Het klinkt gewoon zo foutquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:46 schreef Cee het volgende:
Ik vind de Golden Girls echt zo'n vreselijke bijnaam.
NOS heeft ook stream zonder commentaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb 'm maar op de Belg gezet, dat gegeil van NL op onze golden girls ben ik wel zat.
Zeker, ze moeten eerst nog maar winnen. De waterdruppel is rond.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:46 schreef alors het volgende:
Ik vrees trouwens met grote vrezen hoor. Ik geloof niet dat ze zomaar even goud pakken...
Niet zo brommenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een zenuwachtig gedoe hier. Ook als ze verliezen, gaat morgen de zon weer op.
Past meer bij Inge Toppie Joppie de Bruijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, doet me denken aan oude wijven in te strakke glimmende gouden pakken.!
Hier zijn de verwachtingen toch wel stukken hoger..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks flopt het zoals de tour en EK voetbal
Daar hopen jullie op he?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks flopt het zoals de tour en EK voetbal
quote:
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:48 schreef dakpan90 het volgende:
Wat zijn we allemaal aan het vrezen? Natuurlijk worden ze eerste
quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar ik hoop op het Wilhelmus door de speakers
Dat vind ik dan weer heel erg eng om te zeggen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:48 schreef dakpan90 het volgende:
Wat zijn we allemaal aan het vrezen? Natuurlijk worden ze eerste
Nog liever fappen op de golden girls zoals fappen op Messi dan geen geluid.quote:
Ik heb het ook meteen afgekloptquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer heel erg eng om te zeggen.
Ik hoop niet dat NL verliest, maar dat andere winnen.. Is dat hetzelfde?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |