Oh, jij kijkt naar de splits van de 8x50?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De laatste 50 meter was ze sneller.
Leek ja. En dat is ook gewoon indeling. En die Schlanger dacht echt niet na 50 meter: 'nou, nu zal ik maar m'n best doen, want Kromo gaat ineens zo hard!'quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Schlanger hield haar af ja. Kromo leek haar te pakken, maar dat zette niet door.
wees blij een medaillequote:
Het is ook makkelijker starten, bij een startschot reageer je op een geluid, en als 2e 3e of 4e zwemmer kan je reageren op iets wat visueel zichtbaar is, scheelt je iig je reactietijd na de start (dat is al snel minstens 3 tiende)quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vanuit stilstand ben je altijd later weg. Met overnames mag je bewegen voordat je weg gaat.
Ze kan nog wel door, maar ze stopt (voorlopig).quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:14 schreef kilon het volgende:
Hoe oud is Dekker eigenlijk? Stopt ze na de Spelen of kan ze nog even door?
Wie is Naomi?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:14 schreef Fok-it het volgende:
Neem Dekker niet meer mee zeg. Wat een drama start. Naomi is een baasdie gaat nog wel goud pakken
Blij met zilver.quote:
Trollbait.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:14 schreef Montov het volgende:
Wat voor muziek is dat op de achtergrond?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:14 schreef Montov het volgende:
Dekker gaat ook niet meer voor een volgende vierjarige cyclus.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:14 schreef Fok-it het volgende:
Neem Dekker niet meer mee zeg. Wat een drama start. Ranomi is een baasdie gaat nog wel goud pakken
Dekker kakte wel enorm in op het laatst.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:15 schreef wimderon het volgende:
Veldhuis zwom verder onder haar kunnen dan Dekker. Heemskerk is normaalgesproken ook wel beter in estafettes.
Ik heb een keer met -0.03 overgenomen. Trainer bijna boos.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:14 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Het is ook makkelijker starten, bij een startschot reageer je op een geluid, en als 2e 3e of 4e zwemmer kan je reageren op iets wat visueel zichtbaar is, scheelt je iig je reactietijd na de start (dat is al snel minstens 3 tiende)
Ja helemaal van slag dat ik haar naam zelfs verkeerd hebquote:
Ze zou het niet gewild hebben. Zij is is de enige die alleen blij is met goud.quote:
Die blije huppelkut kan alleen maar lachen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja lachen Veldhuis, je hebt net je laatste kans op goud laten glippen. Hihi.
Zie OPquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:15 schreef TheGOAT het volgende:
51,93, wat een tijd ! Wanneer is 100 m vrouwen? Individueel
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:15 schreef Ericr het volgende:
[..]
De vriendin van Sven, mept zo Dekker het podium af met haar stick.
Dat is toch hoe ze d'r races opbouwt...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dekker kakte wel enorm in op het laatst.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:17 schreef mrstylo het volgende:
2e van recht bij Australië is best lekker.
Met 1 been in het graf?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:17 schreef Cee het volgende:
Inge Dekker is nu als The Queen bij de Openingsceremonie.
liever zilver dan niksquote:
True, presteerde naar vermogen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:17 schreef DeeBee het volgende:
Dat is toch hoe ze d'r races opbouwt...
TheArt zei het ook al, dit is een prima tijd van Dekker. Nog harder dan op het WK en gewoon naar vermogen, niet een PR, maar nog wel snel voor haar doen de laatste tijd... Dat er snellere zwemsters naast d'r liggen, daar kan ze dan toch niet eens iets aan doen of zo. Als ze een 54.0 kon zwemmen had ze dat echt wel gedaan hoor...
Doe je aan wedstrijdzwemmen ergens? Welke club?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb een keer met -0.03 overgenomen. Trainer bijna boos.
Inderdaad. Als ik niet win baal ik ook. Maar ik ga niet met een chagrijnige kop op het podium staan.quote:
inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:17 schreef mrstylo het volgende:
2e van recht bij Australië is best lekker.
HZ&PC Heerenveen. Jij dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:17 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Doe je aan wedstrijdzwemmen ergens? Welke club?
Je bent liever down met Dekker?quote:
Doodstraf voor Dekker.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:18 schreef MrTorture het volgende:
Beetje traag, maar goed:
Dekker: 25.86 + 28.81 = 54.67
Veldhuis: 25.29 + 28.51 = 53.80
Heemskerk: 25.46 + 27.93 = 53.39
Kromo: 24.71 + 27.22 = 51.93
twitter:HenriKoek twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 22:19:23Sjostrom; toch één van de voornaamste concurrenten van ranomi had 'maar' 53.9 als split. Bijzonder langzaam tov haar pr van 53.0 reageer retweet
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dan, houd gewoon 200 liter water tegen, daar kan je gewoon niet mee zwemmen toch? Wat een hoofd
Wel goud als reserve.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:16 schreef Ericr het volgende:
In ieder geval niet die bakkes van Trickett op het podium.
Trivia Groningen vroeger, ben ermee gestopt, elke dag om 5 uur mijn bed uit werd me iets teveel van het goedequote:
quote:
In Noord Korea hebben ze de juiste straffenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die mensen die matig presteerden hoeven toch niet aan de schandpaal?
Ja inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Echt te merken wie hier vaker zwemmen kijken.
Ze kan zo Brienne of Tarth spelenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dan, houd gewoon 200 liter water tegen, daar kan je gewoon niet mee zwemmen toch? Wat een hoofd
Ik dacht dat jij niks verwachtte?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit inspireert helemaal niet, dit is een grote domper
Die startte toch, troll...quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Noord Korea hebben ze de juiste straffen
Die hebben de doodstrafquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:21 schreef Mascleta het volgende:
waarom kan Kazachstan wel een overwinning kopen?
Wat is jouw naam dan? DM anders even.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:20 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Trivia Groningen vroeger, ben ermee gestopt, elke dag om 5 uur mijn bed uit werd me iets teveel van het goede![]()
Behoorlijk wat uren heen en weer gezwommen ook in Drachten. Jij zwemt dus bij Sportstad Heerenveen waar Epke ook traint?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze kan zo Brienne of Tarth spelen
[ afbeelding ]
Lijkt idd een beetje op niet-voetbal-kijkers tijdens het EK.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Echt te merken wie hier vaker zwemmen kijken.
Ander badpak?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:21 schreef Zorro het volgende:
Het wereldrecord van dezelfde 4 zwemsters staat op meer dan 2 sec sneller. Hoe hebben ze dat gedaan dan?
Voor deze race?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor vandaag of de OS in het algemeen?
O ja, dat had je ook nog ja...quote:
Pics van je moeder?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Weet zeker dat ze het dan de volgende keer beter zal doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die startte toch, troll...
Plus, je wilt altijd de traagste in de estafette stenigen?
Weer heerlijke sfeer hier.![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weet zeker dat ze het dan de volgende keer beter zal doen.
Dus dat is heel mooi heeft Kromo (niet wij) kans op 2x goud.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Iedereen die hier niet in de polonaise loopt om een zilveren medaille is geloof ik een idioot als ik het zo lees![]()
Behalve Kromo was er niemand die boven zichzelf uitstak, dat moet wel op een OS.
Nadeel van de Social Media..twitter:wolthuizen twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 22:20:35'Kuthoer Inge je hebt het verkloot, de hele natie kotst je uit.' Dat is dan weer Twitter. Jammer. http://t.co/ENXTf8Rp #OS2012 reageer retweet
Ik had een slecht voorgevoel. Begreep daarom de grote euforie na de race van vanochtend ook niet. Maar het blijft een domper dat ze het niet hebben gehaald.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:24 schreef DeLuna het volgende:
Nadeel van de Social Media..twitter:wolthuizen twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 22:20:35'Kuthoer Inge je hebt het verkloot, de hele natie kotst je uit.' Dat is dan weer Twitter. Jammer. http://t.co/ENXTf8Rp #OS2012 reageer retweet
Nou, mensen doodwensen om dat ze niet hard genoeg zwemmen, vind je het gek?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe jij eens even normaal, ik mag toch zeggen wat mijn mening is?
Kritisch mag nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doublepain dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken, 0.0 pain
Yep. Maar dat hadden er dus ook 3 kunnen zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:23 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dus dat is heel mooi heeft Kromo (niet wij) kans op 2x goud.
Omg wat triest weer.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:24 schreef DeLuna het volgende:
Asociale media.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:24 schreef DeLuna het volgende:
Ah, de PVV-kaart. Vrijheid van meningsuiting, zolang het maar je eigen debiele mening is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
twitter:MichaelBekkers twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 22:23:51Inge Dekker lijkt op Mesut Özil reageer retweet
twitter:Persie_Official twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 22:09:22Proud of the dutch swim ladies #Silver @ranomikromo @Ingedekker_inge @FemkeHeemskerk en Marleen Veldhuis. #Olympics2012London reageer retweet
Ja, Tyfus snel gewoon. Echt niet normaal. Sommige heren dromen hier van.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:25 schreef Zorro het volgende:
Ho eens even, als het WR van Nederland 2 sec sneller is vanwege het anderre badpak, en Ranomi zwemt hier sneller dan Steffen in datzelfde jaar, dan had Steffen toen ws. ook het snelle badpak. Hoe snel is dit dan wel niet van Ranomi???
Ja die mag niks zeggen over falen na zijn verneukte optreden op het EK.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:26 schreef mrstylo het volgende:
twitter:Persie_Official twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 22:09:22Proud of the dutch swim ladies #Silver @ranomikromo @Ingedekker_inge @FemkeHeemskerk en Marleen Veldhuis. #Olympics2012London reageer retweet
Razendsnel, Kromo zwemt het hele veld op minimaal 1 lengte op de 100m vrij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:25 schreef Zorro het volgende:
Ho eens even, als het WR van Nederland 2 sec sneller is vanwege het anderre badpak, en Ranomi zwemt hier sneller dan Steffen in datzelfde jaar, dan had Steffen toen ws. ook het snelle badpak. Hoe snel is dit dan wel niet van Ranomi???
DIe homo kan zelf niet eens goud pakkenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:26 schreef mrstylo het volgende:
Snelste 100 meter ooit gezwommen in een estafette.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:25 schreef Zorro het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Van Persie was zeker ook blij met plek 2 op het WK.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:25 schreef LudoSanders het volgende:
twitter:MichaelBekkers twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 22:23:51Inge Dekker lijkt op Mesut Özil reageer retweet
Beter waterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:21 schreef Zorro het volgende:
Het wereldrecord van dezelfde 4 zwemsters staat op meer dan 2 sec sneller. Hoe hebben ze dat gedaan dan?
En WK, ook zilver.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja die mag niks zeggen over falen na zijn verneukte optreden op het EK.
Dan hadden Dekker en Veldhuis maar harder moeten zwemmen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Yep. Maar dat hadden er dus ook 3 kunnen zijn
Het maakt haar echt wel uit. Verbaasd me niks als Jacco ze nu bij elkaar aan het rapen is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:26 schreef knep het volgende:
Dekker heeft het helemaal niet zo slecht gedaan.
Met name Veldhuis moet beter kunnen en eigenlijk Heemskerk ook.
Maar het meest erger ik me aan de instelling van Veldhuis, die het allemaal niet zoveel uit lijkt te maken. Dat was in haar choke periode ook al zo.
Het nadeel van social mediaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja die mag niks zeggen over falen na zijn verneukte optreden op het EK.
Tegen een stel Fuentesklantjesquote:
dat dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:26 schreef knep het volgende:
Maar het meest erger ik me aan de instelling van Veldhuis, die het allemaal niet zoveel uit lijkt te maken. Dat was in haar choke periode ook al zo.
Zeker aan Dekker maar dan erger?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:27 schreef Paul het volgende:
Ik moet bij de vrouwenzwemmers altijd aan Jojoortje denken
Niet te geloven idd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kritisch mag niet
ZILVER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2de PLAATS![]()
DAT TELT!!!
Zouden ze eens een wedstrijd in Lourdes moeten doen.quote:
JA kom op zeg. Als topsporter wil je toch het allerhoogste, goud. Staat die Veldhuis daar een beetje te lachebekken op het podium, 2 minuten na je laatste kans op een gouden plak. Lekkere mentaliteit. Geef mij Kramer of Sneijder dan maar.quote:
Why?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:27 schreef Paul het volgende:
Maar kreeg toch een rondvaarttochtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
DIe homo kan zelf niet eens goud pakken
Ik zeg ook niet voor niets lijktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het maakt haar echt wel uit. Verbaasd me niks als Jacco ze nu bij elkaar aan het rapen is.
Je wil wel een mooie foto waar je 40 jaar later naar kan kijken. Als het gezakt is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
JA kom op zeg. Als topsporter wil je toch het allerhoogste, goud. Staat die Veldhuis daar een beetje te lachebekken op het podium, 2 minuten na je laatste kans op een gouden plak. Lekkere mentaliteit. Geef mij Kramer of Sneijder dan maar.
Brede schouders, geen tieten, neus die makkelijk door het water klieft.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:27 schreef Paul het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je wil wel een mooie foto waar je 40 jaar later naar kan kijken. Als het gezakt is.
Hele tocht moesten ze zwemmenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar kreeg toch een rondvaarttocht
Of Wüst of Van Barneveld.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:28 schreef GotenSSJ het volgende:
JA kom op zeg. Als topsporter wil je toch het allerhoogste, goud. Staat die Veldhuis daar een beetje te lachebekken op het podium, 2 minuten na je laatste kans op een gouden plak. Lekkere mentaliteit. Geef mij Kramer of Sneijder dan maar.
Ah Veldhuis had het er ook wel moeilijk mee. Dat irritante lachen zal ze altijd doen.. ook als ze haar kleine teen stoot etc.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Brede schouders, geen tieten, neus die makkelijk door het water klieft.
Ja in het interview na de wedstrijd, dat zag ik ook wel inderdaad. Maar op het podiumquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ah Veldhuis had het er ook wel moeilijk mee. Dat irritante lachen zal ze altijd doen.. ook als ze haar kleine teen stoot etc.
Kielhalen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
Ik neem aan dat ze een huldiging op de grachten krijgen en Dekker achter de boot aan moet zwemmen.
Vooraan de boot, kettingen passen makkelijk op dat vliegveld op haar hoofd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
Ik neem aan dat ze een huldiging op de grachten krijgen en Dekker achter de boot aan moet zwemmen.
En Vos, die mag het toch ook wel weer eens gaan afmaken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:30 schreef DeLuna het volgende:
Maar jongens, morgen weer een dag. Sharon van Rouwendaal, ons jonge talent
En Heemskerk heeft ook al eens een seconde harder gezwommen in een estafette, maar ja, het is makkelijk om Dekker lekker af te schieten...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:30 schreef marcodej het volgende:
De race vertekent een beetje. Het is niet zozeer Dekker die het verneukt (goed was het niet natuurlijk), maar vooral Veldhuis had toch wel een streepje harder gekund.
Veldhuis kan niet anders. Ik wed dat ze er op een begrafenis ook zo bij zit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Huh, die doet toch aan bobsleeën?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:30 schreef DeLuna het volgende:
Maar jongens, morgen weer een dag. Sharon van Rouwendaal, ons jonge talent
Wow, just wow.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:30 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Tijdens de training moeten ze gewoon een hongerige witte haai achter hun laten zwemmen, dan krijg je echt wel betere tijden, het uiterste moet gevraagd worden en dat kan niet bereikt worden het kan en moet altijd beter, maar helaas snapt alleen de Kr dat aan de reacties te zien, je ziet er een zelfs nog lachen en genieten op de achtergrond tijdens het interview van Kr, dan zit er gewoon iets mentaal fout wat niet bij topsport hoort.
Van Barneveld is toch nooit blij?quote:
Die komen niet verder dan hotel en HHH.quote:
Zelfde bouw wtfquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Beetje zelfde bouw. Maar jij bent natuurlijk ook topsporter
Dat weet ik niet broeder leider.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:35 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Ok, dan even een serieuze vraag zonder getroll van mijn kant, waarom word er zo weinig aandacht besteed dat een 16 jarige (!!) een wereld record pakt met een waanzinnige comeback, is dit eerder gebeurd ofzo?
Als een 16 jarige dit in bv voetbal zou doen, zou iedereen het er constant over hebben, dus vandaar mijn verbazing
In Athene destijds geen last van gehadquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:33 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Echt he. Alsof ze de Arena bij een Nederlands elftal wedstrijd hebben verplaatst naar Londen.
Misschien omdat het niet het belangrijkste onderdeel is?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat weet ik niet broeder leider.
Vooral dat plafondquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:38 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind dit trouwens een waanzinnig mooi zwembad.
Chariots of fire van Vangelisquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:14 schreef Montov het volgende:
Dat is echt totaal niet bijzonder, voorbeelden te over van jonge zwemsters die op die leeftijd al wereldtop waren. Voor mannen ligt dat doorgaans ietsje ouder overigens.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:35 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Ok, dan even een serieuze vraag zonder getroll van mijn kant, waarom word er zo weinig aandacht besteed dat een 16 jarige (!!) een wereld record pakt met een waanzinnige comeback, is dit eerder gebeurd ofzo?
Als een 16 jarige dit in bv voetbal zou doen, zou iedereen het er constant over hebben, dus vandaar mijn verbazing
Die van Barcelona blijft het mooistquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:38 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind dit trouwens een waanzinnig mooi zwembad.
Ze veegde de tranen van haar wangen. Sjesus.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:26 schreef knep het volgende:
Op Montjuic toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:43 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Die van Barcelona blijft het mooist
Ik kan me niet herinneren hoe dat bad eruit ziet. Wel het atletiekstadion.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:43 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Die van Barcelona blijft het mooist
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren hoe dat bad eruit ziet. Wel het atletiekstadion.
Jaquote:
Dat waren architectonisch mooie Spelen, met die klassieke stadions en sowieso is Barcelona natuurlijk een esthetisch mooie sport. Ik heb alleen nooit geweten hoe dat zwembad eruit zag. Te weinig beelden van teruggezien en te jong om het bewust te hebben meegemaakt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja bizar,ben zelf ook bij dat zwembad geweest. Super decor
Die split van Heemskerk op het WK was wel een enorme uitschieter. En de 100 loopt sowieso wat minder dit jaar. Maar vooral Veldhuis echt te langzaam.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:43 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ze veegde de tranen van haar wangen. Sjesus.
Veldhuis moet beker kunnen, ja maar Heemskerk veel beter.
Om het nog leuker te maken:
WK 2011 OS 2012
Dekker 54.91 54.67 nu dus sneller (0,24)
Veldhuis 53.80 53.33 nu langzamer (0.47)
Heemskerk 53.39 52.46 nu langzamer (0.93!)
Kromowidjojo 53.26 51.93 duidelijk sneller (1.33)
Eentje was super, de rest niet goed genoeg!
Niet handig om dit soort insinuaties te gaan twitteren als Olympiër.twitter:nick3bergen twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 22:39:02Het gaat er bij mij alleen niet in dat die Chinese vrouw praktisch even snelle laatste 100 had als Lochte op de 400 wissel. Toch? reageer retweet
Veldhuis toch sneller? Of staan haar tijden omgedraaid?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:43 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ze veegde de tranen van haar wangen. Sjesus.
Veldhuis moet beker kunnen, ja maar Heemskerk veel beter.
Om het nog leuker te maken:
WK 2011 OS 2012
Dekker 54.91 54.67 nu dus sneller (0,24)
Veldhuis 53.80 53.33 nu langzamer (0.47)
Heemskerk 53.39 52.46 nu langzamer (0.93!)
Kromowidjojo 53.26 51.93 duidelijk sneller (1.33)
Eentje was super, de rest niet goed genoeg!
Eindelijk de omerta gebroken!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:08 schreef marcodej het volgende:
Niet handig om dit soort insinuaties te gaan twitteren als Olympiër.twitter:nick3bergen twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 22:39:02Het gaat er bij mij alleen niet in dat die Chinese vrouw praktisch even snelle laatste 100 had als Lochte op de 400 wissel. Toch? reageer retweet
Tijden staan omgedraaidquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Veldhuis toch sneller? Of staan haar tijden omgedraaid?
Denk het wel anders zijn ze allemaal sneller als tijdens het WK 2011 of we snappen het gewoon niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Veldhuis toch sneller? Of staan haar tijden omgedraaid?
Het is Nick 3berg&.quote:
Het gebeurt veel vaker. Michael Phelps zwom op zijn 15e een WR op de 200 vlinder.. r.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:35 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Comeback is ook haar stijl/tactiek, zie ook deze racequote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:35 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Omdat men toch altijd de mogelijkheid van doping in het hoofd heeeft bij dit soort sporten. Vooral bij uitzonderlijke prestaties.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:35 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Echt bizar, te indrukwekkend. Wat zwemt die meid nog meer dit toernooi?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:08 schreef Thas het volgende:
[..]
Comeback is ook haar stijl/tactiek, zie ook deze race
Waar ze in de laatste 50m nog een stuk of 4 voorbij zwemt.
Wat een ongelooflijk figuur ja...als ik ook die andere tweets van hem ziequote:
twitter:ranomikromo twitterde op zondag 29-07-2012 om 00:12:03Massive split! 51,93! Thank you for all your support! Goodnight X! reageer retweet
Alleen nog 200m wissel.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Echt bizar, te indrukwekkend. Wat zwemt die meid nog meer dit toernooi?Met alleen die vrije slag split zou ze zo ongeveer al medaillekansen hebben op de 100m zelf, en dan heeft ze al 300 meter erop zitten
Wat een slet! Kan ze niet even de spelen dominere?quote:
Slet? Lijkt me sterk, Ye is nou niet de aantrekkelijkste zwemster, die komt maandag pas in actiequote:Op zondag 29 juli 2012 00:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat een slet! Kan ze niet even de spelen dominere?Maar goed, over 4 jaar dan maar
no way dat ze 16 isquote:Op zondag 29 juli 2012 01:00 schreef Thas het volgende:
[..]
Slet? Lijkt me sterk, Ye is nou niet de aantrekkelijkste zwemster, die komt maandag pas in actie [ afbeelding ]
Dat is ook niet Ye, slimmerd, ik dacht dat dat duidelijk wasquote:Op zondag 29 juli 2012 01:04 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
no way dat ze 16 is
ze lijkt wel 7 jaar ouder
Even hierop terugkomen. Ja kritiek mag, maar wel als je er enig verstand van hebt. Als je dat niet hebt, is het heel nederig zijn en qua kritiek je bek dichthouden. Iedereen die de werkelijke bloktijd van Inge vergelijkt met de tijd met overname van de andere 3 heeft er dus totaal geen kaas van gegeten. Sterker nog, als Marleen startzwemster was had ze qua tijd akelig dichtbij de tijd Inge gezeten. Dan hadden we haar dus afgezeken, want zo gaat dat hier.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kritisch mag niet
ZILVER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2de PLAATS![]()
DAT TELT!!!
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat is ook niet Ye, slimmerd, ik dacht dat dat duidelijk was
Ze hebben gewoon gefaald, dat je dat niet wil ontkennen. Het is dan Ranomi het team gered heeft, als ze een tijd had gehaald als de 2de snelte van Nederland. Dan had Nederland niet EENS een MEDAILLE.. Moet je nagaan hoe triest dat dat gewoon is, mag best wat gezegd van worden en waar is mijn kritiek op Ranomi? Ik heb meer kritiek op die andere, maar je moet blijkbaar blij zijn met plek 2. Nou ik iig nietquote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Even hierop terugkomen. Ja kritiek mag, maar wel als je er enig verstand van hebt. Als je dat niet hebt, is het heel nederig zijn en qua kritiek je bek dichthouden. Iedereen die de werkelijke bloktijd van Inge vergelijkt met de tijd met overname van de andere 3 heeft er dus totaal geen kaas van gegeten. Sterker nog, als Marleen startzwemster was had ze qua tijd akelig dichtbij de tijd Inge gezeten. Dan hadden we haar dus afgezeken, want zo gaat dat hier.
De kritiek op Inge is werkelijk waar schandalig. Maar ach, overal ongefundeerd kritiek op geven terwijl je er de ballen verstand van hebt, is o zo makkelijk en goedkoop. Nogmaals, kritiek mag altijd gegeven worden, no problemo, maar als dit de eerste of tweede keer is dat je de naam van Inge Dekker of Ranomi Kromowidjojo hebt gehoord dan moet je gewoon keihard je mond dichtzippen.
De kritiek op Dekker is grotendeels ook nergens op gebaseerd. Die zwemt gewoon een vrij normale tijd. Wel heeft ze net als Veldhuis altijd al iets over zich gehad van falen op het belangrijke moment.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Even hierop terugkomen. Ja kritiek mag, maar wel als je er enig verstand van hebt. Als je dat niet hebt, is het heel nederig zijn en qua kritiek je bek dichthouden. Iedereen die de werkelijke bloktijd van Inge vergelijkt met de tijd met overname van de andere 3 heeft er dus totaal geen kaas van gegeten. Sterker nog, als Marleen startzwemster was had ze qua tijd akelig dichtbij de tijd Inge gezeten. Dan hadden we haar dus afgezeken, want zo gaat dat hier.
De kritiek op Inge is werkelijk waar schandalig. Maar ach, overal ongefundeerd kritiek op geven terwijl je er de ballen verstand van hebt, is o zo makkelijk en goedkoop. Nogmaals, kritiek mag altijd gegeven worden, no problemo, maar als dit de eerste of tweede keer is dat je de naam van Inge Dekker of Ranomi Kromowidjojo hebt gehoord dan moet je gewoon keihard je mond dichtzippen.
TheArt zegt nergens dat ze het goed gedaan hebben. Sowieso kun je niet tevreden zijn met een tweede plek als je vier jaar lang ongeslagen bent. Ookal zwommen de Australische wel heel erg hard. Maar daar stegen ze boven zichzelf uit en dat lukte bij NL slechts een. Het verschil tussen goud en zilver.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon gefaald, dat je dat niet wil ontkennen. Het is dan Ranomi het team gered heeft, als ze een tijd had gehaald als de 2de snelte van Nederland. Dan had Nederland niet EENS een MEDAILLE.. Moet je nagaan hoe triest dat dat gewoon is, mag best wat gezegd van worden en waar is mijn kritiek op Ranomi? Ik heb meer kritiek op die andere, maar je moet blijkbaar blij zijn met plek 2. Nou ik iig niet
Kromowidjojo lijkt me wel een heel ander type, veel meer iemand als de Bruijnquote:Op zondag 29 juli 2012 01:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
De kritiek op Dekker is grotendeels ook nergens op gebaseerd. Die zwemt gewoon een vrij normale tijd. Wel heeft ze net als Veldhuis altijd al iets over zich gehad van falen op het belangrijke moment.
En dat hangt er op de een of andere manier al tien jaar rondom het zwemmen. Op het moment dat ze individueel op de echte toernooien moesten zwemmen. Kwamen ze niet meer vooruit, om dan daarna niet te weten wat er fout ging. De estafette was daar gelukkig wel een uitzondering op.
Mede doordat de verwachtingen bij het zwemmen bij de eindtoernooien nauwelijks zijn waargemaakt ben ik nogal huiverig om te verwachten dat Kromowidjojo goud gaat halen, ondanks dat ze het hele jaar al de beste is. Dat zijn ze alle vier namelijk weleens meer geweest, totdat het moment kwam.
Maar ik hoop dat ze de ban doorbreken natuurlijk.
Dat denk ik ook wel, maar ik durf er niet meer vanuit te gaan. Daarvoor is het te vaak net niet geweest.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kromowidjojo lijkt me wel een heel ander type, veel meer iemand als de Bruijn
Hij heeft wel gelijk. Dit doen als meisje van 16, dat gaat opvallen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:08 schreef marcodej het volgende:
Je hoeft niet eens zo diep op de inhoud in te gaan. Ik vind het al buitengewoon respectloos om over iemand met zo'n erelijst (Dekker dus) dingen te roepen als: executeren, kielhalen. Sportiviteit is een virtue, maar niet voor iedereen weggelegd.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die mensen mag je van mij gewoon bannen. Het is idd belachelijk dat dat gezegd wordt over iemand die gewoon haar uiterste best doet en niet harder kon dan dit. En Nederland heeft gewoon als 4e zwemster niet beter vandaag de dag. Daar kan Inge zelf niets aan doen.quote:Op zondag 29 juli 2012 06:48 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens zo diep op de inhoud in te gaan. Ik vind het al buitengewoon respectloos om over iemand met zo'n erelijst (Dekker dus) dingen te roepen als: executeren, kielhalen. Sportiviteit is een virtue, maar niet voor iedereen weggelegd.
http://www.nusport.nl/lon(...)ker-het-zo-shit.htmlquote:Dekker: 'Het is zo shit'
LONDEN - Ze waren in tranen na afloop. De afgelopen jaren wonnen de estafettevrouwen alles wat er te winnen viel. In Londen moesten Inge Dekker, Marleen Veldhuis, Femke Heemskerk en Ranomi Kromowidjojo tevreden zijn met zilver, achter Australie.
Australië finishte in 3.33.15, terwijl Nederland 3.33,79 noteerde.
“Als je alles hebt gewonnen, dan baal je van zilver. We gingen daar gewoon niet voor”, zei Veldhuis. De laatste nederlaag van de 'Golden Girls' dateerde van de WK in 2007.
“Je wilt alleen goud, de rest is niet goed genoeg”, stelde Dekker.
“Ik voel drie emoties,” zei Heemskerk. “Niet alleen verdriet, maar ook blijdschap om het zilver en het gevoel dat dit voorbij is. Ik heb zo genoten van de keren dat wij meiden onder elkaar waren en dat gevoel komt niet meer terug. We wilden het zo graag mooi afsluiten.”
Afscheid
Veldhuis neemt na de Spelen afscheid en de formatie die de laatste jaren het wereldrecord, olympisch goud, twee wereldtitels en een Europese titel op de lange baan veroverde, valt dus uiteen.
Dekker kon zich vinden in die emotie: “Het is een super tijd geweest, waarin we alles hebben gewonnen. Dit is het einde aan een tijdperk. Marleen stopt en ik weet ook niet of ik er over vier jaar nog bij ben. Gelukkig zijn er nieuwe meisjes in aantocht, wie weet staat er in Rio een andere ploeg.”
Dekker begon de finale, ze keerde als eerste, maar viel in de tweede vijftig meter terug naar de laatste plaats. Met haar starttijd van 54,67 was ze niet tevreden. “Ik ging heel erg kapot. Deze tijd had ik niet in mijn hoofd, ik dacht aan een 54 laag.”
Snelste splittijd ooit
Veldhuis bracht de ploeg terug naar plaats vijf met haar splittijd van 53,80. “Ik heb niets fout gedaan, het ging goed voor mijn gevoel. Maar ik had harder moeten zwemmen en dat kon ik niet. Want 53,8 is te langzaam als je goud wilt winnen.”
Heemskerk bracht het team naar plaats drie met haar splittijd van 53,39. “Ik heb gegeven wat in me zat. Wij hadden alle drie, Inge, Marleen en ik, harder gekund. Soms zit alles mee, nu was het wat minder. Maar aan de laatste honderd meter lag het in elk geval niet.”
Die laatste honderd meter raffelde Ranomi Kromowidjojo af in 51,93, de snelste splittijd ooit gezwommen. Ze moest van ver komen, achterhaalde de Amerikanen en keerde als tweede. Ze kwam nog dichtbij de Australiërs, maar kwam er net niet meer bij.
Dekker: “Over een paar jaar zijn we misschien trots op zilver, maar nu balen we enorm. Het is zo shit.”
Het is van deze tijd dat dit soort internet helden die hoogswaarschijnlijk geen idee hebben wat topsport inhoud en ook niets aan sport doen zich anoniem kunnen uitleven.quote:Op zondag 29 juli 2012 06:48 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens zo diep op de inhoud in te gaan. Ik vind het al buitengewoon respectloos om over iemand met zo'n erelijst (Dekker dus) dingen te roepen als: executeren, kielhalen. Sportiviteit is een virtue, maar niet voor iedereen weggelegd.
Misschien had ik moeten ingrijpen, maar misschien kun je dat soort mensen het beste negeren. Dekker verdient alle lof van de wereld. Ze heeft heel veel uit d'r carrière gehaald en bovendien is het haar verdienste dat ze überhaupt zolang tot zo'n team behoort. Dat het nu dan eens niet lukt, that's life.quote:Op zondag 29 juli 2012 07:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die mensen mag je van mij gewoon bannen. Het is idd belachelijk dat dat gezegd wordt over iemand die gewoon haar uiterste best doet en niet harder kon dan dit. En Nederland heeft gewoon als 4e zwemster niet beter vandaag de dag. Daar kan Inge zelf niets aan doen.
Negeren is makkelijk als het om 1 of 2 mensen gaat, maar dit ging wel om een stuk of 5 van die kanslozen. Dan is er weinig negeren meer bij.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Misschien had ik moeten ingrijpen, maar misschien kun je dat soort mensen het beste negeren. Dekker verdient alle lof van de wereld. Ze heeft heel veel uit d'r carrière gehaald en bovendien is het haar verdienste dat ze überhaupt zolang tot zo'n team behoort. Dat het nu dan eens niet lukt, that's life.
Vorig jaar tijdens het WK was ze er ookal en won ze ook..quote:Op zondag 29 juli 2012 01:54 schreef Redefine het volgende:
Is binnen zwemmen vrij normaal. Heel veel van de top zwemsters waren piepjong al heel goed. Wel is het bij de jonge Aziatische zwemsters vaak zo dat ze maar een paar jaar aan de echte top staan.
Wat bij de Chinese zwemsters eerder verdacht is, dat ze zelden te zien zijn het hele jaar door, maar bij de grote toernooien er wel plots weer staan. Daar is heel gemakkelijk van alles achter te zoeken. Waarbij dat in het verleden ook nog weleens de waarheid was, dat Chinese zwemsters zich lang terugtrokken om een goede kuur te voldoen.
Mee eens hier. Ongelofelijk hoe iedereen reageert. Het is jammer maar over een week kijken wij weer naar hele andere dingen. Ik denk dat zij er meer last van hebben straks..quote:Op zondag 29 juli 2012 09:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Misschien had ik moeten ingrijpen, maar misschien kun je dat soort mensen het beste negeren. Dekker verdient alle lof van de wereld. Ze heeft heel veel uit d'r carrière gehaald en bovendien is het haar verdienste dat ze überhaupt zolang tot zo'n team behoort. Dat het nu dan eens niet lukt, that's life.
Tijdens het WK ja, en daarvoor tijdens het WK kortebaan. Maar dat veranderd niets aan wat ik net zei. Het gaat erom dat je ze het hele jaar door niet ziet, alleen bij de eind toernooien.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vorig jaar tijdens het WK was ze er ookal en won ze ook..
Daar heb ik me bij de Chinezen ook altijd wat over verbaasd ja. Of het helemaal zuiver is, daar durf ik toch niet alles op te verwedden.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tijdens het WK ja, en daarvoor tijdens het WK kortebaan. Maar dat veranderd niets aan wat ik net zei. Het gaat erom dat je ze het hele jaar door niet ziet, alleen bij de eind toernooien.
Vroeger was het niet zuiver. Nu weten we het niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:50 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Daar heb ik me bij de Chinezen ook altijd wat over verbaasd ja. Of het helemaal zuiver is, daar durf ik toch niet alles op te verwedden.
Nee.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:53 schreef Samson het volgende:
Wat ik niet helemaal begrijp: Je stelt toch de beste zwemsters van het land op tijdens zo'n estafette. Dat zie ik zelf (ben atleet) ook gebeuren in de atletiek. Hoe kan het nu zo zijn dat sinds de vorige spelen dezelfde zwemsters nog de snelste zijn? Ik kan me bijna niet voorstellen dat er in de tussentijd geen snellere (jongere) zwemsters bijgekomen zijn. Hoe werkt dat dan bij het zwemmen? Eerlijk gezegd had ik Kromo wel wat snellers om zich heen gegund. Is dit enkel gedaan om hetzelfde viertal dus nog maar een laatste kans te geven, terwijl er misschien dus toch een sneller team gevormd had kunnen worden?
Dit kan toch niet serieus waar zijn??? Er is dus 0,0 goede aanwas binnen het NL topzwemmen? Daar zou ik me als bond dan maar eens ernstig zorgen over gaan maken.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:55 schreef Felagund het volgende:
Als er betere zwemsters waren geweest hadden die er wel gestaan.
Het gat tussen de top en de subtop is hier vrij groot. Maar afgelopen EJK zijn de meisjes 3e geworden, dus er komen zeker wel nieuwe dames bovendrijven.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:56 schreef Samson het volgende:
[..]
Dit kan toch niet serieus waar zijn??? Er is dus 0,0 goede aanwas binnen het NL topzwemmen? Daar zou ik me als bond dan maar eens ernstig zorgen over gaan maken.
Er komt heel veel jong talent aan, maar dat talent zit vooral in de lichting 95-96-97 en dus zijn nu gewoon nog veel te jong. Het talent had uit de lichting 90-91-92 moeten komen nu en daar komt niet zoveel talent vandaan nog. Kraaijveld, Van der Meer en Bouwens zijn wat stil blijven staan in hun ontwikkeling helaas.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:56 schreef Samson het volgende:
[..]
Dit kan toch niet serieus waar zijn??? Er is dus 0,0 goede aanwas binnen het NL topzwemmen? Daar zou ik me als bond dan maar eens ernstig zorgen over gaan maken.
OK, duidelijk, jammer dat er dan net een lichting een soort van weggevallen is. Dan hebben we dus goede hoop voor de toekomstquote:Op zondag 29 juli 2012 10:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er komt heel veel jong talent aan, maar dat talent zit vooral in de lichting 95-96-97 en dus zijn nu gewoon nog veel te jong. Het talent had uit de lichting 90-91-92 moeten komen nu en daar komt niet zoveel talent vandaan nog. Kraaijveld, Van der Meer en Bouwens zijn wat stil blijven staan in hun ontwikkeling helaas.
Ik had het eerder al gezegd, maar we gaan naar Rio met de grootste zwemequipe ooit, daar ben ik van overtuigd. Zo vreselijk veel talent hebben we in Nederland nog niet in één lichting gehad, maar het duurt nog wel even en daar koop je nu niets voor.
We hebben nu Sharon van 93, maar die is 'helaas' rugcrawl zwemster geworden.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er komt heel veel jong talent aan, maar dat talent zit vooral in de lichting 95-96-97 en dus zijn nu gewoon nog veel te jong. Het talent had uit de lichting 90-91-92 moeten komen nu en daar komt niet zoveel talent vandaan nog. Kraaijveld, Van der Meer en Bouwens zijn wat stil blijven staan in hun ontwikkeling helaas.
Ik had het eerder al gezegd, maar we gaan naar Rio met de grootste zwemequipe ooit, daar ben ik van overtuigd. Zo vreselijk veel talent hebben we in Nederland nog niet in één lichting gehad, maar het duurt nog wel even en daar koop je nu niets voor.
We hebben als talenten nu vooral Sharon en Dion uit 93 en Bastiaan uit eind 90 die erbij zijn gekomen en eigenlijk is dat net te weinig.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
We hebben nu Sharon van 93, maar die is 'helaas' rugcrawl zwemster geworden.
Klopt, is idd een kleinere vijver waarin je aan het vissen bent...quote:Op zondag 29 juli 2012 11:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
We hebben als talenten nu vooral Sharon en Dion uit 93 en Bastiaan uit eind 90 die erbij zijn gekomen en eigenlijk is dat net te weinig.
Ik verwacht ook nog veel van Andrea Kneppers, maar dan zie je dat zij net wat meer tijd nodig heeft dan Sharon (nou is Sharon ook wel een toptalent hoor).
Daarnaast, om even terug te komen om Samson. Vergeet niet dat Nederland het altijd van exceptioneel talent moet hebben. De echte breedte hebben we niet, waardoor we niet standaard in elke lichting wat dames uit de mouw kunnen schudden die zo maar even 53 in een estafette kunnen zwemmen. Australië en de VS hebben dat wel.
Nee, is te kort voor haar. 200 meter heeft ze meer kans. Op de WK vorig jaar won ze er brons op.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:06 schreef tompsv18 het volgende:
Maakt Rouwendaal een kans op een medaille bij dit nummer?
Nee op de 100 rug niet. Is net te kort voor haar. 200 rug is er wel een kans als ze haar niveau van Shanghai vorig jaar weet te evenaren.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:06 schreef tompsv18 het volgende:
Maakt Rouwendaal een kans op een medaille bij dit nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |