ook al een nieuwe lijn actief
En de eerste flits en knalquote:Op zondag 29 juli 2012 21:38 schreef computergirl het volgende:
Hele donkere wolken en eerste onweer te A'dam
'Het' begint inderdaadquote:
Ik wil je niet te veel teleurstellen, maar de zon is al onderquote:Op zondag 29 juli 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
De lucht is nu bijna helemaal zwart in Amsterdam Oost (Oostelijke Handelskade). Eerste flitsen en knallen al gehoord. Dit wordt hopelijk een mooi festijn
Kijk je op het water uit? Dat is wel een fijne plek om storm aan te zien komenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
De lucht is nu bijna helemaal zwart in Amsterdam Oost (Oostelijke Handelskade). Eerste flitsen en knallen al gehoord. Dit wordt hopelijk een mooi festijn
Over Amsterdam Noord nog blauwe lucht zichtbaar. Dit is echt een onweerswolkquote:Op zondag 29 juli 2012 21:52 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik wil je niet te veel teleurstellen, maar de zon is al onder
Dat donkere noemen we 'nacht'
(Bunschoten beetje onweer)
Onweersbuien komen eigenlijk altijd vanuit het zuiden. Ik kijk op het Noorden richting Amsterdam Noord uit.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kijk je op het water uit? Dat is wel een fijne plek om storm aan te zien komen.
en daarom houd ik niet echt van onweer en bliksemquote:Op zondag 29 juli 2012 21:47 schreef LightLuke het volgende:
In Loenen (utrecht) is waarschijnlijk de bliksem ingeslagen daar staat nu een huis met rieten kap in brand
Voorbereiding van niks he Muisjequote:Op zondag 29 juli 2012 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
Bummer, statief klaargezet, camera erop in de hoop mooie flitsen boven Amsterdam Noord te kunnen pakken. Is de batterij leeg
Jij hebt mij ook niet verteld dat ik mij kon voorbereiden op een mooie onweersbui Drassssquote:
Heb je een punt.. Ik was niet helemaal wakkerquote:Op zondag 29 juli 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt mij ook niet verteld dat ik mij kon voorbereiden op een mooie onweersbui Drassss
Maar gistermiddag/avond wél droog weer met de bbq, zoals je voorspeld had hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 22:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb je een punt.. Ik was niet helemaal wakker
En inderdaad aan de kust ontstaat weer een nieuw buitje.
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar gistermiddag/avond wél droog weer met de bbq, zoals je voorspeld had hoor
Deze waardes geven alleen aan dat de lucht instabiel is, dus kans op.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:05 schreef marcel-o het volgende:
wat k nou vaag vind he.
men heeft t over enorm hoge cape-waardes. nu zijn die er amper en er is onweer.
zo te zien wordt dat n lang-gerekte lijn..quote:
Voor de Zeeuwse kust ontwikkelen zich inderdaad ook buien.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef marcel-o het volgende:
[..]
zo te zien wordt dat n lang-gerekte lijn..
dat wordt flink wat water lokaal.
Deze kwam ik tegen op Weerwoord, rond half 10 gemaakt:quote:Op zondag 29 juli 2012 22:29 schreef firecow het volgende:
Lekker hoor net in amsterdam! Prachtig rolwolk achtig iets wat voor het noodweer inkwam zetten.
Boven Renesse ontstond net idd een aardig pitje.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Voor de Zeeuwse kust ontwikkelen zich inderdaad ook buien.
Helaas woon ik te diep in het binnenland.
Zit nu ook onweer op.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Boven Renesse ontstond net idd een aardig pitje.
Mooie scherpe randen. Goeie structuur!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:50 schreef firecow het volgende:
Hier hoe het in amsterdam aan kwam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijft gaaf om te zien. Maar zo'n wolk heeft niet altijd met slecht weer te maken.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:50 schreef firecow het volgende:
Hier hoe het in amsterdam aan kwam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk je!!!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Blijft gaaf om te zien. Maar zo'n wolk heeft niet altijd met slecht weer te maken.
Hier een tijdje geleden ook zo'n rolwolk gehad. Ff een flinke wind en daarna geen fluit.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:05 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Denk je!!!
Meestal zit er toch hevige wind ervoor en regenval achter.
En ik zou ook niet in een vliegtuig willen zitten
Kzie geen aanmeldingquote:
Nu je het zegt....quote:Op zondag 29 juli 2012 23:12 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Hier een tijdje geleden ook zo'n rolwolk gehad. Ff een flinke wind en daarna geen fluit.
Zoals ik tot zover kan beoordelen was het een shelfquote:Op zondag 29 juli 2012 23:19 schreef firecow het volgende:
Maar wat was dit nou precies voor wolk ?? niet echt een rolwolk toch ??
quote:Op zondag 29 juli 2012 23:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nu je het zegt....
Laats een rolwolk...shelf... plus een 2de shelf combo gehad. Maar die was stervende
Ah ja die zondagmorgen....quote:Op zondag 29 juli 2012 23:21 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was 'm.
Juist.quote:
Hoe kan jij die meerdere lagen zien?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:27 schreef Narasan het volgende:
Lijkt inderdaad op een shelf, zelfs met meerdere lagen.
Dat is op de 1e foto te zien.
Eerste laag zit boven, zie de streep.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:34 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Hoe kan jij die meerdere lagen zien?
Ik ben duidelijk nog een newbie.![]()
Met de tijd zul je ook zien wat een shelf, rolwolk en een wall cloud is.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:34 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Hoe kan jij die meerdere lagen zien?
Ik ben duidelijk nog een newbie.![]()
Aaah, bedankt voor de uitleg.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:45 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Met de tijd zul je ook zien wat een shelf, rolwolk en een wall cloud is.
Shelfclouds bestaat uit lagen
[ afbeelding ]
een rolwolk hangt los onder een wolk
en rolt als het ware voor de wolk uit
Het wordt meestal verward met een shelf
Een wallcloud is als een muur.
Deze moet men ook niet verwarren met een shelf
quote:Op maandag 30 juli 2012 00:06 schreef Martinovibes het volgende:
FF een half uurtje op de Rozenburgse boulevard gestaan.
Best leuk uitzicht hoewel het onweer al best ver weg was.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juli 2012 00:06 schreef Martinovibes het volgende:
FF een half uurtje op de Rozenburgse boulevard gestaan.
Best leuk uitzicht hoewel het onweer al best ver weg was.
[ afbeelding ]
Die zit in je muren, dat duurt dus wel even.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:34 schreef tralalala het volgende:
Ik snap er geen reet van...
Ik heb alle ramen tegen elkaar open staan om het af te laten koelen binnen, buiten is het maar 14 graden maar binnen is het nog steeds 24 graden en de warmte wil er gewoon echt niet uit.
Al sla je de ramen eruit...quote:Op maandag 30 juli 2012 00:34 schreef tralalala het volgende:
Ik heb alle ramen tegen elkaar open staan om het af te laten koelen binnen, buiten is het maar 14 graden maar binnen is het nog steeds 24 graden en de warmte wil er gewoon echt niet uit.
Ik heb het andersom, zelfs bij temperaturen boven de 20 graden buiten moet ik de verwarming nog aanzetten.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:34 schreef tralalala het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 00:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Die zit in je muren, dat duurt dus wel even.
Okéquote:Op maandag 30 juli 2012 00:37 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Al sla je de ramen eruit...
De muren zitten nog vol opgeslagen warmte van de afgelopen periode.
Op de benedenverdieping is het dan ook steenkoud in de winter, omdat de grond en dus de vloer van nieuwbouwwoningen koud is.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
[..]
OkéBeton houdt warmte vast dus?
Ik moet zeggen dat ik in de winter ook altijd warmte heb binnen, de onderbuurman en de buurvrouw stoken dan als gekken en dat is te merken hier, ik hoef alleen te stoken als het echt extreem koud is.
Ja te horen ook in Zoetermeer. Die galm erna was mijn kind.quote:Op maandag 30 juli 2012 02:18 schreef Jackson5 het volgende:
Wat een knal omgeving Den Haag, nog nooit zoiets gehoord, leek wel een atoombom, en nog 10 sec galm..
Tot in Zoetermeer hoorbaar. Werd er wakker van.quote:Op maandag 30 juli 2012 02:18 schreef Jackson5 het volgende:
Wat een knal omgeving Den Haag, nog nooit zoiets gehoord, leek wel een atoombom, en nog 10 sec galm..
Idd, hier in Den Helder ook vanacht. Ik dacht echt wooow wat is dit een atoombom ofzoquote:Op maandag 30 juli 2012 02:18 schreef Jackson5 het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 10:11 schreef marcel-o het volgende:
http://nos.nl/artikel/400(...)getjes-stolwijk.html
volgensmij heb ik die klap gehoord in Gouda.
Keiharde donder met echt zeer lange diepe harde donder.. mn hele huis trilde er van.
kzat direct rechtop vanuit mn diepe slaap.
quote:Waterhozen boven Waddenzee
AMSTERDAM - Boven de Waddenzee zijn maandag waterhozen waargenomen, meldt het KNMI bij de weerswaarschuwingen.
Dat schrijft de Leeuwarder Courant.
Vooral voor het noorden van het land waarschuwt het weerinstituut naast waterhozen ook voor stevige buien, met lokaal ook kans op hagel. De provincie Friesland had ook al in de nacht van zondag op maandag te maken met flink wat onweer.
Zuigt die waterhoos nou een koe op?quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:22 schreef Narasan het volgende:
Als het een koe was dan was die wel weer een ervaring rijker geworden.
Ik vind van welquote:
Beste meeuw.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:58 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Da's een meeuw die naar links vliegt.
Maar het lijkt op een vliegende koe idd.
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:52 schreef Drassss het volgende:
Woensdag weer een warme dag, 26C in het zuiden.
Nee die klap was om half 2.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:55 schreef marcel-o het volgende:
volgens mij was dit die klap vannacht ...
[ afbeelding ]
uhm.quote:
Dan ga jij mee gulp!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |