zucht... neeeheee die niet.. vorige topic... 1 van de laatste postsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:46 schreef Inlognaam het volgende:
Als je je natuurlijke spoiler bedoelt, maar natuurlijk heb ik die gezien
moet je zo hard lachen???quote:
Helaas is het niet daarvanquote:
quote:
Leukkkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:50 schreef dolfina-chica het volgende:
ik w8 het antwoord ook niet af... ik doe het gewoon:
[ afbeelding ]
Meer?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:55 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, leuk! Een fototopic met leuke dames
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Leukkk
mijn beurt
[ afbeelding ]
Ik ga even een bakje koffie zetten en blijf nog eventjesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:55 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, leuk! Een fototopic met leuke dames
nee, die is sexy!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Meer?
Ik vind stiekem die bikinifoto van mij best sexy.. Heb ik nu kapsones?
ik zie dit voor me...quote:
Mits tieten maak ik geen bezwaar hiero.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Meer?
Jouw ogen vallen echt onwijs op, weet niet of dat altijd zo is of dat het door je haarkleur komt. Erg mooi!quote:
ik ook niet.. .maar ik post ze nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mits tieten maak ik geen bezwaar hiero.
Was het maar waar. Ik fiets veel, val ook wel eens, maar tot nu toe ben ik die vagina nog niet tegengekomenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zie dit voor me...
je fietst.. je valt... zo een vagina in!!!![]()
![]()
ik heb nogal springende ogen...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jouw ogen vallen echt onwijs op, weet niet of dat altijd zo is of dat het door je haarkleur komt. Erg mooi!
belachelijk!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:58 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ik fiets veel, val ook wel eens, maar tot nu toe ben ik die vagina nog niet tegengekomen
dies moooooooooooiquote:
Wederom twee zielen een gedachte... ik vind ze zo ook wel mooiquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jouw ogen vallen echt onwijs op, weet niet of dat altijd zo is of dat het door je haarkleur komt. Erg mooi!
dit was een hou je hoofd scheef wedstrijd, daarom moest ik ook zo zoeken!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:03 schreef kwiebuske het volgende:
@ dc: doe is foto's posten met je 'kop' recht
je lijkt op djmo![]()
Waar blijft jouw foto?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:04 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wederom twee zielen een gedachte... ik vind ze zo ook wel mooi
jij doet dat snel douchenquote:
Moet nog afscheid nemen van Fokquote:
...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Zal ik de foto's even naast elkaar zetten, dan gaan we het spelletje doen: zoek de 10 verschillen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:03 schreef kwiebuske het volgende:
@ dc: doe is foto's posten met je 'kop' recht
je lijkt op djmo![]()
Nee, je doet even een foto van jezelf posten!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:06 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zal ik de foto's even naast elkaar zetten, dan gaan we het spelletje doen: zoek de 10 verschillen?
uhhhh...... ik heb kattenogenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:06 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zal ik de foto's even naast elkaar zetten, dan gaan we het spelletje doen: zoek de 10 verschillen?
Die komt niet onlinequote:
Nou, het was iets met een dirty mindquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
Je hoeft voor mij niet netjes te blijven.. Just say whats on your mind
Onderschrift: Naar het EK gekeken, wachtend op Kabouter Wesley om eens lekker gekieteld te worden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
uhhhh...... ik heb kattenogen
[ afbeelding ]
Nope, dat is ie ook wel een beetje.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Meer?
Wat moet die tattoo op je linker schouderblad nu voorstellen eigenlijk? Een bloem?quote:
Ik herken het er niet in om eerlijk te zijn...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Het is 1 grote ster (ik) die met 2 kleinere sterren ( mijn ouders) is verbonden..
Geeft de band aan met mijn ouders
whahahahhahahahahaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Onderschrift: Naar het EK gekeken, wachtend op Kabouter Wesley om eens lekker gekieteld te worden.
Als je met een "L' gaat platen kun je anders plima telecht bij de Chineesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:06 schreef Ireth het volgende:
Meest recente kiekje van moi, afgelopen woensdag gemaakt.... en het is dan niet slim om tegen de zon in te kijken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
Leuk!! Ik vind jou echt zoooo'n toffe vrouw
jokke brok!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:11 schreef Ireth het volgende:
[..]Dat heeft nou nog nooit iemand tegen me gezegd
![]()
Tof?? Heb de meest vreemde dingen gehoord, maar dat ik een toffe vrouw ben??quote:
Toch is het zoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:11 schreef Ireth het volgende:
[..]Dat heeft nou nog nooit iemand tegen me gezegd
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en deze omdat ie gewoon mooi is...
09-05-2012zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
tsssquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tof?? Heb de meest vreemde dingen gehoord, maar dat ik een toffe vrouw ben??
slaap lekkerquote:
das niet lief, wij noemen je tof wijf... en jij gaat scheldenquote:
is 10 jaar geleden!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:20 schreef Ireth het volgende:
Oe Dolf! Die 2e foto! Dat eehh... sloerieblond-in-vlechtjes zeg maar... nie meer doen nie...
Turkse vrouw, inclusief snor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
is 10 jaar geleden!!!
[ afbeelding ]
gekke bui
en je mag me alleen maar in de bek spugen als ie in de fik staat!!!quote:
Jouw dochter is dan ook geen spat veranderd in die 6 jaar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:26 schreef Ireth het volgende:
Ouwetje... 6 jaar gelee ongeveer...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
wat een verschil!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:26 schreef Ireth het volgende:
Ouwetje... 6 jaar gelee ongeveer...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:28 schreef Ireth het volgende:
Foto van foto. Schoolfoto's 2 jaar gelee. Omdat ik toen in de ouderraad zat mocht ik met mijn dochter samen op de foto.
[ afbeelding ]Allebei mooierdsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet zeggen dat ik wat langer haar wel leuker vind bij je.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
quote:
Doe normaal doos!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ennuh, bij deze is Ireth genomineerd als mijn favoriete FOK!ster
Ok. Joepiequote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:36 schreef DJMO het volgende:
én bingo! we gaan stappen én er.wordt prompt om mn id gevraagd
Ik ben doodserieus hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Doe normaal doos!![]()
En je bent nog steeds welkom hoor
Whahahaha.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:36 schreef DJMO het volgende:
krijg je he... als je de bejaardensoos in wiltquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:36 schreef DJMO het volgende:
Ja, wat zou jij doen als je met je papa in de ballenbak zit te spelen? Ik zou het wel weten, m'n vreugde uiten in de social media (Look at me! Ik mag de ballenbak nog in!) en daarna lekker verder spelen voor ze erachter komen dat je helemaal geen 11 meer ben maar 30+.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:54 schreef dolfina-chica het volgende:
best leuk zo...
topic binnen walsen... een one liner neer pleuren en stil blijven...
beetje lief dagboek effect...
Djmo? moeten we nou zeggen: je ziet er zo geweldig jong uit, ga zo door?
moeten we zeggen: beetje jammer dat je zo jong geschat wordt, terwijl je inmiddels boven de 30 bent..
of verwacht je helemaal geen reactie op dat soort one liners?
vertel es...
is het gezellig?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:59 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, wat zou jij doen als je met je papa in de ballenbak zit te spelen? Ik zou het wel weten, m'n vreugde uiten in de social media (Look at me! Ik mag de ballenbak nog in!) en daarna lekker verder spelen voor ze erachter komen dat je helemaal geen 11 meer ben maar 30+.
Als je maar wel een bommetje doet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:59 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, wat zou jij doen als je met je papa in de ballenbak zit te spelen? Ik zou het wel weten, m'n vreugde uiten in de social media (Look at me! Ik mag de ballenbak nog in!) en daarna lekker verder spelen voor ze erachter komen dat je helemaal geen 11 meer ben maar 30+.
Ik kom langs.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:03 schreef Inlognaam het volgende:
Met een bommetje? IK zou die boel leeghalen en elke bal in het ballenbak eruit flikkeren, het dak forceren en er mijn prive zwembad van maken. Komende dagen zal er ongetwijfeld wel weer een bak water uit de hemel vallen. En ja, dan gaan er bommetje gemaakt worden
Gelukkig lust ik sowieso geen bitterballen, ook geen bittere ballenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:08 schreef Inlognaam het volgende:
Maak je geen zorgen Jaleesa, Rucky zal niet zo in mn zwembad komen. Ik stuur 'm eerst wel even langs de Thaise massage zodat ie heerlijk relaxt blijft en doet. En je dus echt een kwak mosterd op de bitterbalen krijgt, in plaats van een kwak van Rucky.
Babykinderbadje met boswandeling moet wel lukken.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
Kan je ook een badje vullen met boswandeling?
Ps: godverrdommuh, mn nieuwe tattoos jeuken als de pest
quote:
Ik smeer er bepanthen op.. Maar jeuk is een goed teken hequote:Op zondag 29 juli 2012 00:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik kan me nog krantenadvertenties herinneren van vroeger: "Jeuk = leuk! ''.
Maar je smeer toch zalf erop tegen de jeuk normaalgesproken?
ik smeer er altijd calendulan op... dat werkte bij mij superquote:Op zondag 29 juli 2012 00:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
Kan je ook een badje vullen met boswandeling?
Ps: godverrdommuh, mn nieuwe tattoos jeuken als de pest
Oh, dat wist ik niet. IK dacht eerder dat jeuk een slecht teken is? Alhoewel, als je logisch nadenkt zal het er wel op wijzen dat de wondjes gaan helen en dat daar de jeuk door veroorzaakt wordt. En dan zou het idd een goed teken kunnen zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik smeer er bepanthen op.. Maar jeuk is een goed teken he
dat had ik met die calendulanquote:Op zondag 29 juli 2012 00:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Bepanthen ook hoor. Waar het normaal een week duurt voordat het gaat genezen, is het nu al binnen 3 dagen
jaaaaaaa is het ookquote:Op zondag 29 juli 2012 00:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mooi toch :p
Ik vind die jeuk bijna erger dan het branderige gevoel vlak na het zetten..
Is zoooooo moeilijk om er vanaf te blijven, frustrereeeend
ik heb geen jeuk gehadquote:Op zondag 29 juli 2012 00:19 schreef Inlognaam het volgende:
Ik ben blij dat ik geen drang voor een tattoo hebEerst prikken met naalden, de pijn en dan ook nog eens een paar dagen jeuk op de koop toe.
* Inlognaam is blij met een 'gaaf' lichaam zonder tattoo's, zonder snijwonden van operaties en grote zichtbare littekens.
niet aan denken!!!quote:Op zondag 29 juli 2012 00:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk aaaaaaaaaaaaaah
en dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:32 schreef Inlognaam het volgende:
Tijd voor het eerste WTF!?-momentje van de dag!
[ afbeelding ]
Idd. What the.... fquote:Op zondag 29 juli 2012 00:32 schreef Inlognaam het volgende:
Tijd voor het eerste WTF!?-momentje van de dag!
[ afbeelding ]
slaap lekker!!!quote:Op zondag 29 juli 2012 00:36 schreef Inlognaam het volgende:
* Inlognaam vind het weer mooi geweest voor nu. Slaap lekker, tot morgen, arrividerci!
Dikke mindfuck! Ik vraag me echt af wie dat bedenkt, hoe dat kan en hoe het gemaakt wordt?quote:
Nah, ik ga nog niet maffen. Ik ga mn fiets afstellen, om dadelijk even naar Hoek van Holland te fietsen denk ik. Als het lukt met afstellen tenminstequote:
Ok. Joepiequote:
mooi zo!!quote:
opgelostquote:
Zit hij in een relatie??? Of is die net verbroken, en overkwam het je????????? Pas op wat je hier neerzet, anders komt de grote Boze Wolf je ook neersabelen, zoals jij met andere mensen doetquote:Op zondag 29 juli 2012 00:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hij is niet superduper bekend.. Jullie kennen hem denk ik niet..
Maar hij tourt met veel bekende artiesten, schrijft nummers/muziek voor bekende artiesten en is sinds een tijdje ook met zn eigen zangcarriere bezig en breekt vooral door in Portugal
Geen van bovenstaandquote:Op zondag 29 juli 2012 01:06 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Zit hij in een relatie??? Of is die net verbroken, en overkwam het je????????? Pas op wat je hier neerzet, anders komt de grote Boze Wolf je ook neersabelen, zoals jij met andere mensen doet
whahahahahahahahahahaquote:Op zondag 29 juli 2012 01:06 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Zit hij in een relatie??? Of is die net verbroken, en overkwam het je????????? Pas op wat je hier neerzet, anders komt de grote Boze Wolf je ook neersabelen, zoals jij met andere mensen doet
En btw, ik heb helemaal niemand neergesabeld hier? :S hoe kom je daar bijquote:Op zondag 29 juli 2012 01:06 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Nope, beslist Geen kloom!!!!! Maar iemand die vanaaf eens even van de handen afgaat, en ook eens wat neerzet.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahahahahahahahaha
zielige kloon?
dat is iets met... mug... olifantquote:Op zondag 29 juli 2012 01:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En btw, ik heb helemaal niemand neergesabeld hier? :S hoe kom je daar bij
Vertel eens, woe sabel ik neer? Ik heb namelijk niks te maken met die hele rel over relaties enzo.. Dus je hebt waarschijnlijk de verkeerde voor jequote:Op zondag 29 juli 2012 01:09 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Nope, beslist Geen kloom!!!!! Maar iemand die vanaaf eens even van de handen afgaat, en ook eens wat neerzet.
Hoe jullie mensen neersabelen ................ Lang leve het Internet????? Not dus
van de handen afgaat??quote:Op zondag 29 juli 2012 01:09 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Nope, beslist Geen kloom!!!!! Maar iemand die vanaaf eens even van de handen afgaat, en ook eens wat neerzet.
Hoe jullie mensen neersabelen ................ Lang leve het Internet????? Not dus
diequote:Op zondag 29 juli 2012 01:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vertel eens, woe sabel ik neer? Ik heb namelijk niks te maken met die hele rel over relaties enzo.. Dus je hebt waarschijnlijk de verkeerde voor je
ik hoop zonquote:
Ik ook.quote:
Help, het kruipt.quote:
dat had ik al gezienquote:Op zondag 29 juli 2012 01:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
Duidelijk wel een kloon. Geregistreerd in 2008, en maar 27 posts totaal.. Maar wel weten wat er hier allemaal word gepost
Busteeeed!
Moet je een dreun?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dikke klooooooon. RUCKY, was jij het soms?
Kom maar op.. Ik ben niet bangquote:
Ik ben geen kloon.quote:
Jij bent geen kloon. Tiepje welquote:
ja bietje vreemdquote:Op zondag 29 juli 2012 01:29 schreef Inlognaam het volgende:
Ik moet zeggen dat Tiepje een nogal raar typje is... Ik denk dat het Bassie is, of Adriaan.
Op zn handjes staan...
Ahahahhaquote:Op zondag 29 juli 2012 01:29 schreef Inlognaam het volgende:
Ik moet zeggen dat Tiepje een nogal raar typje is... Ik denk dat het Bassie is, of Adriaan.
Op zn handjes staan...
Vandaar dat je blijkbaar dit topic post voor post heb gevolgd? Al sinds 2008 lid bent en maar 27 posts hebt.. Klopt niet helemaal hequote:Op zondag 29 juli 2012 01:36 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker??? Net zo zeker als dat ik weet dat ik het niet ben
Ben er nog heurquote:Op zondag 29 juli 2012 01:37 schreef Inlognaam het volgende:
Jammer, Tiepje is alweer opgetiept.
Je mag gerust voor iemand opkomen, maar doe dat dan niet zo schijnheilig
Lezen is ook een kunstquote:Op zondag 29 juli 2012 01:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vandaar dat je blijkbaar dit topic post voor post heb gevolgd? Al sinds 2008 lid bent en maar 27 posts hebt.. Klopt niet helemaal he
ik ben niet vreemd hoor... ik ben ikquote:
Nou, vertel.. Hoe zit het dan?quote:
Nogmaals, je valt mij daar op aan, maar ik heb daar geen woord over gezegd.. So get your fucking facts straightquote:Op zondag 29 juli 2012 01:42 schreef Tiepje het volgende:
En neem het voor niemand op, maar dit viel/valt me een beetje tegen. Vind het zo''n gaaf topic om te lezen, en doe het vaak met een big smile, maar om personen zo af te vallen, die een beetje buiten sommige wegen aan het wandelen zijn???? Kijk eens even in de spiegel ..........
Yeps, en ik ben ik .......... lekkere dooddoener; omdat ik ik ben, kan ik hier maar alles neerplempen??quote:Op zondag 29 juli 2012 01:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ben niet vreemd hoor... ik ben ik
En nu int Nederlands plse??quote:Op zondag 29 juli 2012 01:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nogmaals, je valt mij daar op aan, maar ik heb daar geen woord over gezegd.. So get your fucking facts straight
Dat je je eerst eens goed erin moet verdiepen voordat je je vingertje naar mij gaat wijzen en beschuldigenquote:
quote:
Ohja, dat verklaart t wel iddquote:
Wijs naar niemand, maar jij voelt je aangesproken ..quote:Op zondag 29 juli 2012 01:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat je je eerst eens goed erin moet verdiepen voordat je je vingertje naar mij gaat wijzen en beschuldigen
Is dit niet wijzen wil je zeggen??quote:Op zondag 29 juli 2012 01:06 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Nogmaals ..... ik ben geen kloonquote:Op zondag 29 juli 2012 01:48 schreef Inlognaam het volgende:
Moet je daarvoor nu inloggen onder een kloon-account? Jezus, die niet zo moeilijk.
ik ben niet vreemd, ik post hier al een tijdje mee... en daardoor heb ik inderdaad een mening...quote:Op zondag 29 juli 2012 01:44 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Yeps, en ik ben ik .......... lekkere dooddoener; omdat ik ik ben, kan ik hier maar alles neerplempen??
Vond je een tof wijf met een eigen mening, maar dit valt me gewoon tegen.
Is geen quote van mijquote:Op zondag 29 juli 2012 01:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Is dit niet wijzen wil je zeggen??
Daahaaaag
je quote haar....quote:Op zondag 29 juli 2012 01:47 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Wijs naar niemand, maar jij voelt je aangesproken ..
Leven en laten leven toch??
jij leest al 2008 mee... en post eens in de zoveel maanden??quote:
nee, tuurlijk... is die niet van jou...quote:Op zondag 29 juli 2012 01:49 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Is geen quote van mijEn dahaaaaaaaaaaaag, prettige zondag verder
![]()
je hebt een stukje verdikt... dat is niet wat tiepje deedquote:Op zondag 29 juli 2012 01:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
Geen quote van jou? Je naam staat er toch echt boven en lees je eigen post maar eens terug 2 bladzijdes geleden.. Ik heb er toch echt niks in gewijzigd.
Mafkees
of... 2 mensen...quote:Op zondag 29 juli 2012 01:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Schizofreen>meerdere persoonlijkheden>kloon
Soms klikt men een verkeerde aan om te quoten?? Kan toch of niet .....quote:Op zondag 29 juli 2012 01:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je quote haar....
dan spreek je haar toch aan???
tuuuuuuuuuuuuuurlijk!!!quote:Op zondag 29 juli 2012 01:52 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Soms klikt men een verkeerde aan om te quoten?? Kan toch of niet .....
Maar nogmaals, kben geen kloon, en reageer verder niet meer. Ga wel weer op mijn handen zitten, en kijken hoe je groepje verder mensen neerhaalt. Beetje jammer,..........![]()
![]()
Hallo Tiepjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Inlognaam op 29-07-2012 01:59:40 ]Ook hoi !
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zeeland Deeltje 7 - Altijd tijd voor gezelligheid
[SC] #64 Waar we stiekem daten..
Voor degene die een foto van mij wilden. Ik ga maar zwichten en zal me maar bekend maken :/volgens mij is het paashaas geen clownSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
de verkeerde gequote.. Terwijl ik de enige was die het over een relatie had... Het ging wel degelijk over mij en nu probeer je jezelf eruit te lullen. Sneu, errug sneuquote:Op zondag 29 juli 2012 01:52 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Soms klikt men een verkeerde aan om te quoten?? Kan toch of niet .....
Maar nogmaals, kben geen kloon, en reageer verder niet meer. Ga wel weer op mijn handen zitten, en kijken hoe je groepje verder mensen neerhaalt. Beetje jammer,..........![]()
![]()
Zit mijn kloon niet te pesten.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
volgens mij is het paashaas geen clown
ach ja...quote:Op zondag 29 juli 2012 01:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
de verkeerde gequote.. Terwijl ik de enige was die het over een relatie had... Het ging wel degelijk over mij en nu probeer je jezelf eruit te lullen. Sneu, errug sneu
Sorry Jaleesa dat ik jou quootte eerst, terwijl ik dacht dat ik Dolfina quootte.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ach ja...
kloontje is van 1 meerdere personen...
2 van een randiebiel die niet meer weet wie of wat ie gequote heeft...
you and me.. mini meetquote:Op zondag 29 juli 2012 01:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dit is nou precies de reden dat ik geen enkele behoefte meer heb om een FHF meet bij te wonen.. Een en al achterbaks en laf gedoe
Het is je vergeven, ik vind jou ook een geile donderquote:Op zondag 29 juli 2012 01:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Sorry Jaleesa dat ik jou quootte eerst, terwijl ik dacht dat ik Dolfina quootte.
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Sorry Jaleesa dat ik jou quootte eerst, terwijl ik dacht dat ik Dolfina quootte.
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Het is je vergeven, ik vind jou ook een geile donder
[..]
[..]
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wel toevallig dat Tiepje weg is en Rucky opeens tevoorschijn komt
Joehoe, kijk eens naar mn eerdere postquote:Op zondag 29 juli 2012 01:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wel toevallig dat Tiepje weg is en Rucky opeens tevoorschijn komt
Weet ik.. Gewoon rucky even plagenquote:Op zondag 29 juli 2012 02:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Joehoe, kijk eens naar mn eerdere post
Tiepje = Belle
Rucky plagen, zoentjes vragen!quote:Op zondag 29 juli 2012 02:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Weet ik.. Gewoon rucky even plagen
Oh bahhhhhhhhhquote:
Kom maar op.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Weet ik.. Gewoon rucky even plagen
Ja, vlegel, ga jij maar eens over jouw daden nadenken!quote:Op zondag 29 juli 2012 02:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga denk ik maar slapen. Moet om half 9 paraat staan op Den Haag centraal
Truste Jaleesa.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Pffquote:Op zondag 29 juli 2012 02:10 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, vlegel, ga jij maar eens over jouw daden nadenken!
Truste
Das een goeie. Hahaquote:Op zondag 29 juli 2012 02:11 schreef Inlognaam het volgende:
Nah, Rucky, ik denk dat de opvolger van 'een dreun geven' nu wel mag worden 'aan Tiepje overdragen'.
slaap lekkerquote:Op zondag 29 juli 2012 02:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
quote:Op zondag 29 juli 2012 02:11 schreef Inlognaam het volgende:
Nah, Rucky, ik denk dat de opvolger van 'een dreun geven' nu wel mag worden 'aan Tiepje overdragen'.
Ga na je bed toe of ik draag je aan Tiepje over.quote:
Haat kussen, en zeker van jouquote:Op zondag 29 juli 2012 02:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Sleep well y'all!
en een speciaal nachtkusje aan Tiepje
wtfquote:
Is er mis met moi????quote:Op zondag 29 juli 2012 02:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ga na je bed toe of ik draag je aan Tiepje over.
Ik vind het maar niets.
vloeken??quote:Op zondag 29 juli 2012 02:16 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Niet vloeken of schelden, siert je niet
Hey stoere mevrouw! Wat dacht je van een reactie als in "Oh, grappig, dat gebeurt mij nou nooit!"?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:54 schreef dolfina-chica het volgende:
best leuk zo...
topic binnen walsen... een one liner neer pleuren en stil blijven...
beetje lief dagboek effect...
Djmo? moeten we nou zeggen: je ziet er zo geweldig jong uit, ga zo door?
moeten we zeggen: beetje jammer dat je zo jong geschat wordt, terwijl je inmiddels boven de 30 bent..
of verwacht je helemaal geen reactie op dat soort one liners?
vertel es...
is het gezellig?
Jammer hequote:Op zondag 29 juli 2012 02:21 schreef Inlognaam het volgende:
Nog drie pagina's en dan is ie alweer vol
zeg maar gewoon dolfie of dolfina hoor...quote:Op zondag 29 juli 2012 02:21 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hey stoere mevrouw! Wat dacht je van een reactie als in "Oh, grappig, dat gebeurt mij nou nooit!"?
Zoiets dus. We zitten tenslotte in een slowchat waar het stikt van de oneliners
En mensen die eens in de zoveel jaar reagerenquote:Op zondag 29 juli 2012 02:21 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hey stoere mevrouw! Wat dacht je van een reactie als in "Oh, grappig, dat gebeurt mij nou nooit!"?
Zoiets dus. We zitten tenslotte in een slowchat waar het stikt van de oneliners
Met mijn naam erin????quote:Op zondag 29 juli 2012 02:23 schreef Inlognaam het volgende:
Nah, ik wil 'm wel sluiten en dan heb ik een leuke openingstitel paraat
Dat is je beste antwoord?quote:Op zondag 29 juli 2012 02:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zeg maar gewoon dolfie of dolfina hoor...
ja, verder kwam ik niet met lezen...quote:
Ja juf Belle!quote:Op zondag 29 juli 2012 02:28 schreef Tiepje het volgende:
Lieve mensjes, het was me aangenaam. Leuke happertjes op een saaie zaterdagavond.
Laat een ieder lekker leven zoals hij/zij denkt dat goed is. Met een nieuwe liefde, een ziek paardje, een paar nieuwe schoenen, in of uit de schuldsanering .........
Help elkaar als het moet; je voelt je zoveel prettiger![]()
tot gauw, met je wijze raad!!!quote:Op zondag 29 juli 2012 02:28 schreef Tiepje het volgende:
Lieve mensjes, het was me aangenaam. Leuke happertjes op een saaie zaterdagavond.
Laat een ieder lekker leven zoals hij/zij denkt dat goed is. Met een nieuwe liefde, een ziek paardje, een paar nieuwe schoenen, in of uit de schuldsanering .........
Help elkaar als het moet; je voelt je zoveel prettiger![]()
Valt me nog mee dat je zo ver kwam...quote:Op zondag 29 juli 2012 02:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, verder kwam ik niet met lezen...
Denk niet dat Belle dit leuk gaat vinden .................. Je kent je pappenheimers slechtquote:Op zondag 29 juli 2012 02:30 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja juf Belle!
Mag ik u een fijne nachtrust toewensen en nog een leuke dag morgen?
<- klein vredeskusje omdat Belle toch wel lief is eigenlijk.
Denk er maar eens dieper over na, de madame met foto''s die zichzelf zo geweldig vindt!!!! Je hebt een gemene blik, en dat blijkt overduidelijk uit de dingen die je hier neer plempt ............. Ga naar je zieke paard, en laat de mensen leven zoals zij denken dat goed is!!!!!!!!quote:
ben er ook heel trots op...quote:Op zondag 29 juli 2012 02:31 schreef Papabear het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je zo ver kwam...
Doe eens even normaal.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:34 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Denk er maar eens dieper over na, de madame met foto''s die zichzelf zo geweldig vindt!!!! Je hebt een gemene nlik, en dat blijkt overduidelijk uit de dingen die je hier neer plempt ............. Ga naar je zieke paard, en laat de mensen leven zoals zij denken dat goed is!!!!!!!!
Nee, je hebt jezelf daarmee voldoende bewezen, dank jequote:Op zondag 29 juli 2012 02:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ben er ook heel trots op...
anders nog niets?
papabear tactiek: voor mensen op willen nemen, die boontjes zelf ook kunnen doppen...quote:Op zondag 29 juli 2012 02:33 schreef Papabear het volgende:
Dolfie/dolfina taktiek: Iemand afblaffen en vervolgens stoer doen en reacties negeren. Goed bezig meissie
Doe ik ook, Soms kan niet alles onder een dekentje verborgen worden ........quote:
Ik heb een blik knakworsten op het vuur gezet.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:36 schreef Inlognaam het volgende:
* Inlognaam baalt dat ie geen popcorn in huis heeftGe
klopt.. ik vind mezelf zoooooooooo geweldig!!!quote:Op zondag 29 juli 2012 02:34 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Denk er maar eens dieper over na, de madame met foto''s die zichzelf zo geweldig vindt!!!! Je hebt een gemene blik, en dat blijkt overduidelijk uit de dingen die je hier neer plempt ............. Ga naar je zieke paard, en laat de mensen leven zoals zij denken dat goed is!!!!!!!!
dat ik kan lezen... dank je!!!quote:Op zondag 29 juli 2012 02:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, je hebt jezelf daarmee voldoende bewezen, dank je
Kan je beter in een pannetje doen, blik verbrand snelquote:Op zondag 29 juli 2012 02:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb een blik knakworsten op het vuur gezet.
Zullen we voor jou een FHF topic openen en een magnetron regelen? Zoveel makkelijker joh!quote:Op zondag 29 juli 2012 02:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb een blik knakworsten op het vuur gezet.
Onzin. Je begint nonsens uit te kramen als iemand iets grappig post en probeert daarmee diegene af te doen als een aandachtshoer terwijl je zelf de allergrootste bent, of althans een poging daartoe doet.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
papabear tactiek: voor mensen op willen nemen, die boontjes zelf ook kunnen doppen...
pijn?? heb je je teen gestoten?quote:Op zondag 29 juli 2012 02:36 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Doe ik ook, Soms kan niet alles onder een dekentje verborgen worden ........
En de waarheid doet soms pijn
hahahahahahahaquote:Op zondag 29 juli 2012 02:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Onzin. Je begint nonsens uit te kramen als iemand iets grappig post en probeert daarmee diegene af te doen als een aandachtshoer terwijl je zelf de allergrootste bent, of althans een poging daartoe doet.
Hetzelfde, en nogmaals .................... ik ben geen kloontje.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt.. ik vind mezelf zoooooooooo geweldig!!!
ik kan met mezelf door 1 deur.. ik kan mezelf aankijken in de spiegel... ik hoef me niet anders voor te doen dat ik daadwerkelijk ben...
en ja... die gemene blik... kan kloppen ja... en wat ik hier neer tief... is mijn keuze...
ik moet mensen laten leven zoals zij denken dat goed is.. volg je zelf ook even je raad op kloontjeslaap lekker kloontje
Jaaaaaaaaaren meelezen...quote:Op zondag 29 juli 2012 02:39 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Hetzelfde, en nogmaals .................... ik ben geen kloontje.
Lees echt al jaren mee, en verbaasde me over bepaalde posts de afgelopen week, en daarin herkende ik je bijna niet. Dus vandaar ..............
Believe it or not ......................... my dearquote:Op zondag 29 juli 2012 02:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaren meelezen...
knap.. ik ben jaaaaaaaaaaaaaaaaren stil geweest... hoe kan jij je dan verbazen...
grappig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |