zucht... neeeheee die niet.. vorige topic... 1 van de laatste postsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:46 schreef Inlognaam het volgende:
Als je je natuurlijke spoiler bedoelt, maar natuurlijk heb ik die gezien
moet je zo hard lachen???quote:
Helaas is het niet daarvanquote:
quote:
Leukkkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:50 schreef dolfina-chica het volgende:
ik w8 het antwoord ook niet af... ik doe het gewoon:
[ afbeelding ]
Meer?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:55 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, leuk! Een fototopic met leuke dames
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Leukkk
mijn beurt
[ afbeelding ]
Ik ga even een bakje koffie zetten en blijf nog eventjesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:55 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, leuk! Een fototopic met leuke dames
nee, die is sexy!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Meer?
Ik vind stiekem die bikinifoto van mij best sexy.. Heb ik nu kapsones?
ik zie dit voor me...quote:
Mits tieten maak ik geen bezwaar hiero.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Meer?
Jouw ogen vallen echt onwijs op, weet niet of dat altijd zo is of dat het door je haarkleur komt. Erg mooi!quote:
ik ook niet.. .maar ik post ze nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mits tieten maak ik geen bezwaar hiero.
Was het maar waar. Ik fiets veel, val ook wel eens, maar tot nu toe ben ik die vagina nog niet tegengekomenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zie dit voor me...
je fietst.. je valt... zo een vagina in!!!![]()
![]()
ik heb nogal springende ogen...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jouw ogen vallen echt onwijs op, weet niet of dat altijd zo is of dat het door je haarkleur komt. Erg mooi!
belachelijk!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:58 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ik fiets veel, val ook wel eens, maar tot nu toe ben ik die vagina nog niet tegengekomen
dies moooooooooooiquote:
Wederom twee zielen een gedachte... ik vind ze zo ook wel mooiquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jouw ogen vallen echt onwijs op, weet niet of dat altijd zo is of dat het door je haarkleur komt. Erg mooi!
dit was een hou je hoofd scheef wedstrijd, daarom moest ik ook zo zoeken!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:03 schreef kwiebuske het volgende:
@ dc: doe is foto's posten met je 'kop' recht
je lijkt op djmo![]()
Waar blijft jouw foto?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:04 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wederom twee zielen een gedachte... ik vind ze zo ook wel mooi
jij doet dat snel douchenquote:
Moet nog afscheid nemen van Fokquote:
...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Zal ik de foto's even naast elkaar zetten, dan gaan we het spelletje doen: zoek de 10 verschillen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:03 schreef kwiebuske het volgende:
@ dc: doe is foto's posten met je 'kop' recht
je lijkt op djmo![]()
Nee, je doet even een foto van jezelf posten!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:06 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zal ik de foto's even naast elkaar zetten, dan gaan we het spelletje doen: zoek de 10 verschillen?
uhhhh...... ik heb kattenogenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:06 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zal ik de foto's even naast elkaar zetten, dan gaan we het spelletje doen: zoek de 10 verschillen?
Die komt niet onlinequote:
Nou, het was iets met een dirty mindquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
Je hoeft voor mij niet netjes te blijven.. Just say whats on your mind
Onderschrift: Naar het EK gekeken, wachtend op Kabouter Wesley om eens lekker gekieteld te worden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
uhhhh...... ik heb kattenogen
[ afbeelding ]
Nope, dat is ie ook wel een beetje.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Meer?
Wat moet die tattoo op je linker schouderblad nu voorstellen eigenlijk? Een bloem?quote:
Ik herken het er niet in om eerlijk te zijn...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Het is 1 grote ster (ik) die met 2 kleinere sterren ( mijn ouders) is verbonden..
Geeft de band aan met mijn ouders
whahahahhahahahahaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Onderschrift: Naar het EK gekeken, wachtend op Kabouter Wesley om eens lekker gekieteld te worden.
Als je met een "L' gaat platen kun je anders plima telecht bij de Chineesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:06 schreef Ireth het volgende:
Meest recente kiekje van moi, afgelopen woensdag gemaakt.... en het is dan niet slim om tegen de zon in te kijken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
Leuk!! Ik vind jou echt zoooo'n toffe vrouw
jokke brok!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:11 schreef Ireth het volgende:
[..]Dat heeft nou nog nooit iemand tegen me gezegd
![]()
Tof?? Heb de meest vreemde dingen gehoord, maar dat ik een toffe vrouw ben??quote:
Toch is het zoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:11 schreef Ireth het volgende:
[..]Dat heeft nou nog nooit iemand tegen me gezegd
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en deze omdat ie gewoon mooi is...
09-05-2012zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
tsssquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tof?? Heb de meest vreemde dingen gehoord, maar dat ik een toffe vrouw ben??
slaap lekkerquote:
das niet lief, wij noemen je tof wijf... en jij gaat scheldenquote:
is 10 jaar geleden!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:20 schreef Ireth het volgende:
Oe Dolf! Die 2e foto! Dat eehh... sloerieblond-in-vlechtjes zeg maar... nie meer doen nie...
Turkse vrouw, inclusief snor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
is 10 jaar geleden!!!
[ afbeelding ]
gekke bui
en je mag me alleen maar in de bek spugen als ie in de fik staat!!!quote:
Jouw dochter is dan ook geen spat veranderd in die 6 jaar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:26 schreef Ireth het volgende:
Ouwetje... 6 jaar gelee ongeveer...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
wat een verschil!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:26 schreef Ireth het volgende:
Ouwetje... 6 jaar gelee ongeveer...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:28 schreef Ireth het volgende:
Foto van foto. Schoolfoto's 2 jaar gelee. Omdat ik toen in de ouderraad zat mocht ik met mijn dochter samen op de foto.
[ afbeelding ]Allebei mooierdsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet zeggen dat ik wat langer haar wel leuker vind bij je.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
quote:
Doe normaal doos!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ennuh, bij deze is Ireth genomineerd als mijn favoriete FOK!ster
Ok. Joepiequote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:36 schreef DJMO het volgende:
én bingo! we gaan stappen én er.wordt prompt om mn id gevraagd
Ik ben doodserieus hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Doe normaal doos!![]()
En je bent nog steeds welkom hoor
Whahahaha.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:36 schreef DJMO het volgende:
krijg je he... als je de bejaardensoos in wiltquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:36 schreef DJMO het volgende:
Ja, wat zou jij doen als je met je papa in de ballenbak zit te spelen? Ik zou het wel weten, m'n vreugde uiten in de social media (Look at me! Ik mag de ballenbak nog in!) en daarna lekker verder spelen voor ze erachter komen dat je helemaal geen 11 meer ben maar 30+.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:54 schreef dolfina-chica het volgende:
best leuk zo...
topic binnen walsen... een one liner neer pleuren en stil blijven...
beetje lief dagboek effect...
Djmo? moeten we nou zeggen: je ziet er zo geweldig jong uit, ga zo door?
moeten we zeggen: beetje jammer dat je zo jong geschat wordt, terwijl je inmiddels boven de 30 bent..
of verwacht je helemaal geen reactie op dat soort one liners?
vertel es...
is het gezellig?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:59 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, wat zou jij doen als je met je papa in de ballenbak zit te spelen? Ik zou het wel weten, m'n vreugde uiten in de social media (Look at me! Ik mag de ballenbak nog in!) en daarna lekker verder spelen voor ze erachter komen dat je helemaal geen 11 meer ben maar 30+.
Als je maar wel een bommetje doet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:59 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, wat zou jij doen als je met je papa in de ballenbak zit te spelen? Ik zou het wel weten, m'n vreugde uiten in de social media (Look at me! Ik mag de ballenbak nog in!) en daarna lekker verder spelen voor ze erachter komen dat je helemaal geen 11 meer ben maar 30+.
Ik kom langs.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:03 schreef Inlognaam het volgende:
Met een bommetje? IK zou die boel leeghalen en elke bal in het ballenbak eruit flikkeren, het dak forceren en er mijn prive zwembad van maken. Komende dagen zal er ongetwijfeld wel weer een bak water uit de hemel vallen. En ja, dan gaan er bommetje gemaakt worden
Gelukkig lust ik sowieso geen bitterballen, ook geen bittere ballenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:08 schreef Inlognaam het volgende:
Maak je geen zorgen Jaleesa, Rucky zal niet zo in mn zwembad komen. Ik stuur 'm eerst wel even langs de Thaise massage zodat ie heerlijk relaxt blijft en doet. En je dus echt een kwak mosterd op de bitterbalen krijgt, in plaats van een kwak van Rucky.
Babykinderbadje met boswandeling moet wel lukken.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
Kan je ook een badje vullen met boswandeling?
Ps: godverrdommuh, mn nieuwe tattoos jeuken als de pest
quote:
Ik smeer er bepanthen op.. Maar jeuk is een goed teken hequote:Op zondag 29 juli 2012 00:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik kan me nog krantenadvertenties herinneren van vroeger: "Jeuk = leuk! ''.
Maar je smeer toch zalf erop tegen de jeuk normaalgesproken?
ik smeer er altijd calendulan op... dat werkte bij mij superquote:Op zondag 29 juli 2012 00:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
Kan je ook een badje vullen met boswandeling?
Ps: godverrdommuh, mn nieuwe tattoos jeuken als de pest
Oh, dat wist ik niet. IK dacht eerder dat jeuk een slecht teken is? Alhoewel, als je logisch nadenkt zal het er wel op wijzen dat de wondjes gaan helen en dat daar de jeuk door veroorzaakt wordt. En dan zou het idd een goed teken kunnen zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik smeer er bepanthen op.. Maar jeuk is een goed teken he
dat had ik met die calendulanquote:Op zondag 29 juli 2012 00:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Bepanthen ook hoor. Waar het normaal een week duurt voordat het gaat genezen, is het nu al binnen 3 dagen
jaaaaaaa is het ookquote:Op zondag 29 juli 2012 00:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mooi toch :p
Ik vind die jeuk bijna erger dan het branderige gevoel vlak na het zetten..
Is zoooooo moeilijk om er vanaf te blijven, frustrereeeend
ik heb geen jeuk gehadquote:Op zondag 29 juli 2012 00:19 schreef Inlognaam het volgende:
Ik ben blij dat ik geen drang voor een tattoo hebEerst prikken met naalden, de pijn en dan ook nog eens een paar dagen jeuk op de koop toe.
* Inlognaam is blij met een 'gaaf' lichaam zonder tattoo's, zonder snijwonden van operaties en grote zichtbare littekens.
niet aan denken!!!quote:Op zondag 29 juli 2012 00:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk jeuk aaaaaaaaaaaaaah
en dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:32 schreef Inlognaam het volgende:
Tijd voor het eerste WTF!?-momentje van de dag!
[ afbeelding ]
Idd. What the.... fquote:Op zondag 29 juli 2012 00:32 schreef Inlognaam het volgende:
Tijd voor het eerste WTF!?-momentje van de dag!
[ afbeelding ]
slaap lekker!!!quote:Op zondag 29 juli 2012 00:36 schreef Inlognaam het volgende:
* Inlognaam vind het weer mooi geweest voor nu. Slaap lekker, tot morgen, arrividerci!
Dikke mindfuck! Ik vraag me echt af wie dat bedenkt, hoe dat kan en hoe het gemaakt wordt?quote:
Nah, ik ga nog niet maffen. Ik ga mn fiets afstellen, om dadelijk even naar Hoek van Holland te fietsen denk ik. Als het lukt met afstellen tenminstequote:
Ok. Joepiequote:
mooi zo!!quote:
opgelostquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |