Oh, jij kijkt naar de splits van de 8x50?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De laatste 50 meter was ze sneller.
Leek ja. En dat is ook gewoon indeling. En die Schlanger dacht echt niet na 50 meter: 'nou, nu zal ik maar m'n best doen, want Kromo gaat ineens zo hard!'quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Schlanger hield haar af ja. Kromo leek haar te pakken, maar dat zette niet door.
wees blij een medaillequote:
Het is ook makkelijker starten, bij een startschot reageer je op een geluid, en als 2e 3e of 4e zwemmer kan je reageren op iets wat visueel zichtbaar is, scheelt je iig je reactietijd na de start (dat is al snel minstens 3 tiende)quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vanuit stilstand ben je altijd later weg. Met overnames mag je bewegen voordat je weg gaat.
Ze kan nog wel door, maar ze stopt (voorlopig).quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:14 schreef kilon het volgende:
Hoe oud is Dekker eigenlijk? Stopt ze na de Spelen of kan ze nog even door?
Wie is Naomi?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:14 schreef Fok-it het volgende:
Neem Dekker niet meer mee zeg. Wat een drama start. Naomi is een baasdie gaat nog wel goud pakken
Blij met zilver.quote:
Trollbait.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:14 schreef Montov het volgende:
Wat voor muziek is dat op de achtergrond?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:14 schreef Montov het volgende:
Wat voor muziek is dat op de achtergrond?
Dekker gaat ook niet meer voor een volgende vierjarige cyclus.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:14 schreef Fok-it het volgende:
Neem Dekker niet meer mee zeg. Wat een drama start. Ranomi is een baasdie gaat nog wel goud pakken
Dekker kakte wel enorm in op het laatst.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:15 schreef wimderon het volgende:
Veldhuis zwom verder onder haar kunnen dan Dekker. Heemskerk is normaalgesproken ook wel beter in estafettes.
Ik heb een keer met -0.03 overgenomen. Trainer bijna boos.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:14 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Het is ook makkelijker starten, bij een startschot reageer je op een geluid, en als 2e 3e of 4e zwemmer kan je reageren op iets wat visueel zichtbaar is, scheelt je iig je reactietijd na de start (dat is al snel minstens 3 tiende)
Ja helemaal van slag dat ik haar naam zelfs verkeerd hebquote:
Ze zou het niet gewild hebben. Zij is is de enige die alleen blij is met goud.quote:
Die blije huppelkut kan alleen maar lachen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja lachen Veldhuis, je hebt net je laatste kans op goud laten glippen. Hihi.
Zie OPquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:15 schreef TheGOAT het volgende:
51,93, wat een tijd ! Wanneer is 100 m vrouwen? Individueel
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:15 schreef Ericr het volgende:
[..]
De vriendin van Sven, mept zo Dekker het podium af met haar stick.
Dat is toch hoe ze d'r races opbouwt...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dekker kakte wel enorm in op het laatst.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:17 schreef mrstylo het volgende:
2e van recht bij Australië is best lekker.
Met 1 been in het graf?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:17 schreef Cee het volgende:
Inge Dekker is nu als The Queen bij de Openingsceremonie.
liever zilver dan niksquote:
True, presteerde naar vermogen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:17 schreef DeeBee het volgende:
Dat is toch hoe ze d'r races opbouwt...
TheArt zei het ook al, dit is een prima tijd van Dekker. Nog harder dan op het WK en gewoon naar vermogen, niet een PR, maar nog wel snel voor haar doen de laatste tijd... Dat er snellere zwemsters naast d'r liggen, daar kan ze dan toch niet eens iets aan doen of zo. Als ze een 54.0 kon zwemmen had ze dat echt wel gedaan hoor...
Doe je aan wedstrijdzwemmen ergens? Welke club?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb een keer met -0.03 overgenomen. Trainer bijna boos.
Inderdaad. Als ik niet win baal ik ook. Maar ik ga niet met een chagrijnige kop op het podium staan.quote:
inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:17 schreef mrstylo het volgende:
2e van recht bij Australië is best lekker.
HZ&PC Heerenveen. Jij dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:17 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Doe je aan wedstrijdzwemmen ergens? Welke club?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |